Suositelkaas hyvää ripsiväriä

Otan kaikki ehdotukset kiitollisena vastaan, vaikkakin olen ennakkoluuloinen ja jollain tavalla kaavoihin kangistunut. :D

Tässä muutama ominaisuus jota rispivärillä täytyy tai ei saa olla: EI saa varista, siis murentua tai miten se nyt sanotaankaan.
Harja täytyis mielellään olla semmonen perinteinen, maskara-juttu, ei siis kampa tai kuminen tai silikoninen. (mulla on kokemusta kahdesta erilaisesta kumihirvityksestä, enkä tykännyt) Ja mielellään mahdollisimman pieni tai siro, niinkun esim. yhdessä Lumenessa tai Kanebossa. (kummastakaan en tykkää, molemmat varisee, tehny sitä ihan uudesta asti, joten tuskin ovat ehtineet kuivettua putkiloon tms.)
Vedenkestävyydellä ei oo väliä, mutta semmonen mielellään joka on helppo putsata, kumpikaan noista edellä mainituista ei oo ollu helppo putsata.

 
Tämä on paras: Maybelline unstoppable. Pysyy tosi hyvin, mutta lähtee vesipesulla. Ei karise. Hyvä perinteinen harjaosa. Edullinen. Täydellinen.
Ennen käytin Kanebo 38*, mutta se karisi ja oli liian tyyris miun mielestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
En tiedä, ootko kokeillut Kanebon 38? Se on ainakin mulla pysynyt aina tosi hyvin varisematta. Toinen jota kannattaa ehkä kokeilla on Cliniquen natural tjsp.
Juu just tota Kaneboa (onko sitä muutakin kun sitä yhtä? :D ) ja en tykkää siitä yhtään. Harjaosasta vaan, mutta muuten se on ihan surkeeta.
 
strawberry (ei jaksa kirjautua)
mä oon kans kokeillu vaikka mitä mascaroita.... ja tosi moni varisee. Nyt omistan sellasen mascaran mistä en aio ikinä luopua... Oriflamella(kirjoitinkohan oikein) on sellanen oikein unelmaripsari. en muista nimeä, mutta se on sellanen kullan värinen purnukka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja strawberry (ei jaksa kirjautua):
mä oon kans kokeillu vaikka mitä mascaroita.... ja tosi moni varisee. Nyt omistan sellasen mascaran mistä en aio ikinä luopua... Oriflamella(kirjoitinkohan oikein) on sellanen oikein unelmaripsari. en muista nimeä, mutta se on sellanen kullan värinen purnukka.
Onks tää se uus juttu, missä on semmonen kumiharja?
 
Nepeteus harmaana
Kyselin samaa jokin aika sitten täällä ja joku ihana ihminen suosittelin MaxFactorin MasterpieceMaxia. Minähän menin ja ostin kokeeksi ja olen niin tyytyväinen, etten tuosta ihan heti luovu. On sellainen kuminen se harjaosa. Aluksi epäilin voiko sellainen toimia, mutta eipä tule paakkuja sillä ja pidentää ja tuuhentaa kivasti...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Tämä on paras: Maybelline unstoppable. Pysyy tosi hyvin, mutta lähtee vesipesulla. Ei karise. Hyvä perinteinen harjaosa. Edullinen. Täydellinen.
Ennen käytin Kanebo 38*, mutta se karisi ja oli liian tyyris miun mielestä.

Joo mä oon kokeillut kans vaikka mitä ja tosi kalliitakin... kallishan ei voi olla huono! Ja kele... Rahat meni hukkaan! Sit ostin Maybelline unstoppable. Ja tota parempaa ei löydy! Eikä oo hinnalla pilattu! Aivan loistava, pysyy hyvin eikä tosiaan oo tunnin päästä suttuisen näköinen ja pysyy pienessä tihkusateessakin... tänään kokeiltu! :)
 
vieras
LR:n ripsarit - muiden ominaisuuksien lisäksi sopii myös herkkäsilmäisille, eli ei ala kutisemaan tai kirvelemään. Itsellä herkät silmät ja montaa eri lajia myös kokeillu, mutta tuo on ollu tähän asti paras.
 
Vaniljatäti
Itselläkin vielä hakusessa paras. Kanebo 38 on mun mielestä huonoin, mitä mulla on ollut... näköjään kovasti makuasia. Musta sen peseminen ei ollut ollenkaan helppoa, ja nyt kun on jo vähän ikää, niin en tykkää jos yhtään joutuu hinkkaamaan silmiä. Lisäksi mulla olleet kaikki putkilot ovat menneet rikki (irtoaa se rengas, jonka kautta sen harja tulee). Ja aika vaatimattoman näköiseksi jäivät mun vaatimattomat ripset, pitäisi olla vähän tukevampaa.
 

Yhteistyössä