sannulii: Tuo on muuten aivan mainio keino saada lisää intoa laihdutukseen!
Minustakin on muutama kuva, jossa painan reilu 10kg enemmän. Ja se on aivan kauheaa katsottavaa!!! :x Mutta sitten, kun katsoo jotain nuoruusajan kuvia joissa olen pelkkää luuta ja nahkaa, niin ihmettelen vain, että miten helkutissa oon voinu olla noin laiha!!
Ja vielä kuvitellu silloin olevani aivan kamalan lihava...
:headwall:
Ääääh... No, mutta nyt oon keksiny ittelleni paljon tekemistä, jottei olisi syöminen ja sen pois jättäminen koko ajan mielessä.
Käydään lasten kanssa ulkona (edes pikkuinen hetki). Jo tämä pukeminen ja riisuminen tuottaa meillä tuskaa. Isommat ovat niin oma-aloitteisia. JUU EI!!!
No, mutta hyvän puolen olen keksinyt, että jos ollaan vaikka tunnin verran ulkona niin tämä tyttö saa kulumaan pukemisineen ja riisumisineen kaksi tuntia. :kieh:
Sitten oon aloittanu pienen jumpan (reisiä, peppua, vatsaa ja selkää ) joka kestää noin 20min. Ja käyn ainakin pienellä lenkillä joka päivä. Syön nyt vähän enemmän kuin ennen repsahdusta, mutta liikunkin huomattavan paljon enemmän. Sillä tavoin olen yrittänyt nyt syödä, ettei tule näläntunnetta. Hedelmää yritän tunkea joka väliin. Ja aamun aloitan puurolla.
Lapsetkin ovat ottaneet puuroaamiaisen hyvin vastaan, vaikka olin varautunut kovaan vastarintaan.
Mutta eipä muuta jorinoita tällä kertaa...
60kg täältä tullaan!!! :wave: