Hakutulokset

  1. PrinsessaRusina

    Miksi olette hereillä tähän aikaan yöstä?

    Itse valvon sairaalassa toisten unta. Ihana rauhallinen yö takana. Ei ole uusia potilaita tullut, eikä kukaan ole yrittänytkään karkuun. :D
  2. PrinsessaRusina

    Lemmikkinä chinchilla

    Onko kenelläkään? Kaikenlaisia kokemuksia otan vastaan. :) Mun kummitäti luopuu omasta (tai oikeesti se on hänen 13-vuotiaan tyttären) chinchillasta koska he ei tarvi sitä enää, heillä on nyt koira. Mä lupasin sen meille ottaa, ja kovasti oon netistä lukenut tietoa chinchilloista. Miehen...
  3. PrinsessaRusina

    Mitä ihmettä ostaa omalle isälle 60-vuotislahjaksi??

    Alkaa olla siskon kanssa ideat ja aika lopuillaan. Ei olla vieläkään keksitty mitään tosi hyvää lahjaa. Ideoita otan vastaan. :)
  4. PrinsessaRusina

    Koiran omistajat huomioo! Ois vähän kysyttävää :)

    Meillä tommonen 7kk cavalier narttu. Se on nyt alkanut nuolemaan alapäätään enemmän (tässä parin-kolmen päivän sisällä siis) ja tänään kun toinen kellotti mun sylissä ketarat ojossa, huomasin, että on jonkin sortin kirkasta vuotoa(?). Tai semmosta ei ihan kirkasta, vähän niinkun valkovuodon...
  5. PrinsessaRusina

    Alkuraskauden verinen vuoto

    Onko kellään kokemuksia? Millä viikoilla? Kauanko kesti? Menikö raskaus kesken? Mulla nyt viikkoja 6+2 ja iltapäivällä alko verinen vuoto, tai paremminkin verestävä vuoto. Ei tule kirkasta verta. Pikkuhousunsuoja on punanen, mutta ei sellainen kuin menkkojen aikana. Pyyhkiessä tulee vaan...
  6. PrinsessaRusina

    Pika-crp, miten otetaan?

    Sormenpäästä vai ihan kunnon verikokeena? Meillä toi vajaa 3-vuotias on viime tiistaista asti ollu enemmän tai vähemmän kuumeessa, sain lääkäriajan iltapäiväks ja se sano että otetaan pika-crp. Mietin vaan, että tarviiko hakea apteekista emlaa verikoetta varten?
  7. PrinsessaRusina

    G: Miten pian raskaaksi pillerien lopettamisen jälkeen?

    Kunhan kyselen :)
  8. PrinsessaRusina

    Meidän perhe kasvoi lauantaina :)

    Haettiin kotiin 9viikkonen Cavalier kingcharlesinspanieli tyttönen. :heart: Mitäpä muuta tänne kuuluu? =)
  9. PrinsessaRusina

    Ulkomaille ilman miestä ja lapsia

    Mulla ois nyt semmonen tilanne, että voisi olla mahdollisuus päästä ensi keväänä, eli 2009 keväällä, ulkomaille (Espanjaan) vaihtoon. Ajasta ei oo vielä tarkempaa tietoa, mutta se kestäis 1-3kk, eli ei mitenkään kovin pitkään. Mutta mutta, sinne tarvitsis lähteä ilman miestä ja lapsia, ja kyllä...
  10. PrinsessaRusina

    Tuleva Kreetan loma pilalla

    Me varattiin miehen kanssa viime marraskuussa matka Kreetalle (lapset tulee tietenkin mukaan =) ) Tänään miehen sisko soitti ja sanoi että hän ja äiti (minun anoppi siis) varasivat matkan. Toivottavasti ei haittaa että se on samaan paikkaan kun meillä ja samaan aikaan. Öh... No siis, totta...
  11. PrinsessaRusina

    Tatuointikeskustelua toivoisin :)

    Mistä lie oon nyt saanu päähäni, että tatuointi ois kiva. Semmosen haluaisin, mutta mutta... Kuitenkin vähän mietityttää. Ei se kipu, vaan se, että mitäs jos mä kyllästynkin siihen? Voiko tatskaan kyllästyä? Ja toinen mikä mietityttää, että tulehtuuko semmonen helpolla? Oon lukenu...
  12. PrinsessaRusina

    Suositelkaas hyvää ripsiväriä

    Otan kaikki ehdotukset kiitollisena vastaan, vaikkakin olen ennakkoluuloinen ja jollain tavalla kaavoihin kangistunut. :D Tässä muutama ominaisuus jota rispivärillä täytyy tai ei saa olla: EI saa varista, siis murentua tai miten se nyt sanotaankaan. Harja täytyis mielellään olla semmonen...
  13. PrinsessaRusina

    Hei, kuka tietäis Roxeten yhden biisin nimen?

    Tai mä ainakin luulen et se on Roxeten biisi. Muistaakseni sen nimi ois Only, mut sen nimistä ei muka oo. Siinä lauletaan jotenkin et: "...it's over when it's over..." Ja se on vähän semmonen hidas biisi. =)
  14. PrinsessaRusina

    Onko muilla tylsää? :)

    Mulla on, johan sen jo kertoo sekin että kirjauduin tänne muutaman kuukauden tauon jälkeen. :D Oon ollu tänään lenkillä, tehny kaikki kouluhommat ja lukenu kokeisiin (ens viikolla kolme tenttiä *huoh*) ja nyt on tekemisen puute. Ei oo pyykkiäkään mitä pestä. :D
  15. PrinsessaRusina

    Miten kertoa 4-vuotiaalle kuolemasta?

    Lasten isomummu (miehen äidin äiti) kuoli tänä aamuna. :'( Ja nyt ois se tilanne edessä, että tarvis isomummun poismenosta kertoa tuolle 4-vuotiaalle. Ajatuksia, ehdotuksia, miten sen teen niin, että pieni ymmärtää asian.
  16. PrinsessaRusina

    Mä pääsin kouluun!! =)

    Tulihan tuo tieto jo muutama viikko sitte, mutta kun on tää palstailu vähän jääny, ni ilmottelen vasta nyt. =) =)
  17. PrinsessaRusina

    Voiko "roskishaamuun" luottaa?

    Eilen (malttamaton kun olin) testailin, ja se näytti puhdasta negaa. Tänä aamuna kuitenkin kurkkasin testiä uudestaan ha haalee viivahan siinä oli. =) Menkat on ja ei oo myöhässä, siis kierto on vaihdellu 27 päivästä 30 päivään, ja eilen oli se 30.päivä. Joo, pakkohan se on käydä ostaas...
  18. PrinsessaRusina

    MendedHearts!!!

    Tyhjää kansios!!! Murr... :D
  19. PrinsessaRusina

    Saunasta löytyi hometta, miten edetä?

    Tai siis me ainakin miehen kanssa luullaan, että se on hometta. Mitäs muutakaan. Otettiin nurkasta se nurkkalista pois ja paneelin päät on ihan semmoset tummat, siis harmaan-sinertävän-vihreet. Jos se nyt on sitten oikeesti hometta niin mihin otan yhteyttä? Asutaan omassa paritalon...
  20. PrinsessaRusina

    No nii :o

    Mä oon ollu vissiinkin toosi kauan täältä pois kun oon edelleen ihan että :o Kauan teillä meni, että totuitte tähän uuteen palstaan? Äh! Ja mulla kun oli asioitakin, mutta kaikki ajatukset katos päästä kun menin niin sekasin tästä uutuudesta.

Yhteistyössä