Moi kaikille.
Palasin eilen mökiltä ja sukulaisilta vihdoinkin. Pitkä reissu takana, ja nyt en sitten uskallakaan lähteä enää minnekään pidemmälle.
Mulla oli ihan uskomaton luku-urakka täällä elokuisten palstalla odottamassa, luin useita sivuja sekä kesäkuun että täältä heinäkuun puolelta. Kiitos Mandy81 uudesta pinosta.
Tekisi mieli kommentoida kaikkea lukemaani, häitä, neuvolakäyntejä, polikäyntejä, kipuja, kolotuksia, poksumisia ja täysiaikaisuuksia. Valitettavasti kaikkea ei muista millään, mutta ilmoittelen että kaikki oon ajatuksella lukenut. Tuntuu aivan käsittämättömältä että monella (itselläkin oikeastaan) on jo viikkoja niin paljon kasassa! Ajatteletteko paljon synnytystä? Mä en oo vielä ajatellut, varmaan kun en yhtään tiedä mitä on tulossa. Mitäköhän asioita siihen liittyen kannattaisi etukäteen miettiä....?
Kotiintulovaatteista: mulla ei ole kunnon käsitystä kuinka paljon pienelle puetaan päälle kotiin lähdettäessä, joten tosi hyvä että ootte keskustellut aiheesta. Varmaan siis body, tumput, sukat, hattu, päälle haalari tai joku ns. "verkka-asu". Mun omat vaatteet on mulle ihan sama, tuun varmaan takas jossain samoissa verkkareissa joissa laitokselle suuntaan.
Painonnousu ahdistaa täälläkin, vaikka on pysynyt kuitenkin ehkä kohtuullisissa lukemissa...tai en tiedä. Tää pitkä reissailu lisäsi taas joitakin kiloja. Toisten kommentointi painoon liittyen on kyllä ärsyttäviä, eikä sellaista toivo kenellekään!
Liikunnasta joku kyseli aikaisemmin. Mä pyrin liikkumaan varmaan ihan loppuvaiheille asti. Oon tehnyt pitkiä kävelyitä, pyöräillyt, käynyt kuntosalilla yms.
Kivut ja kolotukset on varmasti tässä vaiheessa raskautta tosi yleisiä. Onko muita joilla ei ole mitään kipuja tai vaivoja? Täytyy olla iloinen...
Mullakin on vihdoin loma, jipii! Töitä ei tule ihan heti ikävä.
Pk-seudulla on hurja sade, ei taida ulos uskaltaa.
Kiva olla takaisin täällä =)
SpringSummer 35+4