~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Täällä kans yks joka on kaikkien ompelu/virkkaus/neulomisjuttujen suhteen ihan torvelo... :p =) Joskus oon kyl jotain osannu, et ei kait siinä pitäis muuta kun ottaa puikot kauniisiin käsiin ja alkaa työn touhuun. Kait se sitten ohjeitten avulla muistuis mieleen... tai no tossuja en kyllä sais aikaseks. Ehkä mäkin ton kiemuran kaulahuivin osaisin tehä! :LOL:

Hyvä Nanniina! :) :heart: Eiköhän se haamu siitä pian plussaksi muutu. Varovaiset onnittelut... =)

Duffy, me muutettiin just ihan tarkotuksella kolmioon, kun mä oon lähiaikoina muutellu ihan liikaa (6 vuoden sisällä 8 krt.) Nii aateltiin että mennään sellaiseen missä sitten mahtuu olemaan jos vaikka meitä pian on kolme...
 
Kopioiden toistan itseäni ko moon laiska :D:

Ny saatii muute mukavasti hääjuttujakin eteenpäi!! Morsiuskimpun (riippuva, myös heittokimppu ja viehe) sain varattua/tilattua. Sit myös morsiussviitti varattiin ja valokuvaus! :heart: :heart: Ihanan onnellinen olo, ko nii monta asiaa saatiin reilaan jo :)
Ja tässä on kuva morsiuskimpusta, minkä tyyppinen siitä tulee! Tosin ruusut on sit vaaleenpunasia ja jottai muuta violettia kukkaa tulee lisäks (en ny muista mikä sen kukan nimi ol ko päätettii siel kukkasidontakaupassa se :D) Mut siit tulee varmaa TODEL kaunis kimppu:heart:


 
Ihana kimppu tulee miracle!Niin ja kiitos tosiaan listan päivityksestä, en muista siitä aina kiittää, kiva kun joku jaksaa sitä tehdä, en tiedä osaisinko edes sitä tehdä :ashamed:

Eipä se asunto sitten ollukkaan oikein passeli :( liian pieni ja sähkölämmitys ei oikein houkuttele, tulee kalliiksi. Noo, jatkamme etsimistä. Mietittiin, että jos riskillä irtisanottais tämä asunto tänään ja sitten pistettäs oma ilmotus lehteen ja jos ei loppukuuhun mennessä meinaa löytyä niin sitten ottaa jonku asunnon minkä löytää :D jotenki tuntuu ettei tällä menolla löydetä ikinä asuntoa.
Tuli vähän tällanen valitusviesti...
 
Zoe-F
Ihana kimppu miracle
Meil oli vaa sellaset maistraatis vihkiminen juhlavaatteis ja seuraavan päivän juhlat appivanhempien pihalla. Ihan kivat kemut. Yks ihana ruusukimppu saatii mut anoppi ei muistan laittaa sit väärinpäin roikkuu vaa tuuppas maljakkoo.. Toooosi kiva :(
Hirvee nuha :snotty: Ja mahaa viiltelee. Onneks ei pahast ni voi töitä tehhä.
 
Duffy Kiitos tossu kehuista. En minäkään ole vielä kovin hyvä, mutta tuollaiset pikkujutut jo luonnistuu ihan hyvin. :D
Toivottavasti asunto ois kiva. Onhan kaksio sitten jonkin ajan päästä varmasti ahdas.(riippuu koosta) mutta kyllä minusta yhden pienen lapsen kanssa ihan hyvin mahtuisi kaksioissakin. =)
Ei ainakaan alle 3-vuotias tule vaatimaan vielä omaa huonetta. :heart:

muoks.
huomasin että olitkin kertonut ettei ollut hyvä teille..no harmi.
Kyllä se hyväkin vielä löytyy. =)
 
mie tekisin varmaa vaaleenpunaset ja vaaleensiniset :p sitä mukaa sit laittasin tulevalle lapselle jalkaa, kumpi siit sit tuliskaa :D Pitäs vaa kysyy kamulta neuvoja et mite ees silmukka tehään :LOL: (hyvä sillai kahtoo ohjeit netist ku lukee et tee eka nii ja nii monta silmukkaa, ni mie oon nii lapanen ja alottelija et "mikä silmukka" :D)
 
miracle Mukava kuulla että hääjutut edistyy hyvin. Hyvää aikaan suunnitteletkin...saat mukavasti muutakin ajateltavaa kuin vauvan teko. Todella kaunis kimppu on varmasti tulossa, kuvan kimppukin kaunis. Minulla oli myös laskeutuva kimppu minun kimpussa oli vaan ruusuja ja semmoista valkoista "tähtikukkaa" ja murattia

minunkin kimpussa oli semmoista helminauhaa. :heart:
 

Yhteistyössä