pihan pojat

MITÄ mä teen?

N. 10 min välein tulee jompi kumpi pojista itkee että joku niitä löi tai satutti, ei auta sanoa niille pojille ja täällä on hällä väliä vanhemmat
En mä poikiani voi kotonakaan pitää mutta en mä niitä uloskaan voi päästää
nyt keskimmäinen itkee tuolla että se ja se satutti, mitä mä voin vanhempana enää tehdä jos sana ei auta
 
joo tota vois kokeilla, ottaa vaan niin päähän tää tilanne, asunto on tän hetkinen unelma ellei oteta huomioon todellista unelmaa eli omakoti taloa, rivarissa asutaan mutta mä en jaksa katsella tota pihan tilannetta. Eräskin tyttö lähti viemään toista lasta leikkipuistoon, arvatkaa oliko toisen lapsen vanhemmat huolissaan. Tossa menee talojen takana tie, eräs oli keksinyt että mennään makaa keskelle tietä ja veti pienemmät lapset siihen mukaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gariana:
joo tota vois kokeilla, ottaa vaan niin päähän tää tilanne, asunto on tän hetkinen unelma ellei oteta huomioon todellista unelmaa eli omakoti taloa, rivarissa asutaan mutta mä en jaksa katsella tota pihan tilannetta. Eräskin tyttö lähti viemään toista lasta leikkipuistoon, arvatkaa oliko toisen lapsen vanhemmat huolissaan. Tossa menee talojen takana tie, eräs oli keksinyt että mennään makaa keskelle tietä ja veti pienemmät lapset siihen mukaan
No en minäkään jaksaisi. Mutta oon myös sitä mieltä, että jos porukassa on niin pientä väkeä, että lähtevät esim. tielle makaamaan, niin silloin olisi vanhempien valvonta todella paikallaan! Ja mä olisin varmaankin niin ämmä, että soittaisin johonkin tosta, vaikka lastensuojeluun, ja sanoisin että naapurissa asuvat vanhemmat eivät vahdi lapsiaan yhtään, ja lapset joutuvat aikamoisiin vaaratilanteisiin tämän takia.
 

Yhteistyössä