~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Moi vaan pitkästä aikaa. Täällähän on tapahtunut paljon. Onnittelut haamuilijoille/plussanneille. Perässä tullaan toivottavasti :)

MiracleKaunis kimppu. Voimia hää humuun järestettävää ja mietittävää riittää varmasti. :)

SinuviuhkaEi saa vaipua epätoivoon. Kyllä se plussa vielä sieätä tulee.. Seillon kun vähiten odottaa..


Zoe-f Jotkut kuume mittarit on sellasia, et pitää pitää kainalossa vielä parisen minuuttia piippauksen jälkeen. Kokeileppa sellaista. Voi näyttää sit oikein.

Ajattelin aloittaa oviksen metsästyksen testeillä. En oikein ole päässyt vielä kärrylle milloin pitäsi testailla kun keirto vielä hukassa.. Ei kyllä alun perin pitäny koskaan ottaa testejä käyttöön. Tulee noistakin vaan turhaa ressiä ja miettimistä. Kiinnostaisi vain teitää ovuloiko sitä normaalisti. Miten paljon nou lämmöt sitten nousee ovuloinnin jälkeen..

Ei opi käyttään tota lihavointi...sori :ashamed:
 
Ihana toi TA:n kimppu... mä varmaan haluan myös sellaisen mikä miraclella, siis malliltaan pisara. :) Mutta mulle ei tuu valkoista hääpukua edes... vähän sellaiset erikoisemmat suunnitelmat meillä. :) hirveesti ei olla vielä suunniteltu, kun vasta vuoden päästä meillä juhlat. Vielä ehtii mielikin muuttua varmaan monta kertaa!!

:LOL:
 
TA oliko hintavakin?
joskus jos itse menen naimisiin, niin pisara-mallisen morsiuskimpun tahtoisin ehdottomasti..ja vaikkapa juuri tuota vaaleanpunaista värililjaa ja muraattia, ehkä myös jotain hempeää oranssia ruusua. :) noh..sitä onkin turhaa miettiä, en usko, että alttarille koskaan kävelen :p

onpas taas fiilistely-olo..voih, oisinpa tajunnut käydä ostamassa pullon viiniä epätoivooni. olisin saattanut nauttia lasillisen ja kuunnella muistorikkaita kappaleita vuosien varrelta..
 
Onpas tullut tekstiä sitten viime käynnin...

Ihania vauvajuttuja ovat tehneet Sannya ja TinyAngel!!! :heart: Mun käsissä ei kyllä tuommoisia syntyis..hyvä että irronneen napin osaan ommella... :whistle:

Miraclelle on tulossa aivan ihana morsiuskimppu, todella kaunis. Romanttinen, muttei liian hempeä. Tykkäsin kovasti tuosta :heart:

Mua jännittää ja pelottaa niin himpulasti perjantain munatorvitutkimus :( Tuun sitten perjantai-iltana kirjoittamaan tänne joko tosi iloisena tai TODELLA masentuneena. Jos en kirjoita mitään, oon luultavasti liian ahdistunut tulemaan ollenkaan paikalle.... :/

Mukavaa viikon jatkoa kaikille ja plussaonnea!! :heart:
 
Kiitos TA tsempityksistä asunnon suhteen, ei mulla sen suhteen mitään paniikkia oo, mikäpäs tässä nykyisessä on asustellessa =)

Lumikeijulle valtavat tsempitykset ja iso :hug: tulevaan koitoksene, pidän sulle peukkuja!

Nyt lähtee tämä tyttö nukkumaan, huomenna taas kaupungille hillumaan, ihanaa kun on monta vapaata niin ehtii nähdä kavereitaki!
Hyvää yötä tytöt!
 
Oon ollu kauheessa kesäflunssassa enkä oo jaksanu muutaku lukee teidän juttuja..:)

Meil kosinta meni näin: aivan yllättäen ja ihanassa tilanteessa mies kosi ja seuraavalla viikolla käytii ostaa yhessä sormukset(mä maksoin:p)kaikki tapahtu niin meidän näköisesti..;)

ONNEA haamuilija Nanniinalle! :flower:

Mä oon aina ollu oikee intohimoinen käsitöiden tekijä ja jos/kun plussa pärähtää testiin alkaa mullakin puikot sauhuta, ei ennen sitä..:) (siis teen kyl varmaa kaikkee aikuisten koko luokkaa olevaa ennen)

Miracle ja TA kauniita kimppuja! Mä haluisin kans ton muotosen, ku miraclella, mut tummanpunasia ruusuja.. :heart:
 
Lumikeiju hyvin se menee..d :) b

Duffy pieni asunto on mukavan kodikas pesä ja pitää olla kekseliäs säilytysjärjestelmien suhteen, ei tule ostettua ja kerättyä liikaa roinaa kakskin pientä lasta mahtuu hyvin kaksioon sekin on vain järjestelykysymys ja on ekologista, ku yhtä asujaa kohden on mahd vähän neliöitä
vähemmän asumiskuluja (hoitovastikkeita, lämmitykuluja yms..), mut oma piha on aika must.. meillä siis oma kaksio..:)
 
huiih,täällähän ollaan kirjoiteltu paljon.Mie en ole tänään kerennyt käymään.Käytiin tänään katsomassa uutta asuntoo.Se oli kyllä aika ihana.Ja psssttt..Kaiken lisäks siinä on alakerrassa päiväkoti :heart: hih hii.Hmm.Mie en meinaa saada unta ja tunnin oon pyöriny sängys.ukko vetää vaan sikeitä vieres :D Niin ajattelin tänne tulla moikkaa teitä :)

TA Iiik,ihanat tossut oot tehny. :heart: Mie en taas osais tehä tuollaisia.
miracle Ja ihana kimppu,VAU :heart: :flower:

Apua oli niin paljoo tekstiä että en muista enää.Mutta täältä tulee hali kaikille! :hug: :heart:
 


1.7.2008




Laala...................... kp 145/??..................................yk 1





Emiliana.................. kp 42/28-33..................................yk 3
Kride........................kp 41/20-30..................................yk 3
Kauris-82.................kp 35/28-35..................................yk 3
Santtuli....................kp 33/27........................................yk 3
Kuumeilija............... kp 33/26-35..................................yk 5
xAnnax....................kp 32/ 28-31 .................................yk 7





Humu82..................kp 29/27-33.....................................yk 3
ElinaMaria..............kp 26/28...........................................yk 5
miracle....................kp 25/27...........................yk 3(yht.yk 6)
Talvis.......................kp 24/30-31(-46).............................yk 3
kiharapää............... kp 24/32-35(-43).............................yk 10
Arabel......................kp 24/25.........................................yk 14
Citilda......................kp 24/27-28.....................................yk 4
Siniviuhka............... kp 21/26-29......................................yk 5
Ouska......................kp 20/28-??.......................................yk 4
mulmul.................... kp 20/25-28.......................................yk 11



Hemuli1981.............kp 19/28-38........................................yk 2
Piglet...................... kp 19/27-....................(taustailee)
Duffy........................kp 18/?? .............................................yk 3
Zoe-F.......................kp 18/??.............................................yk 1
Henuliini..................kp 18/30-35........................................yk 1
nibbler.................... kp 16/28.............................................yk 13
TinyAngel.................kp 13/29-30........................................yk 4
Nera-85....................kp 12/28-35.......................................yk 3
Suunnistaja.............kp 11/26-28........................................yk 4
Sannya.....................kp 10/28.........(pitää taukoa yrityksestä )



johanna83...............kp 9/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 8/30-33.......................................yk 3
HaLPe......................kp 7/24-25.......................................yk 5
Veena......................kp 7/24-28.......................................yk 14
papaijaa8................kp 7/28-30.........................................yk9
Lumikeiju.................kp 6/28- ...........................................yk 3
Miragle88.................kp 6/34..............................................yk1
Mersey.....................kp 5/30.............................................yk 5
outsa5.....................kp 4/33.........................................yk 5
tyty86......................kp 4/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 3/39-41......................................yk15
EllaMaaria................kp?/??................................................yk 1
Jouskari-82.........................................................................yk10

[color]

HAAMUJENGI:

Nanniina..................kp 35/32-36..................................yk 9
[color]

Taustailee:


Diodium
apsu
Linna
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on

[color]



PLUSSANNEET: :heart::heart::heart:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9

kesk.arvo = yk 4,5 (171/38)


 
Hui apua! Vast ny hoksasin et on jo heinäkuu iha just!! Apuva mite nopeesti tää kesä menee!!! Hitto ko tääl ei juuri ole rantoja minne mennä (yks ainaskii on mut sekii kaukana), raivostuttavaa!! Ko ain jkl:ssä tottu siihe et siel ny sentää pääs rannalle jos halus!

Mut mie taidan men unelle ja miehen viekkuu :) Kauniit unet jokkaiselle! :heart: :wave:
 
Ihania hääkimppuja!Millos teillä miracle on häät?
Mekin menimme kihloihin juurikin ja täälläkin alkaa kovasti hääsuunnitelmat!Ihanaa :heart:
Kutominen ei myöskään omiiin vahvuuksiin kuulu ja meijän äiti aikanaan ala-asteella lohdutteli että hän meinaa sitten ommella lapsille villasukkia niin miun ei tartte.
Oma napa selkeesti vieläkin taustailee. Kiertopäivistä ei oikeestaan mitään tietoa. Harmittaa!!!
 
Huomenta vaan kaikille! :)

Oi ku ihania töppösiä ja pipoja oli Sannya ja TA värkänny! Ite oon kyllä kans iha tumpelo kutomisessa vaikka äiti on tosi kova kutomaan ja ompelemaan... Ite ollu täällä häähulinoiden keskellä, kun kaverin häät kohta ja kaasona olen. :) Huomenna ois polttarit ja kauheena niihinki pitäny järkkäillä kaikkee.. :) Mut ihana päästä huomenna niitä jo viettämään. Toivottavasti on onnistunu ilta, eikä satais! :)

Muuten täällä omat oireilut vähä jo ehkä hellittämään päin, rinnat vielä vähä arat, mut mahassa ei oo tuntunu tänää enää mitään, et siinä sitte meni tämäki kierto... :'(
 

Yhteistyössä