Tulevat Täydelliset Naiset !!

sannulii: Se kalorimäärää riippuu ihan siitä sun paino indeksistä ja sit siitä minkälaisia sun päivät on aktiivitasoltaan. Mulla on reilut 1600 kaloria mut mää en syö noin paljoa läheskään joka päivä. Mut tähän asti oon sit lauantaina syönyt enemmän, eli mää tarkkailen ite sitä viikon kalorimäärää, en niinkään yhden päivän.. Mut nyt oon tosissaan ruvennu sit miettimään että oisko se kuitenkin parempi syödä aina tasaisesti eikä ois koskaan ns. herkkupäivää vaan sitten satunnaisesti sillon tällön kaloreiden rajoissa söis vähän jotain hyvää.. En tiedä.. pitää yrittää se itelle toimiva kokonaisuus...
 
Paino oli tänään [/b]71,8kg[/b], joten pudotusta -700g. Todella tyytyväinen tuohon, sillä söin ihan liikaa ruokaa ja söin hyväskää sekä lauantaina että sunnuntaina. Toki liikuin yhteensä 11h, joten tuosta oli suuri apu, mutta missään vaiheessa en tuntenut olevani laihiksella.
 
Sannulii, älä hermostu, munkin mielestä se oli tosi sekava aluksi, muttä äkkiä siihen oppii kun käyttää vaan! Mikä sulla on ongelmana, jos mä osaisin auttaa? Ja kyllä tulee!

Anouk, hieno pudotus! Kuuskytluku häämöttää!

Missä Daaria? Miten menee?

Ja kaikki muutkin, kertoilkaahan kuulumisia!

Mulla menee hyvin :D Paino tippuu ehkä hitaasti, mutta nyt mulla on terve meininki tässä! Oon innostunu liikkumaan B) , sitä ihmettä ei oo kovin usein tapahtunu, mutta tää talvi auttaa asiaa.. Mä tykkään ulkoilla talvella ja hiihtää, toivottavasti tää innostus säilyy keväälläkin!
 
Sannulii kyllä se siitä! Täällä kans välillä tekis mieli lyödä hanskat tiskiin, mutta kun ajattelee kesää ja kaikkia pieniä toppeja ja biksuja, niin jaksaa taas. Kesällä on niin mukava olla muutama kilo kevyempänä ja näyttää hyvältä, eiks vaan! Ja kesään on vielä aikaa vaikka kuinka paljon, joten kerkiää pudottamaan paljonkin.

MilliMetri tuo terve meininki kuulostaa hyvältä ja ennenkaikkea pysyvältä! Tuntuu, että kuuskytluku niin lähellä, mutta kumminkin varmaan vielä menne muutamia viikkoja ja nyt ei sovi hötkyillä, että se pysyykin sitten alle 70kg.

Mulla armoton väsymys, päikkäriä pitää ottaa monesti viikolla ja ei millään meinais jaksaa keittämistä tai siivoamista. Mies ollut ny jo 3 viikkoa poissa ja nyt alkaa tämä yh-vaimo väsyä.
 
sannulii: Höpö höpö, ei me mitään periksi anneta. Aloitat vaan sen kiloklubin nyt ihan rauhassa, äkkiä siihen pääsee mukaan. Pikkuhiljaa vaan. Ja ei kannata pitää tätä minään laihdutuskuurina vaan elämäntapa muutoksena niin ei oo mitään syytä heittää hanskoja tiskiin =) voi sitä välillä herkutellakin..

anouk: Sää tosiaan taidat viedä rinsessavoittaja tittelin :eek: ei mee enää kauaa, hyvä hyvä!!! :hug:

Millimetri: Terve meininki kuulostaa hyvältä :D Mulla on kans tämmönen hitaasti mutta varmasti meininki ja näyttää toimivan. Nyt jo helmikuu ja vieläkin jaksaa :LOL:

Viikonloppuna meillä oli parit synttärit ja söin kakkua ja karkkia hyvällä omalla tunnolla. Mutta ku kerta kylässä oltiin ni eihän sitä kehdannut överiksi vetää :LOL: ja hyvä niin. Kotia en ostanut yhtään mitään hyvää koko viikonloppuna :saint: Eli siis karkkilakko on pitänyt siinä määrin ku toivoinkin. Eli siis en osta itse karkkia mutta jos tuolleen on tarjolla niin voin muutaman syödä. Ja ihme kyllä ei tullut ees mitään himoa saada lisää.
ja hetkinen, ostinhan mää sokerittomia läkerol pastilleja mutta ne nyt on pieni paha :whistle:
ja puntarikin näytti tänä aamuna 400 grammaa vähemmän ku perjantaina :D
 
KYsyn kilolkubista..

jo syön esim kinkkukiusausta tai makaroonilaatikkoa
150g tai 400g niin miten tiedän paljonko kaloreita tulee
kun siinä lukee vain että 1 tai 2 annosta?

en tajuu

tai kun eilen leivoin jptain banaanipannukakua niin mikä niisrä pannuakkuista on halinnä sitä? siinä oli 5 eri pannukakun reseptiä.. ja taas se sama määrä ongelma??
 
sannulii:
Nyt en kyllä ihan ymmärrä mitä tarkoitat.. Kun meet siihen etsi ruokia ja kirjoitat vaikka ton makaronilaatikon niin siihen tulee niitä vaihtoehtoja ja sitä gramma määrää voit muuttaa ja sen vieressähän on se kalorimäärä. ja jos etsit sitä noista resepteistä niin siinä annos määrän vieressä on kalorimäärä.

Jos teet omalla reseptillä ruokaa niin voit syöttää sen reseptin sinne kokonaan johon merkkaat mitä tulee ja kuin paljon tulee ja montako annosta siitä tulee niin saat aina sen tarkan oikean määrän. Ja se LUO RESEPTI on siinä tekstin OMA VIIKKO vieressä..

ymmärsinkö oikein mitä tarkoitit? tai ymmärsitkö sää mitä mää tarkoitin?
 
Daaria!

ei mulla tule siihen kun 2 makarooni laatikko vaihtoehtoa

kevyempi makarooni laatikko 1 489
makaroonilaatikko ilman munamaitoa 1 404

eikä mistään kohtaa pääse grammoja muokkaamaan
nää on niinkun annoksien kalorimääriä

mä en tajua
ja tekee mieli luovutaa :headwall:
muutenkin hermot kireellä
 
sannulii

siis missä ihmeessä sää oot??? siis valitset siitä valikosta "etsi ruokia" ja katot että on ruksattu resepteistä ja aineosista ja arvotettuna (tai näin mulla on ja saan sillä makaronilaatikolla vaikka kuin paljon hakuja)
ootko varmasti kiloklubissa??

aa hei, en oo nyt varma mut kirjotitko sen yhteen, makaronilaatikko?? ku tuossa edellisessä kirjotit erikseen.. tuohan on aika tarkka ton oikeinkirjotuksen suhteen...
ja siellähän foorumissa on se aloittelijoille osio jossa voi kkysellä..

et kyllä luovuta, ei se oo sen väärti!! pikkuhiljaa nyt tutustut siihen ja aloitat vaikka maaliskuussa merkkaan kunnolla. nyt vaan harjottelet sen aikaa niin ettei hermot mene :hug:

ja muoks.. Mulla kyllä on joko grammojen muuttamis mahdollisuus tai sit sen annosmäärän vaihtamisen mahdollisuus ja sen laatikon vieressä on kalorimäärä,,,
 
Eilen taisi olla pikkasen huono päivä :snotty:
Tänään toimii ihan hyvin tuo kiloklubi.
Tavallaan se on kyllä työteliäs, mutta eikähän sen arvoinen, jos tässä kuussa saan tippumaan edes jonkun kilon.

Paljonko syötte kaloreita muutes päivässä tai keskimäärin viikon kalorit jos laskee?
Mä ajattelin syödä arkipäivinä 1400 ja viikonloppuna 1900
laihdunko sillä?
 
Mä sain taas kunnian alottaa perjantaisten tulosilmoittelut =)

Mulla siis vaaka näytti tänään 76.9 :D 400 grammaa "vain" pudonnu, mutta oon tosi tyytyväinen, koska mulla on pari päivää ollu sairas olo ja on tullu nassutettua karkkia ja vaaleeta leipää.. Olin varma, että paino on noussu tai samassa, joten olin tosi iloinen! Maha on kipeä, ihan turvoksissa ja muutenkin turvottaa, sormukset ei liiku mihinkäänpäin, vaikka ne on alkanu olla vähän löysät jo..

Mutta nyt on hyvä mieli, ilmeisesti osasin herkutella kuitenkin maltilla =) Ja nyt ei tee taas mielikään.

Mites muilla?

Saitko Sannulii kiloklubin selväksi? Munkin mielestä ne valmiit annokset on hassuja, osa on sellaisia, mitä muut käyttäjät on syöttänyt, joten mun mielestä osassa on ihan hulluja niitä annoskokoja. Jossakin lihakeitossakin oli 400g lihaa per annos.. Joten joku pieni lipsahdus käyny jollain, sehän olis ihan valtava määrä :LOL: Mutta se omien reseptien syöttäminen on helppoa! Mä sitä arastelin aluksi, mutta kun kokeilin, niin se oli yksinkertaista, kun vaan mittaa tekovaiheessa kaikki määrät, ainakin suurinpiirtein..

Ihanaa viikonloppua kaikille!
 
Niin ja Sannulii, varmasti laihdut tuolla kalorimäärällä jos saat siinä pysyttyä.. Mulla teki tuo viikonlopun paremminsyöminen sen, että maanantait oli tosi kurjia, kun ne on muutenkin.. Mutta nyt kun en oo herkutellu mitenkään erikoisemmin viikonloppuisin, niin kieltämättä viikonlopuista tuntuu puuttuvan jotain.. Joten, niinkun Daariakin on aiemmin sanonu, niin se pitää vaan ittelle kokeilla mikä sopii. Mä oon nyt muutaman viikonlopun selvinny sillä, että oon liikkunu reilummin, niin sitten on varaa vähän herkutella..
 
75,4kg eli +200g :'( Mää en tajua! |O |O |O oon ollu toai kiltisti ja alkuviikosta jo näytti 74,8 ja nyt sitten tuommonen tulos. Salilla oon käynyt ja kalorit on ollu alakanttiin joka päivä, välillä enemmän välillä vähemmän mut kuitenki aina vähemmän ku kulutus. Mua niiiiiiiin v*tuttaa :'(
Mutta hitto soikoon, periksi en anna ja sisulla vaan eteenpäin enkä ratkea herkkuihin!

Mutta voi että harmittaa!!!!

Hienoa Millimetri!! :flower:
 
MilliMetri Hyvä pudotus ja varsinki kun ei laihduta, vaan syö järkevästi!

Daaria Joskus tää painon pudottaminen on niin vaikeaa ja juuri niiden viikkojen jälkeen, kun ajattelee, et nyt lähtee kilo. Mulla ainakin vaihtelee paino tosi paljon, kroppani kerää nestettä tosi helposti. Myös liikunta lisää nestettä. Kyllä ne kilot jossakin vaiheessa putoaa, kun vaan jaksaa sinnitellä. Ja ookkos kokeillu mittanauhaa, se voi antaa paljon paremmat tulokset.

Sannulii Munkin mielestä 1400 kaloria kuulostaa aika vähältä, mutta varmasti laihtuu. Itse syön varmasti yli 2000, en ole laskenut, mutta liikunnalla sitten vähennän ;)

Täällä tälläinen hassu viikko, liikkunut olen joka päivä n. 1,5h ja syönyt ruokaa paljon sekä vähän hyvää. Tiistaina lapseni söivät jäätelöä ja pystyin syömään vain nuorimmaisen loput(yleensä ryöstäytyy vähästäkin ja sitten syön kaapit tyhjäksi). Tänään söin kaksi lakua ja 4 palaa suklaata. Ja olen todella tyytyväinen, jos vihdoin ja viimein oppisin tämän kohtuudella.

Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
Ei tästä tule mitään... :headwall:

Oon ollu koko viikon reipas laihduttaja. Käynyt lenkillä päivittäin samoin jumpannut joka päivä. Syönyt vähemmän ja terveellisesti. Kaikesta huolimatta paino oli noussut 600g!!!!! |O Eilen en jaksanut edes ilmoitella lukemia, kun ärsytti niin paljon. :ashamed: Ja sittenpä herkuttelin oikein olan takaa ja nyt on ihan kamala olo. Tietää eilen mässäilleensä paljon suolaista ja makeaa. Ihan oksettaa tämä olo.

Anteeksi tämä vuodatus, mutta mieli on nyt maassa. :ashamed:
 
NinniNuppunen kyllä se paino sitten jossain vaiheessa tippuu.. Mulla kans nousee ja laskee kuinka sattuu esim eilen aamulla oli 72.8kg ja tänään kilon vähemmän. Mulla vaikuttaa illalla tehty liikunta, kerää nestettä ja sitten vielä yleensä juon tosi paljon muutenkin liikunnan jälkeen. Periksi ei saa antaa ja kokeile mittanauhaa, se voi antaa parempia pudotuksia kuin paino. Mulla esim. kuukaudessa lähtenyt 2kg ja vyötäröltä 7cm. 2kg ei tunnu missään, mutta 7cm on jo aika paljon pois. =) Ja silloin tällöin voi herkutella!

Mulla tuntuu nyt tulevan parhaimpia tuloksia kuin koskaan ennen ja nyt en varsinaisesti laihduta. Tuntuu, että syön ruokaa ihan liian paljon, mutta ehkä tuo hyväskän vähentäminen on se ratkaisevin juttu. Kun nyt ei vaan repsahtaisi kunnolla :ashamed:
 
terveehydys TÄYDELLISET ihanat NAISET :)

painon putoaminen on nyt pysähtynyt, ja saanut järkyttävän käänteen :D

Mikä on shokeraavaa (en osaa oikein kirjottaa tuota), nii olen aloitttanut kuntosalilla käymisen!
Tuntuu jotenki ihanalta,samalla pelottavalta ja oudolta. NIIN KAUAN siittä puhuin että haluan ja pitäisi kun vain jaksaisi jne. Sitte nyt torstaina repäisin ja ostin ystäväni kanssa kuntosalikortit ja tehtiin se vuojen sopimus. Tuossa "meidän" kuntosalilla saadaan käyttää myös solariumia ja käydä zumbat spinningit yms yms sillä salikortilla :) ollaan Gold Vip. Enkä leuhki, vaan höpötän tästä teille koska oon niin happy!! ja YLITTÄNY itteni taas pitkästä aikaa että hohhoijaah. Elämäni ekaa kertaa pääsin hienolle kuntosalille ja upeisiin Crostrainereihin ja kuntopyöriin ja muihin ihme vekottimiin ja nautin suunnattomasti. Luulin että se on semmosta itkua ja hampaiden kiristystä mutta toisin kävi. Kun aloittaa pienillä tehoilla ja kuuntelee oman kehon kestävyyttä niin sitten on helpompi siirtyä kohti huippua jolloin kulutuskin on tehokkaampaa. Enkä todellakaan oo koskaan 30 min polkenu crostrainerilla ja juossu 10 min juoksumatolla, nopeutena juoksumatolla oli n. 10 km tunnissa. Syke kävi taivaissa mutta onneksi ei pumppu pettäny. Ehkä revitin liikaa mutta halusin kokeilla ( tietysti aloitin eka kävelemällä n. 10 min kokoajan vastusta nostaen ja nopeutta lisäten kunnes olin juoksemassa) tuohon hommaan jää ihan oikeasti koukkuun! :S pahemmin kun herkkuihin. En oo syönyt karkkiakaan koko viime viikonaikana mikä on multa hyvä juttu!! Tänään eksyin roskaruoan pariin kun oli 300km automatka yhteensuuntaan sukuloimaan, niin piti pika evästä saaha muksulle ja miehelle ja ittelle autossa. :ashamed:

mutta TSEMPPIÄ muijat!!!! :) mulla menee peräti yhet tavoite housut jalkaan muttei kiinni :D VIELÄ.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anouk:
Hienoa Waaka! Tuohon liikuntaan jää kyllä koukkuun ja AINA sen jälkeen on niin hyvä olo, vaikka aina ei niin huvittaisikaan liikkua.
veit sanat suustani!! :) oli kyllä NIIN ihana olo kun tuli kotiin sieltä kuntosalilta eilen illalla.Jalat aivan lötkymakkarat ja uniki maitto paremmin. Sitten tänäpäivänä olen ollut normaalia virkeämpi.Johtuisko tuosta liikunnan aloittamisesta? :) ihana,hyvä olo. Eikä enää tee ees makeita mieli. Parhaiten olen pystyny irrottautumaan pullasta,kakuista ja muista suolasista sekä makeista leivonnaisista.NE ei vaan enää uppoa.En tiiä miksi. vissiinki liikaa tullu syöpöteltyä niitä. :D
 
Ninni ja Daaria, älkää masentuko. Mä oon huomannu, että kun liikkuu, niin paino nopusee vähäksi aikaa. Pitäisi kuulemma juoda enemmän vettä, jolloin se neste ei jäisi lihaksiin..

Mitäs kuuluu nyt? Kaikille :)

Mulla meni vähän herkutelessa viikonloppu, mutta nyt on taas hyvä fiilis. Vaa'alla en uskaltanu käydä, mutta toivottavasti ei hirveästi noussu.. Koitan nyt liikkua vähän reippaammin..

Mukavaa viikonalkua kaikille!
 
71,7kg -100g, olis tietenkin voinu olla isompi pudotus, mutta odotetaan ensi viikkoa.. Viime viikolla tuli liikuttua paljon ja syötyä terveellisesti ja söin vain 250g karkkia sunnuntaina. Edellisillä viikoilla söin enemmän. On se ihmeellistä tämä painon putoaminen. Edellisviikolla en odottanut juuri minkäänlaista pudotusta ja lähti 700g ja nyt kun oli samanlainen viikko takana, lähti 100g.

Mulla on tuo hyväskänhimo mennyt vähän ohi (täytyy olla väliaikaista) ja sunnuntainakin söin karkit vain sen vuoksi kun olin ne ostanut. :ashamed: Huono olo vain tuli niitten jälkeen.

 
Hei taas tänneki!!!!

Nyt mulla pieni paussi, en saa kolmeen viikkoon tehä mittää!!! :| Multa leikattiin umppari ja toipilaana ollaan!!! :( Katotaan vaan kuinka paljon tulee massaa lisää, ku ei saa liikkuu pahemmin ja jotenki toi syöminen on kivaa ajanvietettä.. perkele!!! :kieh:
 

Yhteistyössä