Hienoa Mama, ettei tullut takapakkia vuodelevon myötä, hyvin oot pitäny linjaa! Niin ja kun sillä kuntopyörällä vaan tekee, niin yllättävän äkkiä se kuntokin nousee. Mä crossaan aina välillä ja kuvittelin aluksi, että menee kauan ennen kun pystyy polkemaan yli 20 min. ja nyt on jonkun aikaa jo menny ihan hyvin tunti. Pitää vaan olla tarpeeksi mielenkiintoista katteltavaa telkkarista.. Muuten alkaa kyllä kyllästyttää..
Daaria, mä oon aika paljon tehny samoja ruokia kuin muutenkin, mutta kaikki perunasipulipaistokset yms. oon korvannu kaalilla, on muuten hyvää, kastikkeet syön salaatin kanssa sellaisenaan ja sit jos muu perhe syö makaronilaatikkoa tms. enkä jaksa itelleni laittaa mitään kummempaa, niin oon syöny salaattia tonnikalalla, öljyssä tietenkin. Sekin on mun mielestä hyvää. Joskus keittelen lisukkeiksi muita kasviksia. Nyt ei oo ainakaan vielä alkanu puuduttaa =) Kananmunakin olis hyvää, kun muistais vaan keitellä. Mulla on ongelmana se, että en meinaa saada ruokiin tarpeeksi rasvaa, pitää syödä makupaloina rasvaista juustoa yms. ettei mee liian proteiinipitoiseksi. Mutta niinkun aiemmin sanoin, en tiedä meneekö mun syömiset kaikkien karppauksen "sääntöjen" mukaan, mutta tää toimii mulla.
Mä kävin puntarilla taas tänä aamuna, voi merkata että 77.8, nousua on edellisestä lukemasta, mutta silti laskua alkuviikosta =) Ens viikolla sitten hyvät luvut taas!
Sannulii; merkkaile tosiaan vaan sellaisia muistinvirkistystarkistuksia, niin pysyy vähän selvillä, mutta ei mee niin tuhottomasti aikaa. Mä en oo jaksanu enää pitkään aikaan merkata ja mussa on vähän perfektionistin vikaa, niin mulle ne pallerot ei sopinu. Aloin ihan hulluna kyttäämään miksi joku ei mee vihreälle, ja eikö uskomatonta, joskus meinasin hörpätä ruokalusikallisen öljyä, että olisin saanu ne kaikki pallot vihreiksi. Joo, ei enää tervettä sellainenkaan..
Mä en oo ostanu uusia vaatteita kun joskus harvoin , silloin sellaisia mitkä mahtuu silloin päälle, tai siis on sopivia.. Kun oon aina löytäny kaapista vanhoja pieneksi jääneitä.. Vaikka eihän ne niin hienoja oo kun ovat vanhoja.. :ashamed: Mutta on tosi kiva huomata kun joku vaate jää suureksi! Siinä on ihan oma hohtonsa, hei, kuinka tää näin väljä on!
Kaikille tsemppiä viikonloppuun!