~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Huomenta!

Miraclella aivan ihana hääkimppu varmasti tulossa :)

Sannya ja TA , olette kyllä hienoja väsännyt pienelle :) Tuollaiset kun osaisi itsekin tehdä :)

((.)) Eilen sitten tuli nännit kipeäksi (ts. puristusaroiksi) ja valkovuotokin on vähentynyt ja muuttunut valkoisemmaksi.. Joten eiköhän se siitä sitten :) Veikkaan itse, että täti saapuu viim. viikonlopun aikana..

Eikös täällä kukaan olisi plussailemassa? Miracle? ElinaMaria? :D
 
miracle :hug: älähän nyt! Hae se kirves pois sieltä kaivosta! :) Niin kauan kun menkkoja ei näy on toivoa!

Mullakin on nännit arat. Mut lämmöt oli aamulla koholla, 36,7. Et sen puolesta toivoa on. Mut katsellaan nyt... :ashamed: Menkkajuilinnat selässä ja kyljissä ja masussa on olemassa edelleenkin... :whistle: Et mä mielelläni olisin kyl plussaamassa, mut...
 
EM, :LOL: Kyl se taitaa nii olla et en mie plussaakaa täs kierros.... Ja niin varma ku olo olikin viel jokin aika sit. Olin TASAvarma et plussaan.. Se siittä sit :D No joo, oha sitä toivoa, mut... mut... no, jos sitä testailis torstaina, sillo pitäs tulla suht selkeesti erottuva haamu ees jos oisin raskaana..
 
miracle: Hieno kimppu sulla ja TinyAngelilla! Te sit naurasitte tommosten hienoustenne kanssa jos näkisitte miun kimpun. :D Mie oon tämmönen hippityylinen. Eli yksi auringonkukka oli mulla. Eikä huntua, pitsejä, muovihelmiä, röyhelöitä... paljaat varpaatkin tais puvun alta pilkottaa... :whistle:
Luonnon läheiset häät luonnossa oli, pienellä porukalla (reilu 40) liki vuosi sitten. :heart:

Se Donna toimii! Oli ihan tosi helppo homma! Kielellä kostutti vaan sitä linssiäm sit vaan zoomailemaan, niin näky ihan selvästi. Tuli ihan ohjekirjan mukainen kuva jonka mukaan "ei ole hedelmällinen kausi". No arvatenkin ei, kun kp 3. :D
Kyllä mie jaksan suositella tota ihan kaikille jotka haluaa ovistaan opetella.

-B
 
Kallishan se Donna-testi on mut jos se kerran kestää nii hirmusen kauan ni sithää se o varmaa aika hyvä! :) Ja juu, mie en voi aatella et mul ei mittää huntuloit tms ois :p oon sen verran vanhoilline tommoste suhteen :) Luonnonläheisyydestä kyllä tykkään mut se tuleeki esille muissa jutuis :)
 
Meillä tulee tajuttoman isot häät, ihan väkisinkin. Mutta hienosteluun en lähde. Ei timantteja ja kalliita kukkia. Haluaisin vaan viihtyä ja tanssahdella. Kirkko häitä ei myöskään meille tule. Maailman ihaninta päästä omia häitä suunnittelemaan. Olen pillittänyt kihlauksesta asti ystävien kanssa fiilistellen. Olen minäkin varsinainen höperö!

Pitää miettiä tuota donna testiä. Sillä voisi surutta sitten testailla kierrot läpi.
 
musta on hienoa et on erilaisia häitä! :) Oon kerran ollu sellasissa häissä, mitkä ei näyttäny yhtään sen hääparin häiltä. Siis et ihan ku olis yritetty tehä jotain mikä näyttää hienolta mut ei sit tuntunutkaan oikeelta...

meil varmaan tulee isot bileet, kunnon kansanmusiikkibändi, mulle varmaan musta puku, hirmusti viinaa ja hyvää ruokaa! :LOL:
 
Joo todellakin! Ei siin oo mitää ideaa et ei tekis omanlaisia häitä.. Meil kyl varmaa tulee oleen ihanat häät, mietin vaa sitä ohjelmaa kovin et mitähää siit tulee ko ei haluis mitää hirmusesti ja haluis semmosen rennon meiningin.. mut mittää ei keksi... :headwall:
 
Huippuhauska toi :LOL: !

purkaus: mä tuun hulluks, ku oon ollu ihan kipee, ni en oo pystyny siivoomaan ja tuntuu, et en pysty olee näin sotkusessa kämpässä..en voi siivota, ku en sit jaksa töissä olla..ja pahin--> meidän piha on aivan kauheen näkönen, nurmikko ajamatta ja mä en osaa käyttää ruohonleikkuria, se sammuu aina ja monta kertaa ja mies ei oo kotona ajamassa ja hävettää tää siivottomuus ulkona ja sisällä..mitähän muut ajattelee meistä..huoh..ja mä oon ihan "halvaantunu", ahdistun siitä ahistuksesta vaan enemmän enkä saa mitään aikaan!! mä en kestä olla kipeenä!!! kiitos..
 
Kiitos ElinaMaria! Meidän naapurit vaan osaa aina katsoa niin arvostelevasti ja ovat niin helevatan uteliaita..eikä myö muutenkaa pystytä toteuttaa elämäämme niinku kaheksast-neljään ihmiset, ku kummatki vuorotyössä..ja noi meidän rakkaat koirat on suurin syy tähän sekasortoon ja tiesin sen kyllä ne ottaessani..mielummin sotku ja ihanat koirat, ku siistiä ja tylsää..puskaukseni jälkeen sain kyllä järjesteltyä aikas hyvin paikkoja...siivoan sitten kunnolla kun vapaat alkaa ja vieraille porttikielto(pitää sanoo, et ei kanata tulla, ku oon kipee, ettei tartu :D ) kiitos taas ja sorry tää omanapaisuus.. :ashamed:
 
Terve kaikille!

Jäin taustailemaan toukokuun alussa, kun mies oli pitkään työmatkoilla. Olen nyt noilla viikosivuilla hieman pyörinyt..

Eilen sitten testasin PLUSSAN! 9 kk yrittämisen jälkeen! En voi uskoa tätä todeksi. Nyt sitten alkoi pelottaa, että onko tämä totta ja meille suotu tällainen onnellinen asia!

Jotenkin tämä kierto oli stressittömämpi, kun olin jo nujertunut ja ajattelin, että tulee jos tulee, ei kiinnosta. En tikutellut, juonut greippimehua yms, mitä aikaisemmissa kierroissa. Lopetin vitamiinien ja foolihapon syömisen, enkä enää laskenut kiertopäiviä. Nyt sitten kp 38/30-50 sain hailakan, mutta värillisen viivan testiin!

Onnea kaikille yrittäville! Plussatuulia teille! :heart:
 
Täällä on tänään käyty lääkärissä..ei se vielä osannu sanoo mitää mistä nää kemialliset raskaudet johtuu ja välivuodot. Viikon päästä uudelleen jossa ultrataan munasarjat ja kohtu sekä otetaan papa. Sit ne kahen lekurin kaa yheltää päättää et mitä tehhää..toivon mukaa saan jonku selvyyden tähän..
Nii ja voi olla et tästä kuusta tulee väli kuukaus yrityksen suhteen ku mieslähtee just sillo lappii 2viikkoo ku ois ovis aika..ellei sit kierto lyhene.. :(

mimmukka oikeen rutkasti onnee :heart:
 

Yhteistyössä