Pidin vähän hiljaiseloa ku niiin tympäs tuo viime perjantain tulos. Ja joo ei oo pitäny mitkään lakot :ashamed: Viikonloppuna repsahdin ja se taas masensi entisestään ja taas kysyin iteltäni että miksi minä näin rankaisen itseäni???
Noh, otin sitten uuden suunnan. Nyt siis olen kokeillut sitä että syön viikolla vähän ja viikonloppuna enemmän. Ja ei näyttänyt toimivan se. Voi olla että ois pitänyt kauemman aikaa kokeilla, ehkä hötkyilen hieman mutta en vaan malta odottaa tuloksia. Myös tuo repsahtaminen pisti taas miettimään asioita uudestaa.
Nyt siis kokeilen niin että syön aina samanverran. Siis tasaisesti. Jos joskus on juhlia ja tulee syötyä enemmän ni sit tulee, se ei haittaa jos se on ihan satunnaista.
Tämän viikon oon sitten tosissaan syönyt. Ja huh että pitää syödä paljon 1600 kaloriin ku syö terveellisesti. Mun suositus on reilu 1600 kaloria ja nyt pyrin siihen että syön joka päivä ainaki sen 1500 kaloria.
ja tadaa!
74,5kg näytti puntari eilen aamulla, taitaa olla -1kg
Tänään sit vielä näytti 74,3 mut sitä ei tietenkään merkata
Eli on tainnut todellakin olla totta että olen syönyt liian vähän ja vääränlaista ruokaa. (ens viikolla tietenkin ei sitten yhtään tipu paino ja taas masennun ja oivallan uusia asioita
)
Luin tuolla kiloklubilla sitä foorumia ja yks "vinkki" pisti silmään. Siis kaikille niille joilla on ongelmia noitten herkkujen kans. Yks tyyppi siellä sanoi tekevänsä niin että syö aina sen kalorisuosituksen ja terveellistä ruokaa nimenomaan ja jos vielä kaikkien niitten jälkeen tekee mieli herkkuja niin sitten syö. Ei tuu syötyä läheskään niin paljoa kun on täyttänyt mahan ensin terveellisellä ruualla. Oli siis ennen tehnyt niin että säästänyt herkuille niitä kaloreita ja sitten tuli aina syötyä ihan liikaa.. Mun mielestä tuo oli aika hyvä vinkki. Ja ajattelin kokeilla.
Ravintolassakin monesti aina ajattelee sitä ihanaa juusto tai suklaakakkua jonka sitten jälkkäriksi syö mut sit tulee pääruuasta niin täyteen että ei viitikkään tilata koko kakkua.. Näin ainaki mulla..
Tuo Millimetrin vedenjuonti vinkki oli hyvä :flower: Mää oon nyt (heh, yhtenä päivänä) laittanut kannuun vettä ja pyrkinyt sen juomaan. Ei tosin ihan onnistunut :ashamed:
Semmosta kuulin kans että vesi kannattas juoda huoneenlämpöisenä niin puhdistaa elimistöä, kylmä vesi hurahtaa suoraan virtsarakkoon. En tiiä onko tässä mitään perää, ihan kuulopuhetta..
Nyt itellä hirvee flunssa ja vauvalle nousi eilen illalla korkee kuume joka ei laskenut lääkkeillä. Ei pahemmin nukuttu viime yönä.. Pitää käyttää tänään lääkärissä ku vaikersi koko yön ja joulun jälkeen koko ajan ollu jonkin asteista flunssaa.. Saapahan ainaki mielenrauhan ettei oo korvissa mitään tms. Ja yksityiselle viedään ni jos turhaa käytetään ni ei viedä kunnalliselta päivystykseltä paikkaa
(tämä ei siis ollut kenellekään teille tarkotettu, joskus vaan ku lukee palstaa ni tulee semmonen olo että lääkärissä ei lasta saa käyttää vasta ku on hengenlähtö lähellä.. )
No mutta tämmösiä jorinoita tänään.
Tuli nyt vaan omaa napaa mut kaikille tasapuolisesti tsemppiä!!!
Ja ainiin, mittaan kyllä joo, vyötärö reisi ja lantio.. mulla on oikein exeltaulukkoki kaikkia mittoja varten
:ashamed: