Äitipolilla tänään käyty ja kaikki hyvin
Oli aivan ihana lääkäri, sama kuulema joka teki mulle sektion esikoisen aikana, tosin ite en muista kyseistä lääkäriä ku olin niin jotenki shokissa sillon
Oltiin me kuulema juteltuki ennen leikkausta sillon. Ja ne ei oikeen ees tienneet oliko mun synnytys käynnistymässä vaikka olin 10cm auki koska en ollu näyttäny kuulema mitenkään kipeältä
Sit lääkäri kehu mua hyväksi synnyttäjäksi, kun edellinenkin synnytys meni niin hyvin, tulihan tuosta hyvä mieli
Elikkäs nyt ne kuulumiset sieltä:
Rv 36+4
RR: 137/81 (Tavallista korkeampi vissiin siks kun just kävelin portaat ylös ä-polille mennessä)
Pissa puhdas
Tarjonta: RT
Painoarvio neidillä 2,6-2,8kg, tarkkaan ei saanu päätä mitattua koska vauvan pää oli jo kiinnittyny eli lähtökuopissa siellä ollaan
Ja varmaan se oli sitten eilen mun tuntemus kun tuntu se kauhee paineentunne eli varmaan sillon just laskeutu yhä alemmas.
Kohdunsuu auki 2cm ja kanavaa suunnilleen parisen senttiä jälellä. Voi syntyä millon vaan, varattiin kuiteski kontrolliaika parin viikon päähän, jollen ole sitä ennen jo synnyttäny. Mutta jos päästään niin pitkälle niin voi varautua siihen että lääkäri puhkasee sit kalvot. Kun nyt näin hyvin alkanu paikat kuitenki kypsymään
Kiva kuulla
Jospa sitä sitten meilläki ois viimestään parin viikon päästä vauva syntyny :heart:
Lääkäri kehu hirveästi vauvaa miten on vilkas ja sehän onkin vain hieno asia
Hienosti teki hengitysharjotuksia ja aukoi suutaan ja hiveli sormillaan kasvojaan :heart: :heart: :heart: Oi että
Nyt ei enää niin ahista, kun tiedän ettei mene enää kauaa että vauva syntyy
Oon eilisestä asti välillä lukenu näitä teidän juttuja mutta ikinä oo kerenny istua ku sen hetkisen koneella et pari juttua saa luettua ja läheppä sit taas koneelta pois ku lapset tappelee tms.. No jos nyt kerkeis pikasesti kommentoimaan mitä tässä vielä muistaa ku pitää sit lapset laittaa nukkumaan ku ovat iltapalat syöneet.
Äiti-84 Enpä ois uskonu et tommosia miehiä löytyy enemmänki jotka ei oo koskaan kotona eivätkä paljon mitään tee. Mä toivon, että miehellä muuttuu tuo homma, ainaki viimestään ku tää pieni syntyy. Ihme ja kumma se on nyt kyllä ollu kotona eikä rassaillu autoaan, ja niin, muistit oikein että tuokin ukko harrastaa tuota auton rassailua :/
Mä oon sille sanonu, ettei sen ois mitään järkeä jäädä isyyslomalle vauvan synnyttyä, kun se varmaan tarkoittaa hänen kohdallaan RASSUUlomaa
Vaan sanopa tuo et hän kyllä yrittää keskittyä meihin ja auttamaan minua, toivottavasti ei vain jää yritykseksi tai muuten herran lomailu jää lyhyeen
Toivottavasti sunkaan ei tartteis yksin yrittää pärjätä vaan auttais sunki mies sua :hug:
Maidon tulosta Täällä maitoa on ruvennu nyt välillä tulee rinnoista, tosin ei ihan vuotamalla mut silleen saattaa tippoja tulla paitaan mutten oo ainakaan vielä tarvinnu liivinsuojuksia. Ja sitten sitä maitoa ainaki tulee jos erehyn puristaa rintoja. Mies kyllä välillä innostuu puristelee siis ihan vahingossa kun ei muista että maitoa tulee, niin sillon kyllä valuu
Täältä
tsempityksiä kaikille, jotka ovat lähdössä synnytykseen tai siellä jo tositoimissa
Nyt jos lähtis iltapuuhiin ni pääsis sen jälkeen kattoo nauhalta Päivien viemää ja Serranon perheen
Saa vähän loikoilla
Palailen taas :wave:
mertsu ja vilkas ihana prinsessa 36+4