7kk vanha meinasi tukehtua aamulla!

flunssanen likka, hirveästi räkää. Laiton hänet lattialle vähäksi aikaa eikä siinä mun mielestä mitään pientä ollut minkä suuhunsa olisi saanut

Tämä kakoi 10min, välillä veti henkeä ja kakoi, tuli melkein hätä että soitanko kohta ambulanssin mutta meni ohi kuitenkin.
En tajua mikä oli, voiskohan se räkä olla se joka tän teki?
 
Alkuperäinen kirjoittaja honey82:
voi kai se lima olla varsinkin jos sitkeetä,onko katottu rsvirusta oo,pienet helposti saa sen ku eivät nistää osaa.. :ashamed: kannattaa lääkäris käyttää...
ei ole vielä katsottu rs virusta, tää alko viikonloppuna, ruoka halu on minimissä. Soitan tänään aikaa
 
v
Voisko olla semmoista kurkunpääntulehdusta? Siinä tulee noita hengitysongelmia ja auttaa pystyasento ja kylmä ilma ja jos pahaksi menee niin lääkärissä pitää käydä hengittelemässä jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Voisko olla semmoista kurkunpääntulehdusta? Siinä tulee noita hengitysongelmia ja auttaa pystyasento ja kylmä ilma ja jos pahaksi menee niin lääkärissä pitää käydä hengittelemässä jotain.
no eilen tulin siihen päätökseen kun soseita ei pahemmin halua syödä, mielellään kyllä söisi mutta joka kerta kun nielee niin itku tulee
 
lääkärin mielestä virustauti
ei siinä mitään mutta tuntuu siltä että lääkäri syyllisti mut
ensinnäkin menin ihan aiheesta, soitin eilen terveyskeskus neuvontaan niin sanoivat että kannattaa käyttää lääkärissä. No tämän lääkäri ajatteli että mä en ole ennen flunssaa nähnyt kun kiikutin lapsen.
Luettelin sitten hieman taustaa esim ton keskimmäisen suhteen, sillä astma infektiot ynnä muut.
Sit mä sain nootin siitä että olen käyttänyt likkaa lääkärissä tiuhaan, voi vittu! Mitä hittoa mun olis pitäny tehdä? Viimosen kuukauden aikana käyttäny likkaa 3 kertaa ja kaikilla kerroilla olen venannu pari päivää et jospa nuo korvat itsestään menis se tulehdus siis, siinä vaiheessa kun ei auta muu kuin mennä niin olen mennyt. Hitto, ihan kuin mussa syy että likalla on noita korvatulehduksia ollu kiitettäviin

Sitten lääkäri voivotteli tosiaan että kun täältä lääkäristä saa noita pöpöjä, liian paljon käyny tyttö lääkärissä...niinpä esikoinen on eskarissa, pojat leikkii toisten lasten kanssa ulkona, pojat käy isänsä luona jossa on 3v lapsi joka on sattumoisin flunssassa, eipä ne nähtävästi pöpöt muualta tule kuin lääkäristä justiinsa

vituttaa
Sit varasin ajan kun pitäisi saada kelaa varten se lääkärintodistus likan tulehduksista niin eikun samalle lääkärille
 

Yhteistyössä