Hei me oltiin jo kuudentena.. Missä kaikki luuraa? Halojaa.. Kertoilkaahan kuulumisia, kuinka viikko on menny, entäs viikonloppu? =)
Daaria, ihanaa että sun selkä on helpottanu! Äläkä murehdi, vaikka välillä antaisit periksi, jos kuitenkin saat pidettyä kohtuudessa.
Sannulii tuo on ihanaa kun saa alkaa ostaa pienempiä vaatteita! Onneksi olkoon uudesta merkkipaalusta! Ja 400 g viikossa on just hyvä pudotus!
Mimosa, sehän on tosi hyvä juttu, että senttejä lähtee, vaikka paino ei putoakkaan! Se kertoo siitä että tyyli on oikea!
Mun viikko meni ihan oka, paitsi ne menkat lannisti taistelutahtoa. Mutta tehtiin uus diili miehen kans!! Elikkäs nyt pitää olla tiistaihin mennessä alle 75 ja sitten sovittiin helmikuun puoleenväliin, että alle 70.. Elikkäs sain parikiloa "armoa" mutta annoin vastineeksi 5 lisäkiloa
Heh, miltähän tää kuulostaa ulkopuolisen korvaan, mutta meillä on ihan hauskaa käydä läskikauppaa. Tosin meinasin loukkaantua, kun mies aivan innostui, että seuraava vois olla sitten 65 ja sit.. Siinä vaiheessa mä sanoin, että stop stop, jos meinaat vielä ens yöksi mun viereen tulla! Mä en siis ensin ajatellu kun tohon 73, mut nyt on alkanu houkutella tuo kutosella alkava luku.. Mä en oo koskaan ala-asteen jälkeen ollu kuuskytluvulla =)
Mut hei, kertoilkaahan kuulumisia!