***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 16***

Mäpäs laitan viikkolistan pyörimään

Eli tyyli on vapaa, kunhan kilot karisee :D

nimi
pituus
aloituspaino
tavoitepaino
paino nyt
pudotettu
viikkopudotus
punnituspäivä


nimi serveri
pituus 172
aloituspaino 86,8
tavoitepaino 75
paino nyt 79,8
pudotettu 7,0
viikkopudotus en oikein tiedä mitä tähän laittais..
punnituspäivä perjantai


nimi: Risella
pituus: 163cm
aloituspaino: 73,5kg
tavoitepaino:aluksi 63kg (lopullinen tavoite 58kg)
paino nyt: 70,3kg
pudotettu: 3,2kg
viikkopudotus: 1kg
punnituspäivä: lauantai


Nimi: Amos
pituus: 165cm
aloituspaino: 73kg
tavoitepaino 68kg, lopputavoite 65kg
punnituspäivä kerran viikossa

 
Ja toivottavasti en joudu pyöriin täällä ihan yksin..
nimi serveri
pituus 172
aloituspaino 86,8
tavoitepaino 75
paino nyt 79,8
pudotettu 7,0
viikkopudotus en oikein tiedä mitä tähän laittais..
punnituspäivä perjantai

eli mä olen päässyt vajaassa neljässä kuukaudessa välitavoitteeseeni, alle 80-kiloiseksi. Nyt pitäis vielä rutistaa viisi kiloa pois ja pitää se kans pois. Ja kiinteytyminen vatsan kohdalta olis kiva, mut kotijumppamotivaatio hukassa, eikä kovin helppoa vuorotyöläisen joka viikot yksin lasten kans kun mies reissuhommissa ole lähteä mihinkään jumpalle.

Mutta kohti hoikempaa heinäkuuta joka tapauksessa mennään!!
 
Saisko tulla tähän mukaan? Olin tässä jo aikasemmin mukana, mutta elämä kotona oli niin kiireistä, että jäi väliin koko laihdutus. Nyt vähän paniikissa yritän palauttaa itseni taas ruotuun ja saada kesäks edes muutaman kilon karistettua...ja tietysti oppia sen terveellisen elämän salat, ettei joka vuotta tarvitse aloittaa uudestaan ja uudestaan laihduttamalla. Muutaman kilon olen tässä saanut tiputettua, mutta ois hyvä kun joku välillä potkis persuksille ja pistäs jatkamaan. Olen 4 lapsen äiti. Töitä teen kaupungilla kouluissa.

nimi: Risella
pituus: 163cm
aloituspaino: 73,5kg
tavoitepaino:aluksi 63kg (lopullinen tavoite 58kg)
paino nyt: 70,3kg
pudotettu: 3,2kg
viikkopudotus: 1kg
punnituspäivä: lauantai

Miten te muut laihdutatte? Mä yritän tarkkailla syömisiäni. Liikuntaa yritän harrastaa vähintään 1 tunnin päivässä. Ja se on ihan kotona tapahtuva liikuntaa...kotijumppaa, kävelyä, kuntopyöräilyä, Zumbaa.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)
 
Mun laihdutussysteemi on elämäntapojen muutokset. Eli lisää kasviksia, aamupuuro, vaalea leipä vaihtui ruisleipään, rasvat on sydänystävällisiä, kevyttuotteiden suosimista, herkkuja oikeastaan vain viikonloppuisin.. ihan tollasta tavallista ja yksinkertaista
 
Pääseekö mukaan? Olen aloittanut aiemminkin ja lopettanut...motivaatiota ei ole ollut. Nyt olen sitä taas koittanut keräillä, kun kesävaatteita pitäisi sovitella ja mahamakkarat ja reidet ei sovi mihinkään, yöks :ashamed:

Eli: Amos
pituus: 165cm
aloituspaino: 73kg
tavoitepaino 68kg, lopputavoite 65kg
punnituspäivä kerran viikossa, päivää en osaa sanoa kun en omista vaakaa!

Keinoina sen tarkkalu mitä laitan suuhuni ja peruskunnon kohotus, liikun joka päivä reilusti, 1-3h, mutta liikuntaa pitää nyt reipastuttaa koska kroppa on jo tottunut tuohon määrään ja tahtiin. Eli hölkkää ja sauvakävelyä ainakin aluksi :)
 
:) Tänään olen ollut ahkera liikunnan suhteen. Aamulla tein reippaan tunnin lenkin. Iltapäivällä olen kuntopyöräillyt 10 minuuttia ja Zumbannut tunnin. Huomenna ois tarkotus kans liikkua kunnolla, koska keskiviikkona ei kerkiä...töissä menee niin kauan ja illalla on teatteri-harjotukset!

Mukavaa alkavaa viikkoa meille kaikille kolmelle!
 

Yhteistyössä