Tulevat Täydelliset Naiset !!

Ja tästä se taas lähtee!! Periksi ei anneta!


nimi------------alkupaino...painonyt...vkomuutos.....-yht.
--------------------------------------------------------------------------
Daaria---------- 83,8kg---68,0kg-- -1000g ----15,8kg
Millimetri ------- 85,0kg---72,1kg-- -1300g ----12,9kg
mantelirusina----75,0kg---67,8kg--- -200g --- -7,2kg
sannulii ---------98,0kg---82,2kg--- -800g --- -15,8kg
Sasumoto-------90,0kg---73,7kg--- -200g --- -16,3kg
anouk-----------75,0kg---71,8kg--- -700g --- -3,2kg
waaka ----------94,0kg---90,0kg--- -4,0kg --- -4,0kg
mama-84--------65,0kg---59,4kg--- -500g --- -5,6kg
korianteri hengaa myös mukana!
 
Muokkailen tuota eka viestiä kunhan sinne lukuja tulee...
Miten on, pidetäänkö maanantai punnituspäivänä vai otetaanko heti huomenna uudet luvut eli sit se ois torstai??

Otin muut pois tuosta listasta ku ei oo pitkään aikaan näkynyt mutta ilmotelkaa itsestänne jos tänne haluatte vielä, lämpimästi olette tervetulleita, myös uudet tulokkaat :flower:
 
Nyt kyllä onnistuu!

Mulle sopii tuo maanantai punnituspäiväksi kun ramppaan kuitenkin melkein päivittäin vaa'alla. Tuosta tuli muuten mieleen kun sanotaan, että ei sais päivittäin käydä kun siihen painoon voi vaikuttaa turvotukset yms. Mutta mun mielestä se ollu ainakin mulle hyvä, nyt mä oon vähän hajulla, että kuinka vaikuttaa kierto painoon jne. Ja onhan se ihana jos joka päivä saa sata grammaa putoamaan.. Ennen kun kävin vaan kerran viikossa ja kun koko viikon ollu yrittäny ja jännittäny ja sit se olikin samassa tai jopa noussu, niin siinä meinas kyllä motivaatio karata. nyt tietää vähän ajatella että minkä jälkeen nousi ja mikä suunta on yleisesti, ylös vai alaspäin.

Kiitos Daaria uudesta ketjusta!

Juu ja mun sokerit on melkein kokonaan poissa, yhden korvapuustin söin eilen illalla, muuten menty ilman :D
 
elikkä tänne minäkin...:) joo, punnittanhan taasen ma.. mä oon itekkin välillä aina käynyt puntarilla, mutta se maanantai on ihan hyvä tarkistuspäivä...
joo, meikäläinen ottaa tän pikkuhiljaa.. ja nyt on taaaaaaaaaas viikonloppuna tulossa synttäribileet joten se tietää syöpöttelyä, mutta yritän muuten olla kiltisti niin ehkä sitä sitten yhen päivän herkut kestää... katsotaan... oi että kun pääsis alle 70.. sitä odotan ja kovasti....
kiva että ootte vielä tsemppaamassa mukana... jaksetaan naiset!!!!
voimia öihin daarialle...
mulla on kyllä ehdottamasti niin että täytyy olla täysin ilman sokeriherkkuja tai muuten repsahdetaan.. oon sitten koittanut niin että vain jos tulee tällaisia synttäreitä tai muita niin vain niiissä syön herkkuja... ja silloin sitten koitan syödä nauttien ja hyvällä omalla tunnolla...
 
:kieh: :kieh: :kieh: mie en kestä!! Just ku saan semmosen motivaation että voisin liikkua vaikka kuin ja kaikkee niin tuo helekutin välilevyn pullistuma aktivoituu ja nyt se on niin pirun kipiä että meinaa jalat lähtee alta! :kieh: :kieh: :kieh: suklaa tilauskin lähti jo miehelle :ashamed: mua niiiiiiin ärsyttääääääääää!!!!!! mutta mää saan syödä suklaata vähän ku vielä imetän niin se niinku kuluttaa sen, joohan?? :whistle: sitten ku imetys loppuu niin saatte ruoskia mua raipalla :LOL:
 
heh, kyllä tuo mun mies on fiksu :heart: vastas suklaatilaus viestiin että tulee ensin kotia ja katotaan sitten sitä kauppa hommaa, ehdin siis vielä perua.. hmmmm :whistle: laitoin kahvit tulemaan joten josko se veis suklaahimot...
 
Daaria koita pitää pintas sitä himoa vastaan! Koita juoda vaikka pannullinen kahvia, eiköhän sillä unohdu?

Voi kun kurjaa, että sulla on selkävaivaa. Ne on aina niin tympeitä.. Pystytkö tekeen sille mitään?
 
Jes! Laitoin jätkät vaan ulos, en siis lähettänyt kauppaan :D ja itse en sinne lähde joten suklaahimo selätetty, ou joy!

Pystynhän mää tuolle selälle tekemään ne venytykset, oon käynyt fysioterapeutilla ja tiedän millä tuo kipu lähtee. Onneksi. Mutta siinä kestää kuitenkin varmaan viikon päivät. Ja kun kipulääkkeitä en voi ottaa imetyksen takia niin on vaan kestettävä kipu. Mutta siis onneksi tiedän millä sen pois saan. Pitäs saada nuo keskivartalon lihakset kuntoon kunnolla niin se ennaltaehkäisis tuota mutta hankalaa on ku heti ku rupean salilla käymään niin pasahtaa tuo selkä. noh, pitää vaan yrittää ottaa rauhallisesti ja pikkuhiljaa tuo "kuntoutus". Jälleen kerran tarvittaisiin sitä kärsivällisyyttä joka ei ole vahvin luonteenpiirteeni :whistle: ja pitkäjänteisyyttä mutta sekin näyttää puuttuvan :snotty:

ainiin, mää käyn kans joka päivä puntarilla. Tuntuu että jos on useampi päivä välissä niin heti irtoaa ote. Kun joka päivä käy niin pysyy paremmin ruodussa ja heti jos on pompsahdus ylöspäin niin saa skarpattua heti eikä liian myöhään..

Mutta kyllä mua välillä ihmetyttää miten tää voi olla niin helkutin hankalaa. Ja hidasta!!!
 
mä voiisn liittyä mukaan.. kuitenkin muutaman kerran viikossa ainakin täällä kaks plusssan palstalla roikun..

painan siis 89kg ja -19 olis tavoite..
siis 70kg..

mutta aloitin kuitenkin 98kg, että -9 kiloa on jo mennyt.. :D
 
Tervetuloa Sannulii!

Ja hienoa Daaria, selvisit! Onko selkä yhtään helpottanu?

Mulla jyskyttää päätä niin, että soi.. Nyt ei ajatus luista enempää.. Paitsi että mulla menee hyvin!! Jee! Alle kasiskymppisiä ollaan taas!
 
Tervetuloa sannulii! :flower: Hienosti sulla jo paino pudonnut. Tsempataan "loppuun" asti yhdessä..

Selkä edelleen kipeä, mut eipä se kovin nopeaa ohi menekään. Hieman on helpottanut että en koko ajan tunne kipua mutta nosteleminen tuottaa hankaluuksia ja tietyt asennot. Ja aamulla oon tosi kipeä, onneksi se siitä päivän mittaa kuitenkin helpottaa.

Eilen olin salilla, ravintolassa syömässä ja elokuvissa. Oli kunnon vapaapäivä ja tuli kyllä tarpeeseen :saint: Eilen ei pahemmin sitten katottu mitä suuhun laitettiin mutta nyt! Marraskuu lähtee käyntiin ja oon jotenkin ihan erilailla (?) taas tarmoo täynnä muuttaman näitä vinksalleen menneitä elämäntapoja. Tekee mieli ottaa nyt kunnon spurtti että vois joulun olla vähän rennommin ja tasapainoilla vaan niin ei tarvis kaikesta kieltäytyä ja sitten taas tammikuussa uuteen laskuun :D

Mulla on nyt tuo imetyskin radikaalisti vähentynyt että sekään ei juuri kuluta joten ei oo sitäkään hyötyä enää. Oon kyllä niin väsynyt jo koko hommaan että mietin vakavissani josko lopettaisin kokonaan ku päivällä niin hirveää taistelua suostutella vauva tissillä. Tässä on vaan se ongelma että vauva ei suostu juomaan korvikettakaan joten... pattitilanne.. ja kuitenkin jotenkin tosi haikeelta tuntus kokonaan lopettaa kun tämä kuitenkin on mitä luultavimmin viimeinen imetettävä.. Alkaa tuntua tuo kaks lasta oikein soppelilta lapsimäärältä :whistle:

No mutta nyt siis alkaa sokeriton marraskuu. Katotaan kuin pitkälle pärjään :snotty:

ainiin... perjantaina mun paino oli 75,1kg, uus enkkari ja tänä aamuna sitten 76,5kg. Pikkasen heittelee. Ja tuokos masentaa... Noh huomenna sitten kirjattu tulos...
 
Nonnii, onhan tuo jonkin verran pudonnut mutta ei toivottavaa määrä... Mutta marraskuu on toivoa täynnä :D Eilinen päivä meni hienosti, söin ihanteellisesti ja ei tehnyt tiukkaa. Katotaan miten tämä toinen päivä lähtee käyntiin...

Kävin jo puolentunnin rivakalla kävelyllä tuplarattaiden kera =) Vielä ku tuo selkäkipu helpottas niin ois kaikki hyvin! Pitää huomenna kuntosalilla kysästä jos siellä joku fysioterapeutti tekis mulle ohjelman niin sais tuon kuntoon. Tommonenkin mahdollisuus on niin kaippa se kannattaa käyttää :whistle: Tuntuu vaan että sitten siitä tulee "pakkoa" ku ei saa ite tehä mitä haluaa :snotty: Mutta ehkä se nyt täytyy vaan nyt näin tehdä että saa tuon kuntoon.

Mites muilla?? Mitä lukuja saa päivittää!

Ja tänä iltana katsomma taas Täydelliset naiset, ajatelkaa, ehkä jo ens kesänä me näytetään samalta ku ne :D
 
Moikkelis!

Mun tuli eilen herkuteltua.. Kun oli irtokarkit tarjouksessa ja sit meille tuli vielä illemmalla vieraita ja tuli syötyä jäätelöä ja iltapalaksi tein vielä lättyjä ja sithän niitäkin tuli otettua.. Huomaan muuten että mulla tulee vehnäjauhosta ihan älytön turvotus varsinkin kun on hetken ilman.. Maha oli illalla ku ilmapallo..

Lauantaina oli paino jo 77.7 mutta tänä aamuna 78.1.. Siis tosi mahtavasti tippunu paino viikossa, mutta vähän harmittaa, että oisko se ollu kuinka hyvä luku jos ei olis eilen herkutellu..
Mutta ton vois siis päivittää! Eli 78.1..

Niin ja mulla on kanssa kirikiri marraskuu kun meillä on se miehen kanssa lyöty veto tosta crosstrainerista, ja nyt se summa on isompi! Eli alle 73 pitää saada joulukuun alkuun tai mä joudun maksaan 200! Menee pian mun veronpalautukset.. Nyt on pakko pysyä ruodussa!!

Kaikilla muillakin menny hienosti, tästä kukkasia kaikille!! :flower: :flower: :flower: :D
 
Niin ja sellainen tuli vielä mieleen, että tässä vuoden aikana aika kivasti tippunu paino joka tapauksessa, vaikka välillä menee takapakkia ja välillä jumii vaikka kuinka kauan.. Kun viime joulukuun 8.päivä oon merkannu ekan lukeman kiloklubiin ja se oli 90kg! Ja sitä ennen se oli pitkään 92.. Että jos saan tohon joulukuun alkuun mennessä sinne alle 73, niin sit on pudonnu yli 17kg vuodessa :D

Voi apua jos ois ne kaikki pudotetut kilot saanu pysysmään poissa, niin mähän olisin varmaan jo alipainoinen!!
 
Hienoa Millimetri, tosi hyvin jo pudonnut! Kyllä sää tuohon 73kg pääset, pakko!!!! :flower: =) :hug:

Mua nyt vetuttaa niin paljon etten ees osaa sanoin kuvailla. Alan taas olemaan niiiiiiiin väsynyt ja sen lisäksi nyt on mukana tuo fyysinen kipu koko ajan johon alan kans väsyä.
En jaksa ees kirjottaa.. Toivotaan että huomenna ois parempi päivä.
 
Hei vain!

Eilen oli hyvä päivä mut tänään taas tuntuu että hermot ei kestä mitään :/ Mutta! Olen pysynyt lujana, joy!!! :saint: Ei olla herkuteltu ja kiloklubin pallot on suurimmaksi osaksi vihreällä ja kalorit kurissa. Toivottavasti tämä maanantaina palkitaan :whistle:

Miten muilla??
 
:ashamed:

ei oo pysytty ruodussa :ashamed:

Ja paino aamulla oli 76,1kg :ashamed: :'(

Taas meni höpöksi tuo viikonloppu. Hitto ku tommosia isänpäiviä sun muita pitää olla :whistle: Mutta siis on se käsittämätöntä että ei oo minkäänlaista itsekuria... Pitää aina vetää ihan överiksi... Nyt ei taaskaan auta muu ku kieltäytyä täysin kaikesta herkusta niin jos tässä joku järki säilyis...

Tänään on mulla se tapaaminen sen kuntosali ohjaajan kans, jospa siitä sais taas motivaatiota itelle... Ens kesä tuntuu niin kovin kaukaselta vielä vaikka ihan kohtahan sekin on :eek:

Miten muilla? Huhuu!!! :wave:
 
Moi!

Mun tän päivän paino oli stten 76.8. Perjantaina oli jo 75.6, mutt hitsin isänpäivät!! Rasittavaa kun tulee tommosia..

Muuten ihan hyvä mieli ja taisto jatkukoon!

Niin, kesäkin sieltä tulee, mutta joulu on jo ovella!! Kuinkas siitä selvitään?
 
Heips!

Vieläkö pääsis pitkän hiljaiselon jälkeen takasin remmiin?!?Nyt on nimittäin pikkuhiljaa alkanut elämä tasaantua töitten aloittamisen jälkeen ja vois taas alkaa keskittyä enemmän omaan (kadonneeseen) napaan....

Itsekuri vähän hölleni tuossa kaiken tohinan keskellä, mutta puntari ei onneks liikahtanut ylöspäin ainakaan merkittävissä määrin. Nyt olis tilanne seuraava: lähtöpaino reilut 90kg, paino tällä hetkellä 76,6kg ja tavoite edelleen 67kg. Aikatauluhaaveena olis, että ennen nuorimman 1v. synttäreitä oltais tavoitteessa ja 1v-synttärit on helmikuun loppupuolella.

Mites tuohon sitten olis tarkotus päästä?!?! Liikunta tuntuu käsittämättömän kaukaiselta haaveelta tällä hetkellä. Töitten jälkeen ei vaan raaski "jättää" muksuja ja lähteä lenkille/salille. Täytyy siis yrittää vaan keskittyä ruokavalioon, jota en lähde karsimaan tiettyjen ruoka-aineitten suhteen vaan pidän 1500 kalorin ylärajaa. Saa kattoo, miten akan käy.
 
Sasumoto, tervetuloa takaisin!!
Hienoa, että olet pystynyt pitämään saavutuksesi vaikka ote on vähän höllennyt!
Mulla on tuon liikkumisen kanssa vähän sama juttu, iltaisin tekee mieli olla vaan perheen kesken, eikä yksin paahtaa tuolla vesisateessa.. Mulla on vähän tuo crossarikin päässyt pölyyntymään, pitäis sitä yrittää taas veivata..

Mutta ei muuta kun tervetuloa! Meillä on nyt kaikilla uus puhti päällä!
 
Sasumoto, MOI!!! ja tervetuloa takaisin :hug:

Puhti on päällä mutta oi ja voi! Tuo selkä, en kestä enää kauaa tuota kipua!! Viime yönä vauva oli ihana, ei syönyt kertaakaan (ei oo nyt 3 yöhön syönyt enkä enää aijo öisin syöttää) ja selvisi kahdella sylittelyllä, eli oisin saanut oikein hyvin nukuttua sen puolesta. Mutta kun tuo selkä oli niin kipeä (on aina öisin pahin) niin en saanut ennen puoltayötä unta ja sit puol 5 ku heräsin vauvaa sylittään niin en saanut enää unta. Niinku ei ois muuten tarpeeksi tätä univelkaa niin sitten pitää tuon kivun uniakin haitata :'( Joten voitte vaan kuvitella tämä väsymisen aste ja vielä kun siinä on edelleen tämä kipu mukana niin ei paljoa naurata...

mutta eihän se tieten valittamalla parane...

:wave:
 
jaasa
Alkuperäinen kirjoittaja MilliMetri:
Moi!

Niin, kesäkin sieltä tulee, mutta joulu on jo ovella!! Kuinkas siitä selvitään?
Tämä on juhlapäivien ankeus. Kissanristiäisiä ja oikeita juhlapäiviä on kalenterit pullollaan. Ei juhlista porkkanatikkija syömällä selviä
 

Yhteistyössä