hittojen hitto

mies reilu viikko sitten otti raivarit kun en ollut pessyt lattioita. En neljän lapsen kera kerkee tekee joka asiaa kun mies tekee pitkää päivää, yleis siisteyden teen.
Sitten kun ukko on kotona, hän siivoo, jättää lapset mulle ja raivoo etten auta
no joo, voisinhan mäkin jos hän sitten vuorostaan katsoisi lapsia, mutta jos olisin töissä ja mies lasten kanssa kotona, niin hän ei veisi lapsia ulos, ei pitäisi rutiineista kiinni koska hänelle etusijalle tulee siivous.
Ei meillä sotkuista ole, mutta sanotaan näin että koko ajan pitää lasten perässä juosta sotkuja siivoamassa
No tänään sitten sanoin että mä haluan siivota keittiön kaapit että herra pitää huolen kahdesta lapsesta. No miehellä meinasi hermot mennä tämän meidän 6kk vanhan likan kanssa. Joten mistä hitosta on kyse?
Eka raivoo sitä etten kuulemma siivoo tarpeeksi, nyt raivosi siitä että mä siivoan ja hän on likan kanssa

kihisen kiukusta

hitto, saapa nähdä minkälaista mulla on kun herra on pitkää päivää töissä heti vaan kun saan sen kolmen päivän loman(leikkaus) :kieh:
 
Rinna
Mun entinen mies hakkas mut jos en ollu siivonnu, kun se tuli töistä kotiin. Ja sillonkin kun olin siivonnu se ite vielä siivos varmaan tunnin sen jälkeen. En ollu kuulemma siivonnu tarpeeks hyvin. Siivotkoon siellä nyt itekseen!!! Haukku mua aina sosiaalielätiks, kun halusin hoitaa alle 3v. kotona itse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rinna:
Mun entinen mies hakkas mut jos en ollu siivonnu, kun se tuli töistä kotiin. Ja sillonkin kun olin siivonnu se ite vielä siivos varmaan tunnin sen jälkeen. En ollu kuulemma siivonnu tarpeeks hyvin. Siivotkoon siellä nyt itekseen!!! Haukku mua aina sosiaalielätiks, kun halusin hoitaa alle 3v. kotona itse.
oliko meillä sama exä? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rinna:
Mun entinen mies hakkas mut jos en ollu siivonnu, kun se tuli töistä kotiin. Ja sillonkin kun olin siivonnu se ite vielä siivos varmaan tunnin sen jälkeen. En ollu kuulemma siivonnu tarpeeks hyvin. Siivotkoon siellä nyt itekseen!!! Haukku mua aina sosiaalielätiks, kun halusin hoitaa alle 3v. kotona itse.
meillä ei onneksi tämmöistä, mutta mun entinen mies teki henkistä pahoinpitelyä, en ollu koskaan tarpeeksi hyvä jne. Uuden suhteen alussa, mun mieheni oli kaikkea muuta kuin samanlainen niinkuin ex.
Mutta tässä pikku hiljaa on tullu näitä,
Se ei taida edes tietää kuinka kovaa työtä on olla kolmen alle 5 vuotiaan kanssa, neljä jos hänen 6v lapsi on meillä. Ei tajua ei.
Mulla on puolen vuoden sisällä leikkaus, olen 3 päivää sairaalassa, ensin meinasin pyytää miehelle apua kotiin mutta tulin päätökseen että hoitakoot koko homman itse, niin katotaanpa sitten jos alkais arvostamaan mua enemmän

Mutta tuosta mä en tajua mikä on, siis eka huusi mulle kun en ollu pessy lattioita, nyt joutuu puolivuotiaan kanssa olemaan kun sitten siivoon, eikä sekään ole hyvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Mistä te oikein kaivatte noita mulkkuja miehiä? :eek: Mie olisin aivan järkyttynyt, jos miun mies kohtelis minnuu noin :'(
no mä luulin että olis ihana mies... mutta mä nyt varasin tänään ajan perheneuvolaan ihan muista asioista niin voisin siellä samalla jutella tästäkin

siis silloin alussa ajattelin että olis ihana mies
 

Yhteistyössä