Tulevat Täydelliset Naiset !!

Täällä elettiin viikonloppu hyvin kurinalaisesti. Ainoa herkuttelu oli se reilun sadan gramman karkkipussi ja kaksi laskiaspullaa. :D Mutta mutta... Tänään alkoi menkat ja mulla on aivan totaalisen kamalat menkkaturvotukset päällä!!! |O Paino on noussu 2kg ja maha on kuin raskaana olisin. :headwall: Ihanaa tämä naisena oleminen... :kieh: Saa nähdä tuleeko perjantaiksi ilmoituksen arvoisia tuloksia... :/
 
Nyt mulla on semmonen oikea vauhti päällä =) syön hyvin eli oikein, ei ole nälkä ja välillä jotain pientä herkkuakin ilman huonoa omaatuntoa pistän suuhuni. Nyt ei ees tee mieli mässyttää ja kun syön miehen kans puoliksi suklaapatukan niin lisää ei tee edes mieli. Tai no tekee mutta kun mietin että haluanko syödä lisää suklaata vai lähteä kesällä hyvä kroppaisena ulkomaille niin tuo tuleva toive aina voittaa :D ja näin sen nyt pitäiskin mennä loppu elämä. siis tuon makean suhteen, toki jossain vaiheessa pitää lopettaa laihuttaminen jos vaan joskus sinne tavoitteeseen pääsen.

miten muilla? Meinaa taas tää meidän ketju hiljentyä.... :|
 
Mulla meinaa menkkaturvotus latistaa koko laihiksen... |O Paino hipoo 74kg!!! |O :headwall: Eilen söin karkkia, kun suoraansanottuna v***tti niin paljon. Tänäänkin tekisi mieli vaikka mitä suolaista ja makeaa. :/ Eihän tässä ole mitään itua laihduttaa muutamaa kiloa viikossa, kun menkkojen aikaan ne tulee sitten takaisin. :eek:

Terveisin: Pahan tuulinen NinniNuppunen :wave:
 
Daaria antaa mennä vaan, niin kesällä näytät todella upealta biksuissa! :whistle:

NinniNuppunen, et lannistu, mulla kans aina vähintään kilo lisää ennen menkkoja, mutta sitten taas lähtee kilo päivässä!

Onko teillä päiviä, jolloin tekis mieli kaikkea? Mulla aina menkkojen jälkeen. Mutta kun sen tietää, osaa jo varautua ja syö koko päivän usein terveellistä.

Mä olen ihastunut nyt tuohon kahvakuulaan. Toki vain kerran viikossa. Tässä mun urheiluviikko:
Ma: circuit 1,5h
Ti: kahvakuula 1h
Ke: salibandy 1,5h
To: kuntosali 1,5h
Pe: välipäivä
La: spinningsali/salibandy 1,5h
Su: Lepo

Nuon aion nyt mennä ja kun liikun paljon, paino putoaa, vaikka välillä herkuttelisikin.
 
Anouk Ootko töissä? Onko sulla lapsia? Onko sulla mies? Nukutko sä yli kuus tuntia yössä? Jos vastasit kaikkiin myöntävästi, missä hel----tin välissä sä ennätät vetään tollasen urheiluviikon?!?! Mä voin vain haaveilla, kun aika ei tunnu riittävän millään kaikkeen ja tyypillisenä naisena pihistin tietenkin ítelle uhrattavasta ajasta. Kateeks käy sua!
 
Ennen lapsia liikuin 10-15h viikossa opiskelun lisäksi. Liikunta on aina ollut todella tärkeä osa elämääni ja muita harrastuksia ei sitten ole. Olen ollut kotona lasten kanssa jo 7 vuotta. Lapset 7-v, 5-v ja 3-v. Mieheni on valmentaja ja työtunnit viikossa aika vähäisiä, paitsi nyt on ulkomailla kuukauden. Meillä on kuntosali omassa autotallissa ja 'oikealla' kuntosalilla, kun käyn voin viedä lapset sinne, myös äitini ja mummani tulevat auttamaan lasten hoidossa n. 1-2 viikossa. Paikallisessa kuntosalissa on lapsille temppukoulu kerran viikossa ja itse voin olla salilla sen aikaa.

Mä en jaksaisi varsinkaan nyt kun mieheni poissa ilman liikuntaa. Ja nukun yössä yli 9h, muuten en jaksa.
 
Mä eroan kohta ryhmästä kun luen teidän painoja.. 71 ja 72..
te ootte jo mun tavoite painossa , johon en varmaan koskaan pääse.
Höh. Mutta omapa on syysy. Kun syön karrkkia ja muitakin herkkuja viikonloppuisin :whistle:

Paino tasan 85kg. +-0
Hyvä etten liho, mutta.. mutta... tiedätte varmaan tunteen..?

Millas sais tsempin päälle kun tavoite olis kesäällä painaa 78kg
Eli viellä olis matkaa se 7 kg
- Sitten olisin -20kg kevyempi kun viiime kesänä! Ajatella
:eek:
Ehkäpä mä pyörin liikaa juuri näiden kilojen ympärillä..
Pitäisi vain keskittyä muuttamaan koko elämän tavat ja antaa painon laskea niiden myötä, sen kummin painoa koko ajan seuraamatta..

Itse asiassa päätin liittyä 1.2. kiloklubiin kun saan tupperwaren ketiö vaaa:an
sitten syötän sinne tarkalleen/ garammalleen mitä syön ;)
 
sannulii: No et kyllä tasan eroa!! Sama kamppailu meillä kaikilla on menossa, mitä sen väliä millä luvulla paino alkaa. :hug:
Tuo kiloklubi on oikeesti hyvä. Välillä tuntuu että liian hidasta mutta toisaalta ku ei oo liiaan tiukkaa niin jaksaa paremmin pysyä koko ajan ruodussa.

Mää oon ihan ihmeissään. Tänään alko menkat ja yleensä ennen menkkoja mulla on hirveet himot, siis ruokaan ja sokeriin :LOL: no mutta nyt siis menkat yllätti mut täysin ku en ollut saanut näitä ensi merkkejä :whistle: tuli vaan mieleen että liekkö sekin ollut vaan korvien välissä ja jonkin sortin tekosyy syömiseen. Että nyt vaan viikon ajan mätän kakkaa suuhun ku katoppa ne menkat alkaa.. hohhoi, niin se on helppo itseään pissiä silmään :LOL:

Huomaan myös sen että nyt ku en oo syöny sokeria läheskään joka päivä ja jos oon niin vähän (eli siis jossain jogurtissa kun on sokeria... en siis "oikeita" herkkuja ;) ) niin oon paljon hyväntuulisempi, iloisempi ja pirteempi. Vaikka meillä edelleen on ihan hirveitä öitä, molemmilla jätkillä yskä ja nuha ja vauva tekee vielä kaiken muun lisäksi hampaita.. Niin silti. Ihanaa!! Ei voi muuta sanoa :flower:

Nyt ku taaksepäin ajattelee niin sitä miettii että enkö mää tosissaan oo itestäni sen vertaa välittänyt että pyrkisin voimaan hyvin. Vaan tieten tahtoen tekee itsensä pahoinvoivaksi. Niin ettei sitä edes huomaa tai tajua. Näin jälkikäteen sen huomaa. Toivottavasti meistä jokainen arvostais itseään sen verran että haluaa voida hyvin :hug: Kyllä me ollaan sen arvoisia!!! :flower:

Hirveästi aurinkoa ja iloa jokaisen päivään!!!
 
Sannulii Sullahan jo tosi paljon laihdutusta viime kesästä! Mulla taas viime helmikuussa olin 5kg laihempi ja nyt taas laihdutan näitä samoja kiloja, tämä vasta rasittavaa.

Daaria Oon kans huomannu saman, että ilman liikaa sokeria ja rasvaa, olo on niin paljon parempi, ei ole vetelä, eikä huono olo.

NinniNuppunen Söin kanssa eilen vaikka ja mitä ja menkat, mutta onneksi tuo menkkaturvotus lähtee nopeasti. Ja mä aina maanantaisin aloitan uudestaan ja yritän parempaa viikkoa. :whistle:

Paino oli 72,5kg, joten 400g alaspäin. Tyytyväinen olen, sillä eilen söin karkkia, sipsiä ja jäätelöä. Ja menkatkin alkamassa. Ja tavoitehan oli laihtua n. 300-500g viikossa, joten nyt pari viikkoa mennyt hyvin, mutta kyllä sitä aina toivoo esim kilon pudotuksia ;)
 
Katselin tuossa vanhoja kuvia.. tai ei ne nyt niin kovin vanhojakaan olleet.. viime kesältä :whistle:
sain pienne motivaatio ruiskeen :D
mä en halua näyttää tuolta ensi kesänä!
vaan sen -20kg pienemmältä :whistle:

Voi kauhea kun näytin isolta.. mies on ottanut musta välivaihe kuvia ja alan näyttää jo paljon normaalimmalta ;)
 
sannulii: Tuo on muuten aivan mainio keino saada lisää intoa laihdutukseen! :D Minustakin on muutama kuva, jossa painan reilu 10kg enemmän. Ja se on aivan kauheaa katsottavaa!!! :x Mutta sitten, kun katsoo jotain nuoruusajan kuvia joissa olen pelkkää luuta ja nahkaa, niin ihmettelen vain, että miten helkutissa oon voinu olla noin laiha!! :eek: Ja vielä kuvitellu silloin olevani aivan kamalan lihava... :whistle: :headwall:

Ääääh... No, mutta nyt oon keksiny ittelleni paljon tekemistä, jottei olisi syöminen ja sen pois jättäminen koko ajan mielessä. :D Käydään lasten kanssa ulkona (edes pikkuinen hetki). Jo tämä pukeminen ja riisuminen tuottaa meillä tuskaa. Isommat ovat niin oma-aloitteisia. JUU EI!!! :LOL: :LOL: No, mutta hyvän puolen olen keksinyt, että jos ollaan vaikka tunnin verran ulkona niin tämä tyttö saa kulumaan pukemisineen ja riisumisineen kaksi tuntia. :kieh: :LOL: Sitten oon aloittanu pienen jumpan (reisiä, peppua, vatsaa ja selkää ) joka kestää noin 20min. Ja käyn ainakin pienellä lenkillä joka päivä. Syön nyt vähän enemmän kuin ennen repsahdusta, mutta liikunkin huomattavan paljon enemmän. Sillä tavoin olen yrittänyt nyt syödä, ettei tule näläntunnetta. Hedelmää yritän tunkea joka väliin. Ja aamun aloitan puurolla. :p Lapsetkin ovat ottaneet puuroaamiaisen hyvin vastaan, vaikka olin varautunut kovaan vastarintaan. :LOL:

Mutta eipä muuta jorinoita tällä kertaa... :LOL:

60kg täältä tullaan!!! :wave:
 
Kukaan ei oo mua kaivannu :'(

Mulla meinas aivan motivaatio kadota, joten pidin vähän taukoa. Yritin järkeistää tätä syömistä ja nyt menee taas ihan hyvin kun sain pollan kuosiin.. Hassua, kun mä oon ollu aina taipuvainen syöpöttelyyn ja isoihin annoksiin ("otan ihan vähän vaan lisää.." ) Mutta nyt tän laihduttelun ja elämäntaparemontin myötä pitääkin tarkkailla, että tulee syötyä. Mä oon nimittäin alkanu "pihistelemään" eli että en ota lisää, syön ruokaa vain pienen annoksen, en ota leipää, en mitään lisukkeita muuta kuin salaattia, sitten saatan liikkua yms. jä jättää iltapalan pois, kun ei sillai nälkää huomaa. Sitten onkin vajetta niin hirveästi, että kun sitä viikon tekee, niin sitten repeää homma käsistä ja tulee ahmittua ittensä kipeäksi, tai tulee totaalikyllästyminen koko laihduttamiseen. Nyt siis yritän syödä sopivasti.. Vaikka tippuis sitten vähän hitaammin..

Daaria, muruseni, huomasin muuten että tuossa listassa on näppäilyvirhe =) Ainakin mun laskutaidolla.. Meinas aivan motivaatio kadota kun katoin, että viis kiloa vaan pudonnu kokonaisuudessaan, mutta onhan sitä pikkuisen enemmän..
 
MilliMetri tervetuloa remmiin mukaan. Mulla hyvin samanlainen suunnitelma kuin sullakin. Hitaasti, mutta lopullisesti! Nyt me onnistutaan!

Mulla aivan hirveää liikuntaa nyt viimeiset 5 päivää, n. 2-3h päivässä. Ja olen sitten syönyt ruokaakin sen edestä. Nyt pitäisi löytää kultainen keskitie tuohon liikuntaankin. Pelottaa, että jos tulen kipeäksi, enkä pysty liikkumaan, syön paljon ja kilot tulevat heti takaisin. Mutta on kyllä hyvä olo ja kunto tosi hyvä.
 
Millimetri: No mää oon kaivannu :hug: siksi en oo muutamaan päivään tänne kirjotellukkaan... Äläkä jätä mua tolleen!!
Mun pitäs kans löytää se keskitie.. Hitto ku tuntuu että aika loppuu kesken vaikka eihän tässä mihinkään kiire oo. Oon vaan semmonen kaikki mulle heti tyyppi.. Mut mulla siis sama homma että pihistelen koko viikon ja sitten yx päivä menee ihan pipariksi. mutta en pidä sitä nyt niin pahana jos kuitenkin se on vaan se yks päivä.
Mut taas tajusin tuon sokeririippuvuuden vaikutuksen. Alku kuu meni tosi hyvin ja sitten nyt viikonloppuna taas söin sokeria ja nimenomaan karkkia, joka on se the paha! niin olin niiiiiin pirun pahalla tuulella koko ajan. Sain ihme raivokohtauksia ja kiukuttelin koko ajan ukolle/ukoille.. laps raukatki joutuu kärsiin tämmösestä v*pää äitistä :ashamed:
Kun sunnuntaina taas :ashamed: tämän tajusin niin päätin taas :ashamed: aloittaa sokerilakon. Tai tarkemmin karkkilakon koska siinä mulla aina karkaa mopo käsistä. Muut herkut ei tuota (ainakaan vielä :ashamed: ) mulle ongelmia, ne pysyy kohtuudessa..

joten, anyone??? kelle karkit ongelma?? mun kans karkkilakkoon???


Mulla on nyt siis kolmas päivä (vasta) menossa.. ja yritän pitää tämän nyt niin kauan ku vaan mahdollista. Ois kiva ku joku alkais mun kans ihan tosissaan tähän ja vedettäs vaikka leikkimielinen kisa kuka pystyy olemaan kauiten.. ? :saint:

ja joo oli millimetri virhe tuolla, sori!!! yritän ehtiä laittaan koko listan kuntoon ihan näinä päivinä..

nyt loppuu kädet kesken...

ainiin, viime pe paino 75,3 eli -600g

:wave:
 

Millimetri hei!
Älä luovuta, en mäkään vaikka paino pysyykin tässä. perempi niinkin kun että nousisi!
Muilla näyttää painot olevan 60-70 kg mutta oma tavoite ei ole kun sen 72kg ja täällä mä olen ja pysyn ja taistelen.. vahtelevalla menestyksellä..

Mulla on ihan samaa ongelmaa, saatan jopa olla liian tiukka itselleni alku viikosta monta päivää ja ahmin suorastaan loppu viikon...
Kultaista keskitietä tässä metsästän ja pikku hilljaa yritän tehdä muutosta tähän syömis tottumuksiin..

 
Olipas kiva, että on kaivattu :hug:

Daaria, mä en lähde mukaan karkkilakkoon kun yritän opetella kohtuutta siinäkin. Mutta tsemppaan sua täältä! Nyt ei sit enää yhtään! Ja anteeks kun katosin :ashamed: , mutta en lopullisesti! Nyt alkaa mulla terveellinen meno!

Anouk, voiskohan sulla olla tuo hyvä ruokahalu ihan vaan sen liikunnan takia, silloinhan se olisi hyvä juttu. Ja sit jos sairastut, niin ei varmaan tuu syötyä niin paljon, että kilot tulis takaisin. Tosin mulla on kyllä sellainen, että kipeenä tekee hulluna mieli makeaa. Mut tietty kannattaa kattella ettei ihan hulluja määriä liiku! Sä taidat olla muuten lähimpänä Rinsessa Voittajaa (vai mikä se oli? :D ) Vaikka Daaria kyllä huohottaa sun niskassa.. Mä tuun täällä kaukana..

Sannulii älä murehdi meidän muiden painoja, sieltä korkeammalta mekin ollaan Daarian kanssa aloitettu melkein vuosi sitten! Mullakin oli alkutavoite 73, nyt yritän 69 ja silloin oon vasta just ja just normaalipainossa bmi:n mukaan.. Paljonkos sulla on pituutta? sekin vaikuttaa asiaan. Ja sähän oot hurjasti jo pudottanu! Sen oon tässä ainakin oppinu, että oikeesti mikään ei tapahdu äkkiä ja suvanto ja tasannevaiheita tulee koko ajan.

Ja NinniNuppuselle tsempit! Nyt vain pää pystyyn ja uuteen taistoon, kyllä se siitä taas lähtee! Mäkin oon laihduttanu varmaan jo sata kiloa kun aina otan niitä takaisin, mutta on niitä lopullisestikkin häipyny kuitenkin!

Kaikille hyviä mieliä ja tsemppejä, ja hyviä lukemia punnituksiin! Mäkin ilmoittelen omani taas perjantaina..
 
Ja iltaa!! -4 kg lähteny! wow. ne o varmaa niitä nesteitä ku oon alottanu kuntoilupuolen nyt ihan oikeasti uudestaan. Ens perjantaina kuntosalille ja jumpat,zumbat yms kuuluvat salikortin hintaan + solarium. 30?/kk. :) paaaaljon paaaljon halvempaa ku se xtra homma. huh..

pojan kans alettu päivittäin pulkkaileen semmonen 2km, ja kouluun kävellen ees-taas tuleepi n.7km. :)
 
Daaria mulla ongelmana kaikki eli karkit, sipsit, jäätelö ym :ashamed: Olen joka vuosi aloittanut kuukauden karkkilakolla ja paino on aina tippunut, mutta tullut aina takaisin, joten nyt yritellään hitaasti, mutta varmasti ja kohtuudella.

MilliMetri Tuntuu tuo rinsessavoitto olevan omalla kohdalla niin kaukana.. Mutta kyllä me kaikki sinne päästään! :)

Waaka WAU, mikä pudotus!

Ei sitten menkkaturvotus paljoa painoa laskenut, odotin ehkä kilon pudotusta, kun paino ennen menkkoja nousi. Ja sitten lauantaina on vielä kaverin synttärit ja siellä on kaikkea hyvää syömistä ja juomista, joten ensi viikolla ei varmannkaan ihmeitä odotella. Mutta jotenkin tuntuu, että kroppa näyttää paremmalta, vaikka painoa ei niin ole lähtenyt ja rinnasta sekä vatsasta lähtenyt 5cm kuukaudessa :p
Lauantaina kun sovittaa mitä laittaisi päälle, huomaa onko mitään tapahtunu vai masentaako kaikki vaatteet. Sitä odotellessa..
 
Mäkö saan luvan alottaa tän tulosten julkistamisen =) No, hyviä tuloksia onkin, tai ite ainakin oon tyytyväinen. Nyt oon yrittäny syödä ruokaa sopevasti ja suklaatakin oon vähän nassuttanu ;) Lasten kanssa vähän liikkunu ja peräti kerran crossannu.. Ja vaaka näytti tänään 77.3, joo, niin tuttu luku jo, oon ollu monta kertaa jo tässä, mutta nyt ne on lopullisesti mennyttä!

Kuinkas muiden viikko on menny? Ja mitenkäs Daarian karkittomuus?
 
Huomenta!

Minä oon nyt ihan yksin :D Siis esikoinen on ensimmäistä kertaa yksin kerhossa kolme tuntia ja vauva nukkuu ja ukko töissä niin tässä mää vaan kaurapuuroo rauhassa syön. Tämä on täydellisen harvinaista! Niin rakkaita kun elämäni miehet ovatkin niin kyllä tämä on ihanaa :heart:

Karkittomuus toimii edelleen. Ja ku aamulla kävin puntarilla ni anto vaan lisäpotkua ku ei ollu tippunu paino ku 100g. Kyllä harmitti vähän mutta yritän nyt ajatella positiivisesti että sentään miinusta. Ja sehän tässä on se tarkoitus. Mutta ois se nyt saanut vähän enemmän tippua :|

Mut siis ihme kyllä makeaa ei tee mieli. Mutta oon tässä (taas) miettinyt tätä parasta tapaa laihduttaa.. Siis ku nyt oon viikolla syönyt jotain n.1200-1300 kaloria ja sit viikonloppuna enemmän niin että oisko sittenki järkevämpää että söis koko ajan sen 1500-1600 kaloria eikä päästäis karkaan missään vaiheessa käsistä..
huoh, hirveetä säätämistä tämäkin :snotty:

nyt viikonloppuna on kahdet synttärit |O joten joo, tulee herkuteltua mutta toivotaan nyt että ne kakut sun muut on tosi pahoja :whistle:

Millimetri: Sulla on nyt asenne kohillaan! Nyt pidetään se hamaan loppuun (?) asti!! :hug:

Miten muilla???

Nyt siivoomaan, omaa ihanaa laatu aikaa :LOL:
 
:wave:

Mullakin taas lähtenyt paino menemään alaspäin. Viime kerrasta pudonnut -1,1kg. Oisin toivonu enemmänkin, mutta ollaan nyt tyytyväisiä tähän. Nyt en oo hirveemmin tarkkaillut syömistä tai sillä tavalla olen, että iltasella en ole syönyt kuin leivän (jos on ollut nälkä ). Muutaman herkkuhetkenkin olen pitänyt, mutta en ole ahminut huonoon oloon asti vain maltilla laittanut suun makiaksi. :D Mutta liikuntaa olen lisännyt. Lenkillä olen käynyt joka päivä paitsi eilen, kun oli niin KAMALAN kylmää ja inhottava viima, niin päätin pysyä sisällä. Niin ja jumppaillutkin olen parina päivänä.

Ja tänään sain kutsun häihin, jotka on heinäkuussa. Pikkuisen antoi lisäpotkua. :D Oishan se ihanaa ostaa joku uusi ihana ja ennen kaikkea PIENI KOKOINEN juhla-asu. :D Ja hyvin kerkeän pudottaa heinäkuuhun mennessä. :whistle:
 

Yhteistyössä