Hakutulokset

  1. G

    Kauanko mä nyt joudun kestää tota miestä

    se on niin kamalalla päällä ollut jo muutaman päivän tänäänkin kun heräsi puoli kymmenen niin sai kuunnella v##ttu,s##tana,perkelettä koko ajan. Soitin sille äsken kun kävimme hänen tyttärensä synttäreillä johon hän ei päässyt kun on töissä ja kerroin että mun esikoinen(ei hänen lapsi) kadotti...
  2. G

    Ihan selvyyden vuoksi ettei joku vaan luule

    Mähän kirjoitin aikaisemmin nikillä kolmen äiti, siis ihan mustana kunnes vaihdoin tähän, joten täällä on joku harmailija joka nyt käyttää kolmen äitiä niin hyvät naiset, se en ole MINÄ En halua että kuvittelette että minä olen sanojen takana, mä en ole noin vittumainen kun tuo harmailija
  3. G

    pihan pojat

    MITÄ mä teen? N. 10 min välein tulee jompi kumpi pojista itkee että joku niitä löi tai satutti, ei auta sanoa niille pojille ja täällä on hällä väliä vanhemmat En mä poikiani voi kotonakaan pitää mutta en mä niitä uloskaan voi päästää nyt keskimmäinen itkee tuolla että se ja se satutti...
  4. G

    Finnair

    Joo luin tänään netistä ja mieskin soitti ja kertoi tästä finnairin säästöohjelmasta Finnari on antanut 3 ehdotusta millä säästävät rahaa, yksi niistä on se että palkka jäädytetään 13kk:ksi, toinen lomautus ja kolmas taisi olla 5% palkasta pois Vituttaa, mitä jos tulevat siihen päätökseen...
  5. G

    7kk vanha meinasi tukehtua aamulla!

    flunssanen likka, hirveästi räkää. Laiton hänet lattialle vähäksi aikaa eikä siinä mun mielestä mitään pientä ollut minkä suuhunsa olisi saanut Tämä kakoi 10min, välillä veti henkeä ja kakoi, tuli melkein hätä että soitanko kohta ambulanssin mutta meni ohi kuitenkin. En tajua mikä oli...
  6. G

    vit##taa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mulla meni hermot! Hitto, mies oli yläkerrassa etsimässä jotakin hiton piuhaa ja minä alakerrassa lasten kanssa, no pojille tuli kiistaa siitä kumpi ehtii eka pissalle alakerran vessaan. No isompi ehti, tosin isompi oli eka sanonut menevänsä pissalle. No keskimmäinen alkaa huutamaan ja...
  7. G

    esikko sanoi äsken

    kerroin pojilleni että menevät tänään yöksi mummille, koska huomenna aikaisin on kuopuksen putkitus, esikko kysy mitä siskolle tehdään ja kerroin. Esikko sitten totesi ennen eskariin menoa että sano lääkärille että on sitten varovainen :laugh:
  8. G

    luulis nyt lunaticille kelpaavan sitten

    Noniin Arvoisa neiti/rouva/äiti tässä minun uusi nikkini, toivottavasti osoittaa parempaa mielikuvitusta kuin se kolmen äiti nikkini
  9. G

    luulis nyt lunaticille kelpaavan sitten

    Noniin Arvoisa neiti/rouva/äiti tässä minun uusi nikkini, toivottavasti osoittaa parempaa mielikuvitusta kuin se kolmen äiti nikkini
  10. G

    hyvät naiset ja herrat

    palaillaan asiaan iltapäivällä, kohta mua tullaan päästämään täältä kopista pois ja sitten menen koisimaan mutta tulen taas iltapäivällä tänne istumaan niin että viettäkää hyvä päivä moimoi
  11. G

    montako Seksi kumppania löytyy???

    omalta osaltani voin sanoa että vain 2, kummankin kanssa lapsia
  12. G

    Timppa!

    Sä oot aika fiksu =) ....mieheksi :laugh: ei vaineskaan, mukava kun täällä on järkeviä miehiäkin
  13. G

    siis aivan mahtavaa<-----koitan olla positiivinen mutta ihan oikeasti mua raivostuttaa

    AINA Siis aivan täydellisen AINA kun on joku juttu niin AINA tulee jotakin ja täytyy peruuttaa. Meidän likka sairastu flunssaan, kuten myös isommat lapseni mutta se mikä mua vituttaa tässä että likka niin hällä olis putkitus nyt keskiviikkona Joka hiton kerta...siis tämähän ei ole eka...
  14. G

    kuka valvoo mun kanssani

    onko kukaan töissä yöllä? Kuka aikoo valvoa tänä yönä?
  15. G

    Noniin, nyt ollaan sitten töissä onko kukaan hereillä????

    Onkos kukaan hereillä?
  16. G

    mun mies lähti tallinnaan

    olen kolmen lapsen kanssa yksin ja yöksi vielä töihin. Oma moka kun menin ehdottaa miehelle että lähtis kun vaparin sai |O
  17. G

    kävipä sunnuntaina tämmönen keskustelu

    poikani olivat isällään viikonloppuna ja sunnuntaina kun tulivat takaisin jäivät tohon pihalle, esikoisellani on yks hyvä ystävä jonka kanssa oli meidän talon edessä. Pihalla käytiin seuraava keskustelu: Äiti(minä): Kissat lähti eilen Äidinpoika: joo Kaveri: mihin ne lähti, tehtiinkö niistä...
  18. G

    töiden tekemisestä ja kotihoidon tuesta

    kuinka paljon vaikuttaa jos tekisin pari päivää viikossa töitä ja silti olisin kotihoidon tuella, tarkoitan sitä että kun miehellä olisi vapaa päivä niin tekisin ne päivät töitä ite, rahallisesti siitä sain nettona n. 300-500 kuukaudessa
  19. G

    hittojen hitto

    mies reilu viikko sitten otti raivarit kun en ollut pessyt lattioita. En neljän lapsen kera kerkee tekee joka asiaa kun mies tekee pitkää päivää, yleis siisteyden teen. Sitten kun ukko on kotona, hän siivoo, jättää lapset mulle ja raivoo etten auta no joo, voisinhan mäkin jos hän sitten...
  20. G

    kenen mies on finnairilla töissä

    tai vaan lentokentällä?

Yhteistyössä