Tuleva Kreetan loma pilalla

Me varattiin miehen kanssa viime marraskuussa matka Kreetalle (lapset tulee tietenkin mukaan =) )

Tänään miehen sisko soitti ja sanoi että hän ja äiti (minun anoppi siis) varasivat matkan. Toivottavasti ei haittaa että se on samaan paikkaan kun meillä ja samaan aikaan.

Öh... No siis, totta hel***issä haittaa, mutta mites sen nyt oisin sanonu miehen siskolle!?

Mulla on hyvät välit miehen siskoon ja anoppiin mutta silti... *huoh* Niinkun tässä maailmassa ei ois ollu jotain muuta paikkaa minne ne ois voinu mennä.

Vielä joulun aikaan miehen sisko sanoi anopilleni, ettei halua lähteä vappuviikolla matkaan koska silloin ei oo tarpeeks "lämmintä missään" (Euroopassa siis) ja pyysi äitiään vaihtamaan loman ajankohtaa että he pääsisivät nauttimaan lomastaan lämpimään aikaan.
 
perh
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
No ajattele positiivisesti, että teillä on luotettavat ja ilmaiset lapsenvahdit mukana :D
noin mäki tekisin et kerta pitää tupata mukaan ni mä tyrkkäisin muksuja sinne joka ilta hoitoon ja painelisin mihen kanssa baanalle:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja perh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
No ajattele positiivisesti, että teillä on luotettavat ja ilmaiset lapsenvahdit mukana :D
noin mäki tekisin et kerta pitää tupata mukaan ni mä tyrkkäisin muksuja sinne joka ilta hoitoon ja painelisin mihen kanssa baanalle:D
No juu, sanoinkin miehen siskolle että saavat sit vahtia lapsia yhden päivän/illan, mutta silti... Mä tykkään kyllä heistä, mutta kun toi matka on meijän juttu jota ollaan jo kauan suunniteltu.

Ehkä mä vaan ylireagoin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
En minäkään välttämättä tykkäisi, jos sukulaiset tuppaisivat samalle reissulle. Jos lähdemme oman perheen kesken, niin haluamme myös viettää loman oman perheen kesken. Voisitteko te vaihtaa matkakohdetta?
Tuskin onnistuu vaihtaminen, ollaan matka jo maksettu.
Mä nyt toivon ettei ne tuu samaan hotelliin, miehen sisko kun ei muistanu mikä se niitten hotellin nimi oli.
 
No jo. ei kai tuossa auta muu kuin ottaa parhaat puolet? Eli näette kun tahdotte ja sysäätte lapset heille kun haluatte olla kahden.

Sanoisin kyllä tälle henkilölle, että haluatte kyllä viettää aikaa myös ihan oman perheen kesken. Ainahan sitä voi matkatoimistosta kysyä saisko vaihtaa määränpään hotellia mahdollisimman kauas heidän hotellista... :whistle:
 
vieras
Ehkä se siitä. Mä taas oon puolivakavissani miettinyt, miten me saatais vaikka mummo ja pappa etelän lomalle mukaan ;) No, ehkä ei kuitenkaan. Tuleeko ne samaan hotelliinkin?
 
:)
Et ylireagoi, mutta yritä kääntää asia positiiviseksi :)

Ja teette siellä reissulla niitä juttuja, joita teidän perhe haluaa tehdä. Teidän ei tarvitse kysellä, sopiiko asia muille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Et sinä tosiaankaan ylireagoi, mutta täytyy silti yrittää keksiä jotain positiivista :whistle:
Mä tiedän, että jossain vaiheessa kun nään anoppia tai miehen siskoa ni varmasti sanon -asiallisesti tietenkin!- että vähän ihmetyttää, varsinkin kun miehen sisko oli siitä ajankohdasta niin negatiivinen.
Mutta pakkohan se on yrittää ajatella asiaa positiivisesti, ettei koko loma mee pilalle. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä se siitä. Mä taas oon puolivakavissani miettinyt, miten me saatais vaikka mummo ja pappa etelän lomalle mukaan ;) No, ehkä ei kuitenkaan. Tuleeko ne samaan hotelliinkin?
En tiedä tulevatko samaan hotelliin. Mäkin eka ehdotin, että jos pyydettäis mun vanhemmat meijän mukaan, mutta mies sanoi ettei halua, haluaa vaan olla oman perheen kesken. Noh, onneks mies ymmärtää mua, ja tiedän ettei hänkään niin kauheen innoissaan asiasta oo. :D
 

Yhteistyössä