Onko muilla tylsää? :)

Mulla on, johan sen jo kertoo sekin että kirjauduin tänne muutaman kuukauden tauon jälkeen. :D

Oon ollu tänään lenkillä, tehny kaikki kouluhommat ja lukenu kokeisiin (ens viikolla kolme tenttiä *huoh*) ja nyt on tekemisen puute.

Ei oo pyykkiäkään mitä pestä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Voi vitsi! Tuu mua auttamaan! :D Ois pyykkiä jne. Joululaatikoita äsken tein jne. Vielä ois kaappejakin pesemättä.
Meinaatteko viettää joulun kaapissa? :eek: :D
Mä en jaksa tänä vuonna stressata mistään siivoomisista tai ruuista. Ei tuu mulle joulumieltä jos ahdistaa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja PrinsessaRusina:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Voi vitsi! Tuu mua auttamaan! :D Ois pyykkiä jne. Joululaatikoita äsken tein jne. Vielä ois kaappejakin pesemättä.
Meinaatteko viettää joulun kaapissa? :eek: :D
Mä en jaksa tänä vuonna stressata mistään siivoomisista tai ruuista. Ei tuu mulle joulumieltä jos ahdistaa. =)
Ei meinata! :D On vaan sellanen tapa aina ennen joulua että joka paikka pitää/pitäisi siivota. Eipä niitä muuten tule oikein alettua siivoamaan, siis kaappeja yms.
 
myymä
Mulla!!! Tänään on niin moni kyllä jo vapaalla, ettei töissä tosiaan ole kiirettä :'( On se jännä mutta nyt sitä oikein toivoo et ois töitä jotta aika kuluis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Alkuperäinen kirjoittaja PrinsessaRusina:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Voi vitsi! Tuu mua auttamaan! :D Ois pyykkiä jne. Joululaatikoita äsken tein jne. Vielä ois kaappejakin pesemättä.
Meinaatteko viettää joulun kaapissa? :eek: :D
Mä en jaksa tänä vuonna stressata mistään siivoomisista tai ruuista. Ei tuu mulle joulumieltä jos ahdistaa. =)
Ei meinata! :D On vaan sellanen tapa aina ennen joulua että joka paikka pitää/pitäisi siivota. Eipä niitä muuten tule oikein alettua siivoamaan, siis kaappeja yms.
No eipä niitä tuu... :ashamed: Pitäis varmaan itekkin, mutta kun ei huvita, ainakaan nyt. Yritän ennemmin nauttia tästä hiljaisuudesta. =)
 

Yhteistyössä