KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 17

Eli tyyli on vapaa, kunhan kilot karisee

nimi
pituus
aloituspaino
tavoitepaino
paino nyt
pudotettu
viikkopudotus
punnituspäivä


nimi serveri
pituus 172
aloituspaino 86,8
tavoitepaino 75
paino nyt 79,4
pudotettu 7,4
viikkopudotus -400grammaa
punnituspäivä perjantai


nimi: Risella
pituus: 163cm
aloituspaino: 73,5kg
tavoitepaino:aluksi 63kg (lopullinen tavoite 58kg)
paino nyt: 69,6kg
pudotettu: 3,8kg
viikkopudotus: 600g
punnituspäivä: lauantai


nimi: Marmeladi
pituus: 162
aloituspaino: 81,9kg
tavoitepaino: aluksi sinne 70kg, kuitenkin ultimate tavote on 65kg
paino nyt: 81,9kg
pudotettu:
viikkopudotus:
punnituspäivä:lauantai
 
Hiljasta kun huopatossu tehtaalla...tässä meiän pinossa siis! :LOL:
Mutta tässä mun viikon tulos...paino oli nyt tipahtanut vähän, parempi se kun ei mitään.

nimi: Risella
pituus: 163cm
aloituspaino: 73,5kg
tavoitepaino:aluksi 63kg (lopullinen tavoite 58kg)
paino nyt: 69,6kg
pudotettu: 3,8kg
viikkopudotus: 600g
punnituspäivä: lauantai

Uus kymmenluku alkoi kuiteskin. Hyvä mä! :)
 
Hienostihan sulla Risella on tippunut! Puoli kiloa viikossa olis ihan mahtava juttu, ja meillähän nyt keskimäärin on se, eli ollaan me vaan niin hyviä!!
Mulla on alkanu hiukan lipsuun ote ja oon syöny enemmän herkkuja :( Mitenhän sais taas kunnolla niskasta kiinni itseensä?

Niin ja olihan se arvattavissakin että vuodenvaihteessa on paljon laihdutusinnokasta porukkaa ja määrä vähenee kun kevääseen ehditään. Mutta kun ei alota liian rankasti niin kyllä sitä suunnilleen pystyy oleen laihiksella pitemmänkin aikaa. Jos repsahtaa niin nopeesti vaan takas ruotuun. Kyllä mulla ainakin krapulapäivät esim on tosi mässytystä, muttei sen saa antaa jäädä päälle.
 
Mää tarvisin nyt todella kipeästi stemppaus apua painon pudotukseen. Ylimääräsiä kiloja tällä hetkellä ihan luvattoman paljon ja niistä on nyt päästävä eroon kilo kerrallaan. Yksinäni olen taistellu vuoden verran ja paino on jojoillut vaihtelevalla menestyksellä. Motiivina toimii peilikuva joka on kerrassaan huikaisevan järkyttävä. Että jos minä voisin tupsahtaa tähän teidän pinoon, jos se vaikka toisi lisä pontta tähän painon pudotukseen:)

Elikkäs..

nimi: Marmeladi
pituus: 162
aloituspaino: 81,9kg
tavoitepaino: aluksi sinne 70kg, kuitenkin ultimate tavote on 65kg
paino nyt: 81,9kg
pudotettu:
viikkopudotus:
punnituspäivä:lauantai

Noin. Nyt sen on mustaa valkosella. Ja eiku stemppiä kehiin!:D
 
Jee! Tervetuloa Marmeladi!
Mulla on jotenki kauheen vaikeeta kans nyt. Viime viikolla herkkuja meni torstaista sunnuntaihin, ei nyt mitään kauheita määriä mutta kuitenkin. Esim torstaina söin munkin, la söin viinerin ja n 150-200g irtokarkkia, sunnuntaina elokuvissa suklaapatukan ja sellasen pienen TV-sekoituspussin.. Ja vaan yks päivä pitäis olla herkkupäivä! Päätin suhtautua vakavuudella tähän viikkoon ja elää terveellisesti ma-pe, paitsi pe-illalla eli vappuaattona langeta munkkiin ja sipseihin (ne ruissipsit, valkosipuli :p ) Lauantaina menenkin sit juhlimaan ja sunnuntaina pakko sallia krapulasuklaa.. Mutta tänään töissä tauolla söin muutaman kaurakeksin, hyi mua!! Miks tää on nyt niin vaikeeta :headwall:
 
No nyt siis lämähti sellaset lukemat tiskiin että en kehtaa edes ylös kirjottaa!! :ashamed: Huomaa kyllä että on tullu vappua juhlittua perinteiseen malliin ja että eilinen oli se krapulapäivä kaikkinen krapula ruokineen :kieh: Hyi mua!!!! |O
 

Yhteistyössä