Hellurei!
Taas on tullut paljon tekstiä parissa päivässä ja jotkut on ehkä päässeet tositoimiinkin, eli siis tsemppiä
Pekunalle!! Ja eikös se
Mams viime tai edellisyönä kanssa kertonut että tulee aika tiheään suppareita, en huomannu et olis sen jälkeen kirjotellu, onkohan hänkin tositoimissa =) Tahtoo itekkin kohta tositoimiin, rupee tulee kärsimättömäks vaikka eipä sitä nyt kovin kauaa enää meillä kenelläkään mee ku me kaikki saadaan omat nyytit :heart: Tuntuu vaan niin pitkiltä nää viimeset viikot... Niin ja onnea teille joilla on rv40 poksunut, olikos siellä nyt
Pippuri ja
Anna ainakin, jännittävää :heart:
Tervetuloa mukaan
mertsis :wave:
Vatsanympärysgallup : heh, mulla äsken mitattuna vaivaset 127cm
Hmm, mitäköhän muuta piti kommentoida vielä...
Outiko : sulle tulee poika :heart: Ja kuulostais siltä että ehkä aika piankin
Tsemppiä kaikille sitä tarvitseville, erityisesti
Permikselle :hug:
Marizza85 : mun sisko sanoi että koon 56 vaatteet on helposti aivan liian isoja mutta tottahan tuo on, että äkkiä ne myös jää pieniksi eli kovin paljon niitä ei varmaan kannata hamstrata. Hmh, olen mäki paraskin puhuja, mä en oo voinu olla ostamatta vähän liikaakin turhia pikkuruisia vaatteita kun ne on niin söpöjä :ashamed:
Tietääkö joku muuten kun on ollut festareista ja konserteista puhetta että miten masukki kestää
melua? Kun olin miehen kanssa leffassa kattomassa Terminaattorin ni se oli pelkkää melua se 2h ja aika paljon tuntui pikkuinen masussa liikkuvan...
Elokuuvauva09 ja masukki 37+2