ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

Anna333:
Outiko must tuntuu et me sun kaa tosiaankin ollaan täällä viel jouluna))) toivottavasti ei... onkos sulla mitään tuntemuksia??
Ei sitten mitään! Tai jos onkin, niin en tajua niitä. Mutta ei siis mitään uusi tuntemuksia..noita menkkajomoja on ollu jo pitkään, mutta ne nyt ei vielä mitään merkkaa.
Me ollaan täällä varmaan vielä sitten joulunakin :D
 
huomenta vaan täältäkin!

Ja hirmuiset onnittelut vauvan saaneille! :heart: Pääsispä jo itsekin tositoimiin.

Olo alkaa jo olla sen verran tukala. Näemmä tämä tulee kerta kerralta hankalammaksi. Juu ja sukupuoli vaikuttaa selvästi. Esikkoa odottaessa oli loistava olo loppuun asti (poika), kakkosesta kehittyi kaikkien muitten vaivojen lisäksi raskausmyrkytys loppuhuipennukseksi (tyttö) ja kolmonen oli taas helppo nakki (poika). Ja tässä tätä vaivaa taas riittää, kilpirauhasen vajaatoiminta, sokerit ja turvotukset. Ja tyttöähän tästä on kovin lupailtu... Ja molemmista tyttöodotuksista olen ollut sairaan v**tuuntunut ja kiukkuinen koko odotusajan. :ashamed:

Herukoita tarttis vielä poimia, punaisia on muutama puska jäljellä ja mehustaa ne vielä. Mustat ei vielä ole kypsiä, saa nähä kuka ne poimii loppupeleissä. Mutta jos nyt edes noi punaiset saisi pois ennen kun vauva tulee (tule jo!). Joo, no ens viikolla ollaan vasta täysi aikaisia niin ei nyt niin kamala kiire ole, omaa oloaan tässä vaan haluaisi helpottaa. Öisin saa heräillä vähän väliä, kun kädet on puuduksissa. samaa ne tekee päivälläkin mutta ei yhtä suuressa määrin.

Miehellä alkaa kesäloma 10.8 ja sen perään pitää sitten isyysloman. Eskarilainen aloittaa koulutiensä 18. päivä että mielellään saisi vauva olla sitten jo maailmassa että olen paikalla. Tulee muuten melkoinen härdelli, kun minä tätä "arkea" täällä pääasiassa pyöritän niin mies on sitten ihan pihalla, kun hänen tarvitsisi jotakin tehdä. :LOL: Rautalangasta saa välillä vääntää asioita. No joo, helppoa kai se itselle on kun menee ihan rutiinilla... :D

Herukkapuskat kutsuvat, tsemppiä kaikille!

Ritsanampuja rv36+2(?)
 
Isot onnittelut kaikille vauvautuneille!!! :heart:

Ja tsempitykset LA:n ylittäneille...päivät tuntuu varmasti matelevan mutta ikinä ei tiedä mitä seuraava yö tuo tullessaan =)

MUUTEN, mä taisin eilen bongata limatulpan! Tai ainakin siksi mä sen kuvittelisin, semmonen melkosta pieni tumma "klöntti" ja paksua valkovuotoa...voiskohan se olla?

Tää lähtee neuvolaan, eikä huvittais yhtään.... :/

Jeppis & Pikku-papu 38+5
 
Viime yönä nukuin tajuttoman hyvin 9h, mitä nyt unissani kävin vessassa, ihmettelin räppänöistä savunhajua (naapurilla varmaan paloi tuhkis tjtn) ja tuhisin muutaman kovemman harkkakovon kanssa (oikein menkkajomojen kera). Jalatkin oli aivan s**tanallisen levottomat ja tänä iltana lillutan ennen nukkumaan menoa niitä jäisessä vedessä, kun sen pitäis magnesiumin kans jeesaa ja jälkimmäistä en aio tän vaivan takia hankkia.

Eilinen sade piristi vähän ilmaa ja sen huomaa ainakin turvotuksesta. En tiedä mitä tälle päivälle keksis ettei menetä totaalisesti hermoaan hankintojen, synnytyksen ja yleensäkin kaiken tän odottamisen suhteen. Kun tuntuu ettei oo tekemistä eikä oo enää hankittavaakaan ja toisaalta taas että ois vaikka mitä. Kämppäkin on pesty jo pariin otteseen lattiasta kattoon ja listatkin puunattu tyyliin hammasharjalla. Mullahan synnytys EI käynnisty luomusti, se on jo nähty ja silkkaa faktaa, joten sitä varten en niin poppakonsteja yritä, ennemminkin ajankuluksi ennen kuin sekoan lopullisesti. Odottavan aika on ihan kohdunkaulan (lue: *****) pitkä ja mulla on aina ollu joku ongelma kärsivällisyyden suhteen! :kieh:

Huomenna on nla (38+0) ja TODELLA toivon että ois jo oma neukkutäti eikä sijainen. Mä en luota tähän lomittajaan ollenkaan (esim. sf-mitta) ja saan sen seurassa ihmeellisiä "nojustjoo"-ajatuksia. Se ei mee aina siis niin että samikset/vastakohdat täydentää toisiaan - vaikka yhtä outoja ollaan molemmat (paitsi että mä en hymise) :LOL: Mitä ihmeen paatosta päästelenkään taas...???! o_O

Alkuperäinen kirjoittaja Citilda:
Nyt on vihdoin se torstai ja lähden kohta sinne äippäpolille.. On tätä päivää jännitetty, huh...
Ei muuten mutta se viime kertainen reissu painoi kovasti mieltä ja nyt sitten saa taas mahdollisesti kuulla kunniansa.. Tällä kertaa mä olen tosin varautunut että jos alkaa tulla liian paksua tekstiä lääkäriltä niin sanon takasin, ihan varmasti.

Tulen sitten illalla kertoilemaan mitä siellä sanottiin, vai sanottiinko mitään. Ja jos ei kuulu niin sitten jään pullauttamaan pennun jo ulos
Jee!!! :p


-iinaZ & The PötZi Kolmonen 37+6

p.s. nyt löyty etsimiäni, täydellisiä pieniisieviiunisexei! Ihanaa, toivottavasti kusti polkee ne ja uuden kamerani äkkiä ettei tarttis NIITÄKIN odottaa! :kieh: :D
 
Täällä taas. :wave:

Meillä on kotosalla menny neitin kans tooosi hyvin :heart: edelleen tyytö herää vaan kerran yössä syömään siinä neljän ja viiden välillä ja sit taas nukutaan aamuun asti.

Mulla maanantaina sit ratkes sektio haava, ku tikit oli otettu pois. Mies vähä säikähti ku tuli vessasta ja kädet veressä. Mut onneks saatiin se tyrehtymään ja naapurissa on sairaanhoitaja, joka soitettiin paikalle ja hän sit teippaili mut kasaan :p

Mulla onneks oli tiistai aamuna lääkäri joka määräsi sit antipioottikuurin ja joka päivä käyn sit neuvolassa puhdistuttamassa ja teipattavana. Mies hoitaa mua iltaisin, hän sit suihkun jälkeen puhdistaa ja laittaa uudet teipit ku se on ruvennu märkimäänkin sit vielä kaiken kukkuraks pers... :snotty: Mut nyt rupee näyttään vähä paremmalta onneks.

Mä en sit kotona oo tehny paljon muutako hoitanu tytön, mies se tekee kaiken muun ja tosi mielelläänkin kuulemma.

Meillä toi mies on kans ollu kova menemään kavereiden kanssa, ja kaljaa ottanu tiheesti. Mut tytön syntymän jälkeen on ollu kyl toisenlainen. kaverit on pyytäny oluelle niin on heti sanonu et ei kiitos =) Ja tyttö on niin isän tyttö ku olla voi vaan. :D

Mut jaahas meillä ruvetaan heräileen syömään ja sit lähemmekin ulkoilemaan :wave:

Tinuli71 + neiti 1vk ja 3pv

Ja onnea kaikille poksuililoille ja vauvansa saaneille ja nyyttiä hakemaan lähtijöille :D
 
Paljon onnea Pippurille ja M86 vauveleista :flower: :flower: :heart:

Onkohan BB:kin jo vauvaantunu?

Mulla esikko synty 39+3 synnytyksen kesto oli 17h ja kuopus synty 41+0 kesto oli 10h. Lasten välillä oli 2,5 vuotta eli lyhyt välikään ei nopeuttanu kakkosen synnytystä. Nyt synnytysten väliks tulee yli 8 vuotta niin mä varmaan taas pakerran sen lähes 20 tuntii sitä vauvaa. Mulla on ponnistusvaihe ollu aina aika lyhyt, mut avautumisvaihe pitkä, vaikka mä tekisin mitä. Mites muilla? Ainakin mitä on silmään ottanu täällä palstalla niin moni on synnyttäny muutamassa tunnissa. Tai sit ne lyhyet synnytykset jää mieleen :LOL:

Hudjuke ja Kajsa 39+0 POKS
 
Monen monta sivua luettu.. hui

aurora81

Tuosta Hellun kyssäristä tuli mieleen että siis tuleeko jo kaikilla muilla maitoa? Täällä kun ei oo mitään merkkejä sellasesta, ei kai se vielä mitään merkkaa.. :/

Täälläkään ei mitään merkkejä maidon tulosta.. tissit on kyllä kasvaneet ainakin puolikuppikokoa..:)

Piritta88 Mun piti jo tuolla paljon aiemmin ihmetellä teidän tutustumisryhmää Päksissä, jos kaikki tuntu susta nuorilta. Silloin ku me oltiin, niin oli muutama nuori pari ja enempi lähemmäs kolmekymppisiä. Et en onneks itteeni vanhukseks tuntenut, ikää kun on 28.. :) Mä en muutes tiennyt mitään tollasista osastolla järjestettävistä "imetyskouluista" vai mitä ne oli. Kerrottiinks teille siellä tutustumisessa vai?

Hmm sattunu vaa sitte sinne meijän käynnille että oltiin kaikki suht nuoria ja jotkut aikas todella nuoria.. Joo kätilö kerto siellä vuodeosastollla että jos on vaa sillon sairaalassa kun on tota "imetyskoulutusta" niin kannattaa käydä. ja huomasin kun tultiin sisää sinne vuodeosastolle niin siinä heti oven tuntumassa oli lappuki kyseisistä tunneista..


M86 onnea pikkuisesta prinsessasta

Pippurille
onnea vauvasta myös


:heart: :heart: :heart:

Citilda toivottavasti tänään mukavempi käynti siellä äippäpolilla

Iinaz
mistä löysit pieniä ja sieviä unisex vaatteita vaaville??

Tinuli71
ihana kuulla että miehesi on auttanu sinua nyt..

Lyhyesti omaa tarinaa
Tänään taas neuvola jossa ei varmaan mitään muuta uutta ku että paino taas noussu ja turvotus lisääntyny.. Eilen olin koko päivän kaupungilla lahdessa.. Käytiin äitini ja pikkusisaruksieni kanssa syömässä ilmaiset lounaat satamassa Kaunis Veerassa.. JA vinks lahtelaisille tai lähipaikkakuntalaisille Eniron puhelin luettelossa ilmainen lounas seteli Kaunis Veeraan jos ette ole huomanneet.. Sain ostettua nyt vaaville kotiintulovaatteet (unisex).. ei ihan sellaiset kun toivoin mutta kyllä ne kelpaa..:) no nyt ei varmaan tällä erää muuta hirveet stoorit tais tulla jo.. ehkä myöhemmin neukku kuulumisia..

ainiin BB:lle tsempit täältäkin

piritta ja moggulaa 37+5
 
Heips,

Onnittelut kaikille vauvautuneille. Ehkä minäkin sit joskus perässä, odottavan aika kun on pitkä.

Laittelin "jäsenhakemusta" tuonne Facebookkiin.. Kuka luvat sit myöntääkin?

Olen aatellut et jos vaikka aikansa kuluksi alkais niitä kestoliivinsuojia tekee. Kiitos muuten kaikille neuvoja antaneille. Niitä taitaa saada tehdä aika kasan että pärjäis niillä pelkästään.
Varmasti ainakin joku 20parii pitää tehdä.

Sairaalakassiakin pitäis varmaan alkaa miettiä. Aika kuitenkin alkaa lähestyä vaikka itsestä tuntuukin ettei se mihinkään mee.

Ouska ja Väinö rv 38+1
 
Neuvolassa käyty ja kaikki ok. Paino oli pudonnut viime viikosta noin 300 g eli edelleen yhteensä mulle on tullut noin 10 kg. Pissa oli +-, mut sanoi, että todnäk virtsassa hiukan valkovuotoa ja siitä johtuu. Muksu oli laskeutunut ja kiinnittynyt. Sf mitta 32, viime viikolla oli 34, mutta sanoi tuon pudotuksen johtuvan siitä laskeutumisesta. Hb 121 ja verenpaine 104/67. Sydänäänet 140-150.

Nyt lähen kirppikselle ja sen jälkeen ystävän kanssa lounaalle. Sairaalakassi on autossa varmuuden vuoksi mukana, jos tulee äkkilähtö. Parempi varautua... :D

Luminella ja matkustaja 38+5
 
Huomentapäivää!

Ainakin on näköjään pippuri saanut vauvan, onneksi olkoon :flower:

Tsemppiä muille vauvan hakijoille, jos nyt joku oli tositoimissa...

Tervetuloa mammu09 :wave:

Äiti-84 Niin onhan se hyvä et miehillä on nuo harrastuksensa, mutta kuitenki vois ees joskus auttaa lastenkin hoidossa. Kun enimmäkseen tosiaan viettää auton parissa aikaa kun oman perheensä. Ja nyt taas parina iltana peräkkäin on viihtyny auton kimpussa, vaikka pääsin eilen just sanomasta ettei ole nyt paljoo rassaillu :headwall: Noh, jospa se rauhottus sit tosiaan ku jää isyyslomalle. :) Ja tosiaan onhan näin parempi ku mitä jos ryypiskelemässä laukkaisi, sitä en kyllä katsoisi. Sillä mies on iteki mulle puolustautunu ja sanonu et eikö oo parempi et minä vaan rassaan enkä kulje ryypiskelemässä.. No joo onhan se mutta silti vois vähän rajottaa ja viettää enempi aikaa perheensä kanssa. Kahtena edellisenä iltana tosiaan ku ei ollu lasten nukkumaan menoaikana kotona ni sit isompi lapsi tykkää valvoa niin kauan et isi tulee sanoo hyvää yötä. Se ärsyttää ku sit lasten nukkumaan menot häiriintyy sen takia ku valvovat ja odottavat et isi tulee. Toivottavasti toi ukon köriläs nyt tajuaa ja on sit kotona auttamassa ku jää lomalle.

Mulla esikoisen aikaan tehtiin siis sektio, koska oli perätilassa ja viikkoja 34+5 (synnytyksen käynnisti kohduntulehdus) ja synnytys kesti n. 24h. Ja kakkosen aikana sit käynnistettiin kun lapsi menehtyi kohtuun, synnytys kesti n. 9h ja ponnistusvaihe 7min. ja syntyi siis rv 34+3. Ja kolmosen aikaan puhkastiin kalvot kun menin kontrollikäynnille ja paikat oli jo sen verran kypsät, niin siitä sit synnytys kesti 3h 36min ja ponnistusvaihe 9min. Ja syntyi rv 38+3.
Nythän kätilö ja lääkärit on veikannu et tää synnytys ois viel nopeempi, et sitä jännään kuin pikanen lähtö sit tulee ku tulee ;) Et jospa sitä kuitenki ennätetään sairaalaan, täältä sairaalaan n. 30km.

Onnea myös poksuista :)

Pitiköhän mun vielä jotain kirjotella ku en muista... Ei kait... no jos lähtis laittaa pyykkiä pyörimään ja komentaa tota isompaa joka kiusaa taas pienempää :headwall:

mertsu ja prinsessainen 36+5
 
Mun on pakko kysyä teiltä joille on sanottu että vauva on laskeutunut niin huomaako eron aikasempaan? Multa neuvolassa aina kysytään että tuntuuko kun olisi pallo jalkojen välissä ja ei kyllä tunnu. Viimeksi sanoi että kiinnittynyt on mutta se ei merkkaa mitään.
Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä.. =)
 
Vauvautuneille lämpimiä vauvaonnitteluja!! Ja tsempityksiä jos jotku on parhaillaan tositoimissa! Ja uusille tervetulotoivotus!

Meillä tulee joku noista vanhoista pakkauksen talvihaalareista suosiolla käyttöön. Mun mielestä ei haittaa vaikka onki hiukan iso. Vauva matkustaa meillä tuplarattaiden takaosassa toppapussissa. Etuosassa matkustaa sitte tämä meidän puolitoistavuotias.

Tänne ei kuulu sen kummallisempaa. Eilen tosin oli alaselkä kummallisen kipeänä. Tasasin väliajoin tuli muutaman sekunnin kipuilua. Aattelin jo että jos mulla synnytyssupparit tuntuis selässä niin ne eiliset kivut ois voineet olla niitä. Mutta ku tähän asti on tuntunu vaan vatsassa niin tais eilinen olla jonkinlaista rasituskipuilua. Tänään ei selässä oo tuntunu mitään. Vatsassa supistelee usein ja melko tasasin väliajoin aina sillon tällön, mutta pääasiassa ovat vatsankovettumisia eikä kipeitä kuin ihan ihan hiukkasen.

Ens keskiviikon äippäpolia odotellen.

Sinderella 36+3
 
Mäkin sain nyt pakattua sairaalakassit valmiiksi. Tai no omaan kassiin tulee vielä loput tavarat vasta sitten kun lähtö tulee.

Kävin äsken miehen kanssa kävellen kaupassa ja ostin mansikoita litran :p namii!
Ihan tuskaisen kuuma tuolla ulkona.

outiko 40+1
 
Onnea vauvautuneille !!

Täällä taas yksi huonosti nukuttu yö takana.
Illalla alkoi supistella ennen nukkumaan menoa ja sitten jatkui koko yön.
Silloin kun ei supistanut niin olivain sellainen kauhea paineentunne alaselässä mikä sitten säteilee vasempaan jalkaan.
Jossain kohtaa jo mietin ettäpitäisikö alkaa supistuksia kellottamaan, mutta en sitten kuitenkaan alkanut kun koitin vaan saada nukuttua.

Täälläkin mies jännittää vauvan syntymää ja tänään sitten se tajusi ihan itsekin.
On nimittäin ollut tosi pahalla päällä ja stressaantunut jo pitkään ja tänään sanoi että se varmaan johtuu siitä kun vauvan pitäisi kuitenkin jo kohta syntyä ( olen kyllä koittanut sanoa miehelle että varmaan johtuu siitä, mutta itse on väittänyt olevansa kipeä ja vaikka mitä :headwall: )

Tänä aamuna mies mulle kirosi kun oli viime yönä herännyt kokonaiset KOLME kertaa yöllä, johon sitten oli pakko sanoa että mä heräsin ehkä 30 kertaa.
Ja taas se oli niin uhri kun ei enää saa edes nukuttua, kokeilisi tätä raskaana oloa.

Joo mutta jos vaikka vähän söisi taas ja sitten pitää lähteä kaupunkiin katsomaan missä yksi paikka on minne pitäisi mennä huomenna heti suoraan neuvolasta, eikä siinä ole kauheasti aikaa alkaa sitten etsimään.
Mies kyllä ehdotti että katson enirosta, mutta musta ei kyllä ikinä tulisi mitään suunnistajaa kun en tajua yhtään mitään mstään kartoista.
Varmaan katson osoitteen perusteella ensin enirosta ja sitten lähden keskustaan oikeasti etsimään sen talon.
 
Huomenta-päivää täältäkin..

Onnittelut uusille vauvan saaneille!! :heart: Ja muutama uusikin oli tullut joten tervetuloa :flower:

Eilen illalla kyselin tosta isäkuukaudesta mutta ei oo kukaan ainakaan vielä vastannut eli laitanpa vielä uusiks eli tietääkö joku miten nopeasti kela maksaa ne isäkuukauden rahat, kun sitähän voi hakea vasta sitten kun vauva on syntynyt? :attn: Meillä mies jää ens viikolla lomalle ja pitää sit syyskuussa sen isäkuukauden niin ois vaan kiva tietää etukäteen mitenkä syyskuussa tulee rahaa, jos noissa kelan rahoissa menee kauankin..

Sadepäivän ilo ja Minttu 37+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja Päksäkkä:
Mun on pakko kysyä teiltä joille on sanottu että vauva on laskeutunut niin huomaako eron aikasempaan? Multa neuvolassa aina kysytään että tuntuuko kun olisi pallo jalkojen välissä ja ei kyllä tunnu. Viimeksi sanoi että kiinnittynyt on mutta se ei merkkaa mitään.
Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä.. =)
Mä oon aina luullu, että sen vauvan pään pitää ensin laskeutua ja se voi sitten vasta kiinnittyä... Oonko mä näin kauan luullu ihan väärin??? :LOL:
Mulle viime käynnillä neuvolas kätilö sanoi, että vauvan pää oli hiukan laskeutunut mutta ei kiinnittynyt...
 
Onnea vauvautuneille :heart: :heart: :heart:

Huh huh, oon täällä aamupäivän leiponu. Just sain viimeiset pullat pois uunista, vielä pitäis pari kinkkupiirakkaa tehä, pohjat oottaa jo jääkaapissa. Nyt kuitenkin pikku paussi, on NIIN kuuma. Esikoinen meni päiväksi mummolle leikkimään, niin päätinpäs käyttää ajan hyödyksi :) Siivotakin pitäis vielä, josko sitten ottais pikku päikkärit.

Huomenna ois taas lääkäri, toivottavasti sitten ei tarvi enää käyä siellä. Meen seuraavan kerran sinne sitten vasta synnyttämään :)

Nyt syömään ja sitten jatkamaan leipomuksia.

Helmiir ja Kerttu 37+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hudjuke:
Mulla esikko synty 39+3 synnytyksen kesto oli 17h ja kuopus synty 41+0 kesto oli 10h. Lasten välillä oli 2,5 vuotta eli lyhyt välikään ei nopeuttanu kakkosen synnytystä. Nyt synnytysten väliks tulee yli 8 vuotta niin mä varmaan taas pakerran sen lähes 20 tuntii sitä vauvaa. Mulla on ponnistusvaihe ollu aina aika lyhyt, mut avautumisvaihe pitkä, vaikka mä tekisin mitä. Mites muilla? Ainakin mitä on silmään ottanu täällä palstalla niin moni on synnyttäny muutamassa tunnissa. Tai sit ne lyhyet synnytykset jää mieleen :LOL:

Hudjuke ja Kajsa 39+0 POKS

Mulla kans kestänyt aina suht pitkään, kateellisena lukenut noista parin-kolmen tunnin synnytyksistä.
Onneksi ponnistusvaiheet on ollut suht nopeita mutta tosiaan avautuminen kestäääääää ja kestäääääää.

Eka (41+3) kesti 11,5h
Vajaan kolmen vuoden päästä toinen kerta (38+3) 18h
Kakkosella ja kolmosella ikäeroa 1v5kk ja kolmosen synnytys (38+5) kestikin vaan reilut 9h.
Sit oli lähemmäs viiden vuoden väli ja viimeinen synnytys (40+5) n. 20h
Huoh!

Mitään tuntemuksia siihen suuntaan että tää tyyppi olis tulossa pikkuhiljaa ei ole... Ei kyl jaksais enää yhtään. Synnytys pelottaa ihan älyttömästi niin jotenkin vaan toivois että se olis pian ohi, ja pelottaa että menee yli ja vauva on taas yli 4kg "monsterikokoinen".
Voi kun vaan vois peruu koko homman :|

kiana 37+6

Niin ja onnitteluja vauvaantuneille :flower: :heart:
 
Ensiksi ONNITTELUT taas kaikille vauvan saaneille ja synnyttämään lähteneille sekä uusille TERVETULOA!

Täällä ei edelleenkään edistystä minkään suhteen. Eilinen neuvolakäynti oli sellainen rutiininomainen.. painoa oli tullut TAAS +900g/vko. Mitä ihmettä?!? En mielestäni syö sen ihmeellisemmin kuin aiemminkaan ja liikun varmaan enemmän kun jossain vaiheessa raskautta. Eipä tuo paino haittaa vielä.. mutta jos tässä kuukaus vielä menee ootellessa ja joka viikko tulee kilo niin huh huh! :LOL: Tähän mennessä tullut siis sellanen 11kg lähtöpainosta.

Vauva oli hyvin telakoitunut ja th:n mukaan laskeutunutkin.. olen kyllä itsekin sitä mieltä, että joku ilta täs viime viikonlopun aikaan kun olin suihkuun menossa niin tuli oikein rytinällä alas.. taisin muutaman ärräpäänkin päästää. Sen jälkeen ei olekaan sit tuntunut tapahtuvan yhtään mitään - turhauttavaa. Olis nyt edes niitä menkkajomoja tms. :) Odottavan aika on pitkä! Tai ehkä tää on sitä tyyntä myrskyn edellä ;) tai sit toivossa on hyvä elää! (Onpas monta hyvää sanontaa :p )

Kokeillaan saanko viikon takaisen vatsakuvan näkyviin... täällä kun on myös sellanen joka ei oikeen haltsaa tuota kuvan liittämis hommaa, joten kokeillaan linkkinä... kuvassa siis 37+0.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4584980.jpg

Jahans.. jos vaikka alkais silittään vauvanvaatteita (täytyy olla tosi tylsää kun alkaa vapaaehtoisesti silittään).

Marizzza ja jupero 37+6 (osaankohan laskea :/ )
 
sadepäivän ilo;meijän ukkelille sanoivat kelasta,että tuon isäkuukauden rahat laitettaisiin "hakuun" vasta sen jälkeen kun sen on pitänyt!!
Siinä mekin sitten jo pähkäiltiin,että taitaa jäädä se vapaa pitämättä,kun ei sitä rahaa ole pitkiin aikaan sitten saatavilla...mutta onneksi miehen pomo on todella ymmärtäväinen ja lupasi kyllä hoitaa raha-asiat heidän puoleltaan ja he sitten kinuvat nuo rahat kelalta..

Täällä ei edelleenkään minkäänlaisia tunteita lähdön suhteen!! :kieh:
Aamulla kävin neuvolassa ja turvotusta on onneksi hävinnyt tuon 1kg verran pois... :whistle:
Parempi näin päin,en muutenkaan haluaisi että tuota massaa enää hirmuisesti tulisi,kun sitä muutenkin jo tullut tuon 14kg verran..
Muuten kaikki arvot ihan kohillaan,pissassa taisi kyllä olla jotain arvoja koholla,mut muuten kaikki ok.

Siis täällä jatketaan vattulehtien hauduttelua... :headwall:

-nuunuu 39+1-
 
Moi moi :wave:

Onnittelut taas kaikille vauvan saaneille :flower:

Itselläni on sellainen olo nyt, että synnytys on vasta jossain kaukana tulevaisuudessa. Yönkin nukuin tosi sikeästi, vain pari kertaa heräsin ja nukahdin samantien uudelleen. Supistuksetkin on kadonnut johonkin. Varmaan mä vielä oon yhdessä kasassa tän mahan kanssa elokuun lopullakin vielä :whistle:

Tuli taas niin ihanan lämpimät ilmat, mutta samantien iski kamala turvotus |O Saa nähdä mitä neuvolan vaaka huomenna aamulla näyttää taas. Musta tuntuu että mä joudun aina käymään siellä silloin kun on kuuma ja mä oon ihan turvoksissa :kieh:

Marizzza85 Ihana masukuva :heart:

Pitää yrittää keksiä jotain kivaa tekemistä iltapäiväksi. Tytöllä on ollut ihana kiukkupäivä tänään. Ärsyttävää kuunnella kiukuttelua, itselläni on vaikea lähteä johonkin, kun alapäätä vihloo ja jomottaa niin että on vaikea kävellä... toisaalta taas ymmärtää ettei lapset jaksa olla kotonakaan koko aikaa... Pitäsköhän sitä lähteä vaikka rannalle, tänä kesänä ei varmaan enää kovin montaa kertaa pääse rantaan =)

RangaTanga 37+4 :heart:
 

Yhteistyössä