Huomenta!Paljon on taas tapahtunut!Outikolle myöhästyneet onnittelut poksumisesta!Toivotaan etttei sun tartte kauan enää kotona kärvistellä! :heart:
BB:lle onnea!Nyytti jo kaiketi kainalossa!
Pippuri,hyvä ku nyt sit pääsit tositoimiin,eikös ne sut jo käännyttäny kerran?Tsemppiä sinne siis!
Mandy,sopivan biisin aikana pääsit poikaa puskemaan! :heart:
Onko toi jotain ennakoivaa synnytystä ajatellen ku toi vauveli sai taas viime yönä samaan aikaan (puoli 3)armottoman jumppa-,potkukohtauksen?Potkut oli niin kovia,et meinasin kysyä vauvalta et haluuksä tulla ulos siitä navan kautta jo?Ei normisti iltaisin potki noin lujaa.Mahanahka venyi ihan ääriasentoon.Vai olikse se banaaani jonka söin pissareissun yhteydessä,mikä aiheutti sen "kohtauksen"?
Täällä ei mitään supistuksia (kipeitä),ei limaista vuotoa,ei tulppia,ei ees laskeutunut vauva.Maha vaan kasvaa ja pullottaa suoraan eteenpäin eikä valahda tonne alas.
Yritin laittaa tänne sitä kuvaa mun masusta yks ilta, mut en onnistunu siinä.Sain kuvan kyllä sinne aijaalle omalta koneelta,mut sit en tajua miten saan sen tänne 2+ sivulle linkitettyä.Yritin sitä koneen "leikkaa,kopioi -kohtaa klikkaamalla,mut ei tajua,ni ei tajua.Tää on mulle niin uutta tää tämmönen.Voisko joku teistä viisaammista vinkata mulle mitä mun poitäis tehdä?
Kohta meen takas nukkuun pariks tunniks,ku on vähän aikainen aamu vielä.Sit ku herään ni laitan kaikki sairaalatavarat jo valmiiks kassiin:vauvan vaatteet,joo ja mulla on sekä 50 että 56 cm bodyt+puolipotkarit pakattuna mukaan.Pipojakin 2 erilaista (kumpi näyttää sit kivammalta)
Eväät isälle eli namit,paketti rusinoita,suklaapatukat,skumppapottu,isin taskumatti,isin vaatteet,muistiinpanovälineet (kloajat ylös),paristoja,ym.muuta semmosta ku voi jo laittaa.
Aiemmin oli juttua noista vauvan rasvoista ni meillä on vauvalle sinkkivoidetta,talkkia,kylpyöljyä ja äp:ssa oli se Erisan.Lisäksi ostin napatynkää varten vanhaa kunnon metyleenisineä.Se on desinfioivaa,kannattaa googlettaa,jos kiinnostaa.Sillä minusta joskus napoja putsattiin vauvoilta.Ei maksanu apteekissa ku 3 e.
normit vanulaput ja vanupuikot on tietty kans.
Me hankitaan sit jonkun ajan päästä se Manducan reppu kävelylenkkejä varten vauvalle.Mä kun en jaksa opetella solmimaan mitään kantoliinoja
T:maria-s ja yöadhd-vauva 37+6