Tulevat Täydelliset Naiset !!

Huhuu, missä kaikki luuraa? =)

Mulla tosiaan alkoi menkat ja turvottaa ihan hulluna, lisäksi tekee makeaa mieli.. Painokin oli tänä aamuna taas 75.. Mutta kyllä tuntuu sormuksetkin kireiltä, eli turvottaa..

Mites teillä menee?
 
74,8kg eli vain -100g mutta en ees jaksa olla tympääntynyt. Pysyi kuitenki alle 75 :D ens viikolla sitten vähän isompi pudotus. Hitaasti hyvä tulee :saint:

Ihan hyvin menee, makeaa nyt tekee mieli mutta toisaalta, millon mulla ei tekis? Välillä annan periksi, välillä en..

Salilla kävin eilen ja nyt treenit vaikuttaa kyllä hyviltä. Selkä tuntuu pysyvän oikeassa asennossa eikä oo ees ollut nyt mitenkään erityisen kipeä. Vauvan sängystä nosto tuottaa ongelmia varsinki öisin mutta muuten ihan jees. Eli kyllä tämä tästä.
Mutta siis tuolla ohjelmalla kyllä pitäs tuloksia näkyä. Siis tuohan ei toki laihduta mutta kiinteyttäs ja jos vaikka vähän pääsis eroon tosta selluliitista :whistle:

Millimetri: Pari päivää ja sitten taas turvotus helpottuu. Eihän sitä voi koko aikaa alaspäin mennäkkään. Parin kilon heittelyt on tätä naisen elämää :kieh: Mua ei se niinkään haittaa mutta tuo mielialan heittely :whistle: ihan oikeesti, pelottaa välillä itteäki miten sitä voi olla välillä niin raivona :ashamed: sitten yrittää miehelle jälkikäteen selittää että enhän minä toki oikeasti ole noin kamala :whistle: uskoo ken tahtoo :ashamed:

no mutta... tämä vesisade alkaa tympästä ihan tosissaan. Tänään käytiin hetki ulkona mutta muuten koko viikko oltu sisällä ja esikko kiukkuaa ku ei saa purkaa energiaa... ja äitin hermot koetuksella...

oijavoi.. nyt tulee pelkkää valitusta, parempi lopettaa...

:wave:
 
Heipä hei. Eilen oli puntari päivä ja vaaka näytti 86.6 kg
eli tiputusta oli 400g. En ole kovin tyytyväinen tuohon, mutta onneksi sentään vaatteissa tiputus alkaa näkyä. Kahdet 46 kokoiset housut ovat nyt jääneet sen verran isoiksi että niitä täytyy jo turhan monesti nostella kesken kauppa reissun. Eli sii menin kokeilemaan kaapissa olevia 44 kokoisia ja ne olivatkin sopivat :D
se sai tällä viikolla piristymään, vaikka puntari ei ollut puolellani.

Enään kaapissa odottaa 42 kokoiset housut ja jotenkin en usko että sitä pinenpään kokoon tulen mahtumaankaan.. Ja odotan innolla joulun jälkeisiä alennus myyntejä kun pääsen normaalikokoisten naisten puolelle housuja kokeilemaan
:whistle: siitä onkin aikaa kun olen siellä ollut...

eipä tässä muuta sinnitellään naiset, aina ei voi mennä hyvin, mutta aina on uusi päivä :)
 
Hei me oltiin jo kuudentena.. Missä kaikki luuraa? Halojaa.. Kertoilkaahan kuulumisia, kuinka viikko on menny, entäs viikonloppu? =)

Daaria, ihanaa että sun selkä on helpottanu! Äläkä murehdi, vaikka välillä antaisit periksi, jos kuitenkin saat pidettyä kohtuudessa.

Sannulii tuo on ihanaa kun saa alkaa ostaa pienempiä vaatteita! Onneksi olkoon uudesta merkkipaalusta! Ja 400 g viikossa on just hyvä pudotus!

Mimosa, sehän on tosi hyvä juttu, että senttejä lähtee, vaikka paino ei putoakkaan! Se kertoo siitä että tyyli on oikea!

Mun viikko meni ihan oka, paitsi ne menkat lannisti taistelutahtoa. Mutta tehtiin uus diili miehen kans!! Elikkäs nyt pitää olla tiistaihin mennessä alle 75 ja sitten sovittiin helmikuun puoleenväliin, että alle 70.. Elikkäs sain parikiloa "armoa" mutta annoin vastineeksi 5 lisäkiloa :LOL: Heh, miltähän tää kuulostaa ulkopuolisen korvaan, mutta meillä on ihan hauskaa käydä läskikauppaa. Tosin meinasin loukkaantua, kun mies aivan innostui, että seuraava vois olla sitten 65 ja sit.. Siinä vaiheessa mä sanoin, että stop stop, jos meinaat vielä ens yöksi mun viereen tulla! Mä en siis ensin ajatellu kun tohon 73, mut nyt on alkanu houkutella tuo kutosella alkava luku.. Mä en oo koskaan ala-asteen jälkeen ollu kuuskytluvulla =)

Mut hei, kertoilkaahan kuulumisia!
 
Millimetri: Nyt ihan oikeesti kuule täräytetään ja ollaan ens vuonna siellä kuuskytluvulla!!!! Mää just haluaisin tonne 65kg päästä ku en oikeesti muista millon siellä oisin ollu. Muistaakseni joskus 18-19vuotiaana olin jotain 68kg ja sinnekin pääsin vain hetkellisesti..
Meillä on ihan samanlaista kaupankäyntiä :LOL: Meillä kyllä on yhteiset rahat joten ei tässä juuri mitään järkeä oo mutta mitä sitten, onpahan vähän lisämotivaatiota. Meillä on semmonen diili että ku pääsen alle 70kg niin saan satkulla ostaa itelle ihan mitä vaan ja sit ku on 65kg ni saan kahdella satkulla ostaa ihan mitä vaan. Ja nämähän siis ovat tietenkin uusia ihania pieniä vaatteitä :D Pakkohan niitä uusia on ostaa vaikken laihtuskaan sit ku töihin lähtee mut se nyt on sivuseikka :LOL:

Tänä aamuna oli kyllä masentavaa käydä puntarilla ja nyt aijonki sitten pitää tiukkaa linjaa että saan seuraavan tuloksen paremman ku viimeksi. Flunssa pukkaa päälle joten toivottavasti se ei kuitenkaan hidasta tätä hommaa. Mutta kyllä sitä ihmetyttää miten sitä on tuon karkin suhteen niin heikko :ashamed: enpä kehtaa ees enempää kertoa :ashamed:

Miten muilla menee? Ei kai porukka oo taas hyytynyt??????


HUHUUUUUU :wave:
 
Kyllä vain Daaria, kuuskytluku Here We Come!! Pakko meidän on kummankin päästä sinne! Ja päästään vaikka mikä tulis!!
Eikö oo ihan hauskan motivoivaa tuo vedonlyönti tai joku kannustin =) Mulle on ollu vielä tärkeää, että on joku päättymispäivä, ettei jää sit roikkumaan. Mulla nousi viime viikolla paino tähän 75een ja siinä se on nyt junnannu. Mä luulen että se junnaa nyt tässä ovulaatioon asti ja sit taas tippuu :kieh: :D Eikö jännä, mutta tälläisen huomion mä oon ollu tekevinäni, jostain syystä kerää nestettäkin kun sormuksetkaan ei liiku. Sit puolenkierron jälkeen kevenee olo taas mukavasti. Joten mä yritän nyt vielä reilun viikon pysyä tässä, niin, ettei nouse enää, jos sitten putoais taas mukavasti.. Ootteko muut huomannu tällaista?

Ja huhuu, palailkaahan päivitykselle!!

Niin ja mulle saa korjata, 75.1 oli tänä aamuna..
 
täällä ollaan, teknisiä ongelmia, ei oo sen takia musta kuulunut... mutta mukana ollaan!! tänään 68, jippii, pikkuhiljaa...:) jep, kyllä se 65 sieltä tulee, jännittää vaan että sais sit pidettyy sen siinä... kassotaan. tsemppiä kaikille ja joulunodotuksia!!!
 
sannulii: HÖPÖHÖPÖ!!!!! *potkii persauksille silkalla ystävyydellä ja rakkaudella* :hug:
et varppina luovuta jos minäkään en luovuta! Nyt tsemppi päälle ja kurkkua ja paprikaa syömään. ootko tutustunu kiloklubiin? käyppä katteleen sieltä, auttaa ainaki mua syömään oikein...
 
Täällä sama paino kuin viime viikollakin(73kg), joten alku ei ainakaan ole ollut oikein lupaava :ashamed: No menkkojen pitäisi alkaa huomenna, joten se kyllä mulla lisää turvotusta. Olen aina turvoksissa ennen menkkoja, mutta muuten en sitten ole huomannut esim ovulaation aikana.

Muuten viikko meni tosi hyvin. 9h liikuntaa ja söin terveellisesti ja vain 100g karkkia, joten senkin vuoksi vähän pettynyt tulokseen. Jätin la:na viininkin väliin, vaikka muut joivat. No jatketaan vain, ainakin voin hyvin, jos ei paino laske.

Sannulii, tökkii täälläkin, mutta väkisin jatketaan, eiks vaan!!

Daaria ja MilliMetri, haluun kans mukaan ens vuodeksi kuuskymppiseksi. Tiukkaa tekee, mutta siinä tavoite!
 
tervehdys!!

olen listoilla vielä.Oli netin kans jotakin hemmetin häikkää.Sorry! tuntuu että mikään ei pelitä tässä meiän kämpässä,telekkari reistailee,samate tietokone netti ja vielä minun kännykkä.
Kaiken huipuksi en meinannu saaha tiskikonetta tännään päälle ja pyykinpesukoneen lunkka räjähti sormille auki, molemmista sormista kolmessa laastari. BAD DAY for me!! :snotty: :'(
nii ja KAIKEN HUIPUKSI!! VAAKA PUNTARI ON RIKKI. hermot menee jumankauta, ja koulussaki pitäs jaksaa käyä.

Oon ollu viime torstaista asti syömättä herkun herkkua.Paitti äsken söin 2 joulutorttua.
Tiiä sitte palio niistä tulee kaloreita.

Oon tosissani miettiny tuon perunan pois jättöä ja valkoisten jauhojen yms.
Mulle koulun terveydenhoitaja ehdotti aika radikaalia muutosta..
Se sano että ihan satavarmasti laihtuisin, jos vaihtaisin ruokavalioni Gluteenittomaan. Se gluteeni on kaikista pahinta mikä voi ihmistä kuulemma lihottaa, ja kerta mulla on kuulemma O-veriryhmä,sille veriryhmälle juurikin tuo kyseinen Gluteeniton ruokavalio on enemmän hyödyksi kuin haitaksi.Mutta se kans tuntuu,ja näkyy rahapussissa sitten.
Olin ihan ihmeissäni kun se selitti tommosia.

JA mietin sitte että jos siirtyisin kokonaan gluteenittomaan ruokavalioon, ni miten voisin joskus tulevaisuuden muinaisuudessa syödä normi ruokia?kestäisikö mahani enää???
B) tosi coool jos se auttas,mutta tuskin!

Ja joku kyseli mihin mulla on kiire.
Mulla on kiire ensiheinäkuun Egyptin matkalle, jottei tarvi hävetä bikineissä rannalla!
:snotty:
 
waaka: Aloita nyt aluksi siitä että jätät nuo valkoiset jauhot pois. Ei kai sun nyt heti tarvi täysin gluteenittomaan siirtyä? Sitten ku oot tovin tuota testannu niin rupea jättään sitten muitakin pois. Tai siis välttämättä sun ei tarvi sitten kokonaan gluteenittomaan edes siirtyä jos tuloksia alkaa tulemaan jo tuolla valkoisen jauhon jättämisellä pois.
Tiedätkö suurinpiirtein paljon ruuissa on kaloreita? Tuli vaan tuosta mieleen ku annoit ymmärtää että et ainakaan joulutorttujen kalorimäärää tiedä. Se on paljon ;) Mut siis laihduttaminen ei varmasti onnistu jos et edes jollain tasolla laske kaloreita tai jotenkin muuten laske syömisiä. Edelleen toistan että kehotan tutustumaan kiloklubiin joka on ilmainen ja sen avulla pystyt laskemaan kalorit.
Anteeksi jos tuntuu että jankutan mutta mää ihan aidon oikeasti haluan vain auttaa :hug: Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu ja kuin vaikealta tämä välillä tuntuu. Määki oon lukuisia kertoja yrittänyt laihduttaa vaan sillä että ns. alan lahdutuskuurille mutta ei siitä mitään oo koskaan tullut jos mulla ei oo ollut apuvälineitä. Sitten ku aloin laskemaan painonvartijoiden pisteitä niin johan alko tapahtuun. Ja nyt siis täytän tuota kiloklubin ruokapäiväkirjaa.
Jos se susta tuntuu hankalalta niin ei sun välttämättä tarvi sitä kauaa tehdä mut tee edes jonkin aikaa että saat jonkinlaisen käsityksen paljonko missäkin on kaloreita ja kuin paljon sää pystyt niitä syömään jotta laihtuisit.
Ja paljon :hug: haleja myös tuohon ku kaikki hajoo, ei oo kivaa tommonen...

Täällä jätkät flunssassa ja itelle taitaa tulla kans. Pitää jättää sali väliin tänään, arvatkaa vaan kuin harmittaa. Lähden siis jouluostoksille sen sijaan :D vähän helpottaa...
 
ai niin ja se vielä waaka, Minä kyselin mihin on kiire :saint: mut hyvinhän sulla on vielä aikaa laihtua vaikka kuin paljon ennen heinäkuuta. Nyt vaan tsempataan ihan aikuisten oikeesti!!!

anouk ja millimetri:
Nyt alkaa sitten leikkimielinen kisa :D joka on ensimmäisenä kuuskymppisten puolella ens vuonna niin on.. on... on... vaikka Rinsessa Voittaja! :LOL: tai jotain... :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Daaria:
ai niin ja se vielä waaka, Minä kyselin mihin on kiire :saint: mut hyvinhän sulla on vielä aikaa laihtua vaikka kuin paljon ennen heinäkuuta. Nyt vaan tsempataan ihan aikuisten oikeesti!!!

anouk ja millimetri:
Nyt alkaa sitten leikkimielinen kisa :D joka on ensimmäisenä kuuskymppisten puolella ens vuonna niin on.. on... on... vaikka Rinsessa Voittaja! :LOL: tai jotain... :whistle:
:LOL: Mä oon niiiiin kilpailunhaluinen että mun on pakko päästä Rinsessa Voittajaksi!! Mutta voi pehva ku mulla menee huonosti! Tänäänkin vetäny varmaan kilon suklaata! Mä lakkaan kokonaan syömästä! :LOL:
 
MilliMetri ja Daaria: Mä oon ehdottomasti mukana kisassa, myös todella kova kilpavietti :whistle:

Mulla ens lauantaina pikkujoulut, joten lauantai illalla ei lasketa kaloreita, eikä myöskään varmaan sunnuntaina :ashamed: No nyt viikolla yritän vähän nipistää kaloreita pois!

Waaka, todella inhottavia nuo kodinkoneiden hajoamiset. Meillä meni viime jouluna: imuri, lämminvesivaraaja ja pesukone samalla viikolla ja sitten vaan odotti, että mikäs sitten hajoaisi.
 
Terve !

Saakos uusi tulevaisuuden täydellinen nainen ilmoittautua mukaan ? :D

Mie olen tälläinen ikuinen läski :x Kesät aina laihdutan ja talvet lihoa. Nyt on tultava muutos tuohon.

Painoa tällä hetkellä 102,9 kg eli todella paljon.... :/

Ensimmäinen tavoite olisi päästä 95 kg. Siitä sitten eteenpäin...

Liikunta on tosi suuri probleema, kun sekä mie että mies vuorotöissä eikä sukulaisia likellä. Pitää vaan jotenkin yrittää silti.. Enkä ole mikään jumppa ihminen eli kaikki hypi/pomppi edestakas ei huvita. Kesät tosiaan aina lenkkeilen niin siinä palaa kalorit hyvin. Eihän mikään tietty estä näin talvellakaan sitä tekemästä. Mutta kun on niin pimeää ja kylmää... :snotty:

Oon siis tosi hyvä selittämäänkin ;)

Mulla nyt menossa sellainen "nutrilett kuuri" tähän alkuun, jotta pääsen ruoka/makean syömis kierteestä irti.. Maanantaista olen ollut. Saas nyt vaan nähdä kuinka käy kun tänään pitää töihin. Töissä ei kyllä ruokaa tee mieli, mutta sitten kotona Joo.. Eihän näistä kuureista ole mihinkään pitemmän päälle. Tiedän sen. Mutta näin että alkuun pääsee... :)

 
Tervetuloa Sofku, reippain mielin vaan mukaan! Mäkin olin pitkän aikaa synnytyksen jälkeen 96 kiloa, eli vaan vähän vähemmän kun sä, ja nyt oon menossa kuuttakymppiä kohti! Monta takkua on ollu, eikä niitä kannata surra, uudella puhdilla vaan taistoon! Ja tänne kun kirjottelet, niin me kyllä pidetään sit huolta =)

Ja musta toi nutrilett on just hyvä, jos vaan pystyt niitä käyttämään (mä en oo kokeillu koskaan mutta oon kuullu, että on pahoja, onko?) Saat niillä "katkon" ja niiden aikana voit miettiä, että miten jatkat. Varmasti on hyviä just makean kierteen katkaisuun.

Tsemppiä toivottelen ja tervetuloa mukaan!
 
Mie oon Milli yrittänyt ottaa sen asenteen, että ei näitä pusseja maun takia syödä :LOL: ja hyvin on mennyt. Oon ollut kesälläkin näillä pariin otteeseen, välillä pitemmän ja välillä lyhyemmän ajan. :D

Nyt tosiaan jos olisin ainakin sen 2 vkoa. Pitää sitten katsoa mitä tehdä.

Töissä, kun nämä "ihanat" britit tulee niin ruoka muuttuu pelkiksi ranskalaisiksi ja nugeteiksi niin pitää vaan kieltää tää syöminen kokonaan siellä, kun muuten tulee niitä napsittua ihan liikaa.. :/

Noh, nyt tyttö huutaa vaihtaan vaippaa.. Palailempas uudestaan asialle.

Tärkein meinasi jäädä. Millille suuret onnittelut mahtavasti pudotuksesta ! Upeaa !!! :D
 
tervetuloa uudet!!

sain uuden puntarin, ja olen laihtunut 1,5 kg viimeviikosta päivää en muista.
Tänään taas repsahti.. ostin VAIN 90 centillä irtokarkkia,joten en kovinkaan paljoa :)
ja muutenkin kävelen 6km yhteensä päivässä kun yhteensuuntaan on vähän rapiat 3km koululle. Jotenki tuntuu että yhet TOSI tiukat farkut,on alkanu repsottaa ja roikkua takamuksesta :S mikä on kumma,sillä aina ennen ne on ollu tosi tiukat, eikä oo mittää stretchiä vai mite se kirjotettiin? tai sitte ne o vaa kulahtanu. :snotty: Oon kyllä jumpannu pakaroita sillain omalla tyylilläni. JOKA ikinen ilta ku meen sänkyyn, menen mahaltani makuulleni ja jännitän vuoroin toista pakaraa ja vuoroin toista, ja valehtelematta teen 1000 kappaletta liikkeitä yhteensä, eli 500kpl per pakara. kuulostaa hassulta, mutta se tuntuu kyllä ku muutaman päivän sitä harrastaa. :LOL: siinä o se huono puoli että mies alkaa öykkäröimään "mitä hemmettiä sinä nainen oikein touhuat kun koko sänky huojuu?" :$ häätyypi sitte visn olla melko laardia tavaraa tuo perälisto että sänkyki huojuu :D :p
koulussa syön aina salaattia :) ja ruokaa muuteski, olen vähentäny leivän määrää ja syönki vain ja ainoastaan ruisleipää ja tykkäänki siittä 100% ruisleivästä.

Veikkaan,että perjantaina tai lauantaina tulee repsahdettua grilliruokaan ku niin himottaa, ja lähden viikonloppu reissulle ystäväni luokse Ouluun. Hirvittää jo ajatuskin oluen ja roskaruoan määrästä. :whistle: :snotty:

mutta nyt, hyvät toverit lähden pojan kans iltahommiin että saan sen ennen puolta 10 pehkuihin. tsemppiä arvon leidit!! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MilliMetri:
Tervetuloa Sofku, reippain mielin vaan mukaan! Mäkin olin pitkän aikaa synnytyksen jälkeen 96 kiloa, eli vaan vähän vähemmän kun sä, ja nyt oon menossa kuuttakymppiä kohti! Monta takkua on ollu, eikä niitä kannata surra, uudella puhdilla vaan taistoon! Ja tänne kun kirjottelet, niin me kyllä pidetään sit huolta =)

Ja musta toi nutrilett on just hyvä, jos vaan pystyt niitä käyttämään (mä en oo kokeillu koskaan mutta oon kuullu, että on pahoja, onko?) Saat niillä "katkon" ja niiden aikana voit miettiä, että miten jatkat. Varmasti on hyviä just makean kierteen katkaisuun.

Tsemppiä toivottelen ja tervetuloa mukaan!
minä oon koittanu nutrata,mutta yrjö lensi joka kerta kaaressa kun nielaisin sitä pirtelöä tai söin patukkaa, ainakin melkein :D
 
nii ja daaria ma tutustuin kiloklubiin :) kiitos kannustuksesta! :hug:
toin on kyllä tosi kätevä!!

Kiitos TOSI paljon että kehoitit tutustumaan sivustoon..
Tosi kiva ja mahtava paikka ja tulee paljon tietoa mitä ei tiiä ja on kyllä apuna varmasti.
nyt sitä vasta tajuaa kuinka hirveitä määriä minäki syöN! :ashamed:
 
sofku: Sekaan vaan =)

waaka: Eikö ollu aluksi hieman masentavaa tajuta kuin päin pyllyä syö :ashamed: mää ainakin olin ihan järkyttynyt niistä määristä ja varsinki siitä ruuan laadusta vaikka oon aina kuvitellu että ihan suhteellisen terveellisesti syön lukuunottamatta niitä herkku sortumisia ni mitä sitä turhaa, punasta pallo riviä vaan kattelin päivät pitkät.. menee siihen aikasa ennen ku oppii mut pikkuhiljaa ne iskostuu tajustaan ja automaattisesti kaivaa päivällä tomaatteja tms kaapista.
hih ihana tuo sun jumppa tuokio :LOL:

Minä täällä persauksille potkin porukkaa ja kuinkas sitten käy itelle :whistle: 75,5kg eli plussaa ja roimasti.. on voittaja rinsessat kaukana :snotty: nomutta, päätin etten anna tuon masentaa ja minkään ennen joulua. Pyrin nyt vaan tiukasti edelleen yrittämään mutta jos torttu jos toinenki menee ni menköön.. Olin niin iloinen ku hain vaatteita pikkujouluja varten niin mää mahduin ihan hyvin niihin ja olin melkein ihan sutjakan näkönenki. Toki pitää jotkut super tukisukkahousut hommata jotka on korviin asti mutta ei sitä kukaan nää :D kunhan ei ihan sinne korviin vedä :whistle: (oon siis vaatekaupassa töissä ja voin laskua vastaan ottaa kotiin sovitettavaksi vaatetta, en siis vaan mennyt kauppaan ja hakenut sieltä tavaraa :LOL: )

no mutta semmosta tälläkertaa..

ps. selkä kunnossa, jee! nuha vielä kropassa, ei jee! ja edelleen väsyttää ja on univelkaa, jotku asiat ei vaan muutu :snotty:

:wave:
 
Apua apua... kipeys ottamas yliotteen vaik oon taistellu ja taistellu. Nyt on pää täyn räkää, pääs humisee, hiukan jo kuumettakin, jne... ihan ku ois katujyrän alle jääny!!!! Nyt vedän kaksin käsin Finrexiniä naamaan. Isäntäki eilen sit lähti töihin just sopivasti ja tarttis taas viikko ol yksin noitten ipanoittenki kans, o-ou!!! :headwall:

Painoa tullu 0,5kg lisää, perkules. Äitin tykönä taas tuli käytyyy puntarilla... pukki onneks tuo oman!! :D
Viikonloppuna tuli vietettyy pikkujouluja ja aiaiaiaiaiaiaiaia... tuli vedettyy herkui ja alkomahoolia, ja tietty seuraavana päivänä krapulamättöä = pizzaa ja iltapalaks suklaata!!! :ashamed: PAHAPAHAPAHA
Ja nyt sit kipeenä, ettei voi lenkil käyd tai mitää.. yhyy!!! Jos nyt sit vaan varon tarkasti, et mitä suuhuni laitan!!!
 
hello!!

Koulussa piti oikein miettiä ottaako salaattia vaiko rasvasia lohkopottuja :whistle:
otin salattia!!

Tänään saatiin sikanuha rokotukset meidän koulussa. Käsi on kyllä tosi kipeä, potuttaa!
huomenna en kerkiä täällä poriseen ku meen sinne Ouluun viikonlopuksi, mutta toivotaan etten sorru karkkeihin,enkä muihin :)
 

Yhteistyössä