Hakutulokset

  1. N

    ~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

    Kiitoksia kaikille tervetulo toivotuksista. Heh... Meis haluu uusinta testin ku ei usko slimiään yhdellä testillä. On kyl itelläkin aika epätodellinen olo. Kai sitä vois vielä ihailla niitä kahta viivaa.. :) Neuvolaankin tänään soittelin niitten laskureiden mukaan olisi jo menossa rv 5+3...
  2. N

    ~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

    Joo... Onhan tää jännää aikaa. Pitää vaan yrittää pitää salaisuus omana tietonaan ainakin ekaan ultraan asti. Ei kyl millään malttais =) Tekis mieli kaikille kertoo jo et meille tulee vauva. Elokuuhun on kuitenkin vielä niin pitkä aika että mitä vaan voi tapahtua...
  3. N

    ~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

    Vauvahaaveita Kiitos paljon! On vielä niin ihme fiilis ettei tiedä miten olis. Toivoni menetin jonkin aikaa sitten tuolla esikoisesta haaveilevat palstalla. Nyt ku plussa sit tuli niin takashan sitä piti tietokoneen ääreen raahautua.. :)
  4. N

    ~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

    Heippa! Saanko liittyä seuraanne?? Taitaa pitää paikkansa, että kun lopettaa odottamisen ja toivomisen niin silloin tärppä. Tänään tein plussa testin. Aivan uskomaton tunne. Ei tätä todeksi usko..
  5. N

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    Päivittäja Mut voi poistaa listoilta... Tuskin mua tulee näkymään ainakaan tällä palstalla..
  6. N

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    Heips. Mut voi poistaa listoilta.. Ei tuu mua enää näkyyn ainakaan täällä..
  7. N

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Heips. En paljoa ole tänne kirjoitellut. Muutettiin uuteen kotiin eikä nettiä saatu kun vasta tänään. On se vaan mahtavaa kun on vihdoin omakotitalo. Remontointi ja koira vauva vievät ajatukset muuallekin kuin vauva haaveisiin. Tänne on tullut paljion uusia. Tervetuloa teille kaikille...
  8. N

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Heps. Mulle saa päivitellä tänään tiistaille kp1. Nooh...ainaki kroppa sit jotenki toimii vaikkei sitä plussaa sit tullukaan. On kyl tullu masennettua tänään oikein kunnolla. Onneksi mulla on noin ihana mies joka jaksaa kuunnella ja lohduttaa... Jospa sitten joskus se vauva meillekinsuotais...
  9. N

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Täällä epätoivo valtaa mielen.. Tätiä ei vieläkään kuulu. Nega testattu aamulla. Minäkö jo luulin että kierto olisi tasoittunut. :ashamed: Hemmetin hemmetti. Turhauttavaa, ärsyttävää!!
  10. N

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    TA Heh.. Meilläkin on yks vuotis hääpäivä. :) Mennään lappiin erä kämpälle viikonlopuksi. Ei sähköä ei vettä B) Pitää testailla viikonloppuna.. Ei minkäänlaisia oireita. Yleensä niitä kyl on ollu...
  11. N

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Iltaa... Rauhallinen koti-ilta... Saunomista hyvää ruokaa ja juomaa... ElinaMaariaKai mä sen voin kertookin mitä teen työkseni. Olen farmaseutti. Elikkä lääkkeet, lääkkeiden käytössä neuvominen, lääkehoito, itsehoito yms. yms. ovat ammatissani jatkuvasti esillä..
  12. N

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Zoe-F Jos sit pahoinvointi menee hankalaksi aamuisin. Eikä oikein mikään pysy sisällä niin kannattaa kokeilla syödä jotakin pientä ennen ku nousee sängystä. sokeriorppua,nakkäriä,hedelmää tai mikä nyt maistuis... ööö.... joudun ammatissani neuvomaan ihmisiä näissäkin asioissa...jos nyt tarpeeksi...
  13. N

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Zoe-F Itse yleensä neuvon raskauspahoinvoinnissa välttämään sitä kahvia, mausteisia ja happamia ruokia. (Tietenkin :) ) Kannattaa syödä usein ja pieniä annoksia. NEstettä joda mahdollisimman paljon. Mikä nyt tuntuu pysyvän sisällä. Niin ja B6 vitamiinista voi olla apua.
  14. N

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    EllaMaaria Mä oon jostain lukenu et pahoinvointi alkais kuudennella viikolla... Koira vauva on nyt seittämän viikon ikäinen suomenpystykorva narttu. Kovasti ollaan miehen kanssa mietitty nimee. Vielä ei olla päästy yhteisymmärrykseen.. Muistin melkein oikein: "Se alkaa yleensä 5.-7...
  15. N

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Heips. Onnea plussannelle. Antaa jotenki toivoa itsellekin. Mahassa kyl nipistelee, huippaa ja vessas pitää ravata...mut taitaa olla vain keksittyjä "oireita".Tai mistä sitä tietää. Viikon ku vielä malttais odotella ja sit testais.. Meille tulee koiran pentu. :) Sellanen söpö...
  16. N

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    TA Meillä miehen kanssa ollaan kanssa yritetty maaliskuusta asti. Onhan se suuri pettymys aina kun menkat alkaa. Mut toisaalta pitää nauttia vielä ku saa olla kahdestaan ja tehdä omia juttuja. Eihän tää vielä pitkä aika ole yrittää. Ja nuorihan tässä vielä ollaan.. Välillä kuuntelee omaa...
  17. N

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Heips vaan kaikille :wave: Mä taisin eilen pongata oviksen. On kyl tässä kierrossa käytetty kaikki mahdolliset keinot vitamiineista greippi mehuun. Illan päälle mökille grillaan ja saunoon.. Jospa sitä miehenkin sais vielä tänään kellistettyä... =) Sit ei voi muuta ku odotella..
  18. N

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Raastavaa tämä odottaminen!! Ostettiin omakotitalo ja pääsee muuttamaan kuun lopussa. Ei millään malttais odottaa, et pääsee tuohuun omalle pihalle. Koiran pentuakin oon haaveillu monta vuotta. Nyt viimein sain luvan ottaa sen elokuussa.. En mä valita päin vastoin elämä tuntuu olevan just näin...
  19. N

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Tännehän on tullut paljon teksitä.. Onnittelut mimmukalle!! Miraclelle malttia ja positiivisia ajatuksia.. Onneksi tosiaan suurinpiirtein jokainen saa sellaset häät ku haluaa. Meillä oli häät viime kesänä. Sellaset 80 vierasta. Just sopiva määrä.. Pelejen ja leikkejen miettimisen jätin...
  20. N

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Moi vaan pitkästä aikaa. Täällähän on tapahtunut paljon. Onnittelut haamuilijoille/plussanneille. Perässä tullaan toivottavasti :) MiracleKaunis kimppu. Voimia hää humuun järestettävää ja mietittävää riittää varmasti. :) SinuviuhkaEi saa vaipua epätoivoon. Kyllä se plussa vielä sieätä...

Yhteistyössä