vit##taa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla meni hermot!

Hitto, mies oli yläkerrassa etsimässä jotakin hiton piuhaa ja minä alakerrassa lasten kanssa, no pojille tuli kiistaa siitä kumpi ehtii eka pissalle alakerran vessaan. No isompi ehti, tosin isompi oli eka sanonut menevänsä pissalle. No keskimmäinen alkaa huutamaan ja riuhtaa ekaa pois siitä. Minä olin tilanteessa mukana otin keskimmäisen ja pidin sitä niin kauan loitolla kunnes isompi oli saanut pissattua jonka jälkeen päästin toisen pissalle ja itku oli aika kovaa niin suljin oven, mutta sitä ennen alkaa ukko ylhäällä huutamaan ärräpäitä ja hermostui siihen kun keskimmäinen huusi.
Se oli jo hermostunut kun ei löytänyt yhtä piuhaa ja alas kun tuli niin se oli yks hermokimppu. Se sano muutaman valitun sanan ja minä hermoistuin ja aloin huutamaan.
Ekaks ensinnäkin ukko manasi alimpaan helvettiin tän kolmevuotiaan, minä suutuin, sanoin että kyseessä on vasta 3 vuotias ja hän itn 30v eli kumman pitäisi viisaampi olla.

Selitin myös miksi en käskyttänyt yläkerran vessaan koska haluan opettaa keskimmäistä odottamaan vuoroaan.
Mutta ei, sit sain haukut itse kun halusin sen johdon jotta voin tarkistaa onko siskoni kone kunnossa,
sitten aloin tekee lähtöä koska mua otti niin päähän, ukko lateli vaikka mitä, ei välitä, mä saan painua sinne ja tänne ja hän ei mihinkään lähde, isompi sanoi että muuta pois niin ukko vastasi 5 vuotiaalle että eikun sinä muutat pois

kaikki taas mun syytä, minä aloin huutaa tai korjaus kaikki oli tämä sotku mun 3 vuotiaan syytä.

Mä haukuin miehen vitun teiniksi, pitäis olla vähän enemmän älliä päässä
Mä olen kahden vaiheilla, ukko kyl lähti mutta puhuin sen kanssa puhelimessa ja tulee nyt kotiin. Mutta mä en tiedä miten käyttäydyn tai mitä tulevaisuudessa teen

Mies on aika järkky , kyseessä ei ole hänen lapsensa, no nuorimmainen on kyllä. Ukolla menee nopeasti hermot ja nytkin vain kyseessä se että uhmaikäinen huusi alakerrassa.

Tuntuu vaan että mä en vain jaksa
 
äitee
Kuulostaa niin tutulta...

PAhoittelen..

Mulla saman tyylinen mies, ihanku sillä olis aina uhma/murrosikä päällä...

Eroa olen harkinnut jo 2v. kohta olen vaiheessa "en välitä enää" joten sitten olen valmis eroon.
 
riia harmailee
eikö tuommoinen suutuspäissään sanotut sanat ole ihan normaalia ja lähdetään kantapäät paukkuen jäähylle hetkeksi.
jos me oltais jokaisen tuollaisen riidan jälkeen pohdittu eroa, niin ei oltais oltu 14 vuotta yhdessä.
aina on pyydetty anteeksi ja puhuttu siitä mikä oikeesti ottaa päähän.... ei se ole se lapsen itku tai siskon piuha, se on toinen syy siellä alla mikä purkautuu.
ok,lapselle ei sitä saisi purkaa tai ei ainakaan muutolla uhkailla, mutta voiko kukaan teistä käsi sydämellä sanoa ettei olisi niin joskus tehnyt....
mutta erota... tuon takia, en ymmärrä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja riia harmailee:
eikö tuommoinen suutuspäissään sanotut sanat ole ihan normaalia ja lähdetään kantapäät paukkuen jäähylle hetkeksi.
jos me oltais jokaisen tuollaisen riidan jälkeen pohdittu eroa, niin ei oltais oltu 14 vuotta yhdessä.
aina on pyydetty anteeksi ja puhuttu siitä mikä oikeesti ottaa päähän.... ei se ole se lapsen itku tai siskon piuha, se on toinen syy siellä alla mikä purkautuu.
ok,lapselle ei sitä saisi purkaa tai ei ainakaan muutolla uhkailla, mutta voiko kukaan teistä käsi sydämellä sanoa ettei olisi niin joskus tehnyt....
mutta erota... tuon takia, en ymmärrä...
en mä nyt ton yhden jutun takia sitä eroa harkitse, vaan tässä on mukana kolmen vuoden asiat.
Mun mies on tosi huono pitämään hermojaan ja silloin mekin saamme kuulla.
Minä kykenen pitää hermoni jos lapseni tappelevat ja sehän on ihan normaaliakin kun on näinkin pienet lapset, mies vaan ei kestä jos keskimmäinen huutaa.
Eilen tuli kotiin kysyin että mitä hän siitä tykkäis jos alkaisin hänen edellisestä liitosta syntynyttä lasta haukkumaan, ensin oli hällä väliä kannalla mutta myönsi sitten että hän loukkaantuisi, no sanoin vain että nytpä tiedät miltä musta tuntuu sitten
Ei olla puhuttu ton jälkeen, ukko lähti töihin. Mä rakastan häntä, monella tapaa hän on parempi kuin edellinen mieheni mutta tätä yhtä asiaa mikä toistuu niin en kestä.

Olen koittanut olla sitten häntä noteeraamatta, etten välitä että hän uhoo mutta hän ei silloin anna mun olla rauhassa ja alkaa haukkumaan jolloin mä viimestään kilahdan ja alan raivoamaan
 
mimmu
Suutuspäissään sanotaan usein mitä sylki suuhun tuo, mutta ei lapsille! Se sun ukkos kuulosti aika aggressiiviselta. Mua varmasti pelottais että käy joskus käsiksi. Ja jos tommosesta menee hermo niin oisko joku terapia paikallaan..
 
no en mäkään aina jaksa kuunnella uhmiksen narinaa ja huutoa joka asiasta, ja joskus väsyneenä saatan ärähtää lapsellekkin. miksi miehen pitäisi olla täydellisempi jos äitikään ei ihan aina jaksa? eri asia jos jokaikinen päivä on tollasta.
 
Joskus pienestä' asiasta paisuu vaikka mitä suuruuksia. :/
Näin meilläkin toisinaan. Kummasti nolttaa kyllä jälkeenpäin, ja kaikki pyytelee kaikilta anteeksi.
Meillä on lupa kilahtaa toisinaan. ;)
Meillä ei haukuta, ei leikitä sanoilla jotka satuttaa toista. Äristään ja puristaan kyllä, mutta ei loukata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gariana:
Mulla meni hermot!
isompi sanoi että muuta pois niin ukko vastasi 5 vuotiaalle että eikun sinä muutat pois
No huomaa kyllä että on isäpuoli (ei kukaan isä omalle lapselleen tämmösiä sano).. Ei tämmöistä nyt vaan sanota lapselle vaikka kuinka ottais päähän ja olis hermostunut! On ihan ymmärrettävää jos menee hermot välillä, mutta tämmösiä kommentteja ei lapsille sanota..

Nyt kannattaisi kyllä keskustella miehen kanssa siitä, että hän on aikuinen ja pitäisi osata myös käyttäytyä sen mukaan. Nythän hän meni samalle tasolle tuon lapsen kanssa kun alkoi väittelemään siitä kumman pitäisi muuttaa pois.. Ja jos mies ei tajua, miten olisi pitänyt käyttäytyä niin kerro selkeä esimerkki kuinka olisi voinut toimia toisin tuossa tilanteessa..
 
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja :
no en mäkään aina jaksa kuunnella uhmiksen narinaa ja huutoa joka asiasta, ja joskus väsyneenä saatan ärähtää lapsellekkin. miksi miehen pitäisi olla täydellisempi jos äitikään ei ihan aina jaksa? eri asia jos jokaikinen päivä on tollasta.
Ei välttämättä koske ap:ta, mutta usein tulee sellainen tunne että tänne tullaan kertomaan kuinkahirveänkamalan pahasti se mies sanoikaan, mutta unohdetaan usein kertoa, että itsekkin tulee lauottua kaikennäköistä.

Sitten kauhistellaan porukalla, että huikamala!
 

Yhteistyössä