Kauanko mä nyt joudun kestää tota miestä

se on niin kamalalla päällä ollut jo muutaman päivän
tänäänkin kun heräsi puoli kymmenen niin sai kuunnella v##ttu,s##tana,perkelettä koko ajan.
Soitin sille äsken kun kävimme hänen tyttärensä synttäreillä johon hän ei päässyt kun on töissä ja kerroin että mun esikoinen(ei hänen lapsi) kadotti pussinsa, unohtui bussipysäkille ja siitä tuli itku niin tämä vaan tokas että mitäs jätti sen sinne

Mä en jaksa sen negatiivisuutta, koko hiton elämä on vaan huonojen asioiden näkemistä, se ei kestä yhtään mun poikien tappelua tai huutoa ja puhuu heille tosi kovan kylmällä äänen sävyllä

Kauanko pitää jaksaa vai alanko tekee samaa hälle
 
joo etäisyys kuulostaa hyvältä
meillä on muutenkin ongelmia ton eriarvoisuuden takia. Oon tässä monta kertaa puhunut sille kesän aikana että jos mä käyttäytyisin samalla lailla hänen tytärtään kohtaan niin pitäiskö hän siitä, johon on vastannut reilusti että ei pitäisi.
Silti käytös ei ole muuttunut, tekisi mieleni tehdä tosiaan tyttärelle samat mutta mä en aikuisena voi niin tehdä, kun ajattelenkin asiaa niin en mä voi mennä huutaa pienimmästäkin asiasta sille likalle, ei se sen syy ole
Mutta katotaan, alkaa vaan tuntumaan siltä että alkaa kohta ohi olla, me ollaan vaan niin pitkälle päästy tässä suhteessa että en ihan haluais vielä pyyhettä kehään heittää
 
kuu
Alkuperäinen kirjoittaja Gariana:
joo etäisyys kuulostaa hyvältä
meillä on muutenkin ongelmia ton eriarvoisuuden takia. Oon tässä monta kertaa puhunut sille kesän aikana että jos mä käyttäytyisin samalla lailla hänen tytärtään kohtaan niin pitäiskö hän siitä, johon on vastannut reilusti että ei pitäisi.
Silti käytös ei ole muuttunut, tekisi mieleni tehdä tosiaan tyttärelle samat mutta mä en aikuisena voi niin tehdä, kun ajattelenkin asiaa niin en mä voi mennä huutaa pienimmästäkin asiasta sille likalle, ei se sen syy ole
Mutta katotaan, alkaa vaan tuntumaan siltä että alkaa kohta ohi olla, me ollaan vaan niin pitkälle päästy tässä suhteessa että en ihan haluais vielä pyyhettä kehään heittää
mitä jos vihellät pelin poikki, ja muutat lapsiesi kanssa omaan asuntoon ja annat miehes miettii asioita.... sano sille suoraan miten asiat ovat ja itse et tykkää...
 

Yhteistyössä