Tulevat Täydelliset Naiset !!

Alkuperäinen kirjoittaja Daaria:
huoh, ei tästä meinaa tulla mitään :'(
Ei mullakaan taas.. Selkäkö vihottelee?

Mulla on ihan TAJUTON makeanhimo, aivan suututtaa ja hermostuttaa.. Oon syöny nyt pipareita kun ei oo muuta ja mies lupas tuoda karkkia kaupasta kun näki että mä oon nyt ihan tosissani.

AAH inhottava olo, mikä tän tekee?!
 
Nyt on selkä jo vähän parempi.. Oon kahtena iltana ottanut lääkettä ku kuopus ei enää öisin syö niin se on nyt sitten helpottanut. On päässyt kunnolla rentoutumaan niin kipukin jäänyt vähemmälle. Toivottavasti ei nyt tuu heti uudestaan, lääkkeet nimittäin loppu :/

Mutta väsy ja ärsytys ja tympäsys ja samoin ku Millimetrillä, tuo makeanhimo. Tai oikeastaan nyt minkä tahansa syömisen himo :x Ite veikkaan että mulla on viikon sisään alkamassa menkat ku tuo v****us käyräkin on niin ylhäällä :ashamed: Toivottavasti ei vaan kestä kovin montaa päivää...

Mää aattelin taas alkaa laskemaan niitä painonvartijoiden pisteitä... Ku se on vähän armollisempi ku tuo kiloklubi. Mää niin masennun ku sieltä tärähtää rivi punaisia palloja niin ei tee mieli merkata ollenkaan. Mut tuossa pv:ssa ei tarvi siitä välittää mitä syö vaan että kuin paljon syö. Ni jos tää paino taas vähän heilahtas alaspäin ja sitten ku on vähän aikaa semmonen olo että tää ei oo aivan megavaikeaa niin sitten taas kokeilen tuota kiloklubia...

Perjantaina meidän kaikki jätkät rokotetaan (mies siis kuuluu riskiryhmään) . Vähän kauhistuttaa jo valmiiksi että minkälainen viikonloppu tulossa :/ Varsinki jos miehelleki nousee korkee kuume ja siitä ei oo sitten lasten kans apua... No toivotaan että ei tulis mitään kovin kauheeta. En millään jaksais valvoa yhtään enempää yöllä ku mitä on muutenki pakko... ugh! No toisaalta onneksi sattuu viikonloppua kohden eikä keskellä viikkoo, sit pitäs yksin täällä pärjätä lasten kans...

:wave:
 
huhuuuu :wave: Miten menee?

Mää nyt aloin laskemaan noita pisteitä. Yks päivä jo takana :D ja ylitystä roimasti :ashamed: :LOL: ei kai tuolle voi ku nauraa :LOL: no mutta, tuossa painonvartioissa on se hyvä puoli että se on viikon pätkissä tuo pisteiden laskeminen. Eli sillä ei oo sinänsä kauheesti merkitystä jos yhtenä tai kahtena päivänä ylittyy jos sitten vastaavasti joskus alittuu. Eli se viikon pistemäärä on se tärkein.

Jätkille rokotukset annettu ja viime yö valvottu. Esikoiselle ei tullut mitään mutta kuopus valitti ja itkeskeli koko yön ja kuumekin nousi aika korkeelle. Toivottavasti nyt tuolla selvittiin, on tämä mamma nimittäin aika väsynyt. Ja siis miehelle nousi kans korkee kuume joten ei ollu paljoo yöllä avuksi. Nyt onneksi kaikki voi jo paremmin.

No mutta eipä tässä nyt kummempia, hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 
Moi!
Voi pimpula kun on menny pepulleen koko viikko! :headwall: Tänään oon ollu ihan ruodussa, mutta kiloja on kerrytetty taas! Yks päivä vetäisin suklaalevyn päikkäriaikaan yms. Voi ääh kun aina karkaa motivaatio! Siis kun vaan lakkaa tuntumasta tärkeältä se laihdutus ja vaan se sen hetkinen suklaa on tärkeää.. No, jospa tää tästä.. Nyt pitäis joku iltaruoka keksiä ja mitään ei tuu mieleen..

Daarialle jaksuja kuumeilevien kanssa!
 
Vastailkaahan! Mäkin vastailen kohta, mietitään yhdessä näitä jos saisi sitä kautta uutta potkua! Jos joku tuntuu vaikealta, voi jättää harkintaan. Lisätkää kysymyksiä mitä keksitte!

? Minkälainen tavoite sulla on painonpudotuksen suhteen lähiajalle? Mikä on seuraava tavoite?

? Millainen on lopputavoitteesi, mikä paino tai bmi ja koska se pitäisi olla?

? Miten pyrit toteuttamaan tavoitteesi?

? Miksi haluat saavuttaa tavoitteesi?

? Missä olet onnistunut tähän asti?

?Mikä on kompastuskivesi ja kuinka voisit sen välttää?

? Mikä oli tilanteesi ennen laihdutusta, koska se oli, kuinka voit, minkä kokoisia vaatteita käytit jne. ja mikä on tilanne nyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja MilliMetri:
Vastailkaahan! Mäkin vastailen kohta, mietitään yhdessä näitä jos saisi sitä kautta uutta potkua! Jos joku tuntuu vaikealta, voi jättää harkintaan. Lisätkää kysymyksiä mitä keksitte!

? Minkälainen tavoite sulla on painonpudotuksen suhteen lähiajalle? Mikä on seuraava tavoite?

-Nyt pitäis päästä joulukuun alkuun sinne 73een.. Sitten pidän ainakin vähän tasapainoiluvaihetta ja ehkä joskus sitten sinne 69sään, olis hieno luku =)

? Millainen on lopputavoitteesi, mikä paino tai bmi ja koska se pitäisi olla?

-Joskus vielä se 69, silloin olis se bmi:kin normaalipainon puolella..

? Miten pyrit toteuttamaan tavoitteesi?

-Vähennän herkuttelua ja turhia hiilareita, yritän opetella liikkumaan ja saamaan ruokaan normaali suhde.

? Miksi haluat saavuttaa tavoitteesi?

-Haluan pysyä terveenä jatkossakin, haluan löytää kivan näköisiä vaatteita, haluan olla esimerkkinä lapsilleni, haluan näyttää paremmalta ja voida kevyemmin.

? Missä olet onnistunut tähän asti?

-Olen oppinut paljon itsestäni, mielialoista, kuukautiskierrosta, vatsan tarpeista. Olen oppinut ostamaan pienempiä karkkipusseja (ennen ostin vain halpoja ja mahdollisimman paljon, söin kaikki pahatkin karkit kun niitä kerran oli. Nykyään ostan vain vähän ja juuri sitä mitä tekee mieli.), olen oppinut, että minulla tosiaan tulee maha kipeäksi vehnäjauhoista, esim. lätyistä, olen oppinut laittamaan uudenlaisia ruokia.

?Mikä on kompastuskivesi ja kuinka voisit sen välttää?

-Motivaation karkaaminen, kun laihduttaminen ja terveellinen ruokavalio vain lakkaa tuntumasta tärkeiltä.
En tiedä millä sen estäisi?

? Mikä oli tilanteesi ennen laihdutusta, koska se oli, kuinka voit, minkä kokoisia vaatteita käytit jne. ja mikä on tilanne nyt?

-Vuosi sitten painoin 92 kiloa, käytin mieheni housuja kun mitkään omat ei mahtunu päälle, söin aamupalaksi karkkia, herkuttelin päikkäriajat herkuilla, en jaksanut muutenkaan paljoa huolehtia itsestäni.
Nyt yli 15 kiloa kevyempi, olen saanut ostaa jo pienempiä vaatteitakin, unelmoimani farkut menevät jalkaan ja olen käyttänyt jopa hameita. Nykyään en syö enää jatkuvasti karkkia, enkä jää mistään paitsi. Voin herkutella joskus kun oikein tarvitsen herkkua. Ruotuun palaaminen on kyllä vaikeaa. Olen alkanut välittää muutenkin enemmän itsestäni, värjännyt hiuksia, hoitanut hampaita, ostanut vaatteita. Mieli on parempi kuin ennen.
 
Huomenta!

Mä sain eilen taas tsempin päästä kiinni.. Viikon verran ehdin kerryttää painoa, mutta nyt ollaan taas ruodussa ja hyvä olo!
Tämän aamun paino oli 77.5, eli melkein kilo tuli takaisin, mutta nyt on pakko ottaa loppukiri, etten mä vaan häviä vetoa! Pakko kai lakata kokonaan syömästä, sen verran kiirus on! :LOL:

Mutta hei, mitäs teidän viisarit on heilahtanu!?

Ja vastailkaa mun motivaatiokysymyksiiin, oli oikeasti hyödyllistä miettiä tuollaisia!

Tsemppipotkuja kaikille! :wave:
 
Pääseekö mukaan?
Täällä olisi yksi jojo-laihduttaja ja nyt sitten olis tavoite (laihduttaa) muuttaa elämäntapoja, jotta pääsisi eroon 10kg:sta. Aloitin viikko sitten ja olin järkyttävät 75kg. Tänään paino oli 73,5kg(-1,5kg), joten tosi hyvä alku, mutta jatkossa haluaisinkin vain ehkä alle puolen kilon pudotuksia. En aio jättää mitään pois, vaan syödä terveellistä ruokaa ja liikkua. Vähennän vain hyväskän syöntiä. Joten tämän tulisi sitten jatkua läpi elämän. Aina ennemmin laihdutin ja sitten taas repsahdin ja näin on nyt jatkettu liian monta vuotta ja nyt haluaisin luopua läskeistäni lopullisesti.
 
minä täällä taas pitkästä aikaa..

repsahduksia on tullut nyt jo toista viikkoa... mä en kestä, olen saanut jo kesän lopputtua painon 98---88 eli melkein 10 kiloa, riippuen mihin aikaa päivästä puntarilla olin..
nyt taas painan 90 ja pelottaa että taas lähtee nousuun... :|

viikonloppu eritoten meni niin huonosti.. sipsiä.. karkkia.. itse tehtyä toffee karkkia.. vaikka kuin paljon.. nyt uin kin tänne virtuaali maailman vertaistukeen, kun en kehtaa mennä (ainoana epäonnistujana)torstain laihdutusryhmään :ashamed:

olen kanssa mittinyt aloittaa painonvartijoiden pisteillä, mutta kun se on tähän elämäntilanteeseen kallista.. olisiko kellään myydä sitä painonvartijoiden pisteen laskenta ohjelmaa suht edullisesti?
laihduin pisteillä viimeksi 83kg asti.. ja pysyin melko pitkään siinä, kunnes taas tuli toisen lapsen aika.. ja....
 
Tervetuloa anouk! Mukaan pääsee kyllä! Se onkin fiksua, kun muuttaa vähän kerrallaan elämäntapoja niin, että pikkuhiljaa kevenee, niin ruokavalio kun kroppakin =) Sitten on helpompi pysyä siinä kun sitä on harjoitellut, eikä kylmiltää ole yhtäkkiä vaan kevyempi ja joudu sitten tekemään kovan työn pysyäkseen siinä..

Ja Sannuliille tervetuloa takaisin! Joskus se ottaa takapakkia, mutta kun ei luovuta kokonaan, niin siitä se lähtee taas putoamaan! Mä oon ainakin huomannu, että tää laihdutus on sellaista kaksi askelta eteen ja yksi taakse! Ainakin mulla. Mutta silti siinä on jo yksi askel eteenpäin, vaikka välillä ottais takapakkiakin.

Kirjoittakaa teidän motivaatiosta, kiinnostais ainakin mua ja oli mun mielestä ainakin ihan hyödyllistä mietittävää..

Daaria, huhuu.. Mitä kuuluu? Ja Sasumoto, miten on viisarit tänä aamuna?
 

? Minkälainen tavoite sulla on painonpudotuksen suhteen lähiajalle? Mikä on seuraava tavoite?
Jos ensi vuoden alussa painaisin 85 olisin todella tyytyväinen.. siihen onkin matkaa 5-3 kiloa, ei minusta ollenkaan mahdoton.

? Millainen on lopputavoitteesi, mikä paino tai bmi ja koska se pitäisi olla?
70 -75, silloin maino indeksini olisi 26-28

? Miten pyrit toteuttamaan tavoitteesi?
laskemalla kaloreita tai pisteitä..

? Miksi haluat saavuttaa tavoitteesi?
terveen, pitkän elämän takia, pinenpien vatteiden mahtuvuus..

? Missä olet onnistunut tähän asti?
saaman 8 kiloa pois, muuttamalla ruokavaliotani

?Mikä on kompastuskivesi ja kuinka voisit sen välttää?
karkki, en kiellä sitä kokonaan, vaan yrotän pitää määrät pinissä, mutta useissa kerroissa viikossa.

? Mikä oli tilanteesi ennen laihdutusta, koska se oli, kuinka voit, minkä kokoisia vaatteita käytit jne. ja mikä on tilanne nyt?[
painoin 98kg olin juuri synnyttänyt. käytin 84 ja 50 kokoisia vaatteita ja itkin kun en mahtunut vaatteisiini.. mutta paino ei lähtenyt "itysestään" synnytyksen jälkeen tippumaan.. se oli viime kesänä.

nyt tilanne on 90kg ja käytän 46 kokoa osa vaatteista aivan liian isoja ja osa aivan liian piniä,, odotavat monen vuoden takaa..
 
täällä minäkin vielä... ollaan oltu kipeänä (taas!!!aaaargh) mutta onpahan paino siinä samalla pudonnut... epäilen kyllä että suurimmaksi osaksi se on vaan nesteet jotka lähteneet kuumeessa ja todennäkösesti paino tässä nousee kun taas normaalielämä pääsee käyntiin, mutta tosiaan eilen olin alle 70 :D , 69,1!!!!!jippii...
voimia daaria sulle kipujen kanssa... joo-o, saa nähdä mitä tapahtuu jouluna:) mutta täytyy koittaa löytää tasapaino herkutteluun ja se mitä syödään syödään hyvin mielin...
 
Olipa ihanaa tulla tänne kun oli niin paljon uutta tekstiä, tervetuloa vaan uusille!!! :flower:

Mää nyt ensimmäisenä hehkutan omaa napaa ku oon niin monesti tänne vaan valittanut.
Oli tosiaan aika rankka viikonloppu rokotusten takia enkä juurikaan nukkunut kolmeen yöhön.. Su-ma välinen yö oli jo ihan kauhea ja itkin vaan yöllä ku oon niin väsynyt ja ku mies yritti auttaa niin ärjyin vaan sille jne.jne. jotenka siis se oli ihan hirveä yö.. :'( no mutta, siitä ei voi enää päästä ku ylös päin...

Mies toi kukkia maanantai päivän päätteeksi joka tietenkin ilahdutti suuresti (vaikka minä olin se joka ärjyi ja ois ehkä pitänyt niitä kukkia ostaa :snotty: ) Sitten lähdin tapaamaan esimiestäni jonka kanssa puhuin tulevasta ja kaikki meni oikein mallikkaasti ja meidän suunnitelmat voi kaikin puolin toteutua ainakin niin että ne mun työt ei hankaloita mitään suunnitelmia. Eli taas iloinen mieli :D Ja sen jälkeen kävin shoppaileen josta tietenkin tuli hyvä mieli :D
Ja sitten viime yön nukuin korvatulppien kanssa asunnon perimmäisessä huoneessa enkä herännyt kertaakaan!!!! Aamulla olin kuin uus ihminen :D Sitten huomasin että menkat alkoi eli paha henki poistuu kropastani niinkuin mieheni sen kauniisti ilmaisee eli ärsytys ja vetutus pitäs nyt senkin puolesta taas loppua vajaaksi kuukaudeksi :D

Eikä siinä vielä kaikki!!!! Puntari näytti 74,9kg!!!!! WOHOOOO!!! Voiko siis enää parempaa päivää tullakkaan?? Kaikki nämä siis ihan pieniä arkipäivän asioita mutta voi kuinka onnellinen taas olenkaan!! Täytyy vaan toivoa että tätä hyvää mieltä nyt kestää tovi :snotty:

Oon siis laskenu taas noita pisteitä ja vaikka on paukkunut pisteet yli joka päivä :ashamed: niin silti tuommonen pudotus. ou joy!!!

Hieno keskustelun aloitus Millimetri, kiva ku keksit tommosta "ylimääräistä". Vastaan kyllä siihen ja aloitan ihan kohta mutta on ihan minuuteista kiinni millon vauva herää joten en välttämättä saa kokonaan vastattua mut kirjotan sen minkä ehin.

Selkä vaivaa edelleen, välillä enemmän ja välillä vähemmän mutta aika hyvin saan kivun pidettyä kurissa tietyillä asennoilla. Kyllä tämä tästä. Torstaina sitten pääsen sinne salille uuden ohjelman kanssa niin siitä TAAS alkaa mun uusi elämä :D

Mää nyt laitan tuon tämän aamun painon itelle ja sitten rupean laittamaan torstain painon ku se on mulla tuossa painonvartijoissa niin ei tarvi sekoilla monien lukujen kans...
 
Tässä minun vastauksiani:

? Minkälainen tavoite sulla on painonpudotuksen suhteen lähiajalle? Mikä on seuraava tavoite?
Ennen joulua kun tippuisi kilo tai kaksi.

? Millainen on lopputavoitteesi, mikä paino tai bmi ja koska se pitäisi olla?
Kesäksi 10kg kevyempi. Bmi olis sitte n. 23.

? Miten pyrit toteuttamaan tavoitteesi?
Liikkumalla, vähentämällä hyväskän syötiä ja ehkä vähentämällä annoskokoja.

? Miksi haluat saavuttaa tavoitteesi?
En tykkää nykyisestä olotilasta ja vaatteet eivät näytä hyviltä ja polville raskasta sekä haluan loppuelämäkseni terveelliset elämäntavat, jotka opetan lapsillenikin.

? Missä olet onnistunut tähän asti?
Liikun paljon ja paino on tullut alas 80kg:sta kolmannen lapsen jälkeen.

?Mikä on kompastuskivesi ja kuinka voisit sen välttää?
En osaa syödä vain vähän hyvää, olen kaikki tai ei mitään tyyppi.

? Mikä oli tilanteesi ennen laihdutusta, koska se oli, kuinka voit, minkä kokoisia vaatteita käytit jne. ja mikä on tilanne nyt?[/quote]
Ennen raskauksiani olin 57kg ja tosi urheilullinen ja koko oli 34-36. Olin todella terveellisyyden perikuva. Nyt voin hyvin, mutta tunnen ylimääräiset kilot raskaina. Olen kokoa 38-40.
 
Täällä olis kans yks, joka tahtos nyt jatkaa keväällä alkanutta ja kiitettävästi mennyttä laihutusta. Alotuspaino huhtikuun alussa oli 80,5kg ja heinä-elokuussa kävin jo lukemissa 62,8kg. Sen jälkeen inspiraatio katosi ja tuli syksy herkuteltua oikein kaksin käsin :/

Maanantaina puntari näytti 65,3kg ja aattelin taas ryhistäytyä. Pari päivää on tässä menny nyt ihan kivasti, ja tänään aamupaino oliki 64,4kg. Hyvin siis lähti taas tippumaan, mutta jotenki tuntuu, että tsemppiä tässä silti kaipais...
 
Tämän viikon tilanne. Paino 74,4 eli viikkopudotus 2,2. Tällä viikolla töissä on aivan kauhea kiire ja mukana vielä kaksi koulutuspäivää, joten saa kattoo, miten akan käy....

MOTIVAATIOKYSELYN VASTAUKSET:

[? Minkälainen tavoite sulla on painonpudotuksen suhteen lähiajalle? Mikä on seuraava tavoite?

Pudotin lapsettomuushoitojen aikana reilut 30 kiloa ja nyt - kahden muksun jälkeen - olisi tarkoitus päästä takaisin samoihin lukemiin.

? Millainen on lopputavoitteesi, mikä paino tai bmi ja koska se pitäisi olla?

Lopputavoite olisi siis 67 kg ja aikahaaveena ennen helmikuun loppua, jolloin kuopus täyttää yksi.

? Miten pyrit toteuttamaan tavoitteesi?

Päivittäinen kaloriraja 1500. Juoksulenkeille pääsemisestä haaveilen, mutta päivän tunnit eivät tunnu riittävän.

? Miksi haluat saavuttaa tavoitteesi?

Lapsettomuushoitojen aikana olin ensimmäistä kertaa elämässäni ihannepainossani ja se ihan oikeasti oli ihanaa - vaatteet istu, kroppa näytti hyvältä ja liikkuminen oli nautintoa. Lisämotivaatiota antaa tietysti muksut, joille haluais olla hyvä esimerkki terveellisistä elämäntavoista.

? Missä olet onnistunut tähän asti?

Painoa on pudonnut toisen synnytyksen jälkeen jo vajaat 20 kiloa :)

?Mikä on kompastuskivesi ja kuinka voisit sen välttää?

Väsyneenä tulee haettua "lohtua" ruokakaapilta ja vielä yleensä makeasta. Takomalla kalloon, että ruoka ei auta väsymykseen!

? Mikä oli tilanteesi ennen laihdutusta, koska se oli, kuinka voit, minkä kokoisia vaatteita käytit jne. ja mikä on tilanne nyt?

Tilanne ennen laihdutusta..... Mitenkähän ainainen laihduttaja tällaiseen vastaa?!?! Tilanne, johon haluan takaisin, oli 68 kg ja vaatekoko 36-38. Aikaa tästä on vierähtänyt 2,5 vuotta eli kahden muksun verran....

 
Moi!
Täällähän alkaa olla kivasti väkeä! Josuullekkin, tervetuloa mukaan!
Kiitos kaikille motivaatiokyselyyn vastanneille! Mun mielestä ainakin mukava lueskella, varmasti kaikki onnistuu, kun on noin hyvät suunnitelmat! Ja fiksuja juttuja. :D Mulla on Anouk muuten sama, oon kans kaikki tai ei mitään tyyppi. Nyt oon yrittäny opetella, että ostan esim. 100 grammaa irtokarkkeja eikä 400 :ashamed: .Nyt kyllä meen taas ei mitään-linjalla.. Sen verran kiire iski miehen vedon kanssa :D Me siis kesällä lyötiin vetoa miehen kanssa (sillon mun paino oli muistaakseni 85), että syyskuun alkuun pitää olla 79 ja joulukuun alkuun 73, mies osti mulle porkkanaksi crosstrainerin ja mä joudun sen maksamaan sille takaisin jos häviän :LOL: Tää oli siis ihan mun oma suunnitelma, eikä kerro mitenkään meidän kieroutuneesta parisuhteesta :D Mä itseasiassa oon itte joutunu muistuttamaan miehelle, että hei, nyt sitten pitää pian taas tarkistaa.. Mutta on toiminu mun kohdalla tosi hyvin! Vaikka tällaisiin viime hetken rutistuksiin aina joudunkin, mutta en vaan yksinkertaisesti halua hävitä! Kaiken lisäksi meillä on lähes yhteiset rahat, joten se, että se raha siirtyy mun tililtä, miehelle, niin ei meidän talouteen hirveästi vaikuta, mutta se, että menisin nostamaan kaks sataa automaatilta ja lyön ne miehen kouraan, on vaan jotain mitä en halua tehdä ;) Selostin vaan, että uudetkin tietää mistä vedosta höpötän =)
Mutta tosi paljon tsemppiä kaikille ja loppuviikon rutistuksia!
Daariallekkin kukkasia kun on menny niin hienosti, mahtavaa! :flower:
 
saako tulla sekaanne? eli listaan: waaka lähtöpaino 94kg
näitten läskien karistamiseen tarvitaan kyllä järeämpää toimintatapaa kuin herkkujen poisjättö. Omistan crostrainerin mutta en jaksa sillä kauan polkea ees 1 tasolla.
 

Yhteistyössä