Tulevat Täydelliset Naiset !!

Pääsisikös tänne vielä mukaan?

Olin unohtanut jo vanhat tunnukseni, joten piti ihan tätä ketjua varten luoda uudet, kun tänne eksyin. :D

Ruudun takana istuu itseensä täysin tyytymätön ihminen, joka haluaisi painoaan alas kymmenisen kiloa, mutta miten vaikeaa se onkaan? Joka päivä tai ainakin joka viikko aloitan alusta ja aina touhu tyssää jonnekin. :(

Tässä tämän hetkiset tietoni:
Paino nyt 86-88 kg -menkat turvottavat tällä hetkellä
Pituus 176 cm
BMI 28,1
Tavoitepaino alle 80 kg, oma ihanne 76 kg.

Kaipaisin OIKEASTI ryhmän tukea taakseni! Joka päivä!
Löytyisikö sitä täältä?

Syksyn pimeys ei oikein tällä hetkellä innosta liikkumaan ulkona, joten liikunta on jäänyt vähiin. Haaveilen kuntosalista, mutta aikataulutus sen suhteen vielä hieman kesken.
Olen yrittänyt vähentää hiilareita ym ym. ja syödä mahdollisimman terveellisesti annoskokoja pienentäen. Ehkä se kuntosalikin kohta mahtuu ohjelmaan. Zumba pakettia odotan saapuvaksi lähiaikoina, josko siitäkin olisi sitten jotakin apua...
Hiilareita vähentämällä laihdutin vajaa kolme vuotta sitten 13 kiloa, joten toivoa voisi olla nytkin, mutta sitkeessä tuntuu olevan. :ashamed: Vaa'an näyttämät lukemat ei minua niinkään ahdista, mutta tätä pelastusrengasta olen kyllästynyt raahaamaan mukanani!
 
Jei, painonpudotus lähti taas todella lupaavasti alkuun. Kolme päivää takana ja pudotusta jo 1,3kg! Motivaatio alkaa olla kohillaan :D

Mullakaan ei ole oikein aikaa liikkumiseen, mitä nyt kerran-pari viikossa ratsastelen omalla hevosella. Muutoin liikunta todella vähäistä, ko ei yksinkertasesti jouva. Eli ruokavaliolla kiloja taas karistellaan. Viimeksi aloitin laihutuksen Cambridgellä. Sillä lähti reilut seitsemän kiloa kuussa, jonka jälkeen jatkoin vähillä hiilareilla ja sain pois kymmenisen kiloa lisää.

Nyt on sitten alkuviikko syöty salaattia, lihaa, kalaa, rahkaa. Potut, leivät, riisit ja makaroonit taas pannassa. Ja herkut toki. Pärjään ihan helposti ilman perunoita ja leipää, mutta porkkana suklaan korvikkeena on vähän kova pala, varsinki iltasin :ashamed:
Mutta kyllä tämä taas tästä koko ajan helpottuu, varsinki ko sai hyvän alun.

Pituutta mulla on 165cm, eli olen jo saanut painoindeksin normaalirajoihin. Mutta tavoite olisi päästä tonne 60kg:n hujakoille, tai vähän ali. Silloin olisi helpompaa saada paino pysymään siedettävissä lukemissa. Eli ensimmäinen tavoite olisi 60kg. Vielä 4,0 raskasta kiloa jäljellä...
 
Paino on pudonnu 65kiloon muutaman päivän aikana :D niin ja pituutta on 161, painoindeksi siis 25.5... Oletteko jumpannu paljon päivässä, ois kiva saada pakarat ja maha vähä kiinteämmäksi.. Katselin tuossa vanhoja valokuvia ennen raskautta.. huoh... olin 50kiloinen niissä :ashamed:
 


? Minkälainen tavoite sulla on painonpudotuksen suhteen lähiajalle? Mikä on seuraava tavoite? 59-60kiloon pääsis parin kk aikana..

? Millainen on lopputavoitteesi, mikä paino tai bmi ja koska se pitäisi olla? 54kiloa haluaisin painaa..

? Miten pyrit toteuttamaan tavoitteesi?
Syömällä terveellisesti ja liikkumalla.

? Miksi haluat saavuttaa tavoitteesi? Tulisi itselle kevyempi ja parempi olo ja tietysti terveydelliset

? Missä olet onnistunut tähän asti? saanu kilon pois....

?Mikä on kompastuskivesi ja kuinka voisit sen välttää? Sipsit ja rasvainen ruoka yleensä

? Mikä oli tilanteesi ennen laihdutusta, koska se oli, kuinka voit, minkä kokoisia vaatteita käytit jne. ja mikä on tilanne nyt?[/quote]
Synnutyksen jälkeen painoin 70kiloa, vaatteet oli L kokoa jne.. nyt menee jo M koko päälle.
 
Hei Waaka ja Ikuinen laihduttaja, tervetuloa vaan mukaan! Mä ainakin täällä yritän kannustaa, joten mukaan vaan! =)

Mullakin on pelkästään ruokavalion avulla tämä laihdutus käynnissä. Tuo crossari nöpöttää tuolla makkarissa, mutta kun ei muka ole aikaa.. Mutta ainakin vielä putoaa mukavasti ihan näinkin! Vaikka kyllähän sitä kiinteytyis paremmin kun jaksais liikkua.

Mulla on menny tosi hyvin, makeanhimoa ei ole ollu, ja painokin putoaa, jess! Nyt oon kunnolla viikonlopun, niin Daaria saa merkata mulle tosi hyvät lukemat! B) Ainakin toivottavasti..

Tsemppiä muillekkin, kyllä ne kilot sulaa!
 
Heips!

Mulla on punnitus päivänä ollut tuo torstai ja vaaka näytti 87kg! eli -1kg

Olin todella tyytyväinen, sillä viikko ei ollut mennut ihan putkeen, yrityksestä huolimatta oli sortunut vähän väliä, mutta en sitten kuitenkaan ilmeisesti ihan liikaa.
Mitä saavuttaisinkaan jos en sortuisi?

Eilen olin siskoni kanssa elokuvissa ja ostin karkkia, tarkoitukseni oli ostaa vain 100g, mutta 300g pussihan siitä tuli :/ ja syödyksikin tuli hetkessä.
Miksion niin vaikea syödä sitä karkkia vain hiukan? miksi pitää ahmia? en tajua itseäni :|
Viikonlopustakin on tulossa vaikea, olen 2 lapsen kanssa pitkät päivät ja tekemistä ei juuri ole! ja viellä sataa! no pyritään pitämään herkut pienissä määrissä, kokonaan kietäytyminen kun ei mulle sovi.

jaaha eiku kakka vaippa pyykille taas! ja kuka sitä tukea kaipasikaan lähes päivittäin, niin minäkin!
 

? Minkälainen tavoite sulla on painonpudotuksen suhteen lähiajalle? Mikä on seuraava tavoite?

Just nyt keksin että jos ennen joulun viettoa pääsisin siihen 73kg jonka painoin ennen kuopusta ni ois ihan kiva. sitten siitä sinne 65kg kesään mennessä. hmmmm, ehkä pitäiskin keksiä joku välitavoite...olkoon se että helmikuun paikkeilla ois alle 70kg

? Millainen on lopputavoitteesi, mikä paino tai bmi ja koska se pitäisi olla?

no se tuli jo.. eli 65kg kesään mennessä, heinäkuuhun mennessä tarkemmin =) ja olla tietenkin ihan mielettömän timmissä kunnossa :D tää on itseasiassa se kaikkein tärkein ja suurin tavoite.

? Miten pyrit toteuttamaan tavoitteesi?

no laihtua ei voi ku ruokavaliolla ja timmeyttä sitten kuntosalilla.

? Miksi haluat saavuttaa tavoitteesi?

mulla motiivit on kyllä ihan puhtaasti pinnallisia. kerta oon ihan terve eikä mitään vaivoja tms oo niin kyllä mää haluan laihtua ihan vain sen takia että läski ei ole kaunista. eikä selluliitti :) senku sais sillä salilla pois... ois ihanaa olla joskus täysin tyytyväinen itseensä.

? Missä olet onnistunut tähän asti?

raskauskiloja on lähteny n. 8kg

?Mikä on kompastuskivesi ja kuinka voisit sen välttää?

herkut. en mitänkään =/

? Mikä oli tilanteesi ennen laihdutusta, koska se oli, kuinka voit, minkä kokoisia vaatteita käytit jne. ja mikä on tilanne nyt?

huoh... no siis painoin varmaan jotain 68kg ku tapasin mieheni... sen jälkeen ku tuli kiloja lisää ni niitä sitten aina laihdutteli... häitten jälkeen sitten vähän lipsahti ja ku esikoista aloin odottaa niin painoin yli 80kg.. ja synnärille lähdin 105 kiloisena. ja sen jälkeen sitten oli kunnon laihdutus, synnärille jäi 15kg ja sit laihdutin 18kg ja tulin uudestaan raskaaksi jne jne. ja tässä sitä nyt ollaan =)
vaatekoot vaihteli merkeittäin mut kai ne siinä 40-42 ja L ja XL välillä pyöri...

 

? Minkälainen tavoite sulla on painonpudotuksen suhteen lähiajalle? Mikä on seuraava tavoite?
Lähiajan painotaavute on saavutettu eli ennen joulua alle 70, nyt on tavoitteena pitää se yli joulunkin ja koittaa samalla jatkaa kohta tavoitetta eli 65kgtä ja kiinteämpää vartaloa

? Millainen on lopputavoitteesi, mikä paino tai bmi ja koska se pitäisi olla?
kuten edellisessä mainitsin 65 kg ja tarkoitus olisi ennen pojan maaliskuisia synttäreitä....
? Miten pyrit toteuttamaan tavoitteesi?
terveellinen ruokavalio, pienemmät annoskoot ja liikuntaa päivittäin

? Miksi haluat saavuttaa tavoitteesi?
ollakseni tyytyväisempi peilikuvaani, voidakseni harrastaa enemmän ja käyttääkseni kauniita vaatteita ja mikä tärkeintä näyttääkseni upealta ensi kesän häissäni!!!

? Missä olet onnistunut tähän asti?
paino on pudonnut ihan kivasti:)
?Mikä on kompastuskivesi ja kuinka voisit sen välttää?
rakkaus syömiseen. tahdonlujuudella, motivaatiolla ja keksimällä itselleni ja mielelleni muita vaihtoehtoja hyvään oloon kuin syöminen..
? Mikä oli tilanteesi ennen laihdutusta, koska se oli, kuinka voit, minkä kokoisia vaatteita käytit jne. ja mikä on tilanne nyt?ennen laihdutusta 75-76kg, vaatteet L, 40-42, tuskainen kärsimys löllvästä renkaasta raskauden jäljiltä keskivartalon ympärillä.
nyt menee jo vanhat vaatteet päälle, eli S-M, vielä viimeiset kolme neljä kiloa kun saan karistettua ja treenattua vähän vielä masua ja peppua, niin hyvä tulee.. aah, ja sitten suurin opettelu, että saa pidettyä tuon ihanne vartalon... miten se tehdään?!?!
 
Täällä 2 päivää mennyt vähän pilalle, kun en kerta kaikkiaan ole ehtinyt liikkumaan. No laiskuus osasyynä myös Huomenna on pakko mennä salille ja sunnuntaisin on sitten mieheni kanssa yhteinen harrastus, jota ei voi jättää väliin. Onneksi olen syönyt terveellisesti ja mielestäni en niin paljoakaan, no maanantaina sen sitte näkee.

Tänään koko päivän teki mieli makeaa j varsinkin aina ruoan jälkeen, mutta kun vaan sinnitteli hetken aikaa se meni ohi. Pähkinöitä sitten söin muutamia.

Kaikille mukavaa ja kevyttä viikonloppua!
 
Mun on pakko tehdä välihehkutus! Tänä aamuna vaaka näytti 75.1!! Eli 2.4 kiloa häipyny viikossa!! Mahtavaa! Siis joo, ei ehkä ihan terveellistä ja kova työ on että ne saa sit pysymään poissa, mutta voitto häämöttää!!

Mutta voi että, nää viikonloput on rasittavia!! Miten näistä selviäis. Meillä on taas kissanristiäisiä ja kaikkea. Tympeää kun joutuu pakosta syömään jotain kakkua, mut ei viitti silmätikuksikaan alkaa. Meillä anoppi on tosi kova kommentoimaan toisen lautasen sisältöä. Nytkin jo kommentoi, että pitää syödä etti liikaa laihdu ja syö nyt kun sä oot noin laihtunukkin. Ja mä siis oon edelleen ihan pyöreä, mut kai se muistaa sen, mitä oli hetki sitten vielä. En mä tykkää siitäkään jos kommentoidaan, että älä tota syö, se lihottaa, niin en mä tykkää siitäkään, että kommentoidaan, että syö nyt ettet laihdu. Miksei jokainen voi huolehtia vain omasta lautasestaan? Niin mä opetan lapsillekkin, että jokainen murehtii vaan omat syömisensä. Onko teillä ollu tällaista ongelmaa? Ootteko miten julkisesti noin muuten laihduttanu? Mä oon sellainen salalaihduttaja, etten puhu muuta kun miehelle, että yritän karistaa kiloja. En vaan osaa sellaisesta muille puhua, näkee sit jos näkee. Oon mä sit kommentoinu jos joku on maininnu mun laihtumisesta, että piti ne raskauskilot jo saadakkin pois. Mutta nyt oon kevyempi kuin aloittaessani odottaa meidän esikoista! Painoin sillon 79kg =)

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille! Ja mantelirusinalle onnea ensi kesän häihin, siinä sulla onkin ihana päämäärä! Niin ja mä niin hienosti laitoin sellaiset sydämet noiden kysymysten eteen ja nyt ne on muuttunu noin typerästi kysymysmerkeiksi!

Ja anouk, älä murehdi, mieti vaan, että nyt on hyvä viikonloppu liikkua! =) Mites Daarian selkä?
 
hyvä hyvä millimetri!!

itselläni taistelu jatkuu.. viikonloput täälläkin pahoja
oltiin eilenkin kylässä ja siellä oli ihania salaatteja.. sipsejä ..karkkeja.. yritin syödä kohtuudella, mutta ei ihan onnistunut, ei nyt ihan sikailuksi mennut, mutta parantamista olisi.
 
Kiva kiva!!!!! Elikäs siis tässä ois joukkoon yks laihistelija lisää, pudotettavaa ois 15kg, mut itse kyl nyt ihan eka tavote ois toi 10kg pois! Painoa on nyt 65kg ja pituutta siis vaan 158cm. Painoindeksi on 26. Oma ihanne ois 50kg, mut taidan nyt kyl tosiaan tyytyä tohon 55kg tavoitteluun! Sekin ois jo hyvä! =)

? Minkälainen tavoite sulla on painonpudotuksen suhteen lähiajalle? Mikä on seuraava tavoite?
Eli siis eka tavoite ois tuo 55kg.

? Millainen on lopputavoitteesi, mikä paino tai bmi ja koska se pitäisi olla?
Lopputavoite ois se 50kg... mut aikarajaa en kyl uskalla sanoa!!!!

? Miten pyrit toteuttamaan tavoitteesi?
Katsomalla mitä suuhuni panen (ennen en oo siitä niin välittäny) ja liikkumalla rutkasti enemmän (ennen todella vähäistä)!!!

? Miksi haluat saavuttaa tavoitteesi?
Jotta olisi parempi ja terveempi olo. Itselläni, kun on paljon kaikenmoisia vaivoja niin helpotusta niihinkin!!!!

? Missä olet onnistunut tähän asti?
Ruokavalio muuttunut aika paljon ja monta kiloa jo saanut pois... Olen siis juuri saanut toisen muksuni, joten helposti lähti muutamat kilot samantien.

?Mikä on kompastuskivesi ja kuinka voisit sen välttää?
Herkut ja laiskuus... pahapahapaha...!!! Kauhee tsemppi vaan päälle ja välil kattoo itteensä peilistä alasti, ni johan motivaatio taas kasvaa!!!

? Mikä oli tilanteesi ennen laihdutusta, koska se oli, kuinka voit, minkä kokoisia vaatteita käytit jne. ja mikä on tilanne nyt?
Tosiaan synnytyksestä 2½kk, eli raskauden jäljiltä olis vielä 5kg ylimäärästä... ja siitä sitten vielä rutkasti pois!!! Vaatekoosta en tiedä, oon yhä käyttäny osittain mammavaatteita, ku vanhat ei mahdu :| Tavoite ois kuiteski se xs/s, mikä joskus ollu ennen ku kiloja aloin kerryttämään!!!

Kiva tosiaan, ku saan liittyä joukkoon, porukassa kivempi ja helpompi saada tulosta!


=)
 
Daaria mun yv systeemisä o jotaki häikkää ni en pystyny vastaan.
:snotty: tuli tänään retkahdettua ystävän nimppari kahveilla arnoldsin tonitsiin.. hitto!!
ärsyttävää..
tää mun paino ongelma on tyypillinen jojo-ilmiö, lähtee tulee takasin..
MITEN TE TEETTE SEN? että laihdutte.auttakkee!! :'(
 
Waaka, mulla ihan sama jojo-ongelma. Sen vuoksi en nyt enää laihduta, vaan yritän mennä näin sitten lopun elämää. Olen laihduttanut monesti ja aina kilot tulleet takaisin. Nyt olin viikonlopun ilman mitään hyvää, ei tehnt mieli, niin en sitten syönyt. Toiseksi, kun aloitan karkin syönnin, syön niin paljon, että oksettaa. Juuri tuon karkkipvän vuoksi, syön, ettei sitten 6:een päivään tee mieli. Mutta saatoin syödä yhdessä päivässä ison pussin sipsiä, 500g karkkia, muutamia jäätelöitä, kakkua ym Noistahan jo pelkästään tulee monen päivän kalorit :ashamed: . Onneksi rakastan liikuntaa ja sillä saan vähän kompensoitua noita hyväskiä, mutta, jos olen kipeänä ym enkä liiku, heti tulee kiloja.

Nyt mulla oli tosi hyvä viikonloppu, miehenikin yrittää karistaa muutamaa kiloa ja yhdessä tsemppasimme. La:na olin spinningissä ja kuntosalilla sekä tänään circuit treenissä. Lisäksi haravoin pihalla yhteensä 4h viikonlopuna. Ja kun ei syö rasvaista ruokaakaan, olo on hyvä, tästä jatketaan ;)
 
74.6!! Tänä aamuna, wuhuu :D Mul on aivan sika hyvä mieli! Tavoite, täältä tullaan! =)

Waaka, älä enää murehdi sitä donitsia, se on ollutta ja mennyttä. Mun mielestä olis hyvä, kun olis vähän armollinen itselleen, niin että jos on jonkun synttärit, niin silloin voi jotain hyvää ottaa ja on tyytyväinen siihen, etti koko pöytää syöny. Siis että jotain pitää salliakkin.
Ja sen oon ite huomannu nyt tässä vuoden aikana, että meni vähän aikaa että oppi tuntemaan kehonsa. Sitten kun tuntee, niin tietää mitä voi syödä ja miten liikkua, että putoaa. Mä oon esimerkiksi huomannu, että jos jumittaa, niin on tullu syötyä liian vähän rasvaa. Eikö jännä? Sit mä syön esim. tonnikalaa leivän päällä (öljyssä siis tietenkin) ja johan putoaa taas. Mutta sitten pitää vastaavasti jättää sen lisärasvan verran pois energiaa muualta. Selitinköhän nyt hyvin, no kuitenkin, ja sen oon huomannu että toimii mulla, mutta eihän se välttämättä toimi muilla. Samaten oon oppinu kk kiertoni yms. että tietää olla lannistumatta jos jumittaa. Mulla nimittäin ainakin ovulaatioaika tekee sen, että paino saattaa noustakkin ja makeanhimo iskee!!

No nyt on pakko lopettaa, mutta tsemppiä kaikille ja mukavaa viikon alkua!!
 
Millemetri: WOHOOOOO!!! :hug: Aivan huippua! Sää pääset ihan varmasti siihen tavoitteeseen, ou joy!!! :flower:

waaka: :hug: Älä nyt yhtä donitsia sure!! Ei sillä oo väliä vaan kokonaisuudella. Jos sää yhden donitsin syöt ja ajattelet että ei tästä tuu mitään ja luovutat heti niin ei siitä tulekaan mitään. Kokeileppas vaikka seuraavaa. Eli ajattelet nimenomaan sitä kokonaisuutta ja otat nyt viikon kerrallaan. Viikkoon mahtuu donitsi, ehkä kaksin ;) Sillä on merkitystä miten paljon syöt viikon aikana ja piät sen balanssissa, eli vaikka syöt parina päivänä vaikka 1800 kaloria mutta muina päivinä huomattavasti vähemmän niin kyllä se tippuu. Tottakai sitä välillä retkahtaa ja menee viikko kaks ihan höpöksi, mitä sitten??? Ei siitä kannata masentua vaan sitten vaan uuteen taistoon. Ja mihin sulla on kiire? Ehtiihän sitä tiputtaa vaikka kuin painoa vaikka välillä oiskin huonoja kausia. Ei pidä olla liian ankara itselle. Onko kiloklubi sulle tuttu? Jos ei niin tutustuppa siihen, laitat googleen kiloklubi niin löytyy. Sinne sitten merkkaat mitä syöt ja muistat että jos joku päivä menee liikaa kaloreita niin kirit sen takasi toisena päivänä. Ja jos joku päivä tulee herkuteltua niin sit toisena päivänä ei. Tai sitten syöt joka päivä jotain hyvää vähän. Ihan mikä sulle itsellesi parhaiten sopii. Mutta fakta on että syömisiä pitää tarkkailla, kukaan ei pysty syömään mitä sattuu ja liikkumalla laihduttamaan, se ei vain toimi niin. Mutta kyllä sinä siihen pystyt, ihan varmasti!!! Luotan sinuun :hug:

Meillä oli kans herkkuviikonloppu. Se meni jo ja nyt sitten vaan tiukempaa linjaa tämä viikko. Mää siis puntaroin sitten torstaina...

Eilen tein kotitreenin ja jestas että on beba kipeä! Nyt jos tällä ei ala kiinteytyyn ni ei sitten millään ;) Mulle tosiaan teki se fysioterapeutti ohjelman ja aijon sitä nyt orjallisesti noudattaa, katotaan miten mamman käy =) Tänään salille...

Mää laihdutan täysin avoimesti. Mun mielestä on nolompaa jos on ylipainoinen ja sitten juhlissa lappaa lautasen täyteen herkkuja ku se että ottaa vähän ja kieltäytyy santsaamasta vetoamalla laihduttamiseen. Sentään yrittää jotain tehdä! Mää en siis niinkään häpeä että oon ylipainoinen ja laihdutan vaan sitten jos en tekis asialle mitään ja olisin ylipainoinen niin se mua hävettäs.. Mut siis Millimetri, en toki tarkota että sun täytyy hävetä! Kerron vaan miten mää koen tämän asian. Ja siis meillä kans appi aina sanoo että syöhän ku oot niin laihtunu ni mää vaan vastaan että en oo vielä tarpeeksi. Ja jos jatkais vielä siitä niin pitäisin varmaan kasviksista (mitä hän inhoaa) sellaisen palopuheen että ois hiljaa vastaisuudessa :LOL:

mama: Voimia sulle pikkuisen kans! Minkä ikäinen sun esikoinen on? Mulla on 6kk ja sitten reilu 2vuotta ja oon ollu kyllä välillä niin väsynyt että.. Tai no oon edelleen... Kaikki ihmettelee että miten tässä elämän vaiheessa jaksan kiinnittää laihduttamiseen huomiota mutta musta tuntuu just päin vastaselta. Kaikkensa antaa lapsille ja kodille tässä vaiheessa niin se laihduttaminen on sentään ihan vaan mun ikioma juttu ja siinä teen hyvää nimenomaan itselleni. Ja saan välillä muuta ajateltavaa ku kakkavaipat ja kiukunpuuskat :heart:

Eipä tässä nyt kummempia.. Huikkailkaa mulle mitä lukuja päivitän. Ja siis ihan minä päivänä vaan. Minä sitten kunhan kerkeen ni päivittelen..

:wave:
 
Millimetri, päivitin nuo luvut ja nyt vasta tajusin että ihan hullu pudotus sulla!!!! AAAAAAAA!!!!! UPEAAA!!!!!

ja waaka, semmonen vielä tuli mieleen että valkoinen jauho on pahasta pahasta pahasta! Samoin valkoinen sokeri. Ne ku minimoit ni tapahtuu väkisin muutoksia. Varsinki noi jauhot vaihdat kaikki tummaan... Eli tummaa pastaa, tummaa riisiä ja ruisleipää. Ja nämäkin hiilarit pyrit syömään aamupäivän aikana..
 
Jee, hienolta näytti tuo mun rivi! Kymppi meni rikki sitten! =) No just tänään alkoi menkat, että saas nähdä, mitä tulee sit seuraavaksi..

Mutta Daaria, ihan samaa mieltä oon noista valkoisista jauhoista ihan oman kokemuksen perusteella. Sokerikaan ei oo mun mielestä niin paha. Mulla noi jauhot tekee sellaisen himon, esim. paahtoleipä, että kun yhden ottaa, niin ois pakko ottaa toinenkin jne. Lisäksi mulla ne tekee mahan kipeäksi, ainakin vehnä. Aiemmin ajattelin, että ehkä ne ei täytä niin hyvin, mutta kalorithan ratkaisee. Mutta kun on jättäny vehnän pois, niin on miljoonasti helpompaa pysyä muutenkin terveellisessä ruokavaliossa. Mikähän siinä on?
Mulla on myös paha taipumus sokerikierteeseen, eli jos tulee otettua liikaa sokeria, niin on tosi vaikea lopettaa. Mutta sitten kun sen saa katki, niin kestää esim. suklaanpalan tai kaksi, ilman että on pakko saada lisää. Sen enempää en ookkaan uskaltanu ottaa, etten retkahda taas.. :D
 
JEEESSS!!!!!! kävin tänään vaa'alla, ku kävin äitin luona ja se näytti tasan 63kg... 2kg tippunu paino viikossa!!!!! Ihanaa, oon niin ilonen tosta, ettei mitää määrää!!! En ois kyl uskonu!!! :D Eli siis tosiaan kannattaa päivä alottaa kaurapuurolla kera marjojen, ja syödä paljon hedelmiä!! Vielä ku osais tota veden juontia lisätä!

Daaria: mulla esikoinen 4 ja ½-vuotias. Ihan kyllä tosiaan piisaa puuhaa päivissä. ;)
 
Mahtavia pudotuksia :flower: !
Täällä paino tippui 73 kiloon, mikä on tavoitekin, mutta toisaalta sitä olisi toivonut vähän enempi :ashamed: No pikkuhiljaa..

Tänään söin tosi terveellisesti ja suht vähänkin ja pelasin salibandyä 2h, joten sopivasti liikuntaakin. Tästä on hyvä jatkaa.
 
Voi mahoton että mie oon kipiä!!! Joka paikkaa särkee! Noh, ainaki tietää että on treenannu ihan tosissaan :D

Eilen pysy ruuatki kurissa. Meillä ois parin viikon päästä pikkujoulut ni ois kyllä kiva ku sais vielä jotain aikaseksi ennen sitä.

apua, esikoinen tais herätä... palataan
 
huoh, ei herännytkään. Ois tullut vallaton iltapäivä jos ois jo nyt herännyt :whistle: on taas tällä mammalla kyllä hermot niin kireällä ja ihan kauheen huono omatunto ku tuntuu ettei mihinkään riitä.. Unohtaa aina kuin pieni tuo esikoinenkin vielä on eikä osaa tunteitaan oikein muuten näyttää ku kiukuttelemalla...

waaka: Miten menee?? Miten ruoka puoli? Sää voit tänneki aina kirjotella syömisiä niin mää ainaki voin kommentoida. Vois tuoda motivaatiota pysymään terveellisellä linjalla ;)

nii, noista pikkujouluista. ku nyt kerta kotona oon niin monikaan ei oo vielä nähnyt mua synnytyksen jälkeen ni ois ihan kiva jos sais positiivista palautetta. Siis työpaikan pikkujoulut kyseessä... mää nyt tuolla yritän tsempata itteeni taas vähän eteenpäin.. :xmas:

millimetri: Vehnähän on (samoin perunat) lähes kokonaan nopeita hiilareita jotka muuttuu elimistössä glukoosiksi joka on sokeria. Siinä syy.

suosittelen vielä kaikille Antti Heikkilän sivuja. Sieltä mää saan aina lisää motivaatiota. Koskee siis tuota vähähiilarista dieettiä mut ei sitä muuten pysty laihtumaan terveellisesti. Pitää vaan osata muokata siitä itselle sopiva =)
 

Yhteistyössä