Noniin, nyt ollaan sitten töissä onko kukaan hereillä????

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
hienoa edes joku piristämässä mun yötäni, juuri tehty vartiointi kierros joten nyt istutaan tässä seuraavat 4,5 tuntia
Toi piristämässä iltaa kuulostaa aika kovalta vastuulta :eek:
hih hih voihan sen niinkin ottaa, no olen varautunut energia juomaan ja sipseihin, ipod on mukana, telkkari päällä ja kirjakin messissä joten...
 
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ajattelin kohta yrittää nukkua, huomenna on edessä oikee henkinen helvetti töissä :(
koitahhan mennä nukkumaan, mä menen tossa seitsemän jälkeen koisimaan ja koita pärjätä se työpäivä
kiitti, lähettäkää viel joku tänne nukkumatti, mieluiten ulkonäöltää johnny depp tai jotain :saint: uskoisin että työpäiväkin menisi siivillä niinkuin tänään vaikka unta oli kallossa hikiset pari tuntia. pomokin sanoi että huomasi mun saaneen, vaikutti kuulemma positiivisesti :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ajattelin kohta yrittää nukkua, huomenna on edessä oikee henkinen helvetti töissä :(
koitahhan mennä nukkumaan, mä menen tossa seitsemän jälkeen koisimaan ja koita pärjätä se työpäivä
kiitti, lähettäkää viel joku tänne nukkumatti, mieluiten ulkonäöltää johnny depp tai jotain :saint: uskoisin että työpäiväkin menisi siivillä niinkuin tänään vaikka unta oli kallossa hikiset pari tuntia. pomokin sanoi että huomasi mun saaneen, vaikutti kuulemma positiivisesti :whistle:
Herran jestas vai pomokin huomaa :LOL: :LOL: :LOL:
mä voin yrittää saada sitä komistusta ilmestymään mutta älä loukkaannu jollei tule :saint:
 
joo mun naamasta kuulemma näkee kun lakkaan saamasta tai kun saan :D
en mie loukkaannu, on mulla itelläkin yks sellainen komistus jota toivottavasti näen taas viikonloppuna :) kasvatan univelkoja siihen saakka :LOL: kainalossa on kivempi nukkua :heart:
 
kateeksi käy, mulla on seuraava yö minkä saan viettää rakkaani vieressä(no se vähä mitä vaan näen, meidän neiti nukkuu vieressä vielä ensi viikon) ja sitten on yövuoroa luvassa tiistai aamuun asti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:/ heräsin särkyyn, yritin mennä uuestaan nukkumaan ja heräsin ku on näläkä! |O
hitsi, otitko jo särkylääkettä? käys hakee jotakin syötävää =) Mulla on edessä raejuustoa
otin joo jo aiemmin buranaa ja nyt on edessä paahtoleipää... meneehän tämä yö näinki :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:
Täällä kanssa koitetaan pysytellä hereillä yövuorossa... :snotty: telkkarista ei tuu enään mitään ja hiljaista on. Mää inhoon yövuoroja...
samoin, no kojak tulee mutta se ei kiinnosta, mitä työtä teet?
hoitoalalla. sä olit vartija?

mulla rupee aina mielikuvitus laukkaa yöllä turhan paljon, pitää aina vilkuilla turvakameroista ettei vaan joku hörhö yritä murtautua sisälle ryöväämään lääkekaappia.. :ashamed: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:
Täällä kanssa koitetaan pysytellä hereillä yövuorossa... :snotty: telkkarista ei tuu enään mitään ja hiljaista on. Mää inhoon yövuoroja...
samoin, no kojak tulee mutta se ei kiinnosta, mitä työtä teet?
hoitoalalla. sä olit vartija?

mulla rupee aina mielikuvitus laukkaa yöllä turhan paljon, pitää aina vilkuilla turvakameroista ettei vaan joku hörhö yritä murtautua sisälle ryöväämään lääkekaappia.. :ashamed: :whistle:
joo, vartijana minä. Mulla taas on turha pelko. Joudun tekemään yhden kierroksen ja käydä tuotantotilat ja toimistot läpi ja pimeää on, mä inhoan pimeää ja välillä tulee semmonen tunne että en ole yksin...
 

Yhteistyössä