Kummallista..

Emme yritä mieheni kanssa lasta, mutta nyt on ehkä sattunut jotain omituista :saint: Voikohan tää olla sitä mitä luulen.. Nyt siis kp 22/28

- Eilen nänneissä tuntu niinkuin joku hinkkaisi niitä santapaperilla
- Rinnat arkoina
- IStuessa välillä tuntuu niinkuin istuisi tennispallon päällä
- Alamahaa jomottaa oikealta (ehkä jomotus ei oo oikea sana) puolelta
- Kuvottava olo lisääntyy iltaa kohden ja jos on kauan aikaa selällään

Syön siis e- pillereitä Jazz merkkisiä. Olen ottanut ne säännöllisesti yms. ja tiedostan, että mikään ehkäisy ei oo 100% varma..
EI vauva paha asia ois
:heart:
Se ois meidän oma pallukka =)
 
kuule
Hmm, vielä ois 6 päivää ooteltavaa, älä hätäile kuitenkaan tai innostu liikaa. Olisiko vauva miehenkin mielestä teisän oma TOIVOTTU pallukka. Toisin sanoen oletko siis puhunut epäilyksistäsi miehellesi ja hän on ollut myöntyväinen vai oletatko nyt vaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuule:
Hmm, vielä ois 6 päivää ooteltavaa, älä hätäile kuitenkaan tai innostu liikaa. Olisiko vauva miehenkin mielestä teisän oma TOIVOTTU pallukka. Toisin sanoen oletko siis puhunut epäilyksistäsi miehellesi ja hän on ollut myöntyväinen vai oletatko nyt vaan?
Tottakai olen miehelleni puhunut asiasta ja hän on ihan samaa mieltä. Ollaan kyllä tiedostettu, että seurauksia voi olla jos sitä touhua harrastaa:)
Ei tässä sen saralla olisi mitään ongelmaa, lapsi saisi rakastavat vanhemmat.
Ihmetyttää vaan se, että oisko pillerit todella pettäneet..
 
Itse tunnet oman kroppasi parhaiten. Kyllä minäkin tiesin olevani raskaana ennenkuin edes testasin.
Ota nyt ihan rauhallisesti, yritä olla innostumatta asiasta liikaa. Ja keskustele alustavasti asiasta miehesi kanssa.
(ONNEA! ja iso hali)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Itse tunnet oman kroppasi parhaiten. Kyllä minäkin tiesin olevani raskaana ennenkuin edes testasin.
Ota nyt ihan rauhallisesti, yritä olla innostumatta asiasta liikaa. Ja keskustele alustavasti asiasta miehesi kanssa.
(ONNEA! ja iso hali)
En innostu liikoja:) Kiva kun jaksoit vastata! Odottelemme ihan rauhassa viikonloppuun! :heart:
 

Yhteistyössä