~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Minnukalle onnea plussasta!

Halpe, pikaisia paranemisia, meillä kans mies flunssassa, raukalla ääni ihan painoksissa. Jos sulla on flunssa niin kannattaa hankkia sellanen nenänhuuhtelukannu, jos ei oo, se edesauttaa paranemista ja helpottaa tukkosta oloa, kun sillä huuhtelee nenukkia. Sitten jos herkästi meinaa lentsu tulla niin sillä kun huuhtelee säännöllisesti niin vähentää flunssia.

Olipas hauska video, minä voisin vaikka tuollasen tanssin kiskastakki häissä, mutta mies ei välttämättä haluais tanssia :D

Omaa napaa sen verran, että tänää on tullut jonkunnäkästä limaa, enemmän kun ennen, en sitten tiedä enteiliskö ovista...Tänään pakko vielä kellistää tuo ukko, paitsi hmm vaikuttaakohan tuo flunssa siittiöiden määrään/laatuun...no pitänee yrittää kuitenkin.
 
Mimmukalle onnea ja vauvaliimaa! =) =)

voi jestas millanen päivä oli töissä. ihan hullu ukko toi meidän pomo! aamulla kun menin sinne, nii alko heti huutaa jostai virheistä, jotka ei edes olleet mun vikoja. itse oli sählännyt ja koitti sit mun niskoille vääntää asiat.. siitä kun se valitus sitte alko, niin sitä riittikin sitten pitkin päivää millon mistäkin.. :kieh: :kieh:

mulla koskee kurkkuun, tai tuntuu sellane limamälli jota ei saa nielastua. :x

tepä olettekin taas kirjoitelleet paljon tekstiä..häähommia ja muita mukavia :) itse jos menisin naimisiin, niin tahtoisin ehkä pienet häät. paikkana vois olla vaikka joku ihana puisto :) mielellään alkusyksystä tai sit perinteiset juhannushäät :D yks vaihtoehto ois kyl kiva, et jos sattuis joskus lapsia saamaankin, niin samaan yhteyteen kastejuhlan kanssa häät..
 
Häistä hieman...onneksi tosiaan saa pitää semmoiset hää joista itse tykkää...

mä en ois halunnut hirveesti mitään ohjelmaa...olin suunnitellut vain leikkimielisen häävisan koko hääporukalle, rennon leikin kevereille (kk-leikki),kimpunheiton ja sukkanauhan heiton mutta pääasiassa vaan tanssia kun oli bändikin hankittu, mutta seremoniamestari päättikin sitten kehitelellä vaikka mitä vaikka olin kieltänyt....
 
Kopioiden toistelen tuas itseeni... Ku vituttaa nii armotta toinenkii juttu ny sit...

mies meinaa sano, et jos ny oltas kumien kans vähä aikaa ku sit hääyönä ois mukava ku vois kunnol sit normisti olla eikä pitäs miettii, et oonko raskaana vai en (km sai aikaan mulla sen, et jos epäilen et oon raskaana ni seksihalujakaan ei juuri ole enkä halua mittää tehä ko pelkään et satutan sitä pientä jos siel joku on ja sit tulis taas km..).. ni tuo ny sit vituttaa vielkii enempi.. Et juu pari kiertoako täs sit iha hukkaan pitäs heittää??
 
TA, niinpä.. mäki varmaa oisin tosi väsyny mut mies ny on mies.. Kerran elämässä naimisiin ja kerra elämässä hääyö ni sillohaa pitää sit kans kunnol juhlia ja kröhöm, tehhä sitä semmostakii.. Ärsyttää vaa jos pitää häide jälkeisee aikaan oottaa et vois yrittää ees raskautua!
 
miracle niin eihän sitä tiiä kuinka viriili sitä onkaan...;)
me kun herättiin jo aamulla aikaisin, kun mulla meikkaus ja kampaus ajat jo aamulla...ja hotelliin kun päästiin kello oli jo vaikka mitä...en kyllä muista ollenkaan, mutta tosi onnellisii ja väsyneitä oltiinkin...jalat varsinkin kummallakin ihan katki poikki...koko päivän korkkarit mullakin ja piti vielä tassia koko yö... :heart: :D
 
TA, hö.. no toivot. pian suat mutteri- ja ruuviasiat reilaan ja pääset rillailee! :D :) Ja nii.. Mul onneks ei oo korkkareit :D Ko mul o vaa semmoset avokkaat mut niis ei korkoo ole, jospa niilläki iha nättinä ois :) mie ku en ossoo korkeil korkkareil kävel.. Tosin sit vähä huono jos näytänki typerältä ko kävelen jos ei korkkareit oo :( (ko ostin noi kengät ko ol nätit ja mietin et no nää o just passelit mut sit aloin miettii et näyttääks sit tyhmält.. Mut puku kyl peittää suurimman osan ni jospa sitä iha kauniin näköne silti ois ku kävelee, ilma korkojaki :p)
 
miracle
mie oon niin pieni etten ois näkynyt mieheni rinnalla hääkuvissa ilman korkoa kengissä, hih!:D :LOL:
varmasti ihan kauniit sinun kengät. Minun puvusta ei kengät ees näkynyt. Kirkonportailta otetuissa kuvissa kengät näkyy, mutta silloin pitikin nostaa helmoja ettei kompuroi... =)
 
Minun tekis mieli hakata päätä seinään :headwall: oltiin tuossa puputtelemassa.Niin itku pääs :'( Mie en jaksa kohta yhtään enenpää ongelmia.Minua sattu tosi kivuliaasti äskn tuntui ihan ala selässä asti.Nyt on monta päivää ollu ala masussa vihlasuja jne.Ja ihan tavallisessa asennossa siis.Ja kun puputellaan niin koskee ja yhden kerran tuli se kunnon kirpasu.Mua pelottaa että mitä ne löytää kun meen gynelle.Huomenna kyllä soitan sinne.Ja sanon että haluun nopeesti sen ajan.Ku eivät ole vieläkään laittaneet mulle postia eli kutsua sinne. :ashamed:
Viime yönä en saanut unta ku vasta 3 yöllä,ja heräsi 8.30,oli niin hankala olla.Mietin koko ajan että mikä mulla on!?

miracle Voiih.. Toivottavasti edes sitten tärppää kun on seuraava kerta :heart:

Muuta en nyt jaksa kirjoittaa.Lähen tästä hermo röökit polttaa ja sit yritän nukkua.
Kaikille hyvän yön halit jne :hug: :hug:
 

Yhteistyössä