Hakutulokset

1. T

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

Neuvolassa käyty ja vauva edelleen pt :( Ens viikolla jälleen äitipolille ja jos ei oo kääntynyt niin sit sektio aika. Vauvan syke 145-155, sf mitta huimat 40,5 sen takia ku on niin ylhäällä. Liikkeet ++, hemoklobiini 146, painoa kiitos turvotuksen +1,4g, pissa puhdas. Käytiin eilen mun...
  2. T

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

Moikka :wave: Nyt olis poika sit leikattu ja heräämössä. Lähetään äitini kans kattoon ja viemään illaks vähä herkkuja et jaksaa yhden yön siellä maata =) Tuskaa ollu tämä päivä ku on saanu ravata edestakas, jalat ihan pallona ja itikat syöny |O Kävästiin miehen kans ulkona syömässä...
  3. T

Moi kaikille :wave: Olipas sitte viimeyö aika rankka. Poika soitti puolenyön jälkeen et on ambulanssilla viety sairaalaan, ja et poliisien pitäis soitella mulle. No ne sit soitteli ja kertoi et poika oli ajanut mopolla ja kettingit lähteny ja lentäny sit muutaman voltis asfaltille, no lähin...
  4. T

Loppuvuodesta 2008 plussanneet lapsettomat

Moikka taas kaikille Eilen oli jälleen äitipolilla käynti ja sitä ennen oltiin miehen kans valmennuksessa, oli kyl aika kiva seurata miehen ilmeitä, ku kätilö rupes puhelemaan jälkeisistä ja muista jutuista Äippäpolilla sit katottiin vauvan painoarvio joka oli tasaantunut insuliinin...
  5. T

Moikka taas kaikille :wave: Oon käyny päivittäin lukemassa, mut ite niin laiska kirjoittamaan :p Kävin taas eilen iltatorilla ja samaan asiaan kiinnitin huomiota ku pekunalle et tuntuu et synnärillä on heinäkuunlopulla ja elokuun alussa ruuhkaa. Varmaan tulit myös pekunalle mua vastaan...
  6. T

Pekunalle mä myös kävin eilen iltatorilla, ja samoja cragon rattaita katselin myös, oli siinä lähellä esiintymislavaa tai portaita tai mitä nyt lie :D , mut pyysi niistä 70 ? enkä ruvennu tinkaamaan, sait kyl hyvännäköiset rattaat ja halvalla sit loppujenlopuks, sen verran olisin ite varmaan...
  7. T

Moikkelis koikkelis :wave: Tänään on taas neuvolassa käyty ja kaikki oli kohallaan, vauvakin oli kääntynyt pää alaspäin, nyt saa sit pysyäkkin niinpäin =) Soittelin tossa päivällä lääkärille noista mun sokeriarvoista ja tulivat siihen tulokseen et huomenna diabetes hoitajalle ja...
  8. T

Onnea Suvenoille :flower: Onnea myös BB synttäreitä myöten, ja pitikö ruveta mua taas itkettään :p , Oli sen verran ihana toi puhe et myös täällä meni kylmät väreet, kanalihalle ja tipat linssiin :D Mandy sama vika täällä melkoinen bilehile oon kans, mut nyt raskauden aikana en...
  9. T

Moikka Tulin kertoileen jälleen kuulumisia. Tänään oli jälleen äitipolille aika, ja siellä sit vierähtikin sellaiset 2 ja puol tuntii, järki meinas lähtiä iteltä ja ukolta, sanoinkin ukolle ku oli jo nii hermona et miten se voi synnärille lähtiä ku siellä voi mennä sit yli 20h ennekuin...
  10. T

Moikka Tulin kertoileen jälleen kuulumisia. Tänään oli jälleen äitipolille aika, ja siellä sit vierähtikin sellaiset 2 ja puol tuntii, järki meinas lähtiä iteltä ja ukolta, sanoinkin ukolle ku oli jo nii hermona et miten se voi synnärille lähtiä ku siellä voi mennä sit yli 20h ennekuin mitään...
  11. T

Moikkelis koikkelis Outiko, niin olinpas minä vähä hölmö ku en ajatellu yhtään tuota laskutyyliä, ite vaan aina menny sillä et nyt sit on 32 viikko =) Saatiin sit eilen haettua mun veljeltä se häkkisänky, nyt olis sit kaikki alkutavarat hankittu paitsi tärkein, kaukalo puuttuu :o No...
  12. T

Moi Outiko :wave: Me mennään sit samoilla päivillä =) Kattelin tos sun tuota neuvolakuulumisia, ja tota sf mittaa itellä vähä ajattelen ku eilen ku kävin kans neuvolassa nii sf mitta oli 37 et iso vauva on tulossa. Tänään mittasin ruuan jälkeen sokerit oli hieman koholla 9.6 :/ vaikka...
  13. T

Hei kaikille Oon uusi täällä pinossa, ajattelin kans ruveta kirjoitteleen tänne vaikka ollaan kaikki jo aika loppusuoralla, muutaman tutun poimin tuolta aikaisemmista pinoista. Oon 38 vuotias ja minulla on 16v poika edellisestä suhteesta ja nyt uuden mieheni kans ensimmäinen lapsi tulossa...
  14. T

Moi Osiris! Tarkkailuun jouduin sen takia ku kohtu on niin suuri, käyrien yläpuolella ja sokerirasituksessa narahdin, yksi arvo oli koholla ja kun täällä on niin tarkkaa niin sit heti seurantaan. Ja ultrassa ne mittaa vauvan koon siten et pään ja vatsanympärys sekä reidenpituuden mukaan sit...
  15. T

No se on morjens taas kaikille :wave: Tänään oli sit jälleen kauan odotettu ultra ja mittailtiin vauvan kokoa, ja sepäs olikin huikean kokoinen 2100g eli vastas viikkoja 33 ja nyt alko vasta viikko 31. Nyt sit ollaan ankaralla dietillä loppuaika eli ei jädeä eikä karkkia eikä pullaa, mut pakko...
  16. T

Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Oli pakko tulla tsemppaamaan teitä kaikkia ja varsinkin Shendaa: Älähän tyttö masennu, vaan innollla siirtoon =) . Meillä oli ihan sama tilanne ku teillä, 9 saatiin kerättyä ja 4 niistä hedelmöitty, olivat 2 ja nelisoluisia ja niistäkin kaksi lopetti jaukautumisen, joten kaks siirrettiin ja...
  17. T

Heissan taas kaikille :wave: Vaahtikselle onnittelut minunkin puolesta ja tervetuloa ketjuun :heart: Minäkin sain viimeviikolla pakkauksen ja kyl oli ihana tuo ego pakkaus. Täällä on työt sit vähäks aikaa tehty eli saikulla ollaan sit loppuun asti, rupes oleen nuita supistuksia siihen...
  18. T

Moikka taas pitkästä aikaa :wave: Kävin sit viimeviikolla siellä sokerirasituksessa ja niinhän siinä kävi et tänään neuvola käynnillä sain mittarin kotia mukaan ja nyt sit testaileen ja seuraileen kotona kaksiviikkoa :| Oli nimittäin se tunnin arvo hieman koholla 10,2 ku pitäis olla alle 10...
  19. T

Morjens :wave: Kiva nasu ku tulit kertoileen kuulumisia, oot ollu mielessä :heart: Mulla sama tilanne et saikulla oon ollu nyt muutaman päivän, huomenna täytyis käydä taas tarkistuttaan ne verenpaineet =) Täällä ollaan jo osteltu vauvanvaatteita ja kirpparilta löytyny vaikka mitä kivaa ja...
  20. T

Heissa taas kaikille :wave: Tulin kans kertomaan kuulumisia. Tänään oli neuvola ja sit keskivaiheen lääkäri. Kaikki muuten hyvin mut oon ollu väsyny ja vähä huonovointinen, joka sit tänään paljastu et oli kohonnu verenpaine 152/98, joten loppuviikko saikkua ja lepoa ja maanantaina uus mittaus...

Yhteistyössä