Ulkomaille ilman miestä ja lapsia

Mulla ois nyt semmonen tilanne, että voisi olla mahdollisuus päästä ensi keväänä, eli 2009 keväällä, ulkomaille (Espanjaan) vaihtoon. Ajasta ei oo vielä tarkempaa tietoa, mutta se kestäis 1-3kk, eli ei mitenkään kovin pitkään. Mutta mutta, sinne tarvitsis lähteä ilman miestä ja lapsia, ja kyllä mietityttää.

Lapset olis sillon 5-v ja 3-v (jos tarkkoja ollaan niin 5,5-v ja 3,5v), eli ei ihan pieniä. Mies ei oo mitenkään kauheesti vastaan, mutta kyllähän sitäkin mietityttää. Lapset kyllä pärjäis iskän kanssa aivan mainiosti, eikä meillä ole miehen kanssa mitään luottamuspulaa tms.

Jos totta puhutaan, mä oon ihan innoissaan tosta mahdollisuudesta. Se on semmonen kerran elämässä-tilaisuus, mutta perheellisenä ihmisenä mä en kuitenkaan osaa ajatella... osaa ajatella, että voisin toimia niin itsekkäästi.

 
Pia
Eihän ne lapset hoidossa ole, vaan isänsä kanssa. Monet isät tekevät noin pitkiä työreissuja, mikset sitten sinäkin, jos se kerran vielä on elämäsi tilaisuus! Voihan miehesi ja lapsesi tulla vaikkapa muutamana viikonloppuna käymään? Ei se Espanja nyt niin kaukana ole.
 
Tuo on kylla aika pitka aika ilman lapsia, vois ikava tulla sinullekin...toisaalta olishan se ainutaatuinen kokemus, ja tuskin lapset enaa muistais poissaoloasi kotiin palauttuasi ja elaman jatkuessa normaalina.

Itse matkustan ensi viikolla Suomeen vajaaksi viikoksi ilman miesta ja lasta. Kerroin tasta jo lapselle, han sanoi, etta en voi matkustaa. Kysyin, etta miksi? Han sanoi:"Because I love you!"
 
maame
Alkuperäinen kirjoittaja PrinsessaRusina:
No niin, eilinen ilta meni miehen kanssa keskustellessa, ja tultiin siihen tulokseen että laitan hakemuksen menemään. =) Voihan se olla, että en pääsekkään sinne.
Hyvä päätös :) Itse olin vahdossa liki 4kk ja lapset olivat silloin 3v ja 1v. Isän kanssa aika meni loistavasti, kävin kotona kaksi kertaa sinä aikana. Nämä on tosiaan niitä kerran elämässä tilaisuuksia :)
 
Tähän ei oo muuta vastausta olemassa kuin että lähdet, ilman muuta :)!! Tuo on todella lyhyt aika vaikka olisit täydet 3kk:kin. Maailma on täynnä ihmisiä jotka olisivat joskus halunneet jotenkin repäistä, mutta eivät sitten uskaltaneet / ei tullut "sopivaa hetkeä" / joku muu tekosyy. Ja myöhemmin harmittaa. Et varmaan halua olla yksi heistä, onnea hyvästä päätöksestä :)
 

Yhteistyössä