Läskin sulattajat viikko 23

AnniHelena71..............162 cm...LP 76 kg.........NYT 71,0 kg... -800 g


Barbapapa...................173 cm...LP 70 kg.....................................UUSI


Elopompelo..................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 87,8 kg... -1 kg

Endless Sacrifice...........158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 72,0 kg.... -200 g


Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 64,5 kg... -500 g


jalava...........................ilmoita tietosi.......................................UUSI

just just........................159 cm..LP 74 kg...... NYT 75 kg... +1 kg


Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 63,5 kg... +500 g


Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 93,9 kg... -1,5 kg

Meritähti......................173 cm...LP 79,3...........NYT 80,3 kg... -900 g

Minnie..........................163 cm...LP 66,5...........NYT 59,8...............UUSI


Nanna06......................164 cm...LP 58 kg...............................UUSI


Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana

Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -10,3 kg... -500 g

Pikkasen Pyöree..........157 cm... LP 62,0 NYT -8,5 kg = 53 kg.... -500 g

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g


Risella...........................163 cm...LP 66 kg............................UUSI

Räpätäti.......................168 cm...LP 69,7 kg ..NYT 68,6 kg.... -100 g


Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 64,4 kg... -400 g

Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 74 kg... +/-0 g

Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 98 kg... +/-0 g

sef................................163 cm...LP 85 kg......NYT 75,6 kg... -600 g

Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 82,4 kg... -400 g


Terapian tarpeessa............................alk. 1.10....NYT -6,5 kg... -1,5 kg

Tinderella81.................160 cm...LP 84,0 kg...................................UUSI

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 80,7 kg... TAUOLLA

Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 103,4 kg ... MUKANA


vaimo-82................................................................... ....................UUSI

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Åboriginal.....................168 cm...LP 74 kg.....NYT 70,6 kg..... -500 g
 
Aloitetaas uusi viikko taas :).

Muistuttaisin kaikkia, että kertokaa päivityksissänne sekä viikon tulos että senhetkinen painonne. Mä saan näppylöitä, kun pitää laskea, että mikä on kunkin saldo tai paino :ashamed:.

Joopaas, mul alko tänään menkat, ja olo on sen mukainen. Painan ainakin miljoona kiloa.
 
Saas nähä millaseen tuloksee pääsee meikä mamma tällä viikolla. Mä hiukan joustoa antanu jo itelle, saan pitää karkkipäivän kerran viikossa. Ja sitten eilinen meni niiiiin kalorivapaasti, ku kävin iltaa istumassa :p syömistä ja alkomahoolia. Vaikkakin aikas kohtuudella vedettiinki kumpastakin.

Paino oli 64,4kg elikkäs pudotusta -400g.. Mut jotenni tuntuu et humpsahtaa taas alkuviikosta sitten vähän. Mut nuilla mennään :D

Mut kaikkein parasta, mä kävin vihdoin ostamassa ne farkut! Jotka siis oisin saanut ostaa välipalkinnoksi kun 69kg menee rikki..hiukan siis veny. Mutta kannatti odottaa, sain ottaa kaupasta mukaan kokoa 36 olevat farkut :D

Tänään uus punnitus ja muokkasin vähän tuota painoa/pudotusta.. Ei sitten niin kauhiasti pomppaa ku tän aamun mukaan mennää tälle viikkoo..pudotusta kuitenni.


 
Kriisi, kriisi!! Meinasin jo poistua tästä seurasta, kun paino oli suunnilleen tavoitteessa (62 ja risat) mutta yhtäkkiä eilen oli taas 64 kg!! Olen syönyt viikonloppuna antaumuksellla herkkuja ja suklaata, eli näin vaan se pitää huomata kantapään kautta, että se paino ei sitten pysy alhaalla ihan itsestään :snotty: Tai sitten paino nousee heti kun poistun läskinsulattajista, eli olen ikuisesti täällä. :eek:

Tämä aamu: +500g ja 63,5 kg. :'( :'(
 
Puntari näytti aamusella lukemaa 93,9 kg. Pudotusta viime viikkoon 1,5 kg.

En kyl ymmärrä mistä johtuu. Vaikka tässä on ollu flunssaa ja kaikkea muutakin pientä nii silti olen syönyt päivittäin suht normaalisti. Liikkua en oikeastaan ole jaksanut kuin sen verran mitä ollaan kaupassa kävelty.
 
Kooste 26.1-2.2:

Ruokailut -2500 Kcal

Liikuntaa ajalla 26.1-1.2 (4liikuntapäivää,3 väliä;) :

Kävelylenkit 4h 7min / 1694Kcal
Kuntopyörä 1 x 48 min/ 14,5 km / 506 Kcal
Jumppaa 30 min

Yhteensä liikuntaa 5h25min

Yhteensä vajetta siis -4800 Kcal, (685grammaa)

Paino putosi 1,5kg ja pudotusta nyt 6,5kg


 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
74 edelleen, eli plus miinus nolla
Kasvot on hoikistunu ja vatsaa lähtenyt, mut mihin ne läskit menee?
En oikein tajunnut tuota sun kommenttia....painoit siis alussa 72 kiloa ja nyt on tullut 2 kiloa lisää, mutta kasvot on hoikistunut ja vatsaa lähtenyt?ööö....?
Siis uudenvuoden jälkeen painoin 77 kiloa (sitä ei vaan ole tuonne merkattu)ja siitä tippui pois se 3 kiloa
Paino on nyt siis pysynyt siinä 74 jo monta viikkoa, mutta siitä huolimatta kasvot ja maha on nyt hoikentuneet
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
74 edelleen, eli plus miinus nolla
Kasvot on hoikistunu ja vatsaa lähtenyt, mut mihin ne läskit menee?
En oikein tajunnut tuota sun kommenttia....painoit siis alussa 72 kiloa ja nyt on tullut 2 kiloa lisää, mutta kasvot on hoikistunut ja vatsaa lähtenyt?ööö....?
Siis uudenvuoden jälkeen painoin 77 kiloa (sitä ei vaan ole tuonne merkattu)ja siitä tippui pois se 3 kiloa
Paino on nyt siis pysynyt siinä 74 jo monta viikkoa, mutta siitä huolimatta kasvot ja maha on nyt hoikentuneet
Ahaa, ok :)
 
Nyt 71,0 kg, -800g, ihan hyvin huolimatta siitä, että esikoisen synttäreitä juhlittiin 2 paivää enkä katsonut yhtään mitä söin (överiksi meni siis) mutta helvetti sentään, miksi tää 5 kilon pudotus ei näy peilissä lainkaan :kieh: Salille olis päästävä näemmä kiinteytymään kun löysää nahkaa on liikaa.
 
Nyt pitää kyl hieman "hehkuttaa"...
Käytiin miehen kanssa kaupoilla ja päätin sitten hetken mielijohteesta kokeilla koon 46 farkkuja ja nehän sopi oikein mainiosti. Nykyset 48:n lököttää jo vähän joka paikasta ja tarvii vetää vyö tiukalle et pysyvät päällä. Mut nyt on mieli hyvä kun löytyi kivan näköset ja sopivan kokoset ( ja vieläpä edullisetkin ) housut. :D
 
Onnea Mantalle uudesta koosta :heart:
ite opin sen kanssa et AINA kannattaa kokeilla sitä pienempääkin kokoa. Mulla monet kerrat nyt ku on tullu shoppailtu niin olen meinannu liian isoa ostaa. Mutta sitten onneksi kokeillu pienempää kokoa joka on kans mahtunu (jotku ehkä piukasti, muthetken päästä sitten jo ihan sopivat, ku hiukan painoa taas lähtee. ja se isompi koko sitten ois ollut jo ihan löysä :saint:

Harmittaa vain ku tää pino on ihan kuollu.. ei enää oikein motivoi, mua ainakaa taikka tsemppaa :(
Mutta nihkeille projektini silti jatkuu, muutamat kilot meinaan tässä vielä kesään mennessä karistaa. vaikka tahti on nyt hitaampaa ku löysäilen välillä mm. kerran vko karkkipvä.
 
Hei kaikki!

Tökki palsta viime viikon oikein urakalla, en päässyt sisään koko sivuille, ja sitten kun pääsin, ei antanut minun muokata viestiäni lainkaan. En siis päässyt tekemään viime viikon päivityksiä - ja samasta syystä tämän viikon ketju on avaamatta.

Muutenkin olen tullut siihen tulokseen, että minun on aika luovuttaa vetovastuu jollekin muulle. Gradun takia saan tehdä tarkkaa työtä koneella muutenkin niin paljon, että motivaatiota ei tahdo enää riittää. Kuin tilauksesta terapian tarpeessa otti yhteyttä ja ehdotti, että jatkaa työtäni.

Pysyn siis listalla, mutten päivitä Läskin sulattajia enää. Kiitos teille kärsivällisyydestä, ja anteeksi tohelointini. Tsemppiä jokaisen laihduttamiseen - ei anneta ketjun kuolla!

 

Yhteistyössä