~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

oleppa hyvä sannya :D

No kävin nyt ostamassa niitä ovis testejä apoteekista, mie kun en löydä miun avainlukulistaa että voisin tilata netistä... ja kyllä, oli kallista :D 5kpl 15e :eek: no tulipahan ostettua...

auttakees minnuu tyttöset, kun mulla normaalisti on kierto aina ollu sen 28vrk mut tuo edellinen oli 34 vrk niin kumman mukaan mie nyt alan tikuttaa?
eli laskenko kp 28 vai 34 mukaan.. tuossa lukee että jos on kierto on 28 niin pitäs alkaa tikuttaa kp11 ja jos 34 niin kp 17.. eli siis kuinkas teen??????????????????????????

mulla on nyt keuhkot täynnä plussa tuulia meille kaikille
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
ok, eli no mie teen sillai että tikutan kp11 lähtien niin pitkää ennen ko sieltä ovis tulloo :D kävin ostamassa sellasen seeprakuvioisen päiväkirjan, mihin voin kirjailla kaikkea tähän yritykseen sun muuhun ja sit joskus toivottavasti siihen odotukseen liittyen, ai nou, oon hömppä :D
 
Hejssan flickor!

Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin yllättämille :hug:

Täällä oli äsken hirveä ukonilma ja satoi vettä. Minä en oo ehtiny aiemmin koneelle, aamulla lähdin aikasin kosmetologille hoidattamaan tätä hirveetä akne-ihoa.
Sitten äidin luona kävin ja lääkärissäkin tuli viimein käytyä tämän peukalon kanssa. Oli jotenki ärsyttävä lääkäri, aatteli varmaan että turhaan vingun tästä peukalosta, ei tarjonnu saikkua, enkä itsekkään sitä pyytänyt. Tulehduskipulääkettä vaan käski nappailla, jepjep...noo mee uudestaan valittamaan, jos ei tokene. Mua vähän ärsyttää kun tuntuu, että noilla työterveyslääkäreillä on jo valmiiksi sellanen asenne, että ei tuolla kuitenkaan mikään oo :(
 
joo joo täällä on ihan sama homma terveyskeskuksissa, kaveri oli soittanu ensineuvoon kun kuukauden aikana jo neljästi noussu korkea kuume, sit n 3pvän jälkee laskenu ja sit taas parin päivän jälkee noussu niin olivat sanonu että mitä sinä mittailet sita koko ajan :eek:
 
Huh.... nyt alkaa toiveet nousemaan... :ashamed: lämmöt oli noussu jo 36,9! Normi lämpö mulla on siinä 35,5-35,8.... :whistle:

Huomenna olis täti tulossa tai sitten ei!! Nyt mä viritän kaikki sotaveehkeni enkä laske sitä sutturaa ovesta sisään!!


oho.... tulipas omaa napaa... :ashamed:
 
ElinaMaria aamullako mittailet? :)

phiuh...tuli sade rankka, hämähäkin vei...*lauleskelee* täällä tulee NIIN paljon vettä, et 20m matkalla kastuu läpimäräksi. olipa mukavaa juoksennella kaupungilla :D

Sannya voi kun oot höpsö! tietennii pidetään peukkuja tsempataan et kaikki o kunnossa :) eikösse oo vähä niinku palstan henki, että kaveria ei jätetä? :)

omasta navasta sen verran, että ainakaan vielä ei oo tissit kipeet ollenkaan, vaikka normaalisti noin viikkoa ennen on alkanu sairaalloinen tissikipu. se on hyvä se. eipähän tarvitse irvistellä kipeästä :D

ainiin..kuinka monelle teistä tulee ennen menkkoja finnejä?
 
Siniviuhka ei... mä mittasin äsken. Mutta ehkä se ei merkkaa mitään. Mä tiiän et luotettavat tiedot saa aamumittauksilla. :D mut toi on mulle epänormaalin korkea lämpö joka tapauksessa. :) Noh, kattellaan.

Täälläkin alkoi just satamaan. Ja mä tein pullataikinan kohoomaan. :) ajattelin leipoa vähän korvapuusteja illan iloksi! :D
 
ElinaMaria eipä siin, itekkin syylistyn tohon lämpöjen tiirailuun mihin aikaan päivästä ny vaan muistan :D ..mulla itellä on normaalit lämmöt jotain 36.3-36.4 ja nyt siis äsken kun mittasin nii oli 36.9..
mutta eipä se kyl mitään meinaa :p ihan samallalailla oottelen tätiä kun ennenkin..
 
Mul ainaskii tulee menkkoja enne finnei mukavasti mut ny täs kierros niit tuleeki vast ny.. eli alkaa kunnol tulee täst pväst alkaen.. Helkatti soikoon sen tädin kans, miks ei voi vaa tulla vaan tuhruttelee vaa, ja nii onnettoman vähäisestikin.. ai että mua sieppaa ja kunnolla! Tuntuu sekin kyl tyhmältä et miks heittää yks testi hukkaan ku tietää kummiskii et perjantaina menkat alkaa.. et jospa jätän sen testin tekemäti ni säästyy siinki se 4,5e ja saa testin käytettyy ens kierros jos o tarvis.. nii taijan tehhä..
 
ElinaMaria:
Mä en lopulta ees kasannut grillii vaan minun mieheni.Koska mulla meni hermot!! Outoa on se että mulla on sitä pinnaa asioiden hoitamiseen ja mies aina raivoo/kiroo jos homma ei luista heti...nyt mies kasasi grillin ilman kiroilua... :eek: :D

onnea töiden etsimiseen. Kyllä sinullekkin vielä jotain löytyy. Oletko ajatellut opiskelua? Minun sisko on ollut lasten kanssa kotona jo 6- vuotta ja nyt siis työttömänä ja aikoo hakea opiskelemaan. toivottavasti pääsee.

toivottavasti juilimisesi on jotain ihan muuta kuin tädin tuloa
+++ :whistle:
 
Jee! Onnistu tuo hymiön laitto :D Joo siis mä oon niin raivona noista finneistä, pillereiden lopettamisen myötä tää naama räjähti! Tosiaan kävin sitten tänään sellasessa kemiallisessa puhdistuksessa, kivasti kihelmöi se happo mitä siveltiin naamalle. Ostin myös sika-kalliin Joe Blascon meikkivoiteen, se kun on ainoa mikä peittää tän naappelin!
 
Siniviuhka mulle ei erityisesti juuri ennen menkkoja tuu finnejä...mutta tässä vaiheessa kiertoa taitaapi iho olla vähän huonommassa jamassa eli muutamia pikku finnejä siellä täällä...

muoks. pillereitä syödessä ei juurikaan finnejä ikinä...nyt kun lopetin niin asia on ihan toinen...
 
TA juu mullakaan ei tullu e-renkaan aikaan finnejä kuin aniharvoin.. nyt tässä kierrossa on naama räjähtäny iha täytee muutaman päivän aikana..hävettää tuol ihmisten ilmoilla liikkua kun on ku joku mikäki intiaani :D :D

Duffy hei oonki kuullu tosta Joe B:stä..onko se oikeasti nii hyvää ku siit puhutaa? ja paljon makso?
 
kuinka moni teistä juo vielä alkohoolia vaikka yrittää vauvaa?
Olen kuullut ja lukenut ettei sais juoda, koska se voi haitata lapsen saantia.
Siksikös en oo vielä raskaana??

http://www.helistin.fi/?page=7905050&qid=1610552

tuon ku luin...niin en uskalla enää juoda...tahtoopi ennemmin vauvan.
viikonpäästä ois kaverin synttäri bileet...mitä keksin tekosyyksi etten nyt sitten meekkään tai jos meen niin mitä kerron ku kuitenkin ihmetelevät miksen juo
jotain pitää keksiä etteivät heti oo epäilemässä (eivät tiiä vauva puuhistamme)
 
En mie muuteskaa hirmusti juo ni tuskin on mun alkoholinkäytöl vaikutusta (juon ehk kerran kolmessa kuussa jos sitäkään ja sillonki vaa ehk enintää viis drinkkii, saunasiidereit saatan ottaa joskus mut vaa yhen ain illas mut ei mitenkää säännöllisesti, enintää menny kaks per vko, useimmiten ei yhtään).

Mut juu, niin mie teen et oottelen rauhallisesti sitä tätiä joka tulee perjantaina ja viimeistää laukkina/sunnuntaina ja testin säästän. Believe me, sielt se täti tulee..
 

Yhteistyössä