Hakutulokset

  1. Risella

    Tahdomme laihduttaa VKO 1

    Tulen porukkaan mukaan! 4 lapsen äiti ja ikuinen jojolaihduttaja. HUOH! Nyt olen lopettanut laihduttamisen ja yritän keskittyä terveellisempään elämään...jos se onnistuis. Pituus 163cm ja paino nyt 69,7kg (toukokuussa aloitin ja painoin silloin 74,5kg) Tavoitepainoni olis 58kg. =)
  2. Risella

    KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 17

    Hiljasta kun huopatossu tehtaalla...tässä meiän pinossa siis! :laugh: Mutta tässä mun viikon tulos...paino oli nyt tipahtanut vähän, parempi se kun ei mitään. nimi: Risella pituus: 163cm aloituspaino: 73,5kg tavoitepaino:aluksi 63kg (lopullinen tavoite 58kg) paino nyt: 69,6kg...
  3. Risella

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 16***

    :) Tänään olen ollut ahkera liikunnan suhteen. Aamulla tein reippaan tunnin lenkin. Iltapäivällä olen kuntopyöräillyt 10 minuuttia ja Zumbannut tunnin. Huomenna ois tarkotus kans liikkua kunnolla, koska keskiviikkona ei kerkiä...töissä menee niin kauan ja illalla on teatteri-harjotukset...
  4. Risella

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 16***

    Saisko tulla tähän mukaan? Olin tässä jo aikasemmin mukana, mutta elämä kotona oli niin kiireistä, että jäi väliin koko laihdutus. Nyt vähän paniikissa yritän palauttaa itseni taas ruotuun ja saada kesäks edes muutaman kilon karistettua...ja tietysti oppia sen terveellisen elämän salat, ettei...
  5. Risella

    G: Mitäs suunnitelmia uuden vuoden aatoksi teillä on?

    Me syödään jotain hyvää, ammutaan raketit taivaan tuuliin ja lähdetään ajaan kohti Helsinki-Vantaata. (Viikko kanariansaarilla miehen ja muksujen kanssa) B)
  6. Risella

    Aiotteko tehdä Uuden Vuoden lupauksia?

    Minä yritän *saada 5kg painosta pois kesään mennessä :) *ulkoilla enemmän *viettää enemmän kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa (mikäli se nyt 4 lapsisessa perheessä on mahdollista) :)
  7. Risella

    mikä se oli se ruotsalainen lastenvaatteiden nettikauppa?

    ai jaa, sorry, aamukankeutta :)
  8. Risella

    mikä se oli se ruotsalainen lastenvaatteiden nettikauppa?

    Lotta & Linus...olikohan? Vai Linus & Lotta?
  9. Risella

    Olisiko kukaan ennustaja "joulutuulella" ja haluaisi ennustaa palstalaisille?

    Kiitos RamonaK. Osuit lähelle :hug:
  10. Risella

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Voi ihmiset ihanat...ottakaa mut mukaan. Yksin ei jaksa taistella kilojaan vastaan! Pituutta on 163cm ja painoa 70kg :ashamed: Onko teillä joku tietty punnituspäivä?
  11. Risella

    Läskin sulattajat viikko 23

    paino nyt 66 kg, pituus 163cm
  12. Risella

    G:Koska viimeksi seksiä?

    eilen
  13. Risella

    Viikkoja 40+6 käynnistysvinnkejä?

    Kaikki hieromiset on minusta ihan turhaa...koska se vauva tulee kun on valmis...itselläni 4 muksua ja kaikki keinot aikoinaan kokeilin...vain sitten kun rentouduin ja "lopetin odottamisen" niin vauva alkoi syntymään.
  14. Risella

    Viikkoja 40+6 käynnistysvinnkejä?

    Ota ihan rennosti. Nukut ja lepäät...kun keho rentoutuu niin vauvakin voi alkaa tulemaan...
  15. Risella

    Viikkoja 40+6 käynnistysvinnkejä?

    voi, ikävä kyllä se tulee kun sen aika on...poppakonsteja ei ole. :hug:
  16. Risella

    Nyt rehellisesti: Kuinka monta kertaa viikossa?

    1-2 kertaa/vko ja meillä on 4 lasta. Minä 30 mies 33. Yhdessä oltu pian 8 vuotta
  17. Risella

    Mitäs teette tänä iltana?

    Meillä mies yötöissä :/ Kun muksut nukahtaa niin aion katsella jonkun hyvän leffan ja syön suklaata.
  18. Risella

    Me mennään

    Romanttista. Onnea :flower:
  19. Risella

    Dude-76!!!

    Eipä tainnut löytyä :laugh:

Yhteistyössä