Aurinkoista päivää kaikille B) Jospas minä vihdoinki kerkeisin tänne kirjotella, piti tuossa välissä vielä poitsu laittaa päikkäreille.. ollu taas niin kiireinen aamu ettei oo kerenny istahtaa hetkeksikään. Jospa siis nyt saisin hetken edes istahtaa
Sykkeistä Nuohan ei oo meillä ainakaan paikkaansa pitäny, siis jokaisen lapsen kohalla ollu suunnilleen samoja sykkeitä, 130-145... Ja ennestään on siis tyttö ja poika plus sit enkelityttömme. Ja minäkään en oikein noihin sykkeisiin, masun muotoihin ym usko, mutta kiva niitä on vertailla ja katella
Neuvola- ja lääkärikuulumisetkin luettu tarkkaan
Meillä on
nimi päätetty jo tytölle kauan aikaa sitten
Pojalle ei koskaan edes keretty miettiä ja olin koko ajan sitä mieltä, että tyttö meille on tulossa, ennenku se ees varmistui
iinaZ Meillä on just samanlainen sitteri
Ostettiin se viime vuonna, kun poikamme syntyi. Se on ihanan tilava ja semmonen kangas et saa hyvin liat pois
Synnytysasennosta Tota olen minäki miettiny sen verran, että enköhän mä tämänki aikaan ponnistele puoli-istuma-asennossa, niinku edellisissäki synnytyksissä.
Piti oikein itekki ruveta kattoo neuvolakorttia et kuinka monesti on tullu neuvolassa ja ultrissa käytyä... 6 kertaa oon tähän mennessä käyny neuvolassa, ultrissa sitten 6 kertaa näköjään myös, yks käynti noista on äitipolilla käyty ja yks vielä tulossa, se synnytystapa-arvio.
iinaZ Hyvä idea ostaa lapsille jotain pientä sen lisäksi että saavat pienen sisaruksen
Ajattelin, että pitäsköhän itsekin ostaa jotain mitä ovat toivoneet, saavat tosiaan kivat yllätykset lisäksi, kun tulevat sairaalaan
Mandy Tosi nätti body
Mulla muutes kans jotenki painaa noi kaarituelliset liivit, tai en tiiä, ainaki tuntuu ihanan kevyeltä olo, kun saa liivit pois päältä
Painoarviosta Viimeks saatu painoarvio pikkusesta rv 33+6 on 2036g. Seuraava painoarviohan saadaan sit parin viikon päästä
Sairaalakassia en ole minäkään vielä pakannu, mutta miettiny oon mitä sitä ottas mukaan. Paljonhan en tarvii, ku tuskin tulee yli paria päivää siellä vietettyä, ainakin jos menee yhtä hyvin ku viimeksi. Mutta ne perustarvikkeet ainaki... Pitää tässä ruveta vaikka kirjottelee listaa valmiiksi...
Aurora Ihana sänky pikkusella
Ja muitaki ihania hankintoja.
Huhhhuh.. Olipa semmonen aamu, että ois voinu suosiolla hypätä sen yli... Itkuntäyteinen ku tuntu et kaikki kaatuu niskaan, mikään ei onnistunu ja nyt sitten kaiken lisäksi päätti ruveta supistelee aika napakasti pitkästä aikaa. :/
Mä näin viime yönä unta, että olin menossa synnyttää, lääkäri muka puhkas kalvot, mut ei siinä mitään lapsivesiä tullu vaan lähin vaan kävelee huonetta pitkin ja ei ees supistellu
Jos rupeis kohta ruuan laittoon. Pitää kyl vähän seurailla eka näitä suppareita, kuhan ei vaan nyt tällä viikolla vielä lähtö tulis..
mertsu & pikku prinsessa 34+4