Nyt rehellisesti: Kuinka monta kertaa viikossa?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Yhdessä melkein 20 vuotta, mulla ikää 35, miehellä vielä vähän enemmän ja kyllähän se riippuu kysynnästä ja tarjonnasta ja siitä, miten ne kohtaa. Joskus kerran viikossa, joskus kolmesti tai useammin. Keskiarvo lienee joku peruspariskuntien 2,5 kertaa/viikko
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis harrastatte miehenne kanssa seksiä? Noin niinku keskimäärin...
Vastauksia halajan lähinnä pitkässä parisuhteessa olevilta.
0-7. Riippuu ihan mielentilasta, väsymyksestä jne.
Niin joo, useempi lapsi ja yli kolmekymppisiä ollaan, n. 15 vuotta yhdessä jo.
 
suunnilleen kerran-2 viikossa. todella harvoin (onneksi) on yli viikon taukoja. tulisin hulluks jos ois.. :snotty:

seksi on kivaa, miksi ihmeessä ei touhuttaisi? :p

ps. sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta on täysin totta. :xmas:

ikää molemmilla 27, yhdessä ollaan oltu 10 vuotta, 3 alle 4 vuotiasta talossa.
 
Fleur de la Cour
Aina kun vaan ehdimme.. joinakin viikkoina ei ehkä ehdi kuin kaksi, kolme kertaa, mutta jos mahkuja on niin vaikka joka päivä seksiä. Parisuhteemme on kestänyt yli 14 vuotta, naimisissa 10 vuotta siitä..
 
Hmmpht
Jaa'a, se on loistoviikko, jos on seksiä 2 kertaa viikossa (yleensä viikonloppuisin, kun miehellä ei ole aikainen herätys töihin). Yleensä ehkä 1 kerran viikossa. Olen nyt raskaana ja kieltämättä kerrat ovat pikku hiljaa harventuneet eli nykyisin tuo yksikin kerta viikossa on hyvä tilanne :)

Minä 38v, mies 40v

Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta... (jestas!). Lapsia on 5, kuudes tulossa.
 
tiitu
kerran viikossa.
minä 26v mies 28v ja meillä 7kk poika, yhdessä oltu 6v.
Suurin syy seksin vähyyteen on miehen koukuttuminen yhteen nettipeliin... se tuntuu unohtavan kaiken muun ympärillä tapahtuvan kun on koneella ja mulla kiinnostus häviää kun se tuijottaa konetta...
 
vieras
7vuotta yhdessä, lapsia kolme alle nelivuotiasta. Ollaan noin 25-vuotiaita.

Seksiä keskimäärin joka päivä. Viikonloppuisin usein kaksi kertaa päivässä. Mies joskus sanoo että tyytyisi kahteen kertaan viikossa, mutta suostuu kuitenkin joka päivä. ;)
 

Yhteistyössä