Tulevat Täydelliset Naiset !!

Kiitti Sofku onnitteluista, onhan se ihan kiva pudotus näin kun ajattelee, mutta ei se niin tunnu kun on menny niin kauan aikaa. Mutta väliäkö ajalla, poissa on jokatapauksessa!!

Daaria, eipä taida mustakaan voittaja Rinsessaa tulla.. Eilen olin ihan nätisti kun innostuin niin, mutta tänään oon kiskonu suklaata taas oikein urakalla.. Mä oon tehny tuollaisia joulukoreja, joten niistä tulee aina syötyä, vaikka niiden pitäis lahjaksi mennä.. :ashamed:
Nytkin on ihan paha olo.. :$ Ihanaa että sun selkä on parempi =)

Mama; onkohan nyt jotain painoa nostavaa ilmassa.. Hassua kun kaikki yritetään pudottaa painoa, mutta tuntuu vaan monella nousevan =) (Itseni mukaanlukien). Mutta sitähän tää on, kaks askelta eteenpäin ja yks taaksepäin, ei ole niin vakavaa!

Kaikille tsemppiä viikonloppuun ja muistakaa; jos menee herkutteluksi, niin sitten menee ilman huonoa omaatuntoa! Sitten taas skarpataan kaikki.. Sillon on pelkkää miinusta jos herkuttelee ja paino nousee ja kehittelee vielä morkkiksenkin ittellensä siitä, mutta sitten jos herkuttelee ja antaa itsensä nauttia siitä, niin silloin paino nousee, mutta on ainakin tullu jotain nautintoa, elikkä ei pelkkää negatiivista :saint:
 
Moikka!

Vaikutatte tosi siisteiltä tyypeiltä joka ikinen.
Tein tätä varten ihan uudet "laihdutustunnarit", kun en halua että kaikki tutut ja puolitutut käyvät täällä nauramassa pulleron laihdutusyrityksille. :LOL:
Eli siis vanha plussalainen uusilla tunnuksilla. :snotty:

Mulla on siis ylipainoa reilut 20kg. Yksikseni olen näitä nyt pari viikkoa pudotellut.
Lähtöpaino oli 87,5kg
tänä aamuna 85,2
Pituutta löytyykin sitten vain 164cm.

Mulla kilot tuli lapsen myötä. Lihoin (osittain raskausmyrkytyksen takia) raskauden aikana 30kg.
Sain niistä jo parikymmentä pois, mutta jotenkin tässä kuukausien mittaan on kymmenen tullut takaisin.
Eli nyt painan 20kg enemmän kuin ennen raskautta.

Olo ei todellakaan ole mairitteleva, kaikki ennen sopivat vaatteet ovat niin pieniä etteivät mahdu päälle.
Muutenkin on ruma ja vastenmielinen olo. :(
Nyt päätin sitten pudottaa nuo 20kg ja mielellään pari vielä päälle.
Mielellään tekisin sen teidän kanssa!

Ystävällisin terveisin Smirkkuli
 
Tervetuloa smirkkuli! Ja kiitos kohteliaisuudesta =) Kuinkas vanhat lapset sulla on?

Miten mulla voi mennäkkään näin pepulleen.. Tänään oon sit syöny sipsiä kun suklaa loppui.. Ja tässä vaan laihdutuspinoon kirjottelen.. :LOL:

Mut kyl mä tästä ryhdistäydyn! Ja tuun Rinsessa Voittajaksi! Tai ainakin toiseksi perintöprinsessaksi.. :ashamed:

Mitäs muiden viikonloppuun?
 
Eihän minulla ole vasta kuin yksi lapsi.
Poika, joka tulee nyt 10kk. Silloin kuin poika oli ehkä 4kk oli kymmenen kiloa lähtöpainoon ja nyt on sit 20. Voi luoja, oon siis todellakin lihonut puolessa vuodessa 10kiloa ihan vain syömällä. |O

Tein tuonne kalorilaskuriin itelleni profiilin, sen avulla näkee helposti mitä on tullut popsittua suuhun ja mitä saa vielä popsia.

Tänään kyllä tuli popsittua vähän noita ässälakuja, kun euromarketissa oli niin hyvä tarjous. Muuta en sit saanutkaan syödä aamupuuron lisäksi. :LOL:
 
Tervetuloa munki puolesta smirkkuli!!!!

Jee perjantai kohta jo ohi... ei herkun herkkua oo menny nassuun nyt pariin päivään, JIPPII!!!!! Huomen lauantai, paha päivä... voipi olla, et son itelleni pienen namipussin!! :ashamed:
Kipeenäki yhä oon... mälsää!!!!
 
Sofku ja smirkkeli tervetuloa mukaan!

Täällä viikko meni hyvin. Söin vähemmän ja terveellisesti sekä liikuin paljon. Huomenna salibandypelit, joten lisää liikuntaa, mutta sitten illalla ensimmäiset pikkujouluni. Joten juomaa ja ruokaa ei säästellä, eikä sunnuntaina myöskään. Palataan maanantaina taas ruotuun.

Mama-84 paranemisia! Tylsää olla kipeenä ja vielä syödä terveellisesti.

Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
Sellaista minä vain, että mikä teillä on tällä hetkellä punnituspäivänä vai onko jokaisella ihan oma henkilökohtainen punnituspäivänsä?

Tänään on tiukka haaste edessä, kahvittelua ystävien merkeissä. Saas nähä kuinka muijan käy. :whistle:
Onneks on vajaa 1000kcal jäljellä tähän päivään. Voi sitten illan syömättömyydellä paikata päivän herkuttelut. :LOL:

Millaisia diettejä te noudatatte? Ja missä määrin olette nyt lisänneet liikuntaa?

Mua ketuttaa kun mun vanhat toppahousut ei mahdu jalkaan ja tuolla on jo niin kylmä kävellä ettei ilmankaan oikein tarkenisi.
Oon käynyt nyt miehen toppahousuissa. Se on mua melkein 30senttii pidempi, niin pitää vähä lahkeita kääriä. Niissä löytyy siis pituutta lahkeissa mut lantiolta hyvä et menee kiinni. :LOL:

Mutta nyt pitää lähteä.
 
Minäpä laittelen tänään tänne tuloksia, koska tiedän jo nyt että huomenna en kuitenkaan ehdi. vauva on kipeenä, joten syliäni kaivataan tiuhaan tahtiin... oltiin lauantai ilta ja alkuyö sairaalassa hengitysvaikeuksien takia, nyt sujuu jo vähän paremmin...
mutta tosiaan, sitä on sitten tullut syötyö välipalaa jos sun toista ja liikunnat jääneet tältä viikonlopulta täysin, paino oli tänään aamulla vielä samassa 67,9, no siis pikkasen menny alaspäin eli hyvä niin, mutta katotaan miten käy.. esikoinen hyppii seinille varmaan huomenna kun en voi viedä näitä ulos kun tää pikkunen on vielä aikalailla pipi... huoh..
kiva nähdä että täällä on uusia tsemppaajia, kyllä se tästä..
smirkkulille tiedoksi että olen itse koittanut tuolla kiloklubissa tarkkailla syömisiä ja liikkumisia ja sillä on kyllä tullut tuloksia, kunhan vain olisi aikaa olla koneella niin paljon...
mutta olenpahan millimetrin kanssa samaa mieltä, en aio potea huonoa omaatuntoa näistä herkutteluista, jääpähän ainakin nautinto käteen:)
 
heipä hei,

ja tervetuloa mukaan smirkkuli :heart:

pudotusta ei juurikaan ole tapahtunut..
olen siinä 86kg ja 87kg paikkeilla nyt ja otan päämääräkseni painaa tämän verran koko loppu vuoden, sillä nyt en usko että paino juuri putoaa loppu vuonna. olen saanut sen -12kg pois ja todella tyytyväinen siihen. ja kun repsahduksia vaan tulee ja tulee.. pelkään että paino nousee. :(
mutta en anna sen nousta! |O
aloitan tammikuussa sitten uudestaan :)
ja siinä olisi tavoitetta viellä -8kg siis kokonaisuudessaan haluan päinaa -20kg vähemmän kuin viime kesänä ;)

loppu vuosi on kohdallani kiireinen , kiire apulaisena ym.. joten minusta ei pakolla täälläkään kuulu, mutta ettehän unohda että olen mukana :wave:
 
Eihän me nyt Sannulii unohdeta!

Täällä kahden rajun syömispäivän jälkeen paino tippui puoli kiloa eli nyt ollaan 72,5kg. Ihan tyytyväinen tuohon, vaikka hitaasti mennään, mutta en nyt hirveesti ole laihdutusta ajatellutkaan. Kun sais kilon pois ennen uutta vuotta ja sitten loput ensi vuonna ja jouluna ei hirveästi tulisi syötyä hyvää.
 
...jos vaan sopii, liityin toiseenkin ryhmään täällä palstalla jo aikaisemmin tänään. Nyt on kaikki tuki tarpeen!
Järkytys oli niin suuri, kun painoa vaan kertyy ja kertyy. Tämän vuoden alussa onnistuin pudottamaan 4 kg, mutta nyt ne on tullut takaisin ja vielä 2 kg ekstraa lisää..
Eli viime viikon torstaina kävin vaa'alla ja painoin huikeat 89,2, ajattelin pitää jatkossakin tuota torstaita punnituspäivänä.
Nyt tää joulunaika on kyllä tosi hankalaa ja tarkoitus olisi, ettei paino ainakaan nousisi joulukuussa. Tammikuussa voisi sitten lähteä ihan tosissaan liikkeelle.
Mitäs muita tietoja tänne pitäis laittaa kuin lähtöpaino?


 
Viikon saldo oli n. -3 kg. Ihan hyvin :D Kesällä kyllä ruukasi näillä nutri viikoilla lähteä sellaiset rapiat 4 kg mutta toki en nyt ole täysin pusseilla tainut olla yhtään päivää. Oon saattanut pari leipää syödä tai lautasellisen puuroa tai salaattia jossain vaiheessa. En sitten toki ole syönyt täyttä pussi määrä.. Noh, onhan tuo 3 kiloakin loistava juttu :heart:

Tällä kertaa vain näin pikaisesti.. Palailen asialle uudestaan hiukan paremmalla ajalla.

Tsemppiä kaikille !!! Ja kuten todettu niin jos sorrutaan niin sorrutaan sitten nautinnon kanssa. Huono omatunto vie ihan liikaa huomiota pois herkuilta ;)
 
smirkkuli ja emma: Tervetuloa!!

Ihanaa ku on jo niin paljon porukkaa!

Hei, pyydän teitä vielä aina mustaamaan ne tulokset jotka haluatte tuonne etusivulle. Tai siis lihavoimaan. Ja jos oisitte niin ihania että laittaisitte aina niin että paino nyt 75kg eli -500g ni se helpottas mua tosi paljon. En mää mikään ääliö oo ettenkö ymmärtäis luettua :LOL: mutta siis oon vaan niin väsynyt että en aina kaikkea hoksaa. ja jos mulla jää joku välistä niin huikatkaa vaan niin päivittelen uudemman kerran.

Mää ajattelin että en nyt enää tänä vuonna käy puntarilla. Mua niin tympii taas tää laihduttaminen että pitänee pitää luova breikki. Tai siis lähinnä tarkotan sitä että en jaksa kirjata syömisiäni ja aamuisin aina pettyä ku mitään ei oo tapahtunut. Mutta en siis missään nimessä luovuta ja hengaan täällä kyllä vähän väliä ja tarkkailen syömisiä mutta nyt joulun ympärillä en laske kaloreita ja muutenki otan vähän kevyemmin. Jospa sitä kuitenki ois jotain tonne takaraivoon iskostunut ettei pääsis paino kuitenkaan nousemaan.

Mutta siis tämän aamun tulos 75,5kg ja seuraavan kerran ens vuonna :saint:

sofku: Mieletön pudotus!!!! Älähän nyt kovin montaa viikkoo tommosta vedä, menee jo epäterveellisen puolelle sitten. Mutta tosi hyvä aloitus ja motivoi varmasti tosin kivasti jaksamaan :flower:

dieeteistä: Mää en noudata mitään diettiä vaan pyrin loppuelämäni syömään terveellisesti. Oon lisännyt kasvisten määrää valtavasti ja kalaa yritän kans syödä vähintään kerran viikossa. Valkoiset jauhot oon pyrkinyt jättämään pois, mut en totaalikieltäytymisenä vaan jos tekee mieli niin syön. Mutta riisiä en syö koskaan, perunaa ihan tosi tosi harvoin ja pasta on aina tummaa. Vaaleaa leipää syön kans tositosi harvoin, joskus vaan pitää saada rieskaa :p mut muuten aina ruisleipää mutta en sitäkään päivittäin.
Nuo on ne suurimmat muutokset jotka oon nyt tehnyt puolen vuoden aikana ja pyrin näin pitämään lopun elämää ja uskon että onnistuukin koska tuo on ollut helppoa. Sokeri on sitten se ihan toinen juttu :whistle:

Tänään salille yli viikon tauon jälkeen, jee! Viime viikko oltiin flunssassa ja pojilla on edelleen mut mää oon tervehtynyt.

Mut määpä alan päivitteleen ennen ku jätkät herää :wave:
 
ja uusille: ei oo virallista punnituspäivää. Useimmilla on maanantai ja mulla on nykyään torstai, tosin käyn joka päivä puntarilla mut sen torstain oon merkannu. Eli ihan millon vaan voitte käydä ja ihan millon vaan voitte ilmotella mut laittakaa kerran viikossa tuo päivitettävä luku niin ku edellä mainitsin :flower: :hug:
 
Tänään aamusta kävin puntarilla ja sain iloisesti yllättyä : Oli paino eilisistä tippunut -0,8 kg. Nyt siis vieläkin painoa jäljellä runsaat 101,4 kg. Alussahan sitä oli se 105 kg kun aloitin. Nämä luvut vaan ihan vielä Daarialle tiedoksi kanssa, jos etusivua päivittelet. :D

Nää vapaat on niin vaikeita... Koko ajan tekis mieli jotain napostella. Pitää vaan yrittää kehittää tekemistä itelle jatkuvasti niin en ala miettiin ruokaa :LOL:

Daaria just luin jostain lehdestä (tais olla KG), että missään nimessä ei puntarilla käymistä sais lopettaa, vaikka painoa ei sillä hetkellä aktiivisesti pudottaiskin. Sitä silloin kuuleman liian helpolla vaan lipsuu ja lipsuu kun ei näe sitä vaikutusta missään. Ja itekin tätä kyllä allekirjoitan. Syksyllä tuossa puntarilla käymisen vain lopetin ja yhtä äkkiä sitä sitten olikin painoa tullut lisää vaikka ja kuinka. Oiskohan sitä sitten osanut reagoida tähän painon nousuun jo aikaisemmin, jos olis puntarilla käynnyt siltikin säännöllisesti.. :eek:

Miekin olen ajatellut tästä sitten jatkaa tuolla runsaalla kasvisruokavaliolla ja melkein hiilihydraattomalla. Siis toki leipää tai pastaa silloin tällöin, mutta vähemmissä määrin ! Tuolla ruokavaliolla saa syödä tosi paljonkin vähällä kalorimäärällä. Kunhan vain ei sitten päästä itteään repsahtamaan missään välissä. Oon tosi huono nousemaan noista repsahduksista takaisin.. :/
 
Hihhei!
Tänään tulee crosstrainer B) Pääsee pulla vähä hikoilee!

Painon voin tulla kertoo vasta huomenna. Meitin vaakasta ilmeisesti paristo loppumassa. Näyttänyt varmaan kaikki lukemat 24-103kilon väliltä. Toivottavasti kumpikaan noista ääripainoista ei oo totta :LOL:

On muuten aika ahdistava olla kun ei tiedä painoaan. Nyt, kun sitä on alkanut oikein valvomaan. Olo tuntuu kyllä hoikemmalta, joten on pieni pettymys jos ei ole laskenut.

Hulluja pudotuksia joillakin. 3kg/vko, vautsivau :flower:

Nyt lähden vähä venyttelemään, takareidet ihan tukossa jostain syystä. Pitää olla iltaa varten notkee, kun on se trossikan kanssa treffit. :LOL:

Tsemppiä kaikille laihdutukseen.
Ja kiitos tervetulotoivotuksista!

Smirkkuli
 
vaaka on rikki, ostin uuden pariston mut ei se pelitä.... :'(
Mä haluisin niin sellasen vanhan ajan vaakan, mut en löytänyt viimeks mistään kaupasta, kun koitin etsiä.
Nyt tuo romu näyttelee vaan ihan laidasta laitaan eri lukuja.
 
Toivottavasti Smirkkulin vakaa tulee entiselleen tai löydät uuden paremman. Inhottavaa kun puntari rikki ja ahistaa.. Ei kiva. :|

Mamalla hieno pudotus ! :flower:

Mulla vähän mennyt viikko huonosti. Painohan oli alimmillaan siinä 101,4 kg ja sitten sorruin. Keskiviikkona ja torstaina meillä oli koko perheen vapaat ja syötiin sitten pitsaa ja herkkuja. Paino nousi 102,3 kg. :ashamed:

Nyt onneksi tänään puntari näyttikin jo takaisin 101,4 kg. Onneks tässä vielä pari päivää jäljellä ennen maanantaita. Joskos sitä olis edes hiukan saanut laihdutettua tälläkin viikolla.. :snotty:

Ajattelin nyt antaa itselleni luvan aina noina perheen yhteisinä vapaapäivinä hiukan herkutella. Onpahan sitten aina jotain mitä oikein odottaa.. Ja onneksi noita yhteisiä vapaita ei ole taas tiedossa hetkeen. :D

Noh, nyt pitäisi alkaa valmistautua töihin.. Iltavuorot onneksi takaa sen, että ne pahimmat hetket päivästä jolloin tekee mieli syödä menee työn touhussa ja näin sitten myös on hiukan helpompaa.. :D
 
Uusi vaaka ostettu, 84,2 eli 1kg tasan vähemmän kuin viimeksi vaa'alla käydessäni.
Aika tasan viikkohan tuosta näyttää olevan, kun tänne liityin. Yllättävän paljon oli lähtenyt. Oon kuiteskin vähä herkutellu. Tavoitteena on kuitenkin ollut, etten yli kulutuksen söisi.

Crosstrainer on ihan huippu, hiki päässä oon sitä nyt kolmena iltana polkenut. :p Ostin sellaisen piikkimatonkin, et voi vähä rentoutuu. Nyt ollaan sit miehen kaa kinattu, et kumpi siinä saa sitten maata. :LOL:
 
No niin nyt sitte olen koko viikonlopun ollut vanhoilla tavoilla eli hyväskää syöty niinkuin se olisi loppumassa ja niin huono olo :ashamed:

Olen ollut keskiviikosta lähtien kipeä, joten en ole voinut liikkua ja hyväskä maistuu, joten ihan erilailla kuin sinulla mama-84. Mun ruokahalua ei tapa sitten mikään.

Minä yritän olla elämäntapa muutoksella eli en laihduttele, vaan tämä olisi lopun elämää. Tuloksia en siis odottele hirveän nopeasti, mutta toivottavasti sitten pysyvästi. Liikuntaa aina olen harrastanut paljon, joten en ole sitä lisännyt/vähentänyt. Tulee liikuttua n. 5-10h viikossa ja kävelyä en tuohon laske.

Smirkkuli, kyllä hurjasti painoa tippunut ja nuo normaali päivät välillä vain estävät kehon menevän säästöliekille. Toivottavasti saat vaa'an pelaamaa, sillä todella tylsää, jos ei näe tuloksia vaa'alta, vaikka useimmin ne näkyvät paremmin vaatteista.

Huomiselta en odota muuta kuin plussaa, mutta tsempataan taas ens viikko ja toivottavasti tästä paranen, niin pääsen liikkumaan. Ja mieheni on ollut reissussa viikon, joten kotiutuu huomenna, mikä helpottaa minua paaaljon :)
 
voi masennus.. kyläilty on oikeen reippaasti ja muutenkin menkkoja edeltävä syömishimo on tehnyt tehtävänsä, kilo tullut lisää!!! aargh eli nyt taas lähennellään 69... huhhuh... no, täytyy nyt koittaa tätä hillitä ennen joulua ja sitten joulun jälkeen taas paneudutaan asiaan oikeen kunnolla. onnea vain kaikille onnistujille, kyllä mäkin tästä taas tsemppaan....!!!
hahahha, anouk, mulla kuulostaa tutulta tuo kuolematon ruokahalu, ei väliä vaikka taivas tippuis, kyllä mulle maistuu...
 
Risella, tervetuloa mukaan vaan! Ja kaikki muutkin uudet!

Mä oon nyt palannu ruotuun taas ja nyt on karistettu suklaa&sipsipäivien kilot ja turvotukset.. Tänä aamuna näyttikin 74.6, saa Daaria päivittää =) Ei paljoa pudotusta viime lukemasta, mutta kun se tässä välissä nousi, niin ihan kiva pudotus :saint:

Hyvää viikonalkua kaikille ja tsemppiä! Käykäähän kertoilemassa kuulumisia!

Muoks, oho, eihän ollukkaan mitään päivitettävää =) Elikkä samassa on pysyny, mutta kun se käväisi jo jossain välissä 78.5, että siihen nähden oon tyytyväinen..

Nyt kyllä joulu jännittää.. Yritän ottaa kohtuudella, mutta pelkään kuinka pääsen ruotuun taas joulun jälkeen.. Ettei jää suklaamässy päälle..
 

Yhteistyössä