Sitähän ne muutkin sanovat baby butterfly Mutta tosin kaikki on kasvanut eteenpäin, että eipä juurikaan sivuille (onneksi) ole paljon mitään tullut..
Taitaa sama vaiva olla tällä vauvabuumilla joka paikassa, mutta samahan se on missä se syntyy, vessassa on edes rauhaa, käytävällä eiAlkuperäinen kirjoittaja outiko:Synnyttäjiä heinäkuussa on 300 eli n. 10 per päivä ja täällä kun on muutenkin nyt ahtaat tilat remontin jälkeen niin...
Ihanaa, saat mielenrauhan!Alkuperäinen kirjoittaja Mandy81:Kerroin neuvolassa siitä, että mulla on ala-asteella mennyt häntäluu pituutta hypätessä kieroon (+sattuu vessassakäynti turkasen paljon häntäluuhun) ja sainkin ajan ens viikolle päivystävälle lääkärille. Hän tekee mulle kait alatutkimuksen ja päättää, että onko tarvetta varata aika äitipolille synnytystapa-arvioon.
Meinaatko vielä jaksaa pestä ikkunat? Mäkin haluaisin pestä täällä, mutta kun en uskalla :/ Ja mieskin on sitä mieltä että oon hullu jos alan vielä ikkunoita pesemäänikkunoiden pesut alkaa 24.7
Ihan samaa täälläSupistaa, kivistää, kovistaa, jomottaa, pissittää, turvottaa, närästää, vihloo ja vaivaa - mutta ei ummeta. Jtn hyvääkin joskus!
Sähköjänöltä ei patterit lopu koskaan - välillä valitettavaakin. Ikkunat pesen kyllä, mutta matot pesetin äidilläni möksällä, painepesurilla se on nopsaa.Alkuperäinen kirjoittaja outiko:Huomenta!
Näköjään muitakin aamuvirkkuja täällä, ite heräsin taas jo ennen kuutta, mutta mikäpäs tässä
iinaz:
Meinaatko vielä jaksaa pestä ikkunat?ikkunoiden pesut alkaa 24.7
Toinen sellanen homma ois toi mattojen pesu
Tai se kuulema ottaa mut mukaan sillä ehdolla, etten heti alkuun rupee valittaan nälkää/pissahätää/kylmyyttä tms.tms. kun veneeseen on päästy
Otanpa siis eväät mukaan.
Ois muuten aika hyvä jos synnytys käynnistys keskellä jotain järvee, ois siinä miehellä kiire soutaa rantaan
Tätähän vois oikeestaan kutsuu jo painajaiseksi.. Vaikka itsekin oon tosi itkuinen niin huonekamujen kanssa sille nauretaan (esim. itkua siitä että aamupala oli niin hyvää ). Jospa saat tällä kertaa kivemmat kaverit tai pyydät hlökunnalta huoneen vaihtoa. Siellä ollaan maksavina asiakkaina.Alkuperäinen kirjoittaja Hilla-80:toivon myös huonekavereita enemmänkin jos mahdollista! Esikon kohdalla kahden hengen huoneessa, huonekaveri ei osannut olla lainkaan sairaalassa, ja itkeskeli öisin ja
toivoi pääsevänsä vaan pian pois. Ei niin hyvät muistot jäänyt.
Toivon että ystävät ois ottanu toiveesi todesta ja kutsut toimis yhtä hyvin kuin suoli, muista ongelmista huolimattaAlkuperäinen kirjoittaja Citilda:IinazIhan samaa täälläSupistaa, kivistää, kovistaa, jomottaa, pissittää, turvottaa, närästää, vihloo ja vaivaa - mutta ei ummeta. Jtn hyvääkin joskus!
Vauvakutsuista Kuinkas monelle on järjestetty tai ollaan järjestämässä tai järjestää itse?
Haluis vaan tosiaan että ollaan yhdessä, syödään hyvin ja turistaan mukavia.. Ja pelkään että ovat suunnitelleet kamalasti kaikkia leikkejä tai kisoja ja mä en vaan jaksa. Olen koittanut siitä sanoa muutamaan otteeseen mutta enpäs sitten tiedä millaisin tuloksin. Pöh...
Tsiisus!Alkuperäinen kirjoittaja minerva81:lähdöstä tullut kokonaisuudessaan 1kg lisää
Itse tilaan Meidän Perhettä kun on koululainen ja tuleva eskakin taloudessa. Kiva lehti, tyksin kyllä kun kasvatukselliset jutskat kiinnostaa jo enemmän kuin mitä Vauva tarjoaa. Tuleeko täällä muuten muille ko. lehteä? Mitä ootte tyksiny?Alkuperäinen kirjoittaja outiko:Tänään tuli uus vauva lehti
Eikös sitä seuraa oo just niissä isoissa huoneissa?! Rohkeesti vaan alotat jutun kysymällä jtn vaikka toisen synnytyksestä niin ei tartte yksinäisyyttä potea!Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mä inhoan sairaaloita, jännitän uusia ihmisiä ja sitten joudun olemaan siellä pelottavassa paikassa ihan yksin
Painijaselkäinen on tiukka pukea/riisua mutta päällä on sit kun ois "toinen iho". Ei paina olkaimet eikä tartte korjailla päivän mittaan. Kuivuukin hetkessä! Kiva että tykkäät. Itse oon käyttäny Carriwellin sporttiliivejä (samat mutta ilman avattavia kuppeja) Kakkosesta lähtien eli 5½ vuotta. On ne vaan niin hyvät ja tukevat, hinta-laatu-suhteesta puhumattakaan kun ei nyppyynnykkään!Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:Uudet liivit jotka tilasin netin kautta on tosi hyvät. Toppimallin otin nyt käyttöön kun on niin tiukka kunnes venyy (toivon mukaan) käytössä. Siis päälle pukiessa hankala. Muuten kyl tosi napakka ja hyvä, ei siis purista et ois liian pieni.
Takaa avattava liivimalli oli kans hyvä, lisäjatkopalaa en tarvii ainakaan toistaseks käytöön.
Vieläkin fiilistelen et alle 55e postareineen sain kahdet hyvät imetysliivit. Lisää pitänee tilata. =)
Koskee varmasti vain normisynnytyksiä joissa saikkulassa ollaan 2½ päivää. Pidempään viihtyville varmasti tarjolla extra-aikaa ja toisaalta onhan se kiva ettei huoneissa häiritä muita äitejä kun siellä ollaan niin vähän aikaa eikä mulla ainakaan oo oikein riittäny aikaa miehelle kun vastasyntyneessä on ollut niin paljon ihmettelemistä ja ajatukset vain siinä. Toivottavasti et joudu viihtymään sairaalassa pitkään tollasilla aikarajoituksilla jos ei osaa olla ilman miestään/perhettään. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja tinuli71:Täällä Kokkolassa on tullut uusi sääntö tohon synnärille vierailuaikoihin. Eli vieraat saa tulla klo 14-15 ja 18-19 aulaan kattoon äitiä ja isät myös vierailuaikana ei muulloin. Sanoinkin siellä synnärillä et aika hullua, jos vaikka samaan aikaan tulevat nii siinä isä jää kyllä huomiotta. Mut sit kätilö sano et saa isä tulla muulloinkin jos huonekaverille sopii, mulla ainakin menis järki jos ei saa olla ku 2 tuntia vaan per päivä ja vielä samaan aikaan ku muut vieraat. Tämä sääntö sen takia et itelle ja vierustoverille täytyy antaa levähdys aikaa. Jonka ymmärrän ihan täysin. (toivottavasti tulee hyvä naapuri)
Niinhän ne sanoo että tyttö tekee äidistään kiukkusen ja pojasta silmissä lempeä katse. Mulla tää on ainakin pitäny tyttöjen kohdalla paikkansa ja nyt on tyttölupaus mutta kaikki oireet tämä mukaan lukien on aivan toiselta tellukselta ja olen ihmeen rauhallinen normiin verrattuna! Kakkosen aikaan yritin jopa huuhdella sitä kestov*tutusta juomalla paljon (miehen pyynnöstä ), muttei se mtn auttanu. V*tutti vaan entistä enemmän se juominenkin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Hudjuke:Mua vituttaa kokoajan oikeestaan ilman mitään syytä. Tätä on jatkunu nyt ehkä viikon verran. Yleensä oon iloinen ja pirteä, mut nyt on ky*pä otsassa kokoajan. Onko kukaan muu huomannu kroonista vitutusta ilman syytä?