siis aivan mahtavaa<-----koitan olla positiivinen mutta ihan oikeasti mua raivostuttaa

AINA

Siis aivan täydellisen AINA kun on joku juttu niin AINA tulee jotakin ja täytyy peruuttaa. Meidän likka sairastu flunssaan, kuten myös isommat lapseni mutta se mikä mua vituttaa tässä että likka niin hällä olis putkitus nyt keskiviikkona

Joka hiton kerta...siis tämähän ei ole eka kerta, keskimmäisen suhteen kävi samoin. Mutta nytpä kysynkin neuvoa koska itse en nyt muista

Onko nuha esteenä putkitukselle, siis jos ei ole kuumetta?
Meillä on antibiootitkin kyllä päällä tiistaihin asti korvatulehduksen takia.
Mutta mä kun en haluaisi tuota aikaa peruuttaa, tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa...

 
no
Siis se korvien tilannehan pitää yllä räkätautia. kyllä me ollaan päästy putkitukseen vaik on oltu räkätaudissa. eihän se räkäisyys parane jos korvia ei hoideta. jos kerran on kuuri päälläkin luulisin et pääsette tuubitukseen. kantsii viel soitella sinne osastolle missä toimenpide tehdään.
 
no mies soittelee huomenna, oon itse näet yövuorossa taas. Mutta hyvä vaan kiitos teille neuvoista
Mikä on muuten parempi , neidillä nyt valuu nenä ja mies ottaa ne limat välillä pois mutta välillä on tukossa, ollaan käytetty niitä suolatippoja, mutta olisko nasolin parempi, mitä mieltä olette?
 

Yhteistyössä