sannulii: Kiitos!! Meillä on varmaan aika samanikäiset vauvat, meillä poika syntynyt 12.5 :heart:
Mut joo, on lähes koko ikänsä heräillyt paljon. Eka 3kk meni parilla syötöllä ja välit nukku ku tukki , sitten tiheni syönnit parin tunnin välein ja sit ku kiinteet otettiin ni syönti väheni mut heräilyt lisäänty.
6kk ikäisenä ei enää syönyt yöllä mut heräili kyllä joka jatkuu edelleen.. Tai ei siis oikeestaan herää vaan rupeaa itkemään noin tunnin välein. Ei oo siis ollut kipeä ku viimeset pari viikkoa. Ja itku loppuu joskus tuttiin joskus "hytkyttelyyn" (vauva nukkuu pehmeessä vaunun kantokopassa jota hytkytetään) ja joskus pitää ottaa syliin. Mut viimestään syliin rauhottuu joten tuskin on kipeä mikään. Ja kipulääke ei näitä heräilyjä vähennä joten siitäki oon päätelly että poika ei vaan osaa siirtyä univaiheesta toiseen ja rupeaa siksi aina itkemään.
Vielä pari viikkoo sitten tosiaan piti ottaa aina syliin ja nyt rauhottuu jo ilman syliä joten sinällään parempaan ollaan menossa.
Toivo elää :heart:
Ja tuo vaunukoppa on kans nukahtamista illalla helpottanut huomattavasti. Ennen sitä ei siis nukahtanut ku syliin.
Täytyy tosiaan olla onnellinen että päivät meillä on muuten (meillä siis esikoinen 2v4kk) "helpot" ja muuten terveinä ollaan, molemmat pojat iloisia ja aurinkoisia päivisin mut toki tuo heräily verottaa tässä vaiheessa jo aika pahasti. Ei vaan meinaa jaksaa mitään. Onneksi miehellä on norm. pituset päivät eikä oo reissuja tms ni pystyy auttaan hyvin arjessa, muuta apua ku meillä ei oo saatavilla. Oon kyllä jo harkinnu avun palkkaamistaki ennen ku ihan kunnolla hajoaa..
Mut viime yön sain melkein kunnolla nukkua. Melkein siksi että nenä niin tulossa että välillä heräsin sit siihen mut yhteenkään itkuun en herännyt. Ja nyt mulla on vapaa päivä ku mies otti pojat ja lähti mummolaan. Nyt aijon nauttia täysin siemauksin niin jaksan taas seuraavat pari päivää :saint:
Ylpeä olen itsestäni kyllä siinä etten oo herkkuihin sortunut. Eilen oli kyllä niiiiiiiiiin lähellä. Mutta sitten ajattelin että ei se tätä oloa helpota kuitenkaan. Ja meillä siis on pakastimessa jäätelöä että kuinka helppoa ne ois sieltä ollut syödä mut ei, pysyin lujana
Tahtoo niiiin sinne ulkomaille! Vai oonko mää tuota juttua tänne kertonutkaan? Siis me sovittiin miehen kans että kesällä lähtään aurinkoon jos päästään tavoitteisiin joka mulla on nyt sitten toukokuuhun mennessä 68kg. Tuokin on suht hyvä motivaattori
Tämä päivä onkin hyvä testi päivä ku täytyy yrittää nauttia vapaapäivästä ilman herkkuja. Ku nuo herkut on aina siihen nauttimiseen yhdistänyt. Nyt pitää vaihtaa ne kävelylenkkiin ja hyvään kirjaan :saint:
Minusta on ainaki mukava jos tänne kirjotellaan muitakin juttuja ku vaan laihdutuksesta. Ei siis toki pakko ole jos ei halua. Mut tarkotan vaan sitä että ois tosi kiva jos tästä muodostuis semmonen "kunnon" tukiverkosto" niin se laihduttaminenkin ois varmasti helpompaa ku tavallaan tunnettais toisemme paremmin vaikkei silleen tunnetakkaan. hohhoi, tajuskohan tuosta kukaan mitään? :snotty: no anyway.. :hug:
ja ainiin
sasumoto: tottakai pidetään sut listalla =)