Monen monta sivua luettu.. hui
aurora81
Tuosta Hellun kyssäristä tuli mieleen että
siis tuleeko jo kaikilla muilla maitoa? Täällä kun ei oo mitään merkkejä sellasesta, ei kai se vielä mitään merkkaa.. :/
Täälläkään ei mitään merkkejä maidon tulosta.. tissit on kyllä kasvaneet ainakin puolikuppikokoa..
Piritta88 Mun piti jo tuolla paljon aiemmin ihmetellä teidän tutustumisryhmää Päksissä, jos kaikki tuntu susta nuorilta. Silloin ku me oltiin, niin oli muutama nuori pari ja enempi lähemmäs kolmekymppisiä. Et en onneks itteeni vanhukseks tuntenut, ikää kun on 28..
Mä en muutes tiennyt mitään tollasista osastolla järjestettävistä "imetyskouluista" vai mitä ne oli. Kerrottiinks teille siellä tutustumisessa vai?
Hmm sattunu vaa sitte sinne meijän käynnille että oltiin kaikki suht nuoria ja jotkut aikas todella nuoria.. Joo kätilö kerto siellä vuodeosastollla että jos on vaa sillon sairaalassa kun on tota "imetyskoulutusta" niin kannattaa käydä. ja huomasin kun tultiin sisää sinne vuodeosastolle niin siinä heti oven tuntumassa oli lappuki kyseisistä tunneista..
M86 onnea pikkuisesta prinsessasta
Pippurille onnea vauvasta myös
:heart: :heart: :heart:
Citilda toivottavasti tänään mukavempi käynti siellä äippäpolilla
Iinaz mistä löysit pieniä ja sieviä unisex vaatteita vaaville??
Tinuli71 ihana kuulla että miehesi on auttanu sinua nyt..
Lyhyesti omaa tarinaa
Tänään taas neuvola jossa ei varmaan mitään muuta uutta ku että paino taas noussu ja turvotus lisääntyny.. Eilen olin koko päivän kaupungilla lahdessa.. Käytiin äitini ja pikkusisaruksieni kanssa syömässä ilmaiset lounaat satamassa Kaunis Veerassa..
JA vinks lahtelaisille tai lähipaikkakuntalaisille Eniron puhelin luettelossa ilmainen lounas seteli Kaunis Veeraan jos ette ole huomanneet.. Sain ostettua nyt vaaville kotiintulovaatteet (unisex).. ei ihan sellaiset kun toivoin mutta kyllä ne kelpaa..
no nyt ei varmaan tällä erää muuta hirveet stoorit tais tulla jo.. ehkä myöhemmin neukku kuulumisia..
ainiin BB:lle tsempit täältäkin
piritta ja moggulaa 37+5