Hakutulokset

  1. N

    PAS tammi-helmikuussa

    Näillä lapsettomuussivuilla itsekin ennen olleena haluan antaa teille kaikille toivoa. Hoitojen keskenmenon ja täydellisen epätoivon jälkeen, tänään näimme luomuvauvamme sydämen sykkeet. Kaikki mennyt on kuin pahaa unta. Muistakaa, toivoa ei saa koskaan menettää. Toivottavasti kukaan ei pahastu...
  2. N

    Onko vielä muita jolla LA Lokakuulla?

    Moi! Ihmeitä tapahtuu niin kuin Mariskallekin! Meilläkin hedelmällisyyshoidot takana ja siitä aikaan saatu yksi raskaus josta keskenmeno. Karmea kokemus. Nyt kuitenkin kaikkien lääkäreiden vakuutteluista huolimatta olen luomusti raskaana. Eka ultra takana yksityisellä klinikalla. Viikot eivät...
  3. N

    PAS tammi-helmikuussa

    Hei! Lueskelin kirjoituksia ja huomasin että täällä on tuttujakin nimiä! Itse olin syyskuun hoito pinossa mm. ellastiinan kanssa. IVF:n seurauksena tuli plussa ja sitten keskenmeno noin rv 5. Se oli elämäni kamalin kokemus niin fyysisesti kuin psyykkisestikin ja vietinkin 5 viikkoa...
  4. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Haluaisin kysyä teiltä jotain luovutetuista munasoluhoidoista, sillä tehän olette alan "ammatilaisia". Miten se käytännössä tapahtuu? Mistä kaikki alkaa? Miten kauan olette odottaneet yms.? Haluaisin mahdollisimman paljon tietoa, sillä olemme alkaneet nyt harkita asiaa. Kiitos!
  5. N

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Utrassa näkyi kuollut alkio. Poistun täältä. Näkemiin!
  6. N

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Voi murhe, Aleksandria! :hug: Mulla vielä kaksi pitkää piinaavaa päivää odottelua ennen ultraa. Päivä päivältä paniikki kasvaa. Ainoa "oire" on järkyttävä turvotus, mikä tulee illan myötä. Sukat painaa jalkoja, sormus ei irtoa sormesta ja housun napit ei yllä kiinni. Joka helkkarin ilta se...
  7. N

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Kiitti Ryhis tsemppauksesta! Mä yritän taas kasata itteni. Ekaa lasta tässä yritetään ja kun ei ole kokemusta, toivoo ja kuvittelee, että kaikilla on jo ekalla viikolla hirveet tissit, kamala pahoinvointi ja mielialan heitot. Vaan eipä ole mitään täällä. Meinasin jo vaihtaa ultran ajan...
  8. N

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Voi helkkaria tätä epätietoisuutta! Mulla on ollut kaksi päivää sellainen olo, että kaikki ei ole kunnossa. Edelleenkään mulla ei tunnu missään mikään. Jotenkin tuntuu, että edes rinnoissa ei ole tapahtunut kerrassaan mitään. Aamulla tuli kirkas veriviiva paperiin. Johan säikäytti taas. Ei...
  9. N

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Fasupala: Ihana uutinen! Meillä on ultra ensi viikon torstaina. Pelottaa, jospas siellä ei mitään kuulukaan. Minkälaisia oireita sinulla on? Mulla ei mitään, paitsi alavatsa on ihan tiukka ja pömppö. Se on ainoa muutos kropassa. Ei edes rinnat ole kipeät. Mä olen jotenkin ihan paniikissa, koska...
  10. N

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Keskenmeno vuotaa kuulemma (lääkärin mukaan) tosi kovasti. Runsaammin kuin kuukautiset. Haltia, miksi verikoe vasta keskiviikkona? Etkö itse pääse paikalle? Jos pääset, soita heti ma terkkarille tai vaikka työterveyteen, ja pyydä kokeeseen lähete. Meillä homma toimi ainakin niin. Maailma on...
  11. N

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Haltia: Mulla oli vuotoa viikon verran. Päivällä ihan kirkasta verta, rasituksessa enemmän, yöllä ruskeaa tuhrua. Pärjäsin aluksi pikkarin suojalla, sitten pari päivää tuntui turvallisemmalta pitää sidettä. Tiistaina tuli kunnolla veristä limaa ja siihen se sitten loppui. Ei mitään sen jälkeen...
  12. N

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Voi Ellastiina :hug: Mä tiedän mille susta tuntuu: meillä oli alku viikko niin epätoivoinen, että ne ajatukset mitkä päässä pyöri pelotti ihan itseäänkin. Mä toivon sydämestäni, että arvot on vain "notkahtanut" ja sitten taas nousevat. Niinhän meillä kävi. En usko että tässä vieläkään ollaan...
  13. N

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Mä palaan taas varovaisesti kuvioihin. Tänään hormonitasapaino yli 1500, kolminkertaistunut maanataista. Vuoto täysin loppunut toissa päivänä. Lugeja jatketaan ja ultrassa parin viikon päästä katsellaan, miten tää homma nyt on edennyt. Uskomatonta vuoristorataa. Itkua, toivoa, itkua, toivoa...
  14. N

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    hormooniarvo liian alhainen. Todennäköisesti keskenmeno. To vielä kontrolli ja sit toivotaan että se tulisi ulos omin voimin. Masennus on aivan valtava.
  15. N

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Onnea Ellastiina! Mulla on vuoto lisääntynyt iltapäivällä. Kävin lääkärissä ja se kattoi ultralla, mutta on niin aikaista, ettei oikein mitään näkynyt. Jokin varjostuma kohdussa oli, joka todnäk oli ruskuaispussi. Vuodosta tämä lääkäri ei oikein tykännyt ja sanoikin, että voipi hyvinkin tulla...
  16. N

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Onnea Kamillalle! Sä oletkin melko "pitkällä" minuun ja Ellastiinaan verrattuna. Mulla edelleen pientä, kirkasta vuotoa, mutta mieli kaikesta huolimatta ihan hyvä. En ole kamalasti panikoinut, ihme kyllä. Viime yönä vähän valvoskelin ja silloin meinasi epätoivo iskeä, mutta ajattelen vain...
  17. N

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Kyllä mua huolestuttaa tää vuoto ihan kamalasti. Nyt lurahtelee ihan kunnolla. Ihan kirkasta ja just niin kuin sanoit, kun kipu tulee, tietää, että kohta lurahtaa. Hitto mä meen ma neuvolan lääkäriin ja otan selvää, mitä hittoa tämä nyt on. Ei paljoa lohduta, kun siskokin ihmettelee että "mikä...
  18. N

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Siirryn minäkin tänne, vaikka kyllähän tämä hyvin, hyvin epävarmaa vielä on. Mullakin edelleen niukkaa kirkasta vuotoa. Sitä tulee lähinnä kun rasitan itseäni. Jos kävelen tai olen pystyssä pitempään, alkaa mahaan vihloa kuin menkoissa ja sit tulee pyyhkiessä verta tai teelusikallinen pikkarin...
  19. N

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Ellastiina: Mulla oli eilen ihan samoja oireita: pientä vuotoa, aika koviakin menkkakipuja. Itkin taas koko päivän. Verikoe tulos oli positiivinen! Se ei siis ollut se hormoniarvo koe vaan ihan on/off -koe. En aio pyytää hormoniarvoja ellei nyt ensi viikolla tunnu että mitään ei tapahdu...
  20. N

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Kävin nyt verikokeessa, mutta se oli kai vain sellainen on/off -testi, ei kai mitään hormoniarvoja. Kertoohan se sekin, että edes yritän raskautta. Mä olen nyt valvonut monta yötä ja eilen illalla tuli tosi epätoivo viivojen haaleuden suorastaan haamujen vuoksi. Itkin terkkarillakin niin kovasti...

Yhteistyössä