~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

miracle en mäkään nyt niin hirveesti juo, mutta nyt näin kesällä tulee kyllä litkittyä tuota siideriä ihan liikaa...arki iltanakin saatan joskus yhden ottaa ja sitten enemmänkin kuin yhden siiderin oon juonut muutamaan otteeseen...
no kun kesällä on näitä juhlia, on juhannus, buistoblues aika, kavereiden synttäri bileitä ym...
mutta nyt se on loppu... :D

maltatko tosiaankin odottaa loppu viikkoon... :D
 
TA sano että sulla on antibioottikuuri :D
En mie kyllä alkomahoolin käyttöä meinannu kokonaan lopettaa, tosin on se tositosi paljon vähentyny ku ilmeisesti valmistuu siihen et jos eiku KUN plussaa niin sit ei kyllä tuu otettua.. ja käyn huomenna hakee apteekista champix kuurin elikkäs tän tupakki lääkkeen niin saa senki pahan pois :D
jee jee.. ei enää montaa päivää ensimmäiseen yritykseen ;)
Anoppi sano tänään minun lihoneen :eek: kiitti vain, tiesin sen sanomattaki, tosin ei kyllä oo tullu ku par killoo.. mie lähden nyt ottaa näyttely harkkaa koiran kans :D
 
Siniviuhka Siis toi Blasco on aivan älyttömän hyvää! Kosmetologi kattoo sun kanssa sen oikean värin. Samalla se kosmetologi laitto sitä sitten koko naamalle ja kun menin takas mun kavereiden luo (ne katteli vaatteita toisella osastolla) niin sanovat ettei ne finnit näy enää yhtään ja samaa sano mies =) Olihan se tyyris, 49e, joskus on tarjouksessa jotain 42tms, mut se on tosi kestävää, sitä levitetään sillä sienellä ja toi pikku purkki kestää yleensä vuoden ja jos ei käytä joka päivä, niin ku minä, niin kauemminkin. Kyllä mä suosittelen tuota lämpimästi!

TA Mulla vähän sama mietinnässä, että miten ton alkoholin kanssa. Olen kyllä juonut kun on ollut juhannusta ja kaiken maailman kinkereitä. Nyt sitten mietin, kun kaveri tulee etelästä käymää ja pitäs vissiin terassille lähteä, että mitä jos munis on hedelmöittynyt, uskaltaako juoda..
 
Siis onhan tuo ihan törkeen kallista, en oo aiemmin raskinut ostaa, mut nyt ostin kun näin miten hyvin se peitti. Kyllähän tuo purkki kestää sit kauemmin kun esim lorealin meikkivoide. Mun kaveri on saanut kestämään sen 2 vuotta.
 
Duffy hmm..täytyy kyllä harkita tuota seuraavaksi. muutenkin mulla on ihossa sen verran epätasaisuuksia ja inhottava puna, ettei oikein mikään voide auta.. :)
kirpaseehan tuo rahapussiin tietenkin, mutta onpa tuota joskus tullut ostettua lähes 30e huulipunakin ja 60e hajuvesiä :whistle: :whistle: ja sit mietin et mistä johtuu kun oon köyhä :D :D
 
Siniviuhka Blasco on hyvä senki takia, että niitä eri sävyjä on tosi monta ja on keskitytty just punasävyn peittoon tai sit jos on vähän kellertävä naama, niin sen taittamiseen. Kyllä mun mielestä voi joskus tuhlata johonkin vähän enemmän, varsinkin jos tietää, että on laatuainetta. Harvoin minäkään mitään kallista ostan, mut nyt oli pakko. Mun äitiki on suositellu tuota.
 
TA no en kyllä haluu mennä opiskelemaan kun valmistuin vasta viime syksynä. :) Et haluisin nyt vähän aikaa tehä töitä. Mut kyl se tästä. Ei auta panikoida jos ei näy sellasia paikkoja mitä voi hakea. Kai mä uskon vähän siihen karman lakiin, et se just mulle sopiva työpaikka odottaa jossain nurkan takana vielä .

Huh, aika hintava toi Duffyn meikkivoide.. joo voisin minäkin käyttää jos olis ihan hirveesti rahaa! :D Mut mulle kelpaa ne kymmenen euron putelit.

Leivoin tänään korvapuusteja. Nam. :) Selkää juilii edelleen.... voi kun ei malttais oottaa!
 
TA Täällähän sitä edelleen haaveillaan :wave:
Kirjottelinki tos joku pvä et negan testasin ja tätiäkään ei silti näy eikä kuulu :headwall: :( Tänää oli pakko taas testata vaikka ei oireita oo mihinkä suuntaan ja sama tuloshan sieltä edelleen tuli... Luulisin et taas tää kropan toiminta pysähty tai jottai ku täs kierros en enää niitä teroja syöny, melko turhauttavaa...!
 
En minä rikas ole, elä nyt Elinamaria hulluja puhu :D tämän hetkisessä työssä ei todellakaan pääse rikastumaan.

Zoe-F elä vielä huolestu, voipi olla täysin normaalia. Mikäs kierron vaihe sulla onkaan menossa? Mulla monesti kun menkat on just loppunu, pupuilu voi hieman sattua.
 
miracle Nii-i, lääkäri käski ottaa yhteyttä sit jos ei noiden kahden terolut-kuurin jälkee kierto normalisoidu niin laittavat sitten jalkotutkimuksiin. Tehdäänköhän mitään noita tutkimuksia näin kesäaikaan, tietääkö kukaan? No mutta täytyy tässä kuiteski ootella varmaa viel pari viikkoa et tapahtuuko mitään..
Onneks näin kesäaikaan on paljo tekemistä ni ei tuu ihan koko ajan stressattua. Sitä kun pari tuntii repii rikkaruohoja kukkapenkistä ja ottaa arskaa ni huolet unohtuu ainaki hetkeks B)
 
Raastavaa tämä odottaminen!! Ostettiin omakotitalo ja pääsee muuttamaan kuun lopussa. Ei millään malttais odottaa, et pääsee tuohuun omalle pihalle. Koiran pentuakin oon haaveillu monta vuotta. Nyt viimein sain luvan ottaa sen elokuussa.. En mä valita päin vastoin elämä tuntuu olevan just näin ihanaa. Vieläkö sen vaavin sais alulle... ;) Sitäkö vaan on niin hemmetin malttamaton luonne. Tyyliin heti mulle kaikki :p Pitäs vaan olla tyytyväinen siihen mitä on... No mut niin menipä taas...
 

Yhteistyössä