Tulevat Täydelliset Naiset !!

Viime torstaina paino 87,7 Eli viikkopudotus oli 1,5 kg.
Tais olla harhaa vaan, sillä tänään paino oli kyllä viikonlopun ja pikkujolujen jäljiltä korkeempi.
|O Pidän silti "virallisena" punnituspäivänä tota torstaita tai perjantaita...jos sais siihen mennessä tota lukemaa taas alaspäin. Aika vaikeeta tää laihdutus kyllä näin joulunaikaan, suklaakonvehteja tunkee jokapaikasta. Viimeistään sitten tammikuussa kyllä tosi mielellä!!!
 
On kyllä ihan totta, että laihduttaminen on vaikeampaa näin juhlien alla. Kaikki lehdet pursuaa ohjeita, kaupat notkuu herkkuja, kylässä käydessä pöydät notkuu jne. Mä oon nyt yrittäny ottaa hillitysti, mutta ilman stressiä. Kunhan nyt sais ettei nousis hirveästi joulun aikaan..

Ootteko miettiny keinoja, millä pysyisitte paremmin ruodussa?

Mä mietin jo näin etukäteen, että mikä mulla on se kompastuskivi ja se on kyllä ykkösenä suklaa ja hyvänä kakkosena vaalea leipä. Ja isoin murhe on se, että repsahtaako homma aivan hanskasta vai pystyykö ottamaan suht rauhallisesti :LOL: Ja tästä sitten seuraa se, että pääseekö kuinka vuodenvaihteen jälkeen taas ruotuun..
Mä ajattelin, että vaikka mies on lomalla jne. Niin yritän arkipäivät syödä normaalisti ja sitten vain pyhinä herkutella. Mulla kun on sitä vikaa, että kun herkuttelun makuun pääsee, niin sitä kiskotaan sitten, oli arki tai pyhä, päivä tai ilta. Ja sen päätin kanssa, että kun herkuttelen, niin syön vain oikeasti hyviä juttuja. Mulla on mm. ollu sellainen tapa, että konvehtilaatikosta syödään kaikki suklaat, vaikka siinä on sellaisia mistä en edes tykkää! Nyt oon päättäny, että ostan ja syön vain sellaisia mistä oikeasti tykkään!

Mitäs "koetinkiviä" teillä muilla on?
 
Mun kivi kengässä on kaikki suolainen. Juusto yms... Nyt mulla on kaapissa 9% edamia ja se maistuu ihan kengänpohjalle. :x
mut uskon, et suu tottuu siihen ajan kanssa.
tykkään kyl namuistakin, mut suklaa ei ole mulle heikko kohta. Laku, salmiakki ja irtokarkit enemmänkin.

Joulusta en selviäisi ilman 5 lisäkiloa, ellei oltaisi kotosalla. Kotona on helppo olla vähemmällä ruoalla. Mun äitin luona se ei onnistui, koko ajan siellä survotaan jotain suuhun. :kieh:
viime joulun aikaan olin raskaana. Mulla oli joulun aikaan 2viikkoa neuvolakäyntien välillä. Olin haalinut vajaa viisi lisäkiloa tuona kahtena viikkona. :LOL: Silloin se nauratti, mut ei enää kun koittaa pudotella näitä.

Crosstrainer on ollut joka päiväisessä käytössä. Aika hikistä touhua kyllä.

Tällä viikolla ei varmaan paino tipu grammaakaan, menkkakierto siinä vaiheessa että sormet on kuin nakit ja muutenkin turvottaa.

Lämpöisää joulun odotusta kaikille. Ei oo enää montaa yötä jouluun!

Smirkkuli
 
Mulla on heikko kohta liian isot ruoka-annokset ja se mm., että lapset jättää hirveen määrän ruokaa aina syömättä, jolloin mun täytyy napsia siitä, "ettei mene hukkaan" |O Tätä tapaa olen nyt yrittänyt jättää pois ja laittaa vaan kylmästi roskikseen kaikki!
Arkisin pystyn pitämään hyvin ruokavaliota, mutta viikonloppuisin pitää aina muka hemmotella itseään...ja tietty niin kai onkin, mutta vois sitä muutakin tehdä kuin syödä :p

Joulua odotellessa!
 
terve pitkästä aikaa!!

Laihtunu oon siis 2kg tasan. IHANAA!! :) sain uuden puntarinki hommattua. :whistle:
en oo erityisemmin "liikkunu" mitäny kävellys sinne tänne, ja oon nyt ollu herkutta sen oulun reissun jäläkeen. Joskus päivisin koulunjälkeen kotona jos tulee näläkä ni syön 1,5 vuotiaiden piltti ruokaa mikä on mielestäni tosi hyvää :) ja vielä hyvä rasva koostumus!! :heart:
 
oivoi, mulle koetinkivi on syöminen itsessään, tykkään niin kovasti ruuasta, herkuista, melkenpä mistä vaan... perusruokavalioni on ok, mutta annoskoot ovat hirmuisia.. kun oppisi siihen että syömisen jälkeen ei tarvitse olla ähky...
no, jotain hyvää, paino oli taas alle 68 että sinäänsä kiva, takaisin menkkoja edeltäneeseen tilaan...
olen millimetrin kanssa samoilla linjoilla, yritän hillitä jouluna herkuttelua, mutta sen mitä syön syön sitten oikeasti mistä tykkään ja nautinnolla, ja tavoite on ettei paino pääsisi nousemaan... katsotaan miten käy...:)
 
Mulla meinasi tippua silmät päästä tänä aamuna. Olin sittenkin laihtunut viikon aikana, vaikka turvottaa niin maan pirusti. :D Eli vaaka näytti 83,7, pudotusta siis -500g. Ihanaa, tammikuun aikana alkaa sit varmaan paino jo 7-alkuisella numerolla.

Ensi viikolla joulu ja armoton tsemppi päälle, ettei herkuttele liikoja. ;)

Tsemppiä kaikille kevyempään "huomiseen"!

smirkkuli
 
jep, mä olen maman kanssa samoilla linjoilla, kun nyt pääsisi joulun yli tossa 68 ja sitten tammikuussa otetaan oikeen kunnon tsemppi päälle. meillä ollaan taaaaaaaas flunssassa, huoh, masentaa ja mikäs parempi lääke kuin kunnon suklaa... no, kuten sanottu, nyt sinnitellään ettei nousisi ja sitten tammikuussa jatketaan...
 
Kävin päivittelemässä :xmas:

Mulle on tehnyt hyvää tämä paussi =) Taas suuret suunnitelmat ensi vuodelle :LOL: Jaksaa taas motivoitua...
Oon kyllä välillä vilkassu puntariin ja siellä ei juurikaan muutosta ole tapahtunut, mikä on sinällään hyvä kun en oo vahtinut syömisiä ja onhan tuota suklaata mennyt kurkusta alas :ashamed:

Mutta ihanaa joulua kaikille!!!! ja ei nyt ihan plörinäksi vedetä :xmas:
 
No niin sitte taas joulusta selvitty ja piti sitte taas syödä ittensä ähkyyn :ashamed: En tiä koska oppis. Paino tällä hetkellä 74kg, joten 1,5kg lisää parissa viikossa. Nyt sitten taas aivan oksettaa, kun tuli syötyä makeaa ja suolaista ja taas makeaa..

Huomenna pakko aloittaa ilman hyvää, ku sais oltua helmikuun loppuun.

Mites muilla?
 
Nonni, nyt on joulu ohi ja mun breikki kans. Vielä on vähän joulu karkkeja jälellä enkä niistä nyt stressaa mutta 1.1 lähtien alkaa mun sokerilakko. Paluu ruotuun on tehtävä nyt sitten ihan tosissaan ja pannassa on kaikki sokeri ja valkoinen jauho ainakin kuukauden ajan. Mieskin on tässä mukana että eiköhän sen pitäs nyt sitten ihan oikeasti onnistua. Meillä on tässä vähän intressinä myös säästää rahaa niin päästäs kesällä reissuun ja nuo karkit ja limsat sun muut maksaa kuitenkin joitain euroja :D No limsa on meillä aina light versiota että se nyt ei tähän laihduttamiseen vaikuta mutta päätettiin senkin juominen nyt lopettaa kuukaudeksi. Eli tammikuu ollaan tosi tiukalla linjalla ja sitten vähän pikkuhiljaa löysennetään otetta mutta kuitenkin niin ettei paino nouse =)

eli kiellettyjä juttuja ovat karkki, jäätelö, leivokset, keksit, sipsit yms., leipä, valkoinen pasta, jogurtti,..... mitäköhän vielä..... no ehkä noi on ne "tärkeimmät" ja siis tietenkin pizzat ja hempurilaiset ja muut roskaruuat...

Tuosta mulle ei tuota ongelmia ku tuo karkki ja jäätelö :ashamed: mut karkkia on kyllä tullut nyt vedettyä niin paljon että ugh. Uutena vuotena ei kuitenkaan juhlita mitenkään ku pienin on niin pieni ja ei tuo isompikaan iso ole, heh, ja ku ei oo lapsenvahtia niin kotonahan sitä sitten öllötetään mut sillon ajateltiin ehkä pizzat hakea. Mulle ois juhlaa ku ei tarvis ruokaa tehdä :LOL:

Suuret on tavoitteet ja suuret on toiveet. Eka etappi ois toukokuun alku 68kg ja sitten siitä vielä sinne 65kg mut siihen ei ois aikarajaa, se on se toive jos siihen soskus pääsisin. Se voi olla vaikka loppuelämän tavoite , oon tyytyväinen tuohon 68kg ja jos siinä saan painon pysymään niin loistavaa. Ja ehkä se onnistuu parhaiten ku yrittää laihduttaa niin ei pitäs ainakaan ryöpsähtää ylös päin :LOL:

Ja tänä aamuna totuus iski vasten kasvoja ja puntari näytti 77,3kg :eek: ja mahan ympärys on varmaan miljoona senttiä ku on niiiiiiiin turvoksissa. Että tulihan sitä painoa kyllä, vielä viikko sitten pyöri tuossa 75kg eli toivon että ois ihan neste turvotus ähötystä ja lähtis pari kiloa suht helposti. Noh, katotaan....

Tästä se taas lähtee, ainaki kohta :LOL: :saint:
 
voi voi ja voi
syöty on ja kunnolla..
paino pääsi enen joulua tippumaan jo 85,8
ja nyt oli 88.8
miten voi +3 kiloa tulla?
noh syömällä tietty, mutta nyt se alkaa taas!

-10kg saa lähteä kesään mennessä eli 5kk aikaa!

ja eihän se ole kun 0,5kg per viikko :)

Autetaanhan toisiamme vanhat tutut.
Ainakin daarian ja millimetrin muistan.
Vielläkö muistatte mut :wave:
 
hmmm.. jotain hassua on sattunut, olen syönyt kuin maailma olisi loppumassa ja eilen vaaka näytti 67,8 eli -200g, jee!! ihana joulu ylläri!!! no, nyt sitten kohti uutta vuotta, viimeiset pari kiloa ja sitten vaan opetella pitämään paino tasaisena, ollaan miehen kanssa sovittu että aletaan kuntoilemaan koko perheen voimin, jee!!
hyvää uutta vuotta kaikille ja inspiraatiota :)
 
Hienoa mantelirusina!!!

sannulii: Tokihan me sinut muistetaan, tai no ainaki minä muistan :D Mulla on muuten melkein sama tavoite ku sulla, 1.5 pitäs painaa 68kg eli noin -9kg. Mutta joo, mullahan tuli kans kolmisen kiloa ihan muutamassa päivässä. Täytyy vaan toivoa ettei niiden tiputtamiseen kauaa mee..
 
Daaria, muistan kisan, mutta tuntuu olevan niin kaukana, kun menen ihan väärään suuntaan. Mulla tökkii nyt pahasti ja on jo luovutusta ilmassa, mutta aloitan 1.1 udestaan, kuten niin monesti ennenkin :ashamed:
Ja Daaria voisin aloittaa sun kanssa tammikuun karkkilakon (sisältää kaiken esim. sipsit, hampat, jäätelöt ym)

Hyvä Mantelirusina! Kiva kun joillakin onnistuu ja toivottavasti tsemppaa meitä muita!

Mulla olis tavoite ensin tuo alle 70kg ja sit siitä viä muutama kilo, mieluiten 5kg.

Toivotan kaikille kevyempää uutta vuotta! ;)
 
anouk: No niin täälläkin mennään väärään suuntaan mutta nyt käännetään kelkka! Eihän me nyt perkutarallukkaa luovuteta!!!??!!!
Nonni, ollaan tilivelvollisia nyt toisille tammikuun ajan noista herkuista. Kunnon katkaisuhoito! :saint: Kyllä me tähän pystytään!

Kaikille railakasta uuden vuoden vaihetta ja ihanaa, motivoitunutta ja kevyttä tulevaa vuotta!!!
Meillä vauva sairas joten tulee varmasti railakas ilta ja yö mutta hieman eritavalla kuin monella muulla :/
 
Tästä se lähtee!!! :D

Valveilla oltu jo kolme tuntia ja hyvin menee :LOL: näin helppoa se siis on :LOL:

Täällä siis alkanut uusi vuosi kaurapuurolla ja iloisella mielellä :saint:

Porukka vielä varmaan lomailee mut antakaahan jotain kuulua itsestänne :hug:
 
Mulla meni kyllä loppuvuosi niin paksusti kun vaan voi! Enempää suklaata ei olis voinu syödä! Eilisiltakin mässytettiin oikein kunnolla ja tänä aamuna kävin vaa'alla piiiitkästä aikaa.. Hartain toive oli, että olis pysyny alle kasikympin.. Ja olihan se! 79.8 :LOL: Joo, eli 5 kiloa saanu lisää painoa parissa viikossa! Mutta pakko olla turvotustakin kun sormukset ei liiku yhtää sormissa ja suolaakin on tullu kiskottua ihan älyttömästi.

Mutta nyt on tosi hyvä tsemppi päällä; nyt pitää elimistöä saada vähän puhtaammaksi ja makeaa ei edes tee mieli!

Mulla hyvin samantyylinen suunnitelma kun Daarialla, nyt jätän kaiken moskan pois. Yritän päästä sinne tavoitteeseen eli 69siin ja sitten opettelen pysymään siinä. (ja ehkä, jos innostusta riittää, vois sitä 65ttä yrittää, ehkä.. )

Mutta nyt kaikki uudella puhdilla liikkelle ja Anouk, älä lannistu, oot sä vähemmän menny väärään suuntaan kun mä!
Daaria, toki mä muistan Rinsessa voittajan ja mä haluun olla se! (Joo, ei ehkä näytä kovin todennäköiseltä, mutta edes toinen perintöprinsessa?)
Vauvalle pikaista paranemista! Mun aamu alkoi ananaksella, ei ole edes YHTÄÄN nälkä..
Ja Sannulii, eihän me nyt näin äkkiä unohdeta, potkitaan toinen toistamme eteenpäin!
JA Mantelirusina, vow, mahtavaa, oot visiin ainoa jolla on miinusta joulun jälkeen.. Ole ylpeä itsestäsi!

Nyt mahtavaa talvea ja putoavia kiloja kaikille vuodelle 2010! Meillä on ainakin mahtavat lumiset kelit, joten nyt kaikki ulos liikkumaan! Pulkkamäessäkin saa mukavan hien, sellaista liikuntaa mäkin oon sentään harrastanu! :D
 
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2010 KAIKILLE!!!! :heart:

Ja mulla loistava alotus... +2kg!!! Eli paino tänään 64kg!! :ashamed: Hiukan tullu syötyy täs joulun tienoilla!! Tästä ei oo suunta, ku ylöspäin (eli painossa alaspäin)!!!!
 
Mää päivittelin,

Millimetri: Älä löukkaannu tosta päivityksestä, aattelin että sulla riittää huumorintaju :hug: Tästä sitä taas lähetään semmoseen laskuun että oksat pois, joohan???

Toinen päivä ilman sokeria ja voin kertoa että v*itutus on aivan valtava. Oon tosi väsynyt ku nuo yöt on yhtä h*lvettiä ja sitten nyt pitäs vielä vierottua tosta sokerista. Voitte vaan kuvitella kuin ilonen rinsessa täällä on... :ashamed: Hhuoh, tiedän että huominen on se kaikista vaikein päivä, sitten pitäs helpottua.

Oliko täällä muuten muita sokeriholisteja? Mää siis myönnän olevani riippuvainen sokerista ja mun pitäs lopettaa sen käyttö kokonaan niinku alkoholistitkin lopettaa alkoholin käytön mut tiedän etten pysty. En kuitenkaan niin vakavasti sitä ota vaikka se on täysin rinnastettavissa siihen. Mutta jos nyt ees saisin tän tammikuun oltua ilman ja sitten jos onnistuis se kohtuukäyttö... huohuohuoh, noh onneksi en kuitenkaan sitä alkoholia käytä, siinä sitä vasta sokeria onkin :LOL: *epätoivoissaan etsii hän positiivisia asioita :whistle: *

Eilen oli siis paino 77,8 ja tänään 77,3kg, tästä se lähtee :D
 
Heippa ja Hoikkaa Uutta Vuotta 2010! :wave:

Saanko hypätä porukkaan mukaan? Aloitettiin miehen kanssa uuden vuoden kunniaksi laihis. Taas! Mutta nyt ihan tosimielellä. :D

Elikkäs... Painan nyt 75,1kg ja painoindeksi on 25,9. Ihanne tavoite olisi päästä 60kg, mutta en usko siihen pääseväni. Semmonen realistinen tavoite olisi päästä 10kg hoikemmaksi eli 65kg. Eli ensin kokeilen päästä tuohon 65kg ja katon sitten uudestaan miltä tuntuu. =)

Milloin teillä on punnituspäivä?
 

Yhteistyössä