Hakutulokset

  1. F

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Eli mulle vielä FL ja pikkunen. LA 20.3. synnytyspaikkana LKS, eka tulossa ja ikää 21
  2. F

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Hei vaan kaikille! En ole aikoihin tänne kirjoitellut, lueskellut olen kyllä näitä juttuja ahkerasti! Täällä on käyty np ultrassa ja kaikki oli hyvin, masu ei vaan ole oikeen kasvanut.. Jotenkin kumma olo kun ei tunne vielä liikkeitäkään eikä masu kasva, että onkohan siellä mitään...
  3. F

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Sulla on melkein samat viikot kuin mulla. Mulla viikkoja on 9+4. Viikko sitten kävin ultrassa ja siellä näkyi pikkuinen hyvinvoivana. TUli mieleen, että voinko olla nyt lähes huoletta että pikkuinen kasvaa hyvin kun kaikki on ollut kunnossa? Lääkäri sanoi että ei näe mitään estettä pikkuisen...
  4. F

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    En ole pitkään aikaan tänne kirjoitellut. ELi käytiin keskiviikkona varhaisultrassa. Kaikki oli hyvin, sydän näkyi ja raajat oli paikoillaan! Voi sitä onnen tunnetta! VIikkoja oli silloin 8+3 ja laskettu aika on 20.3.2011 ikää mulla siis 21v ja synnytyssairaalana LKS:n uusi synnäri :) Mies on...
  5. F

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Viime yö oli ihan katastrofaalinen. Selkäkipu oli jotain aivan järkyttävää. Kipu oli alaselän sivuilla ja noin keskellä selkää, mutta ylempänä. Olin ihan satavarma, että nyt alkoi keskenmeno, mutta vuotoa ei kuulu. Selkäsärkykin helpotti särkylääkkeellä ja sain loppujen lopuksi untakin. Hui...
  6. F

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Hei! Uusi ilmoittautuu. Olen seurannut ketjua jo n. viikon verran ehkä hieman pelonsekaisinkin mielin. Nyt varovasti liityn mukaan sillä tämä on toinen raskauteni. Ensimäinen päättyi keskenmenoon 2/2010 viikoilla 6+2. 5+ viikolla alkoi ruskea limainen vuoto, joka sitten vajaa viikon päästä...
  7. F

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Täällä on tänään 5+3 ja pikkariin tullut hieman ruskeaa vuotoa. Ei todellakaan paljoa eikä ole mitään kipuja. Lueskelin, että se voi ihan hyvin kuulua asiaan eikä ole vaarallista. Huomenna soitetaan miehen kanssa yksityiselle ja varataan varhaisultra :) Päädyttiin tähän pienen harkinnan...
  8. F

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Kuinka moni on käynyt siellä vapaaehtoisessa seulassa? Mie ajattelin sinne mennä, eihän siitä haittaakaan ole :) Täällä oireita on ainoastaan mahan turvotus! Nännit oli hetken kipeänä, mutta ei ole enää. Joskus ajoittain tulee kuumia pahoinvoinnin aaltoja, mutta nekin menee nopeasti ohi...
  9. F

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Mulle voi lisätä sen, että LKS:ssä synnytän :heart:
  10. F

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Kiitos :) Kiva, että löytyy muitakin rovaniemeltä!
  11. F

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Moi! Ilmoittautuisin tänne uutena. Olen vielä kesään asti 20 vuotias tyttönen rovaniemeltä. Meille on tulossa ihana esikoinen LA 17.10. Plussan tein 8.2 ja sen jälkeen se piti varmistella vielä muutamaan otteeseen =) Ihanaa kun sattumalta löysin tämän pinon! Tuntuu, että tarvisin nyt...
  12. F

    Mitä ekassa neuvolassa tehdään?

    Millon on sitten ihan oikea ultra? Jos siellä kuunnellaan vaan sydänäänet :snotty:
  13. F

    Mitä ekassa neuvolassa tehdään?

    Mulla eka neuvola viikoilla 9+5 ja ilmeisesti ne kuuntelee siellä ainakin sydänäänet? Mitä muuta siellä tehdään?
  14. F

    Minkä kokoisissa asunnoissa/taloissa asutte?

    Meillä on 52 neliön kaksio. Pieni keittiö ja ranskalainen parveke. Kerrostalo siis, ei hissiä. Ei oo lapsia, mutta kyllä tänne mahtuis yks napero :heart: Sais vaan miehen touhuihin :D Vinkkejä :whistle: ?
  15. F

    Pillerit ja haluttomuus

    :wave: Tai käytin ehkäisyrengasta, mutta haluttomuus vaivasi enkä oikein ymmärtänyt, että ne johtuivat siitä ennenkuin ne lopetin. Oisko pari kiertoa mennyt ja halut nousi rytinällä kauheiksi:) Otin takaisin ne haluttomat kuukaudet :laugh:
  16. F

    Saako lapset laittaa pihalle, jos niitä ei jaksa katsoa/kuunnella???

    Ei kait siinä oo mitään pahaa, jos käyvät hetken "jäähyllä". Kunhan ei sinne jätä :heart:
  17. F

    aivotäräyksestä

    Yleensä oireet tulee muutaman tunnin sisällä tapahtuneesta.
  18. F

    Musiikkitermejä tuntevat!

    Ihana ku täällä on positiivisia ihmisiä :heart:
  19. F

    Musiikkitermejä tuntevat!

    trioli?
  20. F

    Kummallista..

    En innostu liikoja:) Kiva kun jaksoit vastata! Odottelemme ihan rauhassa viikonloppuun! :heart:

Yhteistyössä