G: Mitäs suunnitelmia uuden vuoden aatoksi teillä on?

  • Viestiketjun aloittaja Uusi vuosi
  • Ensimmäinen viesti
sama joka vuosi
käydään tuttavien kans ampumas parit raketit taivaan tuuliin,ennen sitä ollaan pulkkamäes jos säät sallii eväänä kuumaa kaakaota,sitten kotiin ja mukulat nukkumaan..se mitä äiti ja isi sitten tekee on eri asia! :)
 
lilo
Ensin mulla on duunipäivä ja sitten kotiin. Sitten mennään miehen ja lasten kanssa syömään ravintolaan.
Illalla mies menee lasten kanssa katsomaan ilotulitusta ja mä lähden juhlimaan kosteissa merkeissä ystävien kanssa.
 
vieras
Ihan kotona ollaan ja hyvän ruuan merkeissä olisi tarkoitus iltaa viettää. Ehkä pari rakettiakin ammutaan. Juustofondueta syödään ja ihania lisukkeita siihen ajattelin laittaa ja hyvää valkkaria lisäksi.
 
Varmaankin lasten iloksi muutamat raketit lähetetään ja naapuri tulee tyttönsä kanssa yökylään.
Syödään nakkeja ja valmis salaatteja ja herkkuja.
Pelaillaan ja valetaan tinaa ja valvotaan myöhään.
Aika perus uudenvuoden settiä siis.
 
Mies lähtee kavereittensa kanssa juomaan ja mää jään kotio =) . Käyn lenkillä ja samalla kattelen kun raketteja, sit käyn pitkässä vaahtokylvyssä, teen kasvonaamion ja katon kaks elokuvaa. Syön salaattia ja patonkia :D . Eli hemmottelen itteeni kunnolla, oon raskaana joten ei voi alkoo ottaa, mutta eipä tuo haittaakka. Empä siitä touhusta muutenkaan nykysin tykkää kun kattonu sivusta kuinka monta läheistä ihmistä vieny mukanaan.
 
Miehen veli, sen vaimo ja 1 lapsi(2.v) tulee meille, miehen veljen&mieheni tuttava perheestä, mies,vaimo ja 2 lasta(14.v,5.v) ja vielä mun kaveri, sen mies ja 4 lasta(1,5.v,6.v,8.v ja 13.v)
Syödään patonkia,salaatteja,ranskalaisia, nakkeja ja jtn en oo vielä tarkemmi sunnittelut:)
Luultavammin ehkä ammutaan keskiyön aikaan pari rakettia, silloin kun pienet lapset on nukkumassa, siihen asti saa valvoa vain 12,13 ja 14.vuotiaat:)
Nuoremmat saavat katsella mieluiten oven suusta tai ikkunasta raketteja, jos tulee ulos heille laitan kuulosuojaimet vaikka ei ole välttämätöntä kaikkien mielestä, ovi on n. 10m päässä vaa siitä kohtaa mistä ammutaan, ja valetaan tietysti tinaa
 
rouva
Syödään hyvin, saunotaan,ulkoillaan, juodaan ja pelataan wiitä ja soitellaan guitar heroa ja ehkä singstaria. Viisi henkinen perhe ihan keskenään . Joulu meni isossa porukassa, uusi vuosi keskenään.Tämä rva ei jaksa kestiä ketään.
 
Ei toistaiseksi vielä mitään. Ollaan oltu useana uutena vuotena anoppilassa ja nyt haluaisin olla ihan kotona. Nauttia skumppaa ja rakkaan läheisyydestä, ampua raketteja, sekä syödä hyvin (taas) :) Toisaalta olisi kiva olla ihan vaan kahdestaan, toisaalta kolmestaankin koko perhe. Aika näyttää...
 

Yhteistyössä