Mä pääsin kouluun!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja PrinsessaRusina:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Minäki! Lähden haukutulle sosiaalialalle ja meinasimpa vielä erikoistua lapsiin ja nuoriin. :D
Musta tulee terveydenhoitaja sit joskus, ja oon tosi onnellinen että pääsin sinne minne halusin!! =)
Onneksi olkoon =) Kyllä minäkin olen onnellinen alavalinnastani (sosionomi), vaikka sitä alaa ei näytä kovinkaan moni arvostavan.
 
ei kuulu aiheeseen mutta pakko sanoa ku naurattaa:meilläpäin (inside vitsi) toi prinsessa rusina on prinsessa persereikä :LOL: siis tarkottaa rusina persereikää :snotty: miesten keksimä juttu Et "annatko rusinaa?" :D :$ :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimoniandra:
Alkuperäinen kirjoittaja PrinsessaRusina:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Minäki! Lähden haukutulle sosiaalialalle ja meinasimpa vielä erikoistua lapsiin ja nuoriin. :D
Musta tulee terveydenhoitaja sit joskus, ja oon tosi onnellinen että pääsin sinne minne halusin!! =)
Meistä tulee kolleegoja :D Tervetuloa alalle!
Joko sä oot valmistunu? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimoniandra:
Alkuperäinen kirjoittaja PrinsessaRusina:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Minäki! Lähden haukutulle sosiaalialalle ja meinasimpa vielä erikoistua lapsiin ja nuoriin. :D
Musta tulee terveydenhoitaja sit joskus, ja oon tosi onnellinen että pääsin sinne minne halusin!! =)
Meistä tulee kolleegoja :D Tervetuloa alalle!

Mustakin tulee sit joskus terveydenhoitaja, tammikuussa lähden koulun penkille! Tartti siirtää opiskelun alottamista, kun toi pikkupoitsu päätti tulostaan. mut onneks alotusta saa siirtää 2 vuotta!
 

Yhteistyössä