Tulevat Täydelliset Naiset !!

Daaria: Ihan suht hyvin täällä ollaan toivuttu!!! Nyt alkanu pikkuhiljaa lisäämään rasitusta, hiukan jopa testaillu jo kuntopyörääki, ihan silleen varovasti vaan!!! Pientä flunssaa nyt vaa yrittää pökätä päälle... kauhee taistelu sitä vastaan käynnissä!!!

Nyt vaan kuule kaikille kunnon laihisdraivi päälle... kevät alkaa pian (toivottavasti ainakin) häämöttämään!!! :D

Taisin vetäistä vähän hätäisesti herneen nenään.. Nyt kun lueskelin noita takaisinpäin, niin eihän tuossa ollu mitään aihetta loukkaantua :ashamed: Taidan mäkin ottaa tän melko vakavasti kun viitsin mieleni pahoittaa. Taisi olla reissuväsymystä eilen, loukkaannuin monesta muustakin asiasta muillekkin :LOL:

Mä tykkään kyllä lueskella muitakin juttuja kun vain laihdutusjuttuja. Mä en vaan osaa mitään erikoista ite kirjoitella, meillä on niin samanlaista aina..

Sannulii; mikä se Amerikan Diner on? Ikinä oo kuullukkaan, minä maalaistollo.. Ja Onnea 15 kilosta! Ja uudesta vaatekoosta! Se se oikeastaan on, mikä merkkaa..

Mulla on menny sillai päin tylsästi, että oon nyt kevyempi kuin ennen raskauksia, mutta ne entiset vaatteet ei mee silti päälle.. Jotenkin lössähtäny oon mä. Mutta eikö siitä liikkumalla selviä! Mulla ei oo hirveästi ylimääräistä mahaa (siis on toki, mutta ei kovin hirveästi), mutta jotenkin muuten lössähtänyt ihan kaikkialta. Ennen olin painava, mutta "kovempi". Mutta eiköhän siihen voi joskus vielä päästä..

Daaria; tuu mun kans taas karppaukseen mukaan? Tietty siinä määrin mikä sulle on hyvä. Mä aloin tänään taas karpata, kyllä huomaan, että vaikka kuinka yrittäis syödä vain kohtuullisesti hyviä hiilareita, niin sitten niihin tulee vaan himo ja tulee kiskottua makaronia ja leipää. Ja sitten on huono olo.. Väsyttää ja turvottaa. Ja mähän en siis uskonu tähän yhtään ennen kun kokeilin! Mutta oikeasti, mä voin paremmin, kun en syö kuin ihan pikkusen viljaa leivässä, enkä perunaa ollenkaan. Toki sokerikin pitää saada pois. Mä haluan nyt taas sellaisen kunnon tsempin päälle ja useamman kilon pois! Kesällä haluan olla tavoitteessani, kun meillä on kesällä useammat juhlat ja haluan löytää ihanat vaatteet!

Voi.. NinniNuppunen sais käydä valaisemassa tuota viestiään, ois ihana kuulla iloisia uutisia! Mulla tuli tuosta ilmoituksesta jotenkin hyvä fiilis, varmaan on jokin positiivinen juttu :heart:

Niin ja Anouk, onko meillä muilla enää mahiksia rinsessan titteliin? Tai, no, mä nyt oon niin kaukana, etten mä sitä ittelleni enää ees haaveile B)

Ja kiva mama, että alat voida paremmin, sitten vaan varovasti liikkumaan kun sen aika on!

Millimetri: Mulla sama homma, painan vähemmän ku ennen esikoista mut tuo vyötärö on jotenki lösähtäny ja levinny :kieh: kunnon jenkkakahvat on tullu vaikka ennen mulla ei niitä mitenkään häiritsevästi ollu.. just tuo painavampi ja kovempi oli aika osuvasti kuvattu :D
Tuun karppaukseen mukaan, tai siis parannan taas tapani. määhän en syö nytkään perunaa enkä juuri mitään valkoista jauhoa (no nyt söin pari pullaa ku äiti oli kaukaa käymässä ja leipoi) mutta siis leipä on aina ruis ja sitäkään ei läheskään päivittäin, makaroni on aina tummaa, nykyään ruismakaronia ja riisiä en syö. Tuo sokeri se pahin ongelma on ja no niin, sitähän ei karppauksessa sais syödä eli jos sen nyt jättäisin pois ni oisin varmaan aikalailla hyväkarppi ainaki..
Mut joo, täytyy nyt kyllä kiinnittää noihin hiilareihin huomiota, oon täysin sun kans samaa mieltä sen suhteen..
ai niin syönhän mää aamulla kaurapuuron, sen vois kyllä vaihtaa marjoihin ja rahkaan.

Mut aattelin kyllä nyt ens viikolla ma-pe oisin sillä nutrilet kuurilla. Se joku tehostartti. se ois yhen lainen paasto ja saisin tuon vattalaukun pienemmäksi. siinä on kyllä hiilareita mut aattelin että jos saisin kunnon tsempin ku tippus nyt vähän enemmän tuo paino kerralla.. en tiiä onko järkee mutmut.. aattelin kokeilla..

Kyl mä uskon, että siinä nutriletissa on järkeä, jos pystyy vaan niitä syömään.. ( en oo koskaan ite kokeillu, mutta mä oon niiiiiiiiiiiin nirso, että en välttämättä pystyis syömään) Mutta kyllä niillä ilmeisesti paino putoaa, niin saa taas potkua hommaan. Sittenhän ne ei toimi, jos jatkaa vanhaan malliin, mutta jos sen kuurin jälkeen jatkaa painon tarkkailua, niin silloinhan on saanu mukavan alkusysäyksen.
Mullakin on kyllä jääny perunan välttely pysyväksi. Mulla aiheuttaa ongelmia nuo kinkkukiusaukset ja makaronilaatikot.. Siis kotonahan niitä ei oo pakko syödä, mutta kun syö aika ajoin muuallakin, niin nuo on aika vakiot..

Mulla nyt jo keventynyt olo, kun eilisen olin tosi vähillä hiilareilla! :D

Tää on ameikan diner
http://www.diner.fi/

nutriletista mä olin 2kk niin että korvasin lähes kaiikki ruuat noilla, ne oli kyllä hirveitä maultaan :x mutta päätin, että jos kerran olen itseni lihottanut niin saan kärsiä..
ja niillä putos paino tosi hyvin!

hiilareista
mäkin olen joskus miettinyt tota karppausta, mutta ole nyt päättänyt laihduttaa sillä periaatteella että näin syön lopun elämääni!
siis pieniä annoksia ,mutta 5kertaa päivässä ja terveellisesti, mutta normi ruokaaa.

sannulii: Mää kans pyrin siihen että söisin näin loppuelämäni. En voi sanoa että karppaisin koska kuitenkin syön niiden mukaan "liikaa" hiilareita mut olen kyllä hyvin pitkälle heidän kanssaan samaa mieltä. Hiilareista ei juurikaan ole mitään hyötyä tai mitään terveellistä. Ja pyrinki nyt siihen että saisin jätettyä nopeat hiilarit suurimmilta osin kokonaan pois. Mut se on pitkä projekti ja toivon vain että joskus pääsisin tavoitteeseen.

tuo nutraaminen on kyllä siinä mielessä hieman ristiriidassa ajatuksieni kanssa. Mut ajattelinki että olisin vain sen 5 päivää, saisin semmosen totaali irrottautumisen ruuata kuin ruuasta ja aloittaisin ns. puhtaalta päydältä. josko niin saisin rakennettua itselle päivittäiseksi "täydelliset" ateriat :saint: noh, katotaan nyt... Määki pelkään sitä etten saa alas niitä soppia :x

Millimetri: Onnittelut vähähiilarisesta päivästä, tai sanoisinko hyvästä olosta :D

Mää kävin tänään pitkästä aikaa salilla. flunssa siis verottanut. Oli kivaa.. silti jotenkin masentaa ja kävin ostaan suklaata :ashamed: voi hel... mistä ihmeestä sitä itsekuria saa????????

Joo ei tuu tästä tytöstä nutraajaa. Sain äitiltä yhen pussin ja sen maistoin ni en saanut alas :x ihan kamalaa. Pitää yrittää keksiä joku oma viiden päivän minimi kuuri. tai sitten ei, en tiiä.. katellaan..

Daaria ne nutriletin pussit on aivan hirveitä. Se vaattii todalla kovan motivaation ja kovan ylipainon että niitä pystyy syömään..

Käyttekö usein puntarissa?

Itse yritän käydä vain kerran viikossa, sillä siitä ei ole mitään apua jos käy useammin, tulee vaan epäluuloiseksi, välillä on iloinen kun paino laskee ja sitten taas nousee..
mutta mutta, uteliaisuus voittaa välillä..

Mä yritän pitää kiinni mun TORSTAI puntarista ja se oli tänään -200g eli tasan 83kg eli virallisesti meni nyt se 15kg vasta rikki.

Pitäisköhän sen kunniaksi laittaa ellokselle 100e tilaus menemään :whistle:

Kiloklubista
Nyt olin siellä jotain reilu 3 viikkoa ja eilen kun yritin täyttää, niin en kerta kaikkiaan muistanut mitä olin syönyt edellisenä päivänä.
Siispä nyt taidan pitää tauon kiloklubista kuukauden.
Tiedän kyllä milloin olen syönyt sen 1400 ja milloin 2000 kaloria, se tulee jo aika takaraivosta..

jaa.. taas höpöttelen omiani vaan :whistle:

sannulii: höpöttele toki omiasi, mukava niitä on lukea =) enpähän oo ainut ;)

Mää oon nyt tänään imeny itteeni taas niiiiin paljon tuosta karppauksesta että.. että.. että... jaha, no en tiiä miten tuota jatkaisin. Mutta se vaikuttaa niiiiiin hyvältä jutulta. Että maanantaina alkaa kunnon ketoosin haku!! Teen nyt kahden viikon ruokalistan jo valmiiksi viikonlopun aikana ja hommaan tuon ketoosin, Millimetri hyppäätkö kyytiin?? Siksi vasta maanantaina ku pääsen vasta sunnuntaina isoon kauppaan ja sitten ostan kaikkea mitä tarviikin. Ja kaikki sokeri vehnä kakka jutut jätän muille :kieh: Ja paljon purkkaa pitää ostaa niin voi peittää sen pahan hajuisen hengityksen :LOL:

:wave:

Heipsuli kaikille höpöttelijöille. Mä ainakin tykkään tosi paljon lueskella, että kirjotelkaahan vain. Mua ärsyttää vaan kun lukiessa tulee paljon kommentoitavaa mieleen ja sitten kun kirjottaa, niin ei muista puoliakaan tai joku häiritsee niin, että karkaa koko ajatus..
Ja voi Daaria, mites se suklaalevy sut noin kamppas. No, ei kun uudella innolla vaan. Karppaamisesta, mä taidan olla aika lähellä ketoosia. Paleltaa ja jalkoja pikkuisen särkee. Mitään ei tee mieli. Mutta hyvä olo on! Mä en tiedä teenkö kaiken ihan oikein, mutta paino tuntuu tippuvan ihan kivasti =) Mulla tulee hiilareita ehkä joku 20-30 päivässä. Mulle sopii tää ihan parhaiten. Sitten jos syön makaronia vaikka tummanakin tms. niin sitte alkaa tekemään vaan enemmän ja enemmän mieli. Näin kun en syö niitä ollenkaan, niin ei tee mielikään. Mulla unohtui viikonloppuna karkkipussi tohon pöydälle ja siinä se on ollu koskemattomana koko viikon. Täytyis siirtää kyllä pois heikon hetken varalta. Nyt ei oo tehny mielikään..

Ja Sannulii, kyllä, ehdottomasti sun pitää laittaa tilaus menemään! On toi 15 kiloa sen verran hieno saavutus! Sehän on jo iso prosenttimäärä sun painosta kun sitähän suositellaan, että jo 10% pudotus merkitsee paljon.

Niin ja kiloklubista kannattaa pitää taukoa jos se tuntuu liian hankalalta. Se on kyllä melkein paras jos pystyy merkittemään aina ruuan jälkeen samantien.. Eihän niitä muuten muista. Sitä edistymistaulukkoa mä oon kyllä käyttäny! Se on musta kiva kun se piirtää sitä käyrää. Mulla on se yli vuoden ajalta ja hassua sahalaitaa menee, mutta alaspäin koko ajan!

Mä oon käyny nyt puntarilla joka päivä, mä tykkään että se sopii mulle parhaiten, ei tuu ladattua liikaa odotuksia siihen yhteen päivään..

Mä kävin tänään ihanan lenkin! Tosi kiva olo B)

Sannulii: Mä ainaki käyn aivan liian usein puntarilla, nyt ku semmonen on!! Välil jopa monta kertaa päiväs... ja mitäköhän sekin hyödyttää!!! Tarttis useemmin käyd vaik alasti peilin edes ja hakee sitä kautta sitä motivaatiota!!!!

Nyt oon njo vähä testaillu kuntopyörää silleen suht varovasti ja jo saanu reidet ihan sikakipeiks!!! Ja kuntoki siin loppuu alta aikayksikön, eli tekemistä riittää!!!

Mä kans ihan hulluna kaikki merkkailin viel tovi sitten sinne kiloklubiin, mut meni maku siihen... ei jaksanu enää!!!!

Mulla oli eilen puntaripäivä ja se näytti 61,2kg...eli hiukan on lähteny... ihmettelen kyl et miten muka!!! Mut hyvä niin!! :D

mama: Kiva että oot toipunut jo noin hyvin!!

Millimetri:
Ok, no mää tuun vähän jälessä sitten ketosiin :D tai ainakin kovasti uhkailen... Tässä nyt viikonlopun valmistauden siihen henkisesti ni ei pitäs ainakaan siitä jäädä kiinni. Laitappa mulle vähän vinkkejä mitä syöt ni ois itelläki vaihtelua sit ni ei kaatuis siihen...

kiloklubista.
Mää täytän sitä sillon ku huvittaa. Monesti pidän viikonlopun "vapaata" ku en välttämättä aukase konetta ollenkaan. Ei sitä pidä ottaa turhan vakavasti kun kuitenkin tuo kalorimäärä iskostuu aika hyvin päähän. Mulle tuottaa ongelmia nuo muut sitten, varsinki se että ois oikeaa rasvaa tarpeeksi..

Meillä on herätty jo 5.15. Mutta ei haittaa kun kuopus nukkui koko yön inahtamatta. Nyt 9,5kk aikana tämä on toine yö, wohooo!! tästä se lähtee.
Taapero on kerhossa ja kuopus päikkäreillä ja minä oon jo viikkosiivouksen tehnyt :saint:

ainiin, puntari näytti +400g :ashamed: en tahdo merkata sitä ees etusivulla, katotaan sitten ens viikolla :whistle:

mama onnea tiputuksesta!
Daaria elä sure joskus tulee plussaa niin sitten lähtee enemmän kerralla jollain toisella kertaa ;)
Miliimetri kiitos, kiva kuulla että joku tykkää lukea mun sepustuksia, mäkin luen mielelläni muiden kuulumia, joten kirjoitelkaa kakki :)

Mä olen koko aamun tilaillut ellokselta, vaatteita..
Kone jumii välillä niin se on todella hidasta.
H&M tai Vilan tai jonkun muun vaatteista oikestaan tykkään enemmän, mutta mun on vaikea päästä ostoksille. Lapselle pitäis olla hoitaja 3 tunniksi kerrallaa ja jos saan hoitajan niin olen mielummin ne ajan kahdestaan miehen kanssa..
Noiden kahden kanssa taas vaateostoksille en lähde :D

Ehkä mäkin sitten en luovuta ihan kokonaan siitä kiloklubista vaan täytän silloinkun muist an ja ehdin :)
Pelkään että ilman sitä tämä syöminen voi karata käsistä.

Mä kävin mytös tänä aamuna taas puntarissa vaikka niin täällä uhosin että en käy kun kerran viikossa.. olin laihtunut sen mukaan viellä lisää.. mutta ensi viikolla sen näkee oelnko oikeasti ;)

Vaatteiden ostamisesta?

Mulla on viellä 10 kiloa mtkaa mun tavoite painoon.. Mutta tass -15kg on poissa joten, ei ole nytkään sopivia vaateita kaapissa..
Mutta kun en tiedä meneeko puoli vuotta vaiko kaksi vuotta tuon painon saavuttamiseen.. niin paljonko mä ostan nyt vaatteita...?
Miten te olette tehneet?

Hienoa Mama, ettei tullut takapakkia vuodelevon myötä, hyvin oot pitäny linjaa! Niin ja kun sillä kuntopyörällä vaan tekee, niin yllättävän äkkiä se kuntokin nousee. Mä crossaan aina välillä ja kuvittelin aluksi, että menee kauan ennen kun pystyy polkemaan yli 20 min. ja nyt on jonkun aikaa jo menny ihan hyvin tunti. Pitää vaan olla tarpeeksi mielenkiintoista katteltavaa telkkarista.. Muuten alkaa kyllä kyllästyttää..

Daaria, mä oon aika paljon tehny samoja ruokia kuin muutenkin, mutta kaikki perunasipulipaistokset yms. oon korvannu kaalilla, on muuten hyvää, kastikkeet syön salaatin kanssa sellaisenaan ja sit jos muu perhe syö makaronilaatikkoa tms. enkä jaksa itelleni laittaa mitään kummempaa, niin oon syöny salaattia tonnikalalla, öljyssä tietenkin. Sekin on mun mielestä hyvää. Joskus keittelen lisukkeiksi muita kasviksia. Nyt ei oo ainakaan vielä alkanu puuduttaa =) Kananmunakin olis hyvää, kun muistais vaan keitellä. Mulla on ongelmana se, että en meinaa saada ruokiin tarpeeksi rasvaa, pitää syödä makupaloina rasvaista juustoa yms. ettei mee liian proteiinipitoiseksi. Mutta niinkun aiemmin sanoin, en tiedä meneekö mun syömiset kaikkien karppauksen "sääntöjen" mukaan, mutta tää toimii mulla.

Mä kävin puntarilla taas tänä aamuna, voi merkata että 77.8, nousua on edellisestä lukemasta, mutta silti laskua alkuviikosta =) Ens viikolla sitten hyvät luvut taas!

Sannulii; merkkaile tosiaan vaan sellaisia muistinvirkistystarkistuksia, niin pysyy vähän selvillä, mutta ei mee niin tuhottomasti aikaa. Mä en oo jaksanu enää pitkään aikaan merkata ja mussa on vähän perfektionistin vikaa, niin mulle ne pallerot ei sopinu. Aloin ihan hulluna kyttäämään miksi joku ei mee vihreälle, ja eikö uskomatonta, joskus meinasin hörpätä ruokalusikallisen öljyä, että olisin saanu ne kaikki pallot vihreiksi. Joo, ei enää tervettä sellainenkaan..

Mä en oo ostanu uusia vaatteita kun joskus harvoin , silloin sellaisia mitkä mahtuu silloin päälle, tai siis on sopivia.. Kun oon aina löytäny kaapista vanhoja pieneksi jääneitä.. Vaikka eihän ne niin hienoja oo kun ovat vanhoja.. :ashamed: Mutta on tosi kiva huomata kun joku vaate jää suureksi! Siinä on ihan oma hohtonsa, hei, kuinka tää näin väljä on!

Kaikille tsemppiä viikonloppuun!

Missä kaikki on?

Daaria, ootko päässy kauppaan?

Mulla on viikonloppuveetutus.. Oon niin tottunu siihen, että viikonloppuisin herkutellaan, että aivoon ottaa kyllä tää herkuttomuus..

Mutta eiköhän tää tästä kun pääsee arkeen taas..

Voi harmi mama, että oot kipee. Kuinka oot parantunu siitä leikkauksesta? Pikaista paranemista, ja älä ressaa, nyt on ollu tympeät ulkoiluilmat muutenkin..

Mutta edelleen, missä kaikki on!? Nyt Daaria, tuu kertoon mitä löysit kaupasta ja sannuliikin vois tulla kertomaan viikonlopun kuulumista =)

Mulla oli kone kiinni koko viikonlopun mutta mielessä on työstetty tehokkaasti tätä uutta suurta elämänmuutosta :LOL: ja ollaan kyllä niin hiilariähkyssä viikonlopun jäljiltä ettei tunnu lainkaan haastavalta aloittaa :whistle:

Kyllähän minä kauppaan pääsen millon vain mutta viikonloppuna oon päättänyt käydä sunnuntaisin ku sillon siellä ei oo ihan hulluna porukkaa. me käydään siis kerran viikossa supermarketissa ja ostetaan viikon sapuskat ja sit vaan maitoo yms lähikaupasta. ennen tuo yms oli karkkia ja suklaata :LOL: mut ei oo enää.. toivottavasti :snotty:

nyt en ehdi muuta, pojan kans ulos ku kerranki pääsee.. palaan myöhemmin asiaan :wave:

:headwall:
mä olen täällä läskeineni. söin koko viikonlopun..
karkkia.. mustikkapiirakkkaa. .. muffinsseja.. ja jopa hesen aterian!
en ole tosiaan laskenut kaloreita, mutta omasto olostani päätelllen olen syödyt todella paljon liikaa!

miksi pitää ruveta syömään kun on juuri totuttanut mahansa peiniin aterioihin?
tyhmä minä.
ei aurta kun palata ruotuun, mutta kyllä ottaa päähän ja lujaa |O

en teeksi kun nyt an jaksa kommentoida muuten teidän kuulumiaisnne..
raskas viikkokin edessä.
ei ole mitään kerhoja ja me ollaan kaikki päivät lasten kanssa kesenämme :/

Hyvä Daaria, että on oikea fiilis :) Kuinka oot päässy alkuun?

Sannulii, älä ole itelles liian ankara. Nyt pää pystyyn. Tehty mikä tehty, toivottavasti oli hyvää! Nyt vaan arkirutiineihin takaisin. Ja sulla tuli just se merkkipaalukin ohitettua, joten nyt vaan tsemppiä jatkoon!
Ja mä tiedän mitä tarkoitat raskaalla viikolla! Muakin ahdistaa kun yhtäkkiä kaikki seisahtuu viikoksi. Monesti ei miehellä oo kuitenkaan lomaa tms. Mä en ymmärrä, miten noi koululaisten lomat vaikuttaa kaikkeen muuhunkin, seurakunnan päiväkerhoihin, urheiluseuran pikkulasten ryhmiin jne. Turhauttavaa. Mutta nyt piristytään ja mennään uudella taistolla viikko eteenpäin!

Tänään paino siis oli 75,6kg.

Katotaan nyt miten alkaa tippumaan. Hirveää säätöä oli kyllä tuota ruokalistaa tehdä ettei menis yli 20g hiilareita. Pitää salaattiakin rajottaa ihan tosi paljon.
Aattelin nyt eka viikon mennä tuolla alle 20g hiilareilla ja jos jaksan niin vielä toisenki viikon. Sitten alan nostaan niitä hiilareita 5g per viikko ja katotaan nyt mihin asti nostan. Ainakin niin että voin salaattia syödä rajattomasti ja hedelmiäkin jonkin verran. Niin ja maitorahkaakaan en saa mahtumaan mitenkään tuohon eka viikkoon, sen haluan kans marjojen tai ananaksen kans mahtumaan. Voi kyllä olla ettei mahdu tuon ananaksen kans :/ Mutta nyt olisin kyllä valmis jättämään kaikki makaronit ja leivät sun muut kokonaan pois. Tai tyyliin että syö kerran tai pari viikossa.
En oo ennen näin tiukasti tätä testannu ni vähän jännittää millon se ketoosi pärähtää.. Ja tieten se jännittää että miten nyt pystyn tiukkana olemaan... Kolmas päivä on varmaan se vaikein.
Mutta hyvänen aika, olen aikoinani lopettanu myös tupakan polton ni kai mää nyt tähänki pystyn!!!

Meillä taas esikoinen flunssassa ja en tiedä kehtaako huomenna kerhoon viedä. Just ku se on alkanut sujumaan niin että on koko ajan siellä yksin niin tulee näitä poissaoloja. Harmittaa tosi paljon! Pitää vaan toivoa että se nyt katoais yhdessä yössä :whistle:

Millimetri:
Kiitos tsempityksestä, se merkkaa mulle tosi paljon :hug: Ja aivan upeaa että selvisit viikonlopun ilman herkkuja!! :flower: Nyt munkin on pakko pystyä ;)

sannulii: Menneet on menneitä! Nyt vaan taas ruotuun. Ja sullahan on tosi hyvin jo tippunut, nyt pidät ainakin siitä huolen ettei ne tuu takaisin! :hug:

Tänään ois mulla salipäivä. Mää oon aina ennen salia juonut energia juoman ja nyt en sitä sitten saa juoda, ou nou! Se on ensimmäinen haaste. Saa nähä tuleeko treenistä mitään ku viime yö oli aika huono. Kuopus kyllä nukku inahtamatta 23-05 joka on ihan huippua häneltä mut esikoinen yski koko yön ja heräs siihen vähän väliä itkemään. Niinhän se menee, kun tuo vauva nyt vihdoin ja viimein oppii nukkumaan ja nukkuis niin esikoinen heräilee.. Huoh, millonhan tässä saa ite ihan oikeesti nukkua?? |O

mama: Jaksamista sinne! Muista kuitenkin syödä terveellisesti, älä sorru nyt herkkuihin. Vastustuskykykin kasvaa ku syöt paljon vihanneksia ja hedelmiä, varsinkin appelsiinista, jotka on nyt tosi hyviä, saa paljon c-vitamiinia. Voimia, tiedän että ärsyttää varmasti ihan suunnattomasti :hug:

Onkohan tämä meidän porukka nyt jäänyt meihin neljään? waaka? sasumoto? Vieläkö te ootte siellä taustalla? mantelirusina?

Mää taas perjantaina sitten tuota listaa päivittelen...

Siis mihin tämä aika menee kun ei tännekkään enää kerkiä kirjoittelemaan. Mä en ole nyt laihdutellut, siis en yhtään ole katsonut mitä suuhuni laitan, mutta liikkunut olen paljon. Hyväskää on mennyt melkein joka päivä.
Paino oli tänään 70,5kg. Hyvällä mallilla, hitaasti laskenut, mutta toivottavasti pysyvästi.

Meillä on muutto edessä mieheni kotimaahan ja tämä tuli viikon varoitusajalla, joten nyt on ollut kiirettä ja lähtö jo parin päivän päästä. On vain kaikenlaista järjesteltävää...

Yhteistyössä